Nee, natuurlijk nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik kom toch. Is dat dat Amsterdamding?
Hoezo 2003?quote:
ben ik nooit geweest. ik raad je aan, als je de tijd hebt, om ook naar boston te gaan. is wel iets uit de route maar nationale vlucht is goedkoop.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ga of naar Berkeley, of naar Madison.
vanwege je aanmelding 2003.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoezo 2003?
Van 't zomer gemaakt. 2005.
Ben ik al eens geweest: geweldig, inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ben ik nooit geweest. ik raad je aan, als je de tijd hebt, om ook naar boston te gaan. is wel iets uit de route maar nationale vlucht is goedkoop.
Man, die is getróúwd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vanwege je aanmelding 2003.
heb je al een vriendje?
alles kan kapot.quote:
lekkere kont.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:32 schreef kLowJow het volgende:
Het blijft één van de betere foto's.
Ah, vandaar. Ik heb 2 jaar gezwegen. Avatar-loos.quote:
Uhuh. Bovendien kan ik weliswaar vast niet fluiten, maar heb ik toch wat schrik van jouw voorkeurenquote:heb je al een vriendje?
mijn voorkeuren is een kwestie van rustig aan oprekkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Ik heb 2 jaar gezwegen. Avatar-loos.
[..]
Uhuh. Bovendien kan ik weliswaar vast niet fluiten, maar heb ik toch wat schrik van jouw voorkeuren![]()
Of (ex-)afkeuren?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Ik heb 2 jaar gezwegen. Avatar-loos.
[..]
Uhuh. Bovendien kan ik weliswaar vast niet fluiten, maar heb ik toch wat schrik van jouw voorkeuren![]()
Daar heb ik vast geen geduld voorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn voorkeuren is een kwestie van rustig aan oprekken![]()
lol en wat zei hij?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:38 schreef Floripas het volgende:
Ik heb overigens aan mijn aanstaande promotor in de VS laten weten dat ik de VS een theocratie vind.
could be.quote:
Ik heb maar een klein beetje schrik van jou. En naar jou wil ik wel fluiten hoorquote:
Hij lachte zijn broek eraf, zei hij, maar hij vond dat ik een punt had. Vooral toen ik een vergelijking trok met de pax christi en de kruisvaarderstijd. Dat vond hij erg origineel. "We need original thinkers", zei hij toen.quote:
Ik zie je lippen tuiten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb maar een klein beetje schrik van jou. En naar jou wil ik wel fluiten hoor![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij lachte zijn broek eraf, zei hij, maar hij vond dat ik een punt had. Vooral toen ik een vergelijking trok met de pax christi en de kruisvaarderstijd. Dat vond hij erg origineel. "We need original thinkers", zei hij toen.
Naar jou?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:41 schreef kLowJow het volgende:
Kunnen jullie nog wel een beetje lonken?
dat heet een scheet...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zie je lippen tuiten.
Op je avatar, that is.![]()
doe ik graag.quote:
ja zekers. kom je er toch achter dat niet iedere amerikaan een bushkloon is.quote:
Veel vrouwen krijgen pas hun eerste echte orgasme bij het zogen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Naar jou?
Hm, pedofilie is niet echt mijn ding.
Ik ga vèr, hoor, maar er zijn grenzen.
Kan kloppen. Zoalshetis is lui met hoofdletters maar verzint wel eens fraaie woorden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zie je lippen tuiten.
Op je avatar, that is.![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Veel vrouwen krijgen pas hun eerste echte orgasme bij het zogen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
over een uurtje begin in met het maken van een zuurkoolschotel die zijns gelijke niet kent. wat ga jij doen over een uurtje?
zijn ze veriefierbaar in de nieuwe van dale?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Kan kloppen. Zoalshetis is lui met hoofdletters maar verzint wel eens fraaie woorden.
Of al iets eerder, bij het bevallen. Schijnt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Een simulatie van de werkelijkheid kan hier helpen om op dit onderwerp enig licht te laten schijnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Of al iets eerder, bij het bevallen. Schijnt.
Ik weet van beide niks, en dat probeer ik zo te houden.
Dát wist ik al.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja zekers. kom je er toch achter dat niet iedere amerikaan een bushkloon is.
hence mijn opmerking over het oprekkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Of al iets eerder, bij het bevallen. Schijnt.
Dankzij jou vindt hij mij weer leuk!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:47 schreef schanuleke het volgende:
[..]
waarom neemt u mij niet serieus? terwijl er toch niemand is geweest die mijn bewijzen met succes heeft kunnen onkrachten. gelooft u Floripas eerder dan mij? waarom?
Niet voor mij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zijn ze veriefierbaar in de nieuwe van dale?
heb jij stage gelopen bij het vaticaan? intrigerend.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dát wist ik al.
Toen ik hem echter vertelde dat ik in het Vaticaan stage had gelopen, zei hij: "Oh no! The Evil Empire?"
Nah.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het was erg leuk, maar erg eenzaam voor de natuurlijke antichrist die ik toch een beetje ben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb jij stage gelopen bij het vaticaan? intrigerend.
Ghe. Weet ik wel. Werkt het? Dat weet ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hence mijn opmerking over het oprekken![]()
neuh daar verdoe ik mijn tijd niet mee. ingezonden brieven is voor mietjes of mijn tante die overal spoken zietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet voor mij.
Wel in de online natuurlijk: http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=fluit
Die heb je nog niet gehaald. Zorg voor meer verspreiding van Het Woord. Stuur ingezonden brieven enzo. Het heeft vast potentie
Heb jij babbetjes?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Ghe. Weet ik wel. Werkt het? Dat weet ik dan weer niet.
Onderkastquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neuh daar verdoe ik mijn tijd niet mee. ingezonden brieven is voor mietjes of mijn tante die overal spoken ziet![]()
wist je trouwens dat ik creatief/copywriter in het echte leven ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |