die is verleden tijd, nl. opgeruimd doorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:02 schreef Floripas het volgende:
Wie is Wolffje?
Ik dacht eerder aan: ...is like loving the dead, maar...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
...is easy 'couse you're beautiful.
Lalalalala...
Dank, Monidique. De rest van mijn dag kweelt er een hippiemeisje in mijn hoofd.
Loving me is like loving the dead?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan: ...is like loving the dead, maar...
Ravage.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:05 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
die is verleden tijd, nl. opgeruimd door [afbeelding]Allah hebbe zijn ziel
'Hijsbakkig' in het Suid-Afrikaans.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:07 schreef Monidique het volgende:
Uplifting.
Zoals... Rechtse_Mensen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:08 schreef zoalshetis het volgende:
leuke usernaam- 'mensen'.
wat is er dit weekend dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:09 schreef Tafkahs het volgende:
Zo, wie is er al handenwrijvend aan het gnuiven voor het weekend?
nee zoals "mensen".quote:
dan kan ik me de gnuivendheid wel voorstellen.quote:
ik snap je niet, wat is er met je?quote:
precies, zoals een godvrezend dienaar betaamdquote:
Ik verveel me en dacht... kom laat ik mijn verveling delen. Ik ben sociaal ingesteld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik snap je niet, wat is er met je?
Is dat tietje leeg?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik verveel me en dacht... kom laat ik mijn verveling delen. Ik ben sociaal ingesteld.
Ikke ikke ikke!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:09 schreef Tafkahs het volgende:
Zo, wie is er al handenwrijvend aan het gnuiven voor het weekend?
gezellig & sociaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik verveel me en dacht... kom laat ik mijn verveling delen. Ik ben sociaal ingesteld.
voor hoelang?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:15 schreef Floripas het volgende:
Ik ga naar Amerika toehoe!
Groet Saïdkiq. Waar ga je heen en wat ga je er doen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:15 schreef Floripas het volgende:
Hoe vaak heb je dat al niet gezegd ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Ikke ikke ikke!
Vakantie vanaf dit weekend![]()
Ga je er wonen? Waneer ga je? Heb je daar internet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:15 schreef Floripas het volgende:
Je zuigt er niet minder hard op, anders.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:15 schreef kLowJow het volgende:
[..]
De melk is zuur. Ik vermoed dat ze stiekem aan het menstrueren is.
Druk maar eens op escape. Doe ik ook regelmatig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je zuigt er niet minder hard op, anders.
hoezo? Jij kwam morgen toch ook?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:15 schreef Floripas het volgende:
Dat lijkt me wel!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Ga je er wonen? Waneer ga je? Heb je daar internet?
leuk. ik heb op mijn 15 een jaar in ny gezeten. was een leuke ervaring.quote:
pffeeew, ben ik effe blij dat je je niet hebt aangemeldquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:15 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dat al niet gezegd ?
Waar in Amerika?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:15 schreef Floripas het volgende:
het Theater is een deurtje verderquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:19 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Ik slowchat hier vanalles, aan de overkant loop ik te bekvechten, ik heb nog ergens een serieuze discussie lopen én ik ben aan het werk.
Ik zeg het meer niet dan wel. Maar ik hou m'n mond wel. Post ik ook geen foto'tje opdat jullie af en toe aan me denken tijdens mijn afwezigheid, OK?
Theater?quote:
sta jij eigenlijk zelf in het avatartje?quote:
Zie je wel dat je je mond niet kunt houden...quote:
jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sta jij eigenlijk zelf in het avatartje?
uit 2003 of nu?quote:
Ik ga of naar Berkeley, of naar Madison.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
leuk. ik heb op mijn 15 een jaar in ny gezeten. was een leuke ervaring.
Ik kom toch. Is dat dat Amsterdamding?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:19 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
pffeeew, ben ik effe blij dat je je niet hebt aangemeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |