die is verleden tijd, nl. opgeruimd doorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:02 schreef Floripas het volgende:
Wie is Wolffje?
Ik dacht eerder aan: ...is like loving the dead, maar...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
...is easy 'couse you're beautiful.
Lalalalala...
Dank, Monidique. De rest van mijn dag kweelt er een hippiemeisje in mijn hoofd.
Loving me is like loving the dead?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan: ...is like loving the dead, maar...
Ravage.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:05 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
die is verleden tijd, nl. opgeruimd door [afbeelding]Allah hebbe zijn ziel
'Hijsbakkig' in het Suid-Afrikaans.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:07 schreef Monidique het volgende:
Uplifting.
Zoals... Rechtse_Mensen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:08 schreef zoalshetis het volgende:
leuke usernaam- 'mensen'.
wat is er dit weekend dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:09 schreef Tafkahs het volgende:
Zo, wie is er al handenwrijvend aan het gnuiven voor het weekend?
nee zoals "mensen".quote:
dan kan ik me de gnuivendheid wel voorstellen.quote:
ik snap je niet, wat is er met je?quote:
precies, zoals een godvrezend dienaar betaamdquote:
Ik verveel me en dacht... kom laat ik mijn verveling delen. Ik ben sociaal ingesteld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik snap je niet, wat is er met je?
Is dat tietje leeg?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik verveel me en dacht... kom laat ik mijn verveling delen. Ik ben sociaal ingesteld.
Ikke ikke ikke!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:09 schreef Tafkahs het volgende:
Zo, wie is er al handenwrijvend aan het gnuiven voor het weekend?
gezellig & sociaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik verveel me en dacht... kom laat ik mijn verveling delen. Ik ben sociaal ingesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |