Wat heb je aan een woordenlijst? Ik heb de criteria er toch bijgegeven? Eigennamen, afkortingen, hulpwerkwoorden!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:40 schreef schanuleke het volgende:
[..]
te makkelijk mevrouw. zo laat ik me niet voor uw karretje spannen. meer info graag, een woordenlijkst .
dan heeft u eea niet goed begrepen.leest u het aub nog eens door/.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom op man, je hoeft toch geen einstein te zijn om te zien dat mevrouw hoogland dit nooit geschreven heeft. haar reactie op de persoon die uit haar naam sprak is toch duidelijk, bovendien door jou zelf gegeven.
De discussie is allang afgelopen toch? We zijn nu al aan het napraten en dan kun je vragen over motivatie en of iemand een kloon is en van wie dan wel plaatsen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ryan3-> slowchat!
Anders krijg je een dreigement voor een ban, tenminste, ik wel.
gaat u eerst maar eens wat beter uw best doen, dan praten wij wel verderquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat heb je aan een woordenlijst? Ik heb de criteria er toch bijgegeven? Eigennamen, afkortingen, hulpwerkwoorden!
Jij lijkt op die ridder in "The Holy Grail".quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:44 schreef schanuleke het volgende:
[..]
gaat u eerst maar eens wat beter uw best doen, dan praten wij wel verder
daar gaat het toch niet om. je bewering dat hoogland het zelf geschreven is niet alleen stoïcijns, maar ook dommig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:42 schreef schanuleke het volgende:
Floripas kletst hier duidelijk over iets dat zij zelf ook nog nooit heeft gedaan. zij kan natuurlijk alleen met het programma overweg, en dat hoeft ook al niet waar te zijn
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij lijkt op die ridder in "The Holy Grail".
Al je ledematen (argumenten) zijn afgehakt, voor iedereen is het duidelijk dat je (letterlijk!) geen poot meer hebt om op te staan.
En toch naar me blijven roepen dat ik er niet langs mag, dat het slechts een vleeswond is.
ik plaats ook weleens berichten op geenstijl inderdaad. en op andere websites/.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]. Die heb ik ook eens gebruikt bij bepaalde heren op een bepaalde site idd. Als ik me niet vergis is schanul daar ook van afkomstig.
Ja, okee, en je bent van gevorderde leeftijd hè?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:50 schreef schanuleke het volgende:
[..]
ik plaats ook weleens berichten op geenstijl inderdaad. en op andere websites/.
dat vind ik niet. ik vind vooral mevrouw Hoogland dommig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daar gaat het toch niet om. je bewering dat hoogland het zelf geschreven is niet alleen stoïcijns, maar ook dommig.
Maar je motivatie heeft niets te maken met het feit dat je slachtoffer kent of gekend hebt hè. Ik bedoel Hoogland is het zoveelste voorbeeld van een multiculturalist die gesloopt moet worden, toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:52 schreef schanuleke het volgende:
[..]
dat vind ik niet. ik vind vooral mevrouw Hoogland dommig.
GeenStijl.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:50 schreef schanuleke het volgende:
[..]
ik plaats ook weleens berichten op geenstijl inderdaad. en op andere websites/.
neehoor, ik heb mijn motivatie al aangegeven. ik vertrouw mevrouw Hoogland niet en vindt daarom dat zij niet verkozen mag worden/. liever heb iki iemand andrs.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar je motivatie heeft niets te maken met het feit dat je slachtoffer kent of gekend heeft hè. Ik bedoel Hoogland is het zoveelste voorbeeld van een multiculturalist die gesloopt moet worden, toch?
dat bewijs staat al eerder in dit topic. u wordt wel erg vervelend nuquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
GeenStijl.![]()
Zeg, kom je nog met het 'bewijs' dat er dankzij haar meer groepsverkrachtingen plaatsvonden, of hoe zit dat?
Niet ergens waar ik het kan openen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:56 schreef schanuleke het volgende:
[..]
dat bewijs staat al eerder in dit topic. u wordt wel erg vervelend nu
dat is dan vervelend voor u. ik kan het hier wel openen. zoekt u anders een goede computer op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Niet ergens waar ik het kan openen.
Kom er nou maar mee.
Ga jij eens eigen gaarstoven in je eigen vet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:58 schreef schanuleke het volgende:
[..]
dat is dan vervelend voor u. ik kan het hier wel openen. zoekt u anders een goede computer op.
kut-buurt ja. zou ik ook zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:34 schreef Godslasteraar het volgende:
Ben overigens blij dat ik weg ben uit die kut-stad![]()
Buurten als Westerpark heb je zoveel in A'dam. Ik bedoel het meer in het algemeen, het huisje wat ik had met m'n CCCP-ex was wel gezellig en zeker niet slecht.quote:
denk je niet dat hoogland het niet is geworden omdat men vindt dat deze vrouw poitiek niks voor gaat stellen met haar erfenis? ik denk wel dat heel wat leden daarom voor een ander hebben gekozen en deze vrouw snel met de stille trom lekker moedertje gaat spelen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:53 schreef PLAE@ het volgende:
Vindt je?
Als voorzitter van de PVDA kan ze denk ik op het gebied van het verdoezelen van verkrachtingen en het knuffelen van de daders minder kwaad doen dan de positie waar ze nu zit.
Maar goed daar had je natuurlijk nog niet bij nagedacht. Het draait jou meer om het mislukken van de politieke carriere van Hoogland dan het slachtoffer in deze zaak.
champagne is zeker op zijn plaats! proost!quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:13 schreef schanuleke het volgende:
http://www.pvda.nl/render(...)41/instanceId/37907/
Mevrouw Hoogland is het dus niet geworden. Tijd om de champagne te ontkurken.
ze kan nog minder kwaad doen als ze in de vergetelheid verdwijnt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:53 schreef PLAE@ het volgende:
Vindt je?
Als voorzitter van de PVDA kan ze denk ik op het gebied van het verdoezelen van verkrachtingen en het knuffelen van de daders minder kwaad doen dan de positie waar ze nu zit.
dat vindt ik nogal een beschuldiging. heeft u daar ook enig bewijs voor?quote:Maar goed daar had je natuurlijk nog niet bij nagedacht. Het draait jou meer om het mislukken van de politieke carriere van Hoogland dan het slachtoffer in deze zaak.
Zie je wel dat je dit topic nog iets bijna juist gepost hebt gekregen ...quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:00 schreef schanuleke het volgende:
u heeft ze echt niet allemaal op een rijtje/.
Dit topic lijkt mij wel bewijs genoeg.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:00 schreef schanuleke het volgende:
dat vindt ik nogal een beschuldiging. heeft u daar ook enig bewijs voor?
?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:56 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Zie je wel dat je dit topic nog iets bijna juist gepost hebt gekregen ...![]()
Echt waar joh? reuze interessantquote:
Ik maak niemand zwart. Dat doet mevrouw Hoogland zelf wel. Ik heb echter alleen even onder de aandacht gebracht.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:05 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dit topic lijkt mij wel bewijs genoeg.
Het interesseert me verder bar weinig wie de voorzitter van de PVDA is (geworden) en wat er met Hoogland gebeurt. Het aanmaken van een account op fok alleen maar om iemand zwart te maken vind ik vrij sneu. Maar goed![]()
Schalulleke?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:58 schreef zoalshetis het volgende:
hey er is een geile film op ned 3 nu!
neenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |