Welnu, ik heb hierboven mijn methode geschreven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:32 schreef schanuleke het volgende:
[..]
u vindt uzelf blijkbaar een hele slimme dame en denkt daarom met iedere bewering te kunnen wegkomen. helaas zal dat bij mij niet lukken. ook hier kletst u namelijk maar wat. u heeft helemaal geen verstand van wie de 'voorwaarden' van een publicatie schrijft.
[..]
jaja het zal wel. uit uw grote duim zeker weer.
500 woorden is peanutsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
D'oh! Daar had ik nog niet eens aan gedacht!
Je moet wel van beiden eigenlijk minstens 500 woorden hebben om de test goed uit te kunnen voeren. Eigenlijk.
SCH met pumps in maat 44quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:35 schreef zoalshetis het volgende:
hoewel ik bij jou nog altijd afvraag van wie je nou eigenlijk een kloon bent...![]()
-> kom eens naar de slowchat, anders krijg ik wéér een aantekening. Dan wil ik het dáár wel even bespreken, van wie ik nou de kloon ben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
500 woorden is peanuts![]()
hoewel ik bij jou nog altijd afvraag van wie je nou eigenlijk een kloon bent...![]()
Omdat de daders niet openbaar zijn gevierendeeld door 4 Belgische knollen op het Damplein, worden ze door sommigen gezien als 'winnaar' en iedere politicus die suggesties in die richting heeft tegengewerkt, heeft deze zaak moedwillig in de multiculturele doofpot gestopt. Zo moet je het ongeveer zien, geloof ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:20 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch bij dat de daders in de watten zijn gelegd? Er is aangifte gedaan, en de daders zijn vervolgd. Niks in de watten dus, en niks 'winnaars'. Daarbij was ze niet eens in functie op het moment dat de zaak speelde, maar goed, dat is geloof ik al een keertje of 100 gemeld inmiddels.
uw 'bewijs' is totaal niet verifeerbaar. het mijne wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Welnu, ik heb hierboven mijn methode geschreven.
Ik zou graag willen dat jij me zegt op welk getal jij uitkomt.
Haar test is iig herhaalbaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:22 schreef schanuleke het volgende:
[..]
uw 'bewijs' is totaal niet verifeerbaar. het mijne wel.
u bent hiermee de zwakste schakel. tot ziens
poppetje van wiske,quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:22 schreef schanuleke het volgende:
[..]
uw 'bewijs' is totaal niet verifeerbaar. het mijne wel.
u bent hiermee de zwakste schakel. tot ziens
Ik ga die test niet doen, nee, nog steeds lui van halve nacht slapen, ik ken die test verder ook niet, maar de criteria die je opsomt komen vrij helder over én zijn herhaalbaar. Schabolleke kunnen we alleen maar geloven. Dus ja, ik denk dat Schabolleke de zwakste schakel is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Pop-per!![]()
Pop-per!![]()
Wat is er, popje, ben je te lui om de test zelf te doen?
Ghe, ik noemde jou ook niet 'popje'.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ga die test niet doen, nee, nog steeds lui van halve nacht slapen, ik ken die test verder ook niet, maar de criteria die je opsomt komen vrij helder over én zijn herhaalbaar. Schabolleke kunnen we alleen maar geloven. Dus ja, ik denk dat Schabolleke de zwakste schakel is.
Kan ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ghe, ik noemde jou ook niet 'popje'.
Ik heb nog niet geleerd hoe je twee verschillende users in dezelfde post quote.
.
.
.
.
.
.
(Die laatste zin is overigens een érnstig bewijs voor internettaalverloedering.)
nou herhaalt u hem dan maar. dat kunt u niet. want u heeft het programma niet en de exacte teksten niet die Floripas heeft gebruikt. u bent niet eens zeker of Floripas wel echt gedaan heeft wat zij zegt, nog dat haar 'spellingsprogramma' wel echt bestaatquote:
over een uurtje begin in met het maken van een zuurkoolschotel die zijns gelijke niet kent. wat ga jij doen over een uurtje?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:43 schreef schanuleke het volgende:
[..]
nou herhaalt u hem dan maar. dat kunt u niet. want u heeft het programma niet en de exacte teksten niet die Floripas heeft gebruikt. u bent niet eens zeker of Floripas wel echt gedaan heeft wat zij zegt, nog dat haar 'spellingsprogramma' wel echt bestaat
mijn bewijzen zijn echter direct te veriferen. ik heb precies hier uitgelegd hoe dat kan
welke poep? heeft u er ook nog iets tegen in te brengen of was dit alles?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
poppetje van wiske,
please let it go man. je mag best annemarie slecht vinden, maar kom niet aan met deze poep.
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:33 schreef Floripas het volgende:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kan ik ook niet hoor.
Welke laatste zin???
quote:Ik heb nog niet geleerd hoe je twee verschillende users in dezelfde post quote.
waarom neemt u mij niet serieus? terwijl er toch niemand is geweest die mijn bewijzen met succes heeft kunnen onkrachten. gelooft u Floripas eerder dan mij? waarom?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
over een uurtje begin in met het maken van een zuurkoolschotel die zijns gelijke niet kent. wat ga jij doen over een uurtje?
Goed, nu is het grappig geweest.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:43 schreef schanuleke het volgende:
[..]
nou herhaalt u hem dan maar. dat kunt u niet. want u heeft het programma niet en de exacte teksten niet die Floripas heeft gebruikt. u bent niet eens zeker of Floripas wel echt gedaan heeft wat zij zegt, nog dat haar 'spellingsprogramma' wel echt bestaat
mijn bewijzen zijn echter direct te veriferen. ik heb precies hier uitgelegd hoe dat kan
ik zal het nog een keer uitleggen en dan moet je het daar maar mee doen wat betreft mijn mening. ik vind annemarie geen geschikte keuze om iets politieks te gaan doen. dat dat ff duidelijk is. maar dat een persoon haar naam gebruikt lijkt me meer dan duidelijk gezien de strekking van die hoax. ze is blond, komt weg met slecht beleid, maar zo dom is ze gewoonweg niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:47 schreef schanuleke het volgende:
[..]
waarom neemt u mij niet serieus? terwijl er toch niemand is geweest die mijn bewijzen met succes heeft kunnen onkrachten. gelooft u Floripas eerder dan mij? waarom?
Dankzij jou vindt hij mij weer leuk!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:47 schreef schanuleke het volgende:
[..]
waarom neemt u mij niet serieus? terwijl er toch niemand is geweest die mijn bewijzen met succes heeft kunnen onkrachten. gelooft u Floripas eerder dan mij? waarom?
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:51 schreef Ryan3 het volgende:
Occam's razor ook verder dus.
Jawel, maar je negeert het.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:47 schreef schanuleke het volgende:
[..]
niet met de gegevens die u tot nu toe geplaatst hebt. welke teksten heeft u eigenlijk met elkaar vergeleken? post ze even hier samen met een link waar ik uw programma kan downloaden. en waar is uw bewijs dat zei die andere tekst uit die publicatie ook zelf geschreven heeft?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Goed, nu is het grappig geweest.
Ik heb je mijn methode en de naam van dat programma gegeven. Die is exact navolgbaar, ik zou zeggen, ga je gang.
zie mijn eerdere bericht met de hele uitleg en met de links naar de googel cache. u heeft er waarschijnlijk niet eens serieus naar gekeken. jammerquote:Jouw "bewijzen" bestaan uit niets meer dan een citaat dat evengoed door een hetzerige internetlynchmob geplaatst zou kunnen zijn.
Waar. Is. Je. Bewijs.![]()
u noemt dit een hetze. maar hoe noemt u het facilliteren van de stelselmatige verkrachting van een jong zwakzinnig meisje door 14 jonge mannen dan wel niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:59 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens iets anders, schanul, ik weet niet wie u bent of wat uw motivatie is, maar deze aanklacht tegen Hoogland, de weblog en alle commotie past wel een beetje bij een verschijnsel dat je laatste tijd vaker ziet. Ik begon er mijn bijdrage in deze topic mee (totdat Klefbeer alias Sicko het nodig achtte zijn stinkende walm op mij los te laten), het heeft veel weg van de zoveelste hetze door ideologisch (al dan niet extreem)rechtse kringen. Het kan natuurlijk zijn dat dit bij u niet het geval is natuurlijk, dat u slachtoffer bijv. persoonlijk kent of gekend heeft. Indien zo, dan is het misschien raadzaam om daarvan melding te maken, want anders zie ik er toch niets anders in dan idd de zoveelste hetze tegen een links figuur.
Nou, als je daar écht gelukkiger van wordt, doe ik dat wel even.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:04 schreef schanuleke het volgende:
[..]
niet met de gegevens die u tot nu toe geplaatst hebt. welke teksten heeft u eigenlijk met elkaar vergeleken? post ze even hier samen met een link waar ik uw programma kan downloaden. en waar is uw bewijs dat zei die andere tekst uit die publicatie ook zelf geschreven heeft?
Ik heb de googlecache gezien, maar dat wil niet zeggen dat zij het zelf erop heeft geplaatst. Dáár gaat het om, dáár heb je geen bewijs voor.quote:[..]
zie mijn eerdere bericht met de hele uitleg en met de links naar de googel cache. u heeft er waarschijnlijk niet eens serieus naar gekeken. jammer
u zit hier heel ernstig allerlei zaken uit uw grote duim te zuigen, maar ik trap daar niet in. jammer dat anderen dat wel doen.
Het faciliteren?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:07 schreef schanuleke het volgende:
[..]
u noemt dit een hetze. maar hoe noemt u het facilliteren van de stelselmatige verkrachting van een jong zwakzinnig meisje door 14 jonge mannen dan wel niet?
Groepsverkrachting? Is dat relevant tov van wat ik u vraag? U beschuldigt Hoogland van van alles en nu dus zelfs van het faciliteren van een groepsverkrachting, maar kunt het niet waar maken. Ik vraag u naar uw motivatie, reik u als het ware een reddingsboei aan. Maar indien niet, dan niet hoor, dan kan wat mij betreft deze topic weg of afgevoerd worden naar TRU.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:07 schreef schanuleke het volgende:
[..]
u noemt dit een hetze. maar hoe noemt u het facilliteren van de stelselmatige verkrachting van een jong zwakzinnig meisje door 14 jonge mannen dan wel niet?
Scherp gezien, deze beschuldiging is expliciet en nog veel erger dan eerdere.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het faciliteren?
Dus die Hoogland heeft 'm er zelf nog even wat dieper ingeduwd?
voorlopig heb ik nog niks gezien waarmee ik uw experiment zou kunnen herhalen. alleen het volgende:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, als je daar écht gelukkiger van wordt, doe ik dat wel even.
En ik ga jou niet wijzen waar je illegaal programma's kunt downloaden. Pak maar even pen en papier.
het bewijs is dat ze die berichten die uit haar naam zijn geschreven eraf gehaald zou hebben als het niet van haar was.maar dat heeft ze niet gedaan. is zwak bewijs natuurlijk, maar het is al veel meer dan u heeft. u heeft helemaal niks behalve wat geklets over hoe u met 1 of ander programma om kunt gaan dat wij absoluut niet kunnen controlerenquote:Ik heb de googlecache gezien, maar dat wil niet zeggen dat zij het zelf erop heeft geplaatst. Dáár gaat het om, dáár heb je geen bewijs voor.
Nou, ik liet mijn oppaskindje van zeven ook niet op de computer zonder toezicht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:21 schreef Ryan3 het volgende:
@Floripas,
Kzie nu dat het naar alle waarschijnlijkheid een kloontje is. Hoe oud schat je haar in?
nou bijna wel ja. het scheelt weinig. in elk geval heeft ze er met al haar bemoeienis voor gezorgd dat er later nog een paar meisjes zijn verkracht door dezelfde jonge mannen/.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het faciliteren?
Dus die Hoogland heeft 'm er zelf nog even wat dieper ingeduwd?
In ieder geval niet oud genoeg om nog serieus op in te gaan, me dunkt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, ik liet mijn oppaskindje van zeven ook niet op de computer zonder toezicht.
Iets van veertien?
Ik dacht juist het tegenovergestelde, bejaard dus. Ze redeneert veel te veel voor een 14-jarige, ook is ze veel te vasthoudend. Nee, dit is een kloon van een ouder persoon, een bejaard persoon zelfs, schat ik in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, ik liet mijn oppaskindje van zeven ook niet op de computer zonder toezicht.
Iets van veertien?
voorlopig heb iknog geen enkel bewijs vban uw hand gezien. daarmee maakt u uzelf ongeloofwaardigquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
In ieder geval niet oud genoeg om nog serieus op in te gaan, me dunkt.
Dus u zegt nu dat doordat Hoogland de groepsverkrachting faciliteerde, die latere groepsverkrachtingen hebben plaatsgevonden en dat zij daar dus ook schuldig aan is???quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:30 schreef schanuleke het volgende:
[..]
nou bijna wel ja. het scheelt weinig. in elk geval heeft ze er met al haar bemoeienis voor gezorgd dat er later nog een paar meisjes zijn verkracht door dezelfde jonge mannen/.
Je neemt de tekst die de langste zinnen heeft als standaard, ja? Dan ga je het percentage afwijking berekenen, als een zin van nul woorden 0 is en de langste zin 100. Dat doe je ook voor woorden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:29 schreef schanuleke het volgende:
[..]
voorlopig heb ik nog niks gezien waarmee ik uw experiment zou kunnen herhalen. alleen het volgende:
"Dat weet ik niet, het zit in het standaardpakket op de letterenfaculteit van de universiteit Utrecht, maar ongetwijfeld zijn er sharewareversies van. Het kan ook met pen en papier, maar dat duurt langer.
Het gaat als volgt: je bouwt een formule op van factoren.
Factor 1. Zinslengte, woordlengte. Je maakt een schema van de lengte van zinnen en woorden.
Je turft hoeveel namen en aanspreektitels er overeenkomen, en hoeveel er verschillen. Ook de afkortingen meerekenen.quote:Factor 2. Naamgeving. Je maakt een lijst van alle naamgevingen en aanspreektitels. Die 'aap' van mij van net is bijvoorbeeld heel erg Floripas.
Je herhaalt het procedequote:Factor 3. Je gaat woorden turven, zoals lidwoorden en hulpwerkwoorden. De resultaten zouden in alle teksten, ongeacht onderwerp, dicht bij elkaar moeten zitten.
Idem ditoquote:Factor 4. Interpunctie: je turft hoeveel en welke interpunctie ze gebruikt op hoeveel tekens.
Dus: de tekst met de langste zinnen, daar zet je je testtekst tegen af. Daarvan bereken je van iedere factor de gemiddelde afwijking, optelen, gedeeld door vier, min honderd, hoppa.quote:Van deze factoren stel je een gemiddelde en een standaarddeviatie vast.
Veel plezier.quote:
Oh ja?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:30 schreef schanuleke het volgende:
[..]
nou bijna wel ja. het scheelt weinig. in elk geval heeft ze er met al haar bemoeienis voor gezorgd dat er later nog een paar meisjes zijn verkracht door dezelfde jonge mannen/.
waarmee blijkt dat u blijkbaarnog niet op de links heeft geklikt die ik eerder heb geplaatst. 10 links naar krantenartieklen en tvprogramma's. doet u dat anders eerst eens, nu weet u niet waarover u praatquote:
Ryan3-> slowchat!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:37 schreef Ryan3 het volgende:
Hou oud bent u, Schanul? En kennen wij u ook onder een andere usernaam op Fok!?. Just for the record hè.
Ik heb wel op de links geklikt, tenminste, die me relevant leken en die waarvoor ik niet hoefde te betalen, en die, die willen openen in Firefox.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:38 schreef schanuleke het volgende:
[..]
waarmee blijkt dat u blijkbaarnog niet op de links heeft geklikt die ik eerder heb geplaatst. 10 links naar krantenartieklen en tvprogramma's. doet u dat anders eerst eens, nu weet u niet waarover u praat
te makkelijk mevrouw. zo laat ik me niet voor uw karretje spannen. meer info graag, een woordenlijkst .quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je neemt de tekst die de langste zinnen heeft als standaard, ja? Dan ga je het percentage afwijking berekenen, als een zin van nul woorden 0 is en de langste zin 100. Dat doe je ook voor woorden.
[..]
Je turft hoeveel namen en aanspreektitels er overeenkomen, en hoeveel er verschillen. Ook de afkortingen meerekenen.
[..]
Je herhaalt het procede
[..]
Idem dito
[..]
Dus: de tekst met de langste zinnen, daar zet je je testtekst tegen af. Daarvan bereken je van iedere factor de gemiddelde afwijking, optelen, gedeeld door vier, min honderd, hoppa.
[..]
Veel plezier.
Kijk, da's strontvervelend, en wellicht nog wel strafbaar, indien te bewijzen, maar da's wel wat anders dan het faciliteren van nieuwe groepsverkrachtingen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:38 schreef zoalshetis het volgende:
het enige dat hoogland met dit beleid heeft veroorzaakt is dat de ernst van de situatie niet echt dudielijk geworden is. niet voor niks is het slachtoffer en de mensen rondom haar geïntimideerd werden door dezelfde jongens. niet voor niks hebben zij hun biezen gepakt omdat de leefsituatie onhoudelijk is geworden. en dan die familie van een van de daders die het meisje uitscholden voor hoer is natuurlijk geen prettige gedachte.
kom op man, je hoeft toch geen einstein te zijn om te zien dat mevrouw hoogland dit nooit geschreven heeft. haar reactie op de persoon die uit haar naam sprak is toch duidelijk, bovendien door jou zelf gegeven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:40 schreef schanuleke het volgende:
[..]
te makkelijk mevrouw. zo laat ik me niet voor uw karretje spannen. meer info graag, een woordenlijkst .
Wat heb je aan een woordenlijst? Ik heb de criteria er toch bijgegeven? Eigennamen, afkortingen, hulpwerkwoorden!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:40 schreef schanuleke het volgende:
[..]
te makkelijk mevrouw. zo laat ik me niet voor uw karretje spannen. meer info graag, een woordenlijkst .
dan heeft u eea niet goed begrepen.leest u het aub nog eens door/.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom op man, je hoeft toch geen einstein te zijn om te zien dat mevrouw hoogland dit nooit geschreven heeft. haar reactie op de persoon die uit haar naam sprak is toch duidelijk, bovendien door jou zelf gegeven.
De discussie is allang afgelopen toch? We zijn nu al aan het napraten en dan kun je vragen over motivatie en of iemand een kloon is en van wie dan wel plaatsen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ryan3-> slowchat!
Anders krijg je een dreigement voor een ban, tenminste, ik wel.
gaat u eerst maar eens wat beter uw best doen, dan praten wij wel verderquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat heb je aan een woordenlijst? Ik heb de criteria er toch bijgegeven? Eigennamen, afkortingen, hulpwerkwoorden!
Jij lijkt op die ridder in "The Holy Grail".quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:44 schreef schanuleke het volgende:
[..]
gaat u eerst maar eens wat beter uw best doen, dan praten wij wel verder
daar gaat het toch niet om. je bewering dat hoogland het zelf geschreven is niet alleen stoïcijns, maar ook dommig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:42 schreef schanuleke het volgende:
Floripas kletst hier duidelijk over iets dat zij zelf ook nog nooit heeft gedaan. zij kan natuurlijk alleen met het programma overweg, en dat hoeft ook al niet waar te zijn
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij lijkt op die ridder in "The Holy Grail".
Al je ledematen (argumenten) zijn afgehakt, voor iedereen is het duidelijk dat je (letterlijk!) geen poot meer hebt om op te staan.
En toch naar me blijven roepen dat ik er niet langs mag, dat het slechts een vleeswond is.
ik plaats ook weleens berichten op geenstijl inderdaad. en op andere websites/.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]. Die heb ik ook eens gebruikt bij bepaalde heren op een bepaalde site idd. Als ik me niet vergis is schanul daar ook van afkomstig.
Ja, okee, en je bent van gevorderde leeftijd hè?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:50 schreef schanuleke het volgende:
[..]
ik plaats ook weleens berichten op geenstijl inderdaad. en op andere websites/.
dat vind ik niet. ik vind vooral mevrouw Hoogland dommig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daar gaat het toch niet om. je bewering dat hoogland het zelf geschreven is niet alleen stoïcijns, maar ook dommig.
Maar je motivatie heeft niets te maken met het feit dat je slachtoffer kent of gekend hebt hè. Ik bedoel Hoogland is het zoveelste voorbeeld van een multiculturalist die gesloopt moet worden, toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:52 schreef schanuleke het volgende:
[..]
dat vind ik niet. ik vind vooral mevrouw Hoogland dommig.
GeenStijl.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:50 schreef schanuleke het volgende:
[..]
ik plaats ook weleens berichten op geenstijl inderdaad. en op andere websites/.
neehoor, ik heb mijn motivatie al aangegeven. ik vertrouw mevrouw Hoogland niet en vindt daarom dat zij niet verkozen mag worden/. liever heb iki iemand andrs.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar je motivatie heeft niets te maken met het feit dat je slachtoffer kent of gekend heeft hè. Ik bedoel Hoogland is het zoveelste voorbeeld van een multiculturalist die gesloopt moet worden, toch?
dat bewijs staat al eerder in dit topic. u wordt wel erg vervelend nuquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
GeenStijl.![]()
Zeg, kom je nog met het 'bewijs' dat er dankzij haar meer groepsverkrachtingen plaatsvonden, of hoe zit dat?
Niet ergens waar ik het kan openen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:56 schreef schanuleke het volgende:
[..]
dat bewijs staat al eerder in dit topic. u wordt wel erg vervelend nu
dat is dan vervelend voor u. ik kan het hier wel openen. zoekt u anders een goede computer op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Niet ergens waar ik het kan openen.
Kom er nou maar mee.
Ga jij eens eigen gaarstoven in je eigen vet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:58 schreef schanuleke het volgende:
[..]
dat is dan vervelend voor u. ik kan het hier wel openen. zoekt u anders een goede computer op.
kut-buurt ja. zou ik ook zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:34 schreef Godslasteraar het volgende:
Ben overigens blij dat ik weg ben uit die kut-stad![]()
Buurten als Westerpark heb je zoveel in A'dam. Ik bedoel het meer in het algemeen, het huisje wat ik had met m'n CCCP-ex was wel gezellig en zeker niet slecht.quote:
denk je niet dat hoogland het niet is geworden omdat men vindt dat deze vrouw poitiek niks voor gaat stellen met haar erfenis? ik denk wel dat heel wat leden daarom voor een ander hebben gekozen en deze vrouw snel met de stille trom lekker moedertje gaat spelen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:53 schreef PLAE@ het volgende:
Vindt je?
Als voorzitter van de PVDA kan ze denk ik op het gebied van het verdoezelen van verkrachtingen en het knuffelen van de daders minder kwaad doen dan de positie waar ze nu zit.
Maar goed daar had je natuurlijk nog niet bij nagedacht. Het draait jou meer om het mislukken van de politieke carriere van Hoogland dan het slachtoffer in deze zaak.
champagne is zeker op zijn plaats! proost!quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:13 schreef schanuleke het volgende:
http://www.pvda.nl/render(...)41/instanceId/37907/
Mevrouw Hoogland is het dus niet geworden. Tijd om de champagne te ontkurken.
ze kan nog minder kwaad doen als ze in de vergetelheid verdwijnt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:53 schreef PLAE@ het volgende:
Vindt je?
Als voorzitter van de PVDA kan ze denk ik op het gebied van het verdoezelen van verkrachtingen en het knuffelen van de daders minder kwaad doen dan de positie waar ze nu zit.
dat vindt ik nogal een beschuldiging. heeft u daar ook enig bewijs voor?quote:Maar goed daar had je natuurlijk nog niet bij nagedacht. Het draait jou meer om het mislukken van de politieke carriere van Hoogland dan het slachtoffer in deze zaak.
Zie je wel dat je dit topic nog iets bijna juist gepost hebt gekregen ...quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:00 schreef schanuleke het volgende:
u heeft ze echt niet allemaal op een rijtje/.
Dit topic lijkt mij wel bewijs genoeg.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:00 schreef schanuleke het volgende:
dat vindt ik nogal een beschuldiging. heeft u daar ook enig bewijs voor?
?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:56 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Zie je wel dat je dit topic nog iets bijna juist gepost hebt gekregen ...![]()
Echt waar joh? reuze interessantquote:
Ik maak niemand zwart. Dat doet mevrouw Hoogland zelf wel. Ik heb echter alleen even onder de aandacht gebracht.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:05 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dit topic lijkt mij wel bewijs genoeg.
Het interesseert me verder bar weinig wie de voorzitter van de PVDA is (geworden) en wat er met Hoogland gebeurt. Het aanmaken van een account op fok alleen maar om iemand zwart te maken vind ik vrij sneu. Maar goed![]()
Schalulleke?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:58 schreef zoalshetis het volgende:
hey er is een geile film op ned 3 nu!
neenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |