abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:34:47 #201
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31754389
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:32 schreef schanuleke het volgende:

[..]

u vindt uzelf blijkbaar een hele slimme dame en denkt daarom met iedere bewering te kunnen wegkomen. helaas zal dat bij mij niet lukken. ook hier kletst u namelijk maar wat. u heeft helemaal geen verstand van wie de 'voorwaarden' van een publicatie schrijft.
[..]

jaja het zal wel. uit uw grote duim zeker weer.
Welnu, ik heb hierboven mijn methode geschreven.
Ik zou graag willen dat jij me zegt op welk getal jij uitkomt.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:35:24 #202
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31754409
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:33 schreef Floripas het volgende:

[..]

D'oh! Daar had ik nog niet eens aan gedacht!
Je moet wel van beiden eigenlijk minstens 500 woorden hebben om de test goed uit te kunnen voeren. Eigenlijk.
500 woorden is peanuts

hoewel ik bij jou nog altijd afvraag van wie je nou eigenlijk een kloon bent...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:42:24 #203
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31754637
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:35 schreef zoalshetis het volgende:

SCH met pumps in maat 44
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:44:04 #204
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31754682
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

500 woorden is peanuts

-> kom eens naar de slowchat, anders krijg ik wéér een aantekening. Dan wil ik het dáár wel even bespreken, van wie ik nou de kloon ben.
pi_31754713
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:20 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Hoe kom je er toch bij dat de daders in de watten zijn gelegd? Er is aangifte gedaan, en de daders zijn vervolgd. Niks in de watten dus, en niks 'winnaars'. Daarbij was ze niet eens in functie op het moment dat de zaak speelde, maar goed, dat is geloof ik al een keertje of 100 gemeld inmiddels.
Omdat de daders niet openbaar zijn gevierendeeld door 4 Belgische knollen op het Damplein, worden ze door sommigen gezien als 'winnaar' en iedere politicus die suggesties in die richting heeft tegengewerkt, heeft deze zaak moedwillig in de multiculturele doofpot gestopt. Zo moet je het ongeveer zien, geloof ik. .
I´m back.
pi_31755795
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:34 schreef Floripas het volgende:

[..]

Welnu, ik heb hierboven mijn methode geschreven.
Ik zou graag willen dat jij me zegt op welk getal jij uitkomt.
uw 'bewijs' is totaal niet verifeerbaar. het mijne wel.

u bent hiermee de zwakste schakel. tot ziens
pi_31755841
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:22 schreef schanuleke het volgende:

[..]

Haar test is iig herhaalbaar. .
I´m back.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:25:22 #208
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31755887
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:22 schreef schanuleke het volgende:

[..]

poppetje van wiske,

please let it go man. je mag best annemarie slecht vinden, maar kom niet aan met deze poep.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:28:18 #209
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31755981
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Pop-per!
Pop-per!

Wat is er, popje, ben je te lui om de test zelf te doen?
pi_31756096
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:28 schreef Floripas het volgende:

[..]

Pop-per!
Pop-per!

Wat is er, popje, ben je te lui om de test zelf te doen?
Ik ga die test niet doen, nee, nog steeds lui van halve nacht slapen, ik ken die test verder ook niet, maar de criteria die je opsomt komen vrij helder over én zijn herhaalbaar. Schabolleke kunnen we alleen maar geloven. Dus ja, ik denk dat Schabolleke de zwakste schakel is.
I´m back.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:33:49 #211
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31756168
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ga die test niet doen, nee, nog steeds lui van halve nacht slapen, ik ken die test verder ook niet, maar de criteria die je opsomt komen vrij helder over én zijn herhaalbaar. Schabolleke kunnen we alleen maar geloven. Dus ja, ik denk dat Schabolleke de zwakste schakel is.
Ghe, ik noemde jou ook niet 'popje'.
Ik heb nog niet geleerd hoe je twee verschillende users in dezelfde post quote.
.
.
.
.
.
.
(Die laatste zin is overigens een érnstig bewijs voor internettaalverloedering.)
pi_31756263
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:33 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ghe, ik noemde jou ook niet 'popje'.
.
.
.
.
.
.
(Die laatste zin is overigens een érnstig bewijs voor internettaalverloedering.)
Kan ik ook niet hoor.
Welke laatste zin???
I´m back.
pi_31756459
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

nou herhaalt u hem dan maar. dat kunt u niet. want u heeft het programma niet en de exacte teksten niet die Floripas heeft gebruikt. u bent niet eens zeker of Floripas wel echt gedaan heeft wat zij zegt, nog dat haar 'spellingsprogramma' wel echt bestaat

mijn bewijzen zijn echter direct te veriferen. ik heb precies hier uitgelegd hoe dat kan
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:44:57 #214
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31756499
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:43 schreef schanuleke het volgende:

[..]

nou herhaalt u hem dan maar. dat kunt u niet. want u heeft het programma niet en de exacte teksten niet die Floripas heeft gebruikt. u bent niet eens zeker of Floripas wel echt gedaan heeft wat zij zegt, nog dat haar 'spellingsprogramma' wel echt bestaat

mijn bewijzen zijn echter direct te veriferen. ik heb precies hier uitgelegd hoe dat kan
over een uurtje begin in met het maken van een zuurkoolschotel die zijns gelijke niet kent. wat ga jij doen over een uurtje?
pi_31756509
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:25 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

poppetje van wiske,

please let it go man. je mag best annemarie slecht vinden, maar kom niet aan met deze poep.
welke poep? heeft u er ook nog iets tegen in te brengen of was dit alles?
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:46:30 #216
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31756545
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kan ik ook niet hoor.
Welke laatste zin???
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:33 schreef Floripas het volgende:

[..]
quote:
pi_31756566
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

over een uurtje begin in met het maken van een zuurkoolschotel die zijns gelijke niet kent. wat ga jij doen over een uurtje?
waarom neemt u mij niet serieus? terwijl er toch niemand is geweest die mijn bewijzen met succes heeft kunnen onkrachten. gelooft u Floripas eerder dan mij? waarom?
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:49:04 #218
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31756626
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:43 schreef schanuleke het volgende:

[..]

Goed, nu is het grappig geweest.
Ik heb je mijn methode en de naam van dat programma gegeven. Die is exact navolgbaar, ik zou zeggen, ga je gang.

Jouw "bewijzen" bestaan uit niets meer dan een citaat dat evengoed door een hetzerige internetlynchmob geplaatst zou kunnen zijn.
Waar. Is. Je. Bewijs.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:49:25 #219
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31756636
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:47 schreef schanuleke het volgende:

[..]

waarom neemt u mij niet serieus? terwijl er toch niemand is geweest die mijn bewijzen met succes heeft kunnen onkrachten. gelooft u Floripas eerder dan mij? waarom?
ik zal het nog een keer uitleggen en dan moet je het daar maar mee doen wat betreft mijn mening. ik vind annemarie geen geschikte keuze om iets politieks te gaan doen. dat dat ff duidelijk is. maar dat een persoon haar naam gebruikt lijkt me meer dan duidelijk gezien de strekking van die hoax. ze is blond, komt weg met slecht beleid, maar zo dom is ze gewoonweg niet.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:49:47 #220
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31756651
quote:

[..]

Dankzij jou vindt hij mij weer leuk!

En hou op met dat pathetische gevousvouyeer.
pi_31756722
Occam's razor ook verder dus.
I´m back.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:54:30 #222
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31756824
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:51 schreef Ryan3 het volgende:
Occam's razor ook verder dus.
Natuurlijk!
(Heet dat ding niet gewoon 'Het scheermes van Ockham', in goed Nederlands?)
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:56:18 #223
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_31756892
quote:

[..]

Jawel, maar je negeert het.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_31756999
Overigens iets anders, schanul, ik weet niet wie u bent of wat uw motivatie is, maar deze aanklacht tegen Hoogland, de weblog en alle commotie past wel een beetje bij een verschijnsel dat je laatste tijd vaker ziet. Ik begon er mijn bijdrage in deze topic mee (totdat Klefbeer alias Sicko het nodig achtte zijn stinkende walm op mij los te laten), het heeft veel weg van de zoveelste hetze door ideologisch (al dan niet extreem)rechtse kringen. Het kan natuurlijk zijn dat dit bij u niet het geval is natuurlijk, dat u slachtoffer bijv. persoonlijk kent of gekend heeft. Indien zo, dan is het misschien raadzaam om daarvan melding te maken, want anders zie ik er toch niets anders in dan idd de zoveelste hetze tegen een links figuur.
I´m back.
pi_31757173
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:49 schreef Floripas het volgende:

[..]

Goed, nu is het grappig geweest.
Ik heb je mijn methode en de naam van dat programma gegeven. Die is exact navolgbaar, ik zou zeggen, ga je gang.
niet met de gegevens die u tot nu toe geplaatst hebt. welke teksten heeft u eigenlijk met elkaar vergeleken? post ze even hier samen met een link waar ik uw programma kan downloaden. en waar is uw bewijs dat zei die andere tekst uit die publicatie ook zelf geschreven heeft?
quote:
Jouw "bewijzen" bestaan uit niets meer dan een citaat dat evengoed door een hetzerige internetlynchmob geplaatst zou kunnen zijn.
Waar. Is. Je. Bewijs.
zie mijn eerdere bericht met de hele uitleg en met de links naar de googel cache. u heeft er waarschijnlijk niet eens serieus naar gekeken. jammer

u zit hier heel ernstig allerlei zaken uit uw grote duim te zuigen, maar ik trap daar niet in. jammer dat anderen dat wel doen.
pi_31757242
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:59 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens iets anders, schanul, ik weet niet wie u bent of wat uw motivatie is, maar deze aanklacht tegen Hoogland, de weblog en alle commotie past wel een beetje bij een verschijnsel dat je laatste tijd vaker ziet. Ik begon er mijn bijdrage in deze topic mee (totdat Klefbeer alias Sicko het nodig achtte zijn stinkende walm op mij los te laten), het heeft veel weg van de zoveelste hetze door ideologisch (al dan niet extreem)rechtse kringen. Het kan natuurlijk zijn dat dit bij u niet het geval is natuurlijk, dat u slachtoffer bijv. persoonlijk kent of gekend heeft. Indien zo, dan is het misschien raadzaam om daarvan melding te maken, want anders zie ik er toch niets anders in dan idd de zoveelste hetze tegen een links figuur.
u noemt dit een hetze. maar hoe noemt u het facilliteren van de stelselmatige verkrachting van een jong zwakzinnig meisje door 14 jonge mannen dan wel niet?
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:08:21 #227
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31757273
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:04 schreef schanuleke het volgende:

[..]

niet met de gegevens die u tot nu toe geplaatst hebt. welke teksten heeft u eigenlijk met elkaar vergeleken? post ze even hier samen met een link waar ik uw programma kan downloaden. en waar is uw bewijs dat zei die andere tekst uit die publicatie ook zelf geschreven heeft?
Nou, als je daar écht gelukkiger van wordt, doe ik dat wel even.
En ik ga jou niet wijzen waar je illegaal programma's kunt downloaden. Pak maar even pen en papier.
quote:
[..]

zie mijn eerdere bericht met de hele uitleg en met de links naar de googel cache. u heeft er waarschijnlijk niet eens serieus naar gekeken. jammer

u zit hier heel ernstig allerlei zaken uit uw grote duim te zuigen, maar ik trap daar niet in. jammer dat anderen dat wel doen.
Ik heb de googlecache gezien, maar dat wil niet zeggen dat zij het zelf erop heeft geplaatst. Dáár gaat het om, dáár heb je geen bewijs voor.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:09:05 #228
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31757291
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:07 schreef schanuleke het volgende:

[..]

u noemt dit een hetze. maar hoe noemt u het facilliteren van de stelselmatige verkrachting van een jong zwakzinnig meisje door 14 jonge mannen dan wel niet?
Het faciliteren?
Dus die Hoogland heeft 'm er zelf nog even wat dieper ingeduwd?
pi_31757356
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:07 schreef schanuleke het volgende:

[..]

Groepsverkrachting? Is dat relevant tov van wat ik u vraag? U beschuldigt Hoogland van van alles en nu dus zelfs van het faciliteren van een groepsverkrachting, maar kunt het niet waar maken. Ik vraag u naar uw motivatie, reik u als het ware een reddingsboei aan. Maar indien niet, dan niet hoor, dan kan wat mij betreft deze topic weg of afgevoerd worden naar TRU.
I´m back.
pi_31757430
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:09 schreef Floripas het volgende:

[..]

Het faciliteren?
Scherp gezien, deze beschuldiging is expliciet en nog veel erger dan eerdere.

Enfin, slotteke graag dus.
I´m back.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:14:44 #231
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31757432
Getekend door Anne MArie Hoogland op 10/22/05
Ik wil deze zaak nog even toelichten.

Als stadsdeelvoorzitter van Amsterdam-Westerpark heb ik juist gehandeld. De jongens waren tussen de 9 en de 16, we konden het ze niet aandoen om hun leven kapot te maken. [b]Bovendien waren er 14 jongens, terwijl er maar 1 meisje was, de eerste is talrijker en dus belangrijker.

Jongens die verkrachten moeten geholpen worden. Daarom heb ik hulp voor ze geregeld, assertiviteitscursussen, ontmoetingen met de ouders. Uiteraard moeten ze zich niet schamen voor wat ze hebben gedaan, dat zou slecht zijn voor hun ontwikkeling. Het is beter als ze het accepteren en verder gaan met hun leven, en nog een lang en gelukkig leven hebben.

Als bestuurder moet je soms moeilijke keuzes maken. Het komt ongelooflijk vaak voor dat meisjes worden aangerand of verkracht door Marokkaanse jongeren, als we die niet uit de publiciteit houden krijgen mensen misschien een negatief beeld van deze bevolkingsgroep. Dat mag niet, want dat wordt weer aangegrepen om de verschillen in de samenleving te vergroten.

Nadat de zaak een jaar later in de publiciteit kwam heb ik er ongelooflijk veel energie in gestoken om een goede plaats te vinden voor Tessa. Ik heb een kliniek gebeld, die had echter helaas niet genoeg plaats. Hoe durven jullie te zeggen dat ik niets geef om het slachtoffer en alleen maar aan mijn eigenbelang denk?

Anne MArie Hoogland

Heb ik vergeleken met

Huiselijk geweld is in 1998 in Amsterdam op de maatschappelijke en politieke agenda gezet door de Amsterdamse Politie. Sinds die tijd zijn alle betrokken organisaties (partners in de keten) die een rol hebben naar slachtoffers en daders rondom huiselijk geweld aan de slag gegaan.
De Amsterdamse politie heeft haar personeel getraind om aangiften van huiselijk geweld goed en zorgvuldig op te nemen. Justitie geeft prioriteit aan de vervolging van daders en de trajecten om een daderaanpak/behandeling te geven zijn ontwikkeld en voor handen. De vrouwen opvang heeft een uitbreiding gerealiseerd van ambulante steunpunten vrouwenhulpverlening zodat er in de wijk al in een vroeg stadium hulp geboden kan worden als vrouwen of mannen daarom vragen. Eerstelijns organisaties zijn aangehaakt zoals maatschappelijk werk, huisartsen en consultatiebureaus. De gemeente Amsterdam, bij monde van de burgemeester en de wethouder zorg ondersteunen en stimuleren de prioriteit voor Huiselijk Geweld.

en

Het is tijd voor de politieke tussenstand van de activiteiten van het dagelijks bestuur van Stadsdeel Westerpark. Op dit moment, juni 2004, zijn wij twee jaar aan de slag met ons programma akkoord ’02-’06 en onze bestuursinzet voor deze periode. We hebben nog krap twee jaar te gaan en kijken met deze notitie vooruit naar de afspraken die we nog in vervulling willen brengen en de kansen die er liggen. Ons beeld is dat we grotendeels op schema liggen met de uitvoering van het programma akkoord conform onze bestuursinzet. Het gaat er in dit stuk om de accenten, nieuwe inzichten en prioriteiten binnen de steeds krapper wordende begrotingen aan te geven.

Wij gaan eerst in op de inhoudelijke ambities en daarna op de financiële situatie. De volgorde van onderwerpen is dezelfde als in het programma- akkoord, en daar doorheen vervlochten leest u ook de onderwerpen uit onze bestuursinzet.
pi_31757627
@Floripas,
Kzie nu dat het naar alle waarschijnlijkheid een kloontje is. Hoe oud schat je haar in?
I´m back.
pi_31757874
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:08 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nou, als je daar écht gelukkiger van wordt, doe ik dat wel even.
En ik ga jou niet wijzen waar je illegaal programma's kunt downloaden. Pak maar even pen en papier.
voorlopig heb ik nog niks gezien waarmee ik uw experiment zou kunnen herhalen. alleen het volgende:

"Dat weet ik niet, het zit in het standaardpakket op de letterenfaculteit van de universiteit Utrecht, maar ongetwijfeld zijn er sharewareversies van. Het kan ook met pen en papier, maar dat duurt langer.

Het gaat als volgt: je bouwt een formule op van factoren.

Factor 1. Zinslengte, woordlengte. Je maakt een schema van de lengte van zinnen en woorden.

Factor 2. Naamgeving. Je maakt een lijst van alle naamgevingen en aanspreektitels. Die 'aap' van mij van net is bijvoorbeeld heel erg Floripas.

Factor 3. Je gaat woorden turven, zoals lidwoorden en hulpwerkwoorden. De resultaten zouden in alle teksten, ongeacht onderwerp, dicht bij elkaar moeten zitten.

Factor 4. Interpunctie: je turft hoeveel en welke interpunctie ze gebruikt op hoeveel tekens.

Van deze factoren stel je een gemiddelde en een standaarddeviatie vast.

Al deze factoren wegen even zwaar.

You do the math"

u zegt hier you do the math maar ik zie hier geen getallen waarmee ik de math zou moeten doen. uw uitleg blijft een beetje steken in 'een beetje turven en een schematje maken'. dat maakt het niet bepaald verifeerbaar. ik wil bijvoorbeeld een woordenolijst hebben van woorden die ik moet turven. en hoe ik uiteindelijk na zo'n turvin uiitkom op een represtatief getal. dat staat hier nergens
quote:
Ik heb de googlecache gezien, maar dat wil niet zeggen dat zij het zelf erop heeft geplaatst. Dáár gaat het om, dáár heb je geen bewijs voor.
het bewijs is dat ze die berichten die uit haar naam zijn geschreven eraf gehaald zou hebben als het niet van haar was.maar dat heeft ze niet gedaan. is zwak bewijs natuurlijk, maar het is al veel meer dan u heeft. u heeft helemaal niks behalve wat geklets over hoe u met 1 of ander programma om kunt gaan dat wij absoluut niet kunnen controleren
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:29:28 #234
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31757883
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:21 schreef Ryan3 het volgende:
@Floripas,
Kzie nu dat het naar alle waarschijnlijkheid een kloontje is. Hoe oud schat je haar in?
Nou, ik liet mijn oppaskindje van zeven ook niet op de computer zonder toezicht.
Iets van veertien?
pi_31757921
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:09 schreef Floripas het volgende:

[..]

Het faciliteren?
nou bijna wel ja. het scheelt weinig. in elk geval heeft ze er met al haar bemoeienis voor gezorgd dat er later nog een paar meisjes zijn verkracht door dezelfde jonge mannen/.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:31:07 #236
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_31757933
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:29 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nou, ik liet mijn oppaskindje van zeven ook niet op de computer zonder toezicht.
Iets van veertien?
In ieder geval niet oud genoeg om nog serieus op in te gaan, me dunkt.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_31757958
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:29 schreef Floripas het volgende:

[..]

Iets van veertien?
Ik dacht juist het tegenovergestelde, bejaard dus. Ze redeneert veel te veel voor een 14-jarige, ook is ze veel te vasthoudend. Nee, dit is een kloon van een ouder persoon, een bejaard persoon zelfs, schat ik in.
Even aan Schanul zelf vragen eigenlijk.

Ben je er nog Schanul?
I´m back.
pi_31757999
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

In ieder geval niet oud genoeg om nog serieus op in te gaan, me dunkt.
voorlopig heb iknog geen enkel bewijs vban uw hand gezien. daarmee maakt u uzelf ongeloofwaardig
pi_31758033
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:30 schreef schanuleke het volgende:

[..]

nou bijna wel ja. het scheelt weinig. in elk geval heeft ze er met al haar bemoeienis voor gezorgd dat er later nog een paar meisjes zijn verkracht door dezelfde jonge mannen/.
Dus u zegt nu dat doordat Hoogland de groepsverkrachting faciliteerde, die latere groepsverkrachtingen hebben plaatsgevonden en dat zij daar dus ook schuldig aan is???
I´m back.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:34:37 #240
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31758036
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:29 schreef schanuleke het volgende:

[..]

voorlopig heb ik nog niks gezien waarmee ik uw experiment zou kunnen herhalen. alleen het volgende:

"Dat weet ik niet, het zit in het standaardpakket op de letterenfaculteit van de universiteit Utrecht, maar ongetwijfeld zijn er sharewareversies van. Het kan ook met pen en papier, maar dat duurt langer.

Het gaat als volgt: je bouwt een formule op van factoren.

Factor 1. Zinslengte, woordlengte. Je maakt een schema van de lengte van zinnen en woorden.
Je neemt de tekst die de langste zinnen heeft als standaard, ja? Dan ga je het percentage afwijking berekenen, als een zin van nul woorden 0 is en de langste zin 100. Dat doe je ook voor woorden.
quote:
Factor 2. Naamgeving. Je maakt een lijst van alle naamgevingen en aanspreektitels. Die 'aap' van mij van net is bijvoorbeeld heel erg Floripas.
Je turft hoeveel namen en aanspreektitels er overeenkomen, en hoeveel er verschillen. Ook de afkortingen meerekenen.
quote:
Factor 3. Je gaat woorden turven, zoals lidwoorden en hulpwerkwoorden. De resultaten zouden in alle teksten, ongeacht onderwerp, dicht bij elkaar moeten zitten.
Je herhaalt het procede
quote:
Factor 4. Interpunctie: je turft hoeveel en welke interpunctie ze gebruikt op hoeveel tekens.
Idem dito
quote:
Van deze factoren stel je een gemiddelde en een standaarddeviatie vast.
Dus: de tekst met de langste zinnen, daar zet je je testtekst tegen af. Daarvan bereken je van iedere factor de gemiddelde afwijking, optelen, gedeeld door vier, min honderd, hoppa.
quote:
Veel plezier.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:35:13 #241
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31758054
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:30 schreef schanuleke het volgende:

[..]

Oh ja?
Dat kom ik nergens tegen.
pi_31758139
Hou oud bent u, Schanul? En kennen wij u ook onder een andere usernaam op Fok!? . Just for the record hè.
I´m back.
pi_31758173
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:35 schreef Floripas het volgende:

[..]

Oh ja?
Dat kom ik nergens tegen.
waarmee blijkt dat u blijkbaarnog niet op de links heeft geklikt die ik eerder heb geplaatst. 10 links naar krantenartieklen en tvprogramma's. doet u dat anders eerst eens, nu weet u niet waarover u praat
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:38:50 #244
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31758183
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:37 schreef Ryan3 het volgende:
Hou oud bent u, Schanul? En kennen wij u ook onder een andere usernaam op Fok!? . Just for the record hè.
Ryan3-> slowchat!
Anders krijg je een dreigement voor een ban, tenminste, ik wel.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:38:59 #245
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31758186
het enige dat hoogland met dit beleid heeft veroorzaakt is dat de ernst van de situatie niet echt dudielijk geworden is. niet voor niks is dat het slachtoffer en de mensen rondom haar geïntimideerd werden door dezelfde jongens. niet voor niks hebben zij hun biezen gepakt omdat de leefsituatie onhoudelijk is geworden. en dan die familie van een van de daders die het meisje uitscholden voor hoer is natuurlijk geen prettige gedachte.

de doofpot en slappe houding is bij sommige mensen niet bevoordelijk. en dat alles om een nooit voorgekomen volksgericht te voorkomen. slechte zaak en mi daardoor niet iemand die nog een poltieke carriere moet ambiëren. maar zoals zo vaak gemeld n=1.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:39:42 #246
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31758208
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:38 schreef schanuleke het volgende:

[..]

waarmee blijkt dat u blijkbaarnog niet op de links heeft geklikt die ik eerder heb geplaatst. 10 links naar krantenartieklen en tvprogramma's. doet u dat anders eerst eens, nu weet u niet waarover u praat
Ik heb wel op de links geklikt, tenminste, die me relevant leken en die waarvoor ik niet hoefde te betalen, en die, die willen openen in Firefox.
Geef eens een citaat?
pi_31758229
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:34 schreef Floripas het volgende:

[..]

Je neemt de tekst die de langste zinnen heeft als standaard, ja? Dan ga je het percentage afwijking berekenen, als een zin van nul woorden 0 is en de langste zin 100. Dat doe je ook voor woorden.
[..]

Je turft hoeveel namen en aanspreektitels er overeenkomen, en hoeveel er verschillen. Ook de afkortingen meerekenen.
[..]

Je herhaalt het procede
[..]

Idem dito
[..]

Dus: de tekst met de langste zinnen, daar zet je je testtekst tegen af. Daarvan bereken je van iedere factor de gemiddelde afwijking, optelen, gedeeld door vier, min honderd, hoppa.
[..]

Veel plezier.
te makkelijk mevrouw. zo laat ik me niet voor uw karretje spannen. meer info graag, een woordenlijkst .
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:41:07 #248
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31758247
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:38 schreef zoalshetis het volgende:
het enige dat hoogland met dit beleid heeft veroorzaakt is dat de ernst van de situatie niet echt dudielijk geworden is. niet voor niks is het slachtoffer en de mensen rondom haar geïntimideerd werden door dezelfde jongens. niet voor niks hebben zij hun biezen gepakt omdat de leefsituatie onhoudelijk is geworden. en dan die familie van een van de daders die het meisje uitscholden voor hoer is natuurlijk geen prettige gedachte.
Kijk, da's strontvervelend, en wellicht nog wel strafbaar, indien te bewijzen, maar da's wel wat anders dan het faciliteren van nieuwe groepsverkrachtingen.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:41:55 #249
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31758271
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:40 schreef schanuleke het volgende:

[..]

te makkelijk mevrouw. zo laat ik me niet voor uw karretje spannen. meer info graag, een woordenlijkst .
kom op man, je hoeft toch geen einstein te zijn om te zien dat mevrouw hoogland dit nooit geschreven heeft. haar reactie op de persoon die uit haar naam sprak is toch duidelijk, bovendien door jou zelf gegeven.
pi_31758276
Floripas kletst hier duidelijk over iets dat zij zelf ook nog nooit heeft gedaan. zij kan natuurlijk alleen met het programma overweg, en dat hoeft ook al niet waar te zijn
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:42:13 #251
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31758282
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:40 schreef schanuleke het volgende:

[..]

Wat heb je aan een woordenlijst? Ik heb de criteria er toch bijgegeven? Eigennamen, afkortingen, hulpwerkwoorden!
pi_31758299
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kom op man, je hoeft toch geen einstein te zijn om te zien dat mevrouw hoogland dit nooit geschreven heeft. haar reactie op de persoon die uit haar naam sprak is toch duidelijk, bovendien door jou zelf gegeven.
dan heeft u eea niet goed begrepen.leest u het aub nog eens door/.
pi_31758324
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:38 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ryan3-> slowchat!
Anders krijg je een dreigement voor een ban, tenminste, ik wel.
De discussie is allang afgelopen toch? We zijn nu al aan het napraten en dan kun je vragen over motivatie en of iemand een kloon is en van wie dan wel plaatsen.
I´m back.
pi_31758337
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:42 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wat heb je aan een woordenlijst? Ik heb de criteria er toch bijgegeven? Eigennamen, afkortingen, hulpwerkwoorden!
gaat u eerst maar eens wat beter uw best doen, dan praten wij wel verder
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:46:49 #255
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31758401
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:44 schreef schanuleke het volgende:

[..]

gaat u eerst maar eens wat beter uw best doen, dan praten wij wel verder
Jij lijkt op die ridder in "The Holy Grail".
Al je ledematen (argumenten) zijn afgehakt, voor iedereen is het duidelijk dat je (letterlijk!) geen poot meer hebt om op te staan.

En toch naar me blijven roepen dat ik er niet langs mag, dat het slechts een vleeswond is.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:47:05 #256
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31758406
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:42 schreef schanuleke het volgende:
Floripas kletst hier duidelijk over iets dat zij zelf ook nog nooit heeft gedaan. zij kan natuurlijk alleen met het programma overweg, en dat hoeft ook al niet waar te zijn
daar gaat het toch niet om. je bewering dat hoogland het zelf geschreven is niet alleen stoïcijns, maar ook dommig.
pi_31758426
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:46 schreef Floripas het volgende:

[..]

Jij lijkt op die ridder in "The Holy Grail".
Al je ledematen (argumenten) zijn afgehakt, voor iedereen is het duidelijk dat je (letterlijk!) geen poot meer hebt om op te staan.

En toch naar me blijven roepen dat ik er niet langs mag, dat het slechts een vleeswond is.
. Die heb ik ook eens gebruikt bij bepaalde heren op een bepaalde site idd. Als ik me niet vergis is schanul daar ook van afkomstig. Geweldige scène.
I´m back.
pi_31758497
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

. Die heb ik ook eens gebruikt bij bepaalde heren op een bepaalde site idd. Als ik me niet vergis is schanul daar ook van afkomstig.
ik plaats ook weleens berichten op geenstijl inderdaad. en op andere websites/.
pi_31758532
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:50 schreef schanuleke het volgende:

[..]

Ja, okee, en je bent van gevorderde leeftijd hè? .
I´m back.
pi_31758536
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

daar gaat het toch niet om. je bewering dat hoogland het zelf geschreven is niet alleen stoïcijns, maar ook dommig.
dat vind ik niet. ik vind vooral mevrouw Hoogland dommig.
pi_31758577
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:52 schreef schanuleke het volgende:

[..]

dat vind ik niet. ik vind vooral mevrouw Hoogland dommig.
Maar je motivatie heeft niets te maken met het feit dat je slachtoffer kent of gekend hebt hè. Ik bedoel Hoogland is het zoveelste voorbeeld van een multiculturalist die gesloopt moet worden, toch?
I´m back.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:54:20 #262
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31758589
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:50 schreef schanuleke het volgende:

[..]

GeenStijl.

Zeg, kom je nog met het 'bewijs' dat er dankzij haar meer groepsverkrachtingen plaatsvonden, of hoe zit dat?
pi_31758632
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maar je motivatie heeft niets te maken met het feit dat je slachtoffer kent of gekend heeft hè. Ik bedoel Hoogland is het zoveelste voorbeeld van een multiculturalist die gesloopt moet worden, toch?
neehoor, ik heb mijn motivatie al aangegeven. ik vertrouw mevrouw Hoogland niet en vindt daarom dat zij niet verkozen mag worden/. liever heb iki iemand andrs.
pi_31758661
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:54 schreef Floripas het volgende:

[..]

GeenStijl.

Zeg, kom je nog met het 'bewijs' dat er dankzij haar meer groepsverkrachtingen plaatsvonden, of hoe zit dat?
dat bewijs staat al eerder in dit topic. u wordt wel erg vervelend nu
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:57:53 #265
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31758690
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:56 schreef schanuleke het volgende:

[..]

dat bewijs staat al eerder in dit topic. u wordt wel erg vervelend nu
Niet ergens waar ik het kan openen.
Kom er nou maar mee.
pi_31758720
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:57 schreef Floripas het volgende:

[..]

Niet ergens waar ik het kan openen.
Kom er nou maar mee.
dat is dan vervelend voor u. ik kan het hier wel openen. zoekt u anders een goede computer op.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:00:18 #267
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31758750
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 16:58 schreef schanuleke het volgende:

[..]

dat is dan vervelend voor u. ik kan het hier wel openen. zoekt u anders een goede computer op.
Ga jij eens eigen gaarstoven in je eigen vet.
pi_31758767
ik moet nu even weg. maar omdat ik wil dat dit onderwerp genoeg aandacht krijg kom ik nog wel een keer terug. misschien kunt u voor die tijd wat links doorlezen.
pi_31759619
Mmm, ik woonde in die tijd in Westerpark buurt. De Nova Zembla straat om precies te zijn. Walgelijk verhaal was het. Als deze mevrouw daar verantwoordelijk voor was heeft ze in het openbaar bestuur niets meer te zoeken. Er waren trouwens meer excessen.

Ben overigens blij dat ik weg ben uit die kut-stad
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:35:04 #270
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31759638
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 17:34 schreef Godslasteraar het volgende:

Ben overigens blij dat ik weg ben uit die kut-stad
kut-buurt ja. zou ik ook zijn.
pi_31759826
Geweldig schanuleke, ik vind je echt top. Heb jij die berichten op dat gastenboek geplaatst of niet? En heb jij mijn reacties uberhaupt wel gelezen voordat jij in dit topic ging posten?

[ Bericht 40% gewijzigd door Toad op 28-10-2005 17:49:01 ]
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:48:21 #272
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31759922
Ik heb de links bekeken, en uit niks blijkt dat ze:

a) verkrachtingen heeft kunnen voorkomen, zoals schabolleke beweert;

of

b) zij die zaken in haar gastenboek heeft getypt.
pi_31760409
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 17:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kut-buurt ja. zou ik ook zijn.
Buurten als Westerpark heb je zoveel in A'dam. Ik bedoel het meer in het algemeen, het huisje wat ik had met m'n CCCP-ex was wel gezellig en zeker niet slecht.
A'dam is vol, benauwt, lelijk (behalve delen van het centrum), agressief, vies, en weinig groen.
Dan is Den Haag een verademing.
pi_31961769
http://www.pvda.nl/render(...)41/instanceId/37907/

Mevrouw Hoogland is het dus niet geworden. Tijd om de champagne te ontkurken.
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:53:50 #275
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31964843
Vindt je?

Als voorzitter van de PVDA kan ze denk ik op het gebied van het verdoezelen van verkrachtingen en het knuffelen van de daders minder kwaad doen dan de positie waar ze nu zit.

Maar goed daar had je natuurlijk nog niet bij nagedacht. Het draait jou meer om het mislukken van de politieke carriere van Hoogland dan het slachtoffer in deze zaak.
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:58:00 #276
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31964975
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:53 schreef PLAE@ het volgende:

Vindt je?

Als voorzitter van de PVDA kan ze denk ik op het gebied van het verdoezelen van verkrachtingen en het knuffelen van de daders minder kwaad doen dan de positie waar ze nu zit.

Maar goed daar had je natuurlijk nog niet bij nagedacht. Het draait jou meer om het mislukken van de politieke carriere van Hoogland dan het slachtoffer in deze zaak.
denk je niet dat hoogland het niet is geworden omdat men vindt dat deze vrouw poitiek niks voor gaat stellen met haar erfenis? ik denk wel dat heel wat leden daarom voor een ander hebben gekozen en deze vrouw snel met de stille trom lekker moedertje gaat spelen.

ps: het is "vind je?"
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:59:47 #277
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31965022
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:13 schreef schanuleke het volgende:
http://www.pvda.nl/render(...)41/instanceId/37907/

Mevrouw Hoogland is het dus niet geworden. Tijd om de champagne te ontkurken.
champagne is zeker op zijn plaats! proost!
pi_31965035
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:53 schreef PLAE@ het volgende:

Vindt je?

ze kan nog minder kwaad doen als ze in de vergetelheid verdwijnt.

een beetje rare manier van redeneren houdt u er op na. dus omdat ze dan meer in de belangstelling staat en dus minder kwaad kan doen moet mevrouw Hoogland maar een hele belangrijke politieke functie krijgen? incompetentie aan de macht dus?

u heeft ze echt niet allemaal op een rijtje/.
quote:
dat vindt ik nogal een beschuldiging. heeft u daar ook enig bewijs voor?
pi_31966583
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:00 schreef schanuleke het volgende:

u heeft ze echt niet allemaal op een rijtje/.
Zie je wel dat je dit topic nog iets bijna juist gepost hebt gekregen ...

Het gaat om een partij-interne functie, en idd denk ik ook dat de andere kandidaat beter voor hen zal blijken te zijn, een redelijk internationale carriere, bestuurskunde studie (cum laude)...
wat mij betreft beter dan zo'n lokale carriereteef uit amsterdam die zich omhoog poogt te werken ...

maar het blijft verder zaak van PvdA-leden, die onder elkaar moeten uitmaken wie ze als voorzitter willen zien ...

Tenzij je PvdA-lid bent of dmogelijk direkt van plan bent te worden, heeft het weinig zin zo opgewonden te doen over die dame ....
laat staan dat het voor jou, als non-PvdAlid veel uitmaakt wie zij als voorzitter kiezen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 4 november 2005 @ 19:05:13 #280
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31968430
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:00 schreef schanuleke het volgende:

dat vindt ik nogal een beschuldiging. heeft u daar ook enig bewijs voor?
Dit topic lijkt mij wel bewijs genoeg.

Het interesseert me verder bar weinig wie de voorzitter van de PVDA is (geworden) en wat er met Hoogland gebeurt. Het aanmaken van een account op fok alleen maar om iemand zwart te maken vind ik vrij sneu. Maar goed
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 17:56 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Zie je wel dat je dit topic nog iets bijna juist gepost hebt gekregen ...
?
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 16:58 schreef zoalshetis het volgende:

ps: het is "vind je?"
Echt waar joh? reuze interessant
pi_31969291
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 19:05 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Dit topic lijkt mij wel bewijs genoeg.

Het interesseert me verder bar weinig wie de voorzitter van de PVDA is (geworden) en wat er met Hoogland gebeurt. Het aanmaken van een account op fok alleen maar om iemand zwart te maken vind ik vrij sneu. Maar goed
Ik maak niemand zwart. Dat doet mevrouw Hoogland zelf wel. Ik heb echter alleen even onder de aandacht gebracht.
pi_31977777
Schanuleke is geen Schanulleke
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
  vrijdag 4 november 2005 @ 23:58:24 #283
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31978035
hey er is een geile film op ned 3 nu!
pi_31978067
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 23:58 schreef zoalshetis het volgende:
hey er is een geile film op ned 3 nu!
Schalulleke?
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
  zaterdag 5 november 2005 @ 00:00:07 #285
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31978126
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 23:58 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:

[..]

Schalulleke?
neen

hoewel die suske en wiske vroeger wel keihard rukmateriaal was, toen internet nog niet bestond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')