abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:11:37 #176
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31753653
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:07 schreef schanuleke het volgende:

[..]

wat heeft u precies door een tekstverwerkingsprogramma gehaald? want zoals u het nu stelt is het nergens een bewijs van. u kletst namelijk maar wat.
Zo zo, jij durft. We hebben hier een tekstvergelijkingsprogramma genaamd Thesaurus. Vroeger maakten we die met de hand ( ik kan het je zo voordoen), maar tegenwoordig maakt men die digitaal.

Alleen omdat iets jou niet uitkomt in een debat maakt het nog geen 'onzin', aap.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:12:28 #177
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31753684
En ik heb haar andere publicaties van de site geplukt, en vergeleken met die post die jij hebt gequote hierboven.
pi_31753693
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:04 schreef D1 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens

Of het nog gepast is dat zij als voorzitter zal optreden heb ik ook mijn twijfels bij, maar laat de democratie z'n werk doen.
wat mij betreft mag de rechter zich ook wel met haar handelen gaan bezighouden. laten we aub niet vergeten dat er een meisje is verkracht door 14 jonge mannen. en dat dat meisje nooit de hulp heeft gekrgen waar zij recht op had, terwijl de daders letterlijk in de watten werden gelegd. dit alles met instemming en zelf toedoen van mevrouw Hoogland zelf.

uiteindelijk heeft dat ervoor gezorgd dat het leven van het meisje definitief kapot is, terwijl mevrouw Hoogland nog mooie sier loopt te maken met haar perstaties. vergeet dat aub niet.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:15:16 #179
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31753752
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:12 schreef Floripas het volgende:
En ik heb haar andere publicaties van de site geplukt, en vergeleken met die post die jij hebt gequote hierboven.
leuk dat je er moeite voor hebt genomen, maar eigenlijk kan je zonder verstand en zonder tekstvergelijkingsprogramma ook al zien dat het hier om een kleine hoax gaat. alleen schanuleke is nog niet overtuigd, maar dat maakt geloof ik niet zo gek veel uit.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:15:37 #180
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31753763
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:10 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

wtf iedereen kletst maar wat en alleen jij verkondigt de waarheid.

We hebben hier een ware Willibrord Frequin/Peter R. de Vries/Patty Brard kruizing

You better recognize
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:16:39 #181
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31753788
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:15 schreef D1 het volgende:

[..]

We hebben hier een ware Willibrord Frequin/Peter R. de Vries/Patty Brard/kelly van bb kruizing
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:17:40 #182
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31753809
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]
Ja, ik wist dat ik iets gemist had...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:18:27 #183
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31753832
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:15 schreef D1 het volgende:

[..]

We hebben hier een ware Willibrord Frequin/Peter R. de Vries/Patty Brard kruizing

You better recognize
Ik kreeg meer het gevoel met een strenggelovige te maken te hebben die het woord van god verkondigt zoals alleen zij dat kunnen
pi_31753836
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:11 schreef Floripas het volgende:

[..]

Zo zo, jij durft.
zozo ik durf zeker. ik ben niet bepaald onder de indruk van uw verschijning.
quote:
We hebben hier een tekstvergelijkingsprogramma genaamd Thesaurus. Vroeger maakten we die met de hand ( ik kan het je zo voordoen), maar tegenwoordig maakt men die digitaal.
ook ben ik niet onder de indruk van uw 'tekstvergelijiingsprogramma'. u kletst maar wat. zelfs al zou het waar zijn, dan nog is dit geen enkel bewijs.
quote:
Alleen omdat iets jou niet uitkomt in een debat maakt het nog geen 'onzin', aap.
dat klopt 'mevrouw', maar in dit geval is het wel onzin/.
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:12 schreef Floripas het volgende:
dat zegt dus helemaal niks. haar publicaties hoeven helemaal niet door haarzelf geschreven te zijn, maar kan ook door haar ambtenaren. daarnaast is de manier waarop een mens in een publicatie shcrijft heel anders dan hoe een mens een publicatie schrijft. als ik een serieus bericht van u door uw 'spellingsprogramma' zou halen en zou vergelijken met uw minder serieuze berichten zou er waarschijnlijk ook 0 uitkomen.

u kletst dus maar wat. verder ben ik niet van uw scheldpartijen gediend.
pi_31753900
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:12 schreef schanuleke het volgende:

[..]

wat mij betreft mag de rechter zich ook wel met haar handelen gaan bezighouden. laten we aub niet vergeten dat er een meisje is verkracht door 14 jonge mannen. en dat dat meisje nooit de hulp heeft gekrgen waar zij recht op had, terwijl de daders letterlijk in de watten werden gelegd. dit alles met instemming en zelf toedoen van mevrouw Hoogland zelf.
Hoe kom je er toch bij dat de daders in de watten zijn gelegd? Er is aangifte gedaan, en de daders zijn vervolgd. Niks in de watten dus, en niks 'winnaars'. Daarbij was ze niet eens in functie op het moment dat de zaak speelde, maar goed, dat is geloof ik al een keertje of 100 gemeld inmiddels.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:21:58 #186
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31753929
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:18 schreef schanuleke het volgende:

[..]

zozo ik durf zeker. ik ben niet bepaald onder de indruk van uw verschijning.
[..]

ook ben ik niet onder de indruk van uw 'tekstvergelijiingsprogramma'. u kletst maar wat. zelfs al zou het waar zijn, dan nog is dit geen enkel bewijs.
[..]

dat klopt 'mevrouw', maar in dit geval is het wel onzin/.
[..]

dat zegt dus helemaal niks. haar publicaties hoeven helemaal niet door haarzelf geschreven te zijn, maar kan ook door haar ambtenaren. daarnaast is de manier waarop een mens in een publicatie shcrijft heel anders dan hoe een mens een publicatie schrijft. als ik een serieus bericht van u door uw 'spellingsprogramma' zou halen en zou vergelijken met uw minder serieuze berichten zou er waarschijnlijk ook 0 uitkomen.

u kletst dus maar wat. verder ben ik niet van uw scheldpartijen gediend.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:23:35 #187
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31753979
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:18 schreef schanuleke het volgende:
bla
Je mag me tutoyeren, hoor.
Ik heb dan ook expres de 'voorwoorden' uit haar publicaties geplukt: die schrijven ze altijd zelf.
Als je mijn posts met elkaar vergelijkt (net gedaan, één streng van vorige en één streng van deze week - 10 posts) kom ik uit op 93%.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:24:35 #188
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31754005
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:23 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik heb dan ook expres de 'voorwoorden' uit haar publicaties geplukt: die schrijven ze altijd zelf.
Als je mijn posts met elkaar vergelijkt (net gedaan, één streng van vorige en één streng van deze week - 10 posts) kom ik uit op 93%.
is dat programma te downloaden?
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:24:43 #189
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31754008
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

leuk dat je er moeite voor hebt genomen, maar eigenlijk kan je zonder verstand en zonder tekstvergelijkingsprogramma ook al zien dat het hier om een kleine hoax gaat. alleen schanuleke is nog niet overtuigd, maar dat maakt geloof ik niet zo gek veel uit.
Dat weet ik, maar wellicht dat het zou bijdragen aan de discussie.

Dus je praat weer tegen me?
Pracissor ook al.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:24:53 #190
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31754014
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:18 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Ik kreeg meer het gevoel met een strenggelovige te maken te hebben die het woord van god verkondigt zoals alleen zij dat kunnen
Meestal kunnen die net iets beter spellen... Meestal
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:26:00 #191
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31754053
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:24 schreef Floripas het volgende:

Dus je praat weer tegen me?
ik reageer alleen als ik je iets zinnigs zie zeggen.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:28:53 #192
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_31754154
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik denk het jij vraagt het
wel interessant maar ik bedacht me meteen daarna welke teksten ga ik eigenlijk vergelijken? Na 5 minuten is de lol er waarschijnlijk weer af
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:29:49 #193
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31754201
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, het zit in het standaardpakket op de letterenfaculteit van de universiteit Utrecht, maar ongetwijfeld zijn er sharewareversies van. Het kan ook met pen en papier, maar dat duurt langer.

Het gaat als volgt: je bouwt een formule op van factoren.

Factor 1. Zinslengte, woordlengte. Je maakt een schema van de lengte van zinnen en woorden.

Factor 2. Naamgeving. Je maakt een lijst van alle naamgevingen en aanspreektitels. Die 'aap' van mij van net is bijvoorbeeld heel erg Floripas.

Factor 3. Je gaat woorden turven, zoals lidwoorden en hulpwerkwoorden. De resultaten zouden in alle teksten, ongeacht onderwerp, dicht bij elkaar moeten zitten.

Factor 4. Interpunctie: je turft hoeveel en welke interpunctie ze gebruikt op hoeveel tekens.

Van deze factoren stel je een gemiddelde en een standaarddeviatie vast.

Al deze factoren wegen even zwaar.

You do the math
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:30:02 #194
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31754206
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:28 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Ik denk het jij vraagt het
leuke kloon tester... hoewel ik nu met mijn blote hoofdje al 93% zekerheid heb of het om een kloon gaat of niet
pi_31754223
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:20 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Hoe kom je er toch bij dat de daders in de watten zijn gelegd? Er is aangifte gedaan, en de daders zijn vervolgd. Niks in de watten dus, en niks 'winnaars'. Daarbij was ze niet eens in functie op het moment dat de zaak speelde, maar goed, dat is geloof ik al een keertje of 100 gemeld inmiddels.
leest u anders even de links die ik eerder heb geplaatst. daaruit blijkt toch echt een heel ander beeld. de daders zijn weldegelijk in de watten gelegt, en liepen niet veel later alweer rond door de wijk, op zoek naar een volgend slachtoffer.

ik vind het erg jammer dat men niet de moeite neemt zich daadwerklijk in de zaak te verdiepen
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:31:04 #196
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31754244
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:29 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, het zit in het standaardpakket op de letterenfaculteit van de universiteit Utrecht, maar ongetwijfeld zijn er sharewareversies van. Het kan ook met pen en papier, maar dat duurt langer.

Het gaat als volgt: je bouwt een formule op van factoren.

Factor 1. Zinslengte, woordlengte. Je maakt een schema van de lengte van zinnen en woorden.

Factor 2. Naamgeving. Je maakt een lijst van alle naamgevingen en aanspreektitels. Die 'aap' van mij van net is bijvoorbeeld heel erg Floripas.

Factor 3. Je gaat woorden turven, zoals lidwoorden en hulpwerkwoorden. De resultaten zouden in alle teksten, ongeacht onderwerp, dicht bij elkaar moeten zitten.

Factor 4. Interpunctie: je turft hoeveel en welke interpunctie ze gebruikt op hoeveel tekens.

Van deze factoren stel je een gemiddelde en een standaarddeviatie vast.

Al deze factoren wegen even zwaar.

You do the math
i will
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:32:22 #197
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31754291
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:30 schreef schanuleke het volgende:

[..]

en liepen niet veel later alweer rond door de wijk, op zoek naar een volgend slachtoffer.
of ze in de watten zijn gelegd met hun heropvoedingsprogramma weet ik niet, deze zin klopt wel.
pi_31754311
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:23 schreef Floripas het volgende:

[..]

u vindt uzelf blijkbaar een hele slimme dame en denkt daarom met iedere bewering te kunnen wegkomen. helaas zal dat bij mij niet lukken. ook hier kletst u namelijk maar wat. u heeft helemaal geen verstand van wie de 'voorwaarden' van een publicatie schrijft.
quote:
jaja het zal wel. uit uw grote duim zeker weer.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:33:27 #199
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31754331
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:30 schreef schanuleke het volgende:

[..]

leest u anders even de links die ik eerder heb geplaatst. daaruit blijkt toch echt een heel ander beeld. de daders zijn weldegelijk in de watten gelegt, en liepen niet veel later alweer rond door de wijk, op zoek naar een volgend slachtoffer.

ik vind het erg jammer dat men niet de moeite neemt zich daadwerklijk in de zaak te verdiepen
En je gaat maar door he
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:33:42 #200
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31754344
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

leuke kloon tester... hoewel ik nu met mijn blote hoofdje al 93% zekerheid heb of het om een kloon gaat of niet
D'oh! Daar had ik nog niet eens aan gedacht!
Je moet wel van beiden eigenlijk minstens 500 woorden hebben om de test goed uit te kunnen voeren. Eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')