Scooters. DOOD.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:17 schreef junkiesietze het volgende:
KUT reclame!
Geef het toe, iedereen fantaseert er wel eens over.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:24 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Het geeft me te denken als iemand zich verkleed als zijn overleden oma!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:24 schreef Furious het volgende:
[..]
Geef het toe, iedereen fantaseert zich er wel eens over.![]()
![]()
Tuurlijk niet. Die knakker doet zowat niets meer.quote:
Ja dat is toch niet zo moeilijk met de techniek van tegenwoordigquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:56 schreef TC03 het volgende:
Hebben ze hem dan gewoon 2x erin gemonteerd?
Twee generaties bedoel je, neem ik aan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:57 schreef Adfundum het volgende:
Zou acteertalent ook een generatie overslaan?
Je gaat me toch niet vertellen dat er ook al een Kraaykamp jr. jr. op de planken staat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Twee generaties bedoel je, neem ik aan?
Nee dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:07 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat er ook al een Kraaykamp jr. jr. op de planken staat.
Wacht maar tot je 80 bent, dan lachen we allemaal om je!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:12 schreef Intxaurraga het volgende:
Tja, als het nu nog grappig was..
Volgens mij ook. Ze hebben wel meer samen in reclamespotjes gespeeld, dus waarom nu niet? Ik vind het een leuke reclame. Ik zie liever deze dan die van "Ik ben Leen ... van Frisia Financiėringen".quote:
Nee, het is jr.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:55 schreef Netflier het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Ze hebben wel meer samen in reclamespotjes gespeeld, dus waarom nu niet? Ik vind het een leuke reclame. Ik zie liever deze dan die van "Ik ben Leen ... van Frisia Financiėringen".
De Kraaikampjes zijn arrogant maar niet talentloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |