quote:Manchester 1976: Tony Wilson, afgestudeerd aan Cambridge, bezoekt een concert van de Sex Pistols. Geïnspireerd door dit belangrijke moment in de muziekhistorie begint hij een platenlabel, Factory Records. De eerste band die ze contracteren is Joy Division (die later verdergaat als New Order). Andere bands volgen, en allen zijn zij toonaangevende artiesten voor hun tijd. Wat volgt is een verhaal over muziek, seks, drugs, popsterren en de geboorte van een van de meest bekende clubs in de wereld, The Hacienda, vergelijkbaar met Studio 54. Deze film laat zien wat er gaande was op het gebied van muziek in Manchester, vanaf eind jaren zeventig tot en met begin jaren negentig
Hij kan niet anders, ik weet ook niet waarom dit politieke zelfmoord is en ik weet ook niet waarom dit goed is voor het grotere geheel. Het enige positieve voor dit regime is dat ze geen aangeklaagd persoon in dienst hebben, maar dat is dan ook alles. Alles is begaan vóór hij aftrad en dit is geen Orwelliaanse wereld waarin nieuws zo eventjes aangepast wordt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar het is wel duidelijk dat Libby eieren voor zijn geld kiest en dus politieke zelfmoord pleegt voor het grotere geheel![]()
Dat doet ie inderdaad, maar daarmee is de zaak verre van opgelost, naar mijn idee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar het is wel duidelijk dat Libby eieren voor zijn geld kiest en dus politieke zelfmoord pleegt voor het grotere geheel![]()
Sorry, te laat voor me, ben kapot en morgen vroeg werkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:58 schreef RichardQuest het volgende:
Dadelijk trouwens een aardige film op 3, om 23.50.
[..]
De anderen zijn niet buiten schot, maar daar wil Fitzgerald niets over zeggen....quote:The Plame Affair includes the subsequent Special Counsel investigation by appointee Patrick Fitzgerald into the actions of Bush administration officials —including Karl Rove, Scooter Libby, Ari Fleischer, U.S. Vice President Richard Cheney[3] and unknown others— regarding their knowledge of the leak of Plame's identity.
Jij wil te graag dat dit Cheney en Bush gaat raken maar in deze regionen van de macht speelt men dat heel anders.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:00 schreef Monidique het volgende:
Hij kan niet anders, ik weet ook niet waarom dit politieke zelfmoord is en ik weet ook niet waarom dit goed is voor het grotere geheel. Het enige positieve voor dit regime is dat ze geen aangeklaagd persoon in dienst hebben, maar dat is dan ook alles. Alles is begaan vóór hij aftrad en dit is geen Orwelliaanse wereld waarin nieuws zo eventjes aangepast wordt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:01 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Sorry, te laat voor me, ben kapot en morgen vroeg werken
Het hoeft ook niet perse opgelost te zijn maar het is wel een handige zet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:00 schreef Yildiz het volgende:
Dat doet ie inderdaad, maar daarmee is de zaak verre van opgelost, naar mijn idee.
Hoezo meerderen beschermen? Juridisch onderzoek naar o.a. Cheney gaat door.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Jij wil te graag dat dit Cheney en Bush gaat raken maar in deze regionen van de macht speelt men dat heel anders.
Zo'n Libby heeft dus politieke zelfmoord gepleegd om zijn meerderen te beschermen, zo gaan die zaken.
Ik denk dat dat wishful thinking is, de zaak is inderdaad nog niet klaar, er zijn nog open einden die opgelost moeten worden, betreffende deze zaak staan alvást deze 5 aanklachten tegen deze persoon.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Jij wil te graag dat dit Cheney en Bush gaat raken maar in deze regionen van de macht speelt men dat heel anders.
Zo'n Libby heeft dus politieke zelfmoord gepleegd om zijn meerderen te beschermen, zo gaan die zaken. Ik zie dit verder ook geen 'watergate' schandaal worden.
Ja, dat wil ik graag, maar ik weet niet of het gaat gebeuren. Sowieso raakt het hen, ze blijven niet buiten schot. Zo niet juridisch, dan toch zeker moreel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hoe heeft hij hen beschermd? Ik zie dat helemaal niet.quote:Zo'n Libby heeft dus politieke zelfmoord gepleegd om zijn meerderen te beschermen, zo gaan die zaken.
Ik ook niet, terwijl de zaak uiteraard vele malen erger is. Helaas hebben ze te weinig bewijs, vermoed ik, om Cheney en Bush te pakken.quote:Ik zie dit verder ook geen 'watergate' schandaal worden.
Het is dus feitelijk onbekend naar wie er onderzoek wordt gedaan. De opdracht van de aanklager is om te kijken wie wat waar wanneer hoe en waarom heeft gedaan met betrekking tot het lekken van de identiteit van de CIA-agente. Heeft Cheney er mee te maken, dan wordt ook hij onderzocht, wat mij denkbaar lijkt. Mededelingen zullen er echter niet over gedaan worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hoezo meerderen beschermen? Juridisch onderzoek naar o.a. Cheney gaat door.
Fitzgerald zei dat hij er niets over zou zeggen (charge them or say nothing), maar voor chargen zit onderzoek en ze zullen zeker onderzocht hebben wat Cheney te verwijten valt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is dus feitelijk onbekend naar wie er onderzoek wordt gedaan. De opdracht van de aanklager is om te kijken wie wat waar wanneer hoe en waarom heeft gedaan met betrekking tot het lekken van de identiteit van de CIA-agente. Heeft Cheney er mee te maken, dan wordt ook hij onderzocht, wat mij denkbaar lijkt. Mededelingen zullen er echter niet over gedaan worden.
quote:Chorus:
Bow down to no one
Bow down to none
Straight down
Been going
Been sleepwalkin'
In a violent haze
This world
In ruin
The chain shackles
Like a foul disease
Chorus
This rage
This struggle
It is a feeling
Taht's devouring
Can't break
Can't fuckin' give in
The pain will lead us
Through the blistering
cold
Chorus
Emo? Emo?quote:
Emo-emo-emo-emo-emo-emo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:51 schreef Monidique het volgende:
Dit is geen emo. Ook de tekst niet.
boehoe, mevrouwtje dacht ff lekker twee (of meer) keer te kunnen reizen met één kaartje. en in je laatste alinea hoop ik dat je door vrouwelijke emoties overmand was. vuig knulletje, dat altijd zo graag liefde voorhoudt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:14 schreef Monidique het volgende:
Mijn zusje kreeg vandaag een boete van zo'n veertig euro omdat ze per ongeluk een ongestempeld kaartje had gekocht. Eerst was het bijna honderd, omdat ze geen identiteitskaart bij zich had, maar dat was toch niet nodig.
Hoe kan je nou een boete krijgen, hé? Eigen verantwoordelijkheid toch?
Nietwaar, MrX1982, nietwaar?
15-jarige meisjes bekeuren omdat ze door een foute interpretatie van een defect apparaat een verkeerd kaartje hebben gekocht. Betalen! Als je moet betalen, dan moet je betalen. Je kunt het niet fout doen. Eigen verantwoordelijkheid.
Nietwaar, MrX1982, nietwaar?
Kakkerlakken, dat zijn ze in mijn ogen, conducteurs die aan deze regeling meewerken, en dat zijn ze ongetwijfeld allemaal, zijn in mijn ogen onmensen. Niets waard, ik rouw niet om hen als al het leven uit hun ogen getrapt wordt.
Nee, en ik vind het schandalig dat jij zo denkt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
boehoe, mevrouwtje dacht ff lekker twee (of meer) keer te kunnen reizen met één kaartje.
Nee. Ik meen het. Ik zal geen traan laten om een conducteur die afgemaakt wordt. Ik snap het. Zinloos geweld? Ga toch weg! Het zijn smerige kakkerlakken. Nee, het zijn NSB-ers die of te zwak zijn om tegen zulke kakkerlakken in te gaan, of medeplichtige kakkerlakken omdat ze het eens zijn met deze walgelijke regeling.quote:en in je laatste alinea hoop ik dat je door vrouwelijke emoties overmand was.
Waar 'hou' ik 'liefde voor'? En dat 'vuig knulletje' bewaar je maar voor anderen.quote:vuig knulletje, dat altijd zo graag liefde voorhoudt.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, en ik vind het schandalig dat jij zo denkt.
[..]
Nee. Ik meen het. Ik zal geen traan laten om een conducteur die afgemaakt wordt. Ik snap het. Zinloos geweld? Ga toch weg! Het zijn smerige kakkerlakken. Nee, het zijn NSB-ers die of te zwak zijn om tegen zulke kakkerlakken in te gaan, of medeplichtige kakkerlakken omdat ze het eens zijn met deze walgelijke regeling.
[..]
Waar 'hou' ik 'liefde voor'? En dat 'vuig knulletje' bewaar je maar voor anderen.
Ach!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Emo-emo-emo-emo-emo-emo.
"The pain will lead us
Through the blistering".
Mijn zusje is in die geval geen profiteur. Ze heeft goudeerlijk een kaartje van enkele euro's gekocht en moest daarna een boete van zo'n 40 euro betalen. Dat is voor mij reden genoeg om mijn medelevendheid op te zeggen. Jij zegt dat het zo is? Nou, dan heb je het fout.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vrede op aard, het is bijna kerst. je zusje is gewoon een profiteur, maar gelukkig zal ze het voortaan wel laten om haar kaartje niet te stempelen en haar geld uit te geven aan weed.
Mijn hoofd deed net pijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Metal moet over het verheerlijken van moord gaan.
en de conducteur zei het ook geloof ik, zelfs de rechter zou het zeggen, als je zusje het zover laat komen. maar ze weet in het vervolg dat ze, wat ze al wist, een dagstempel op het kaartje moet zetten. anders schrijft ze ff een briefje naar de ns klantenservice. ik hoop dan wel dat ze iets andere bewoordingen dan jij gebruikt. of is asociaalgedrag genetisch bepaald bij jullie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mijn zusje is in die geval geen profiteur. Ze heeft goudeerlijk een kaartje van enkele euro's gekocht en moest daarna een boete van zo'n 40 euro betalen. Dat is voor mij reden genoeg om mijn medelevendheid op te zeggen. Jij zegt dat het zo is? Nou, dan heb je het fout.
Nee, die zei niet dat ze al verscheidene malen met dit kaartje heeft gereisd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en de conducteur zei het ook geloof ik,
Ze is een 15-jarig meisje dat nauwelijks met de trein gaat en dacht omdat het kaartautomaat defect was dat ze moest kiezen voor het door haar gekozen kaartje.quote:maar ze weet in het vervolg dat ze, wat ze al wist, een dagstempel op het kaartje moet zetten.
Dat is haar aangeraden en daar ben ik het mee eens. Ik zal haar daarmee helpen.quote:
anders schrijft ze ff een briefje naar de ns klantenservice.
Uiteraard, er is nogal een verschil tussen een forum of een brief naar de NS.quote:ik hoop dan wel dat ze iets andere bewoordingen dan jij gebruikt.
ja en sinds vandaag is het een door de wol geverfde reizigster die weet dat ze een kaartje met dagstempel moet nemen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:06 schreef Monidique het volgende:
Ze is een 15-jarig meisje dat nauwelijks met de trein gaat en dacht omdat het kaartautomaat defect was dat ze moest kiezen voor het door haar gekozen kaartje.
Ja, en dat kostte 40 euro. Nou, ik heb al gezegd: niet en nooit betalen. Het is asociaal, en vanaf nu is elk geweld tegen NS-personeel te wijten aan hen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja en sinds vandaag is het een door de wol geverfde reizigster die weet dat ze een kaartje met dagstempel moet nemen.![]()
ze mocht toch vrijuit ondanks dat ze zich niet kon legitimeren? of wist ze ook niks van de identificatieplicht af?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:09 schreef Monidique het volgende:
Dit soort wálgelijke dingen, daar radicaliseer ik van. Het is misbruik van macht. Men duwt mensen al richting de rand met de identificatieplicht, met deze belachelijke boetes, met de Appeasement-politiek jegens Amerika. Ik kan een terrorist tegenwoordig niet meer veroordelen om zijn besluit, ik kan 'm slschts veroordelen wanneer-ie onschuldig burgers doodt.
wat een onzin. maar dat zie je morgen wel in als je wat minder opgefokt (lees bezopen) bent.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, en dat kostte 40 euro. Nou, ik heb al gezegd: niet en nooit betalen. Het is asociaal, en vanaf nu is elk geweld tegen NS-personeel te wijten aan hen.
Ik heb het behalve mijn verwijzing niet eens over die identificatieplicht. En trouwens, ja, dat is een walgelijk idee. Het is alsof ze terroristen willen kweken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze mocht toch vrijuit ondanks dat ze zich niet kon legitimeren? of wist ze ook niks van de identificatieplicht af?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb het behalve mijn verwijzing niet eens over die identificatieplicht. En trouwens, ja, dat is een walgelijk idee. Het is alsof ze terroristen willen kweken.
Nee, dat zie ik niet. Dat zag ik gisteren niet, dat zag ik vandaag niet, dat zag ik vanavond toen ik geen bier op had en mijn zusje dit vertelde niet, en dat zie ik nu niet. Het zijn minderwaardige wezens in mijn ogen en het kan mij niets schelen wat er met hen gebeurt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat een onzin. maar dat zie je morgen wel in als je wat minder opgefokt (lees bezopen) bent.
wie is er hier nu minderwaardig en verdient een flink pak slaag. je zusje dat gewoon graag de volgende keer, ondanks dat ze geld meekrijgt om te reizen, gratis reist en dat mooi in haar zak kan steken, of mensen die een beleid uitvoeren wat voor iedereen (tenzij je wat hersencellen mist en alleen maar kan brabbelen) erg duidelijk is?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik niet. Dat zag ik gisteren niet, dat zag ik vandaag niet, dat zag ik vanavond toen ik geen bier op had en mijn zusje dit vertelde niet, en dat zie ik nu niet. Het zijn minderwaardige wezens in mijn ogen en het kan mij niets schelen wat er met hen gebeurt.
Een duidelijk beleid is nog geen goed beleid. Ze heeft niet gratis gereisd, ze heeft gewoon een kaartje gekocht. Ze heeft geen geld meegekregen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie is er hier nu minderwaardig en verdient een flink pak slaag. je zusje dat gewoon graag de volgende keer, ondanks dat ze geld meekrijgt om te reizen, gratris reist, of mensen die een beleid uitvoeren wat voor iedereen erg duidelijk is?
met de wetenschap dat als ze niet gestempeld werd op die korte afstand ze de volgende keer gratis kon reizen. ze heeft risico genomen, maar helaas... 40 euro prima en ze zal het wel laten de volgende keer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een duidelijk beleid is nog geen goed beleid. Ze heeft niet gratis gereisd, ze heeft gewoon een kaartje gekocht. Ze heeft geen geld meegekregen.
Weet je wat: je hebt ongelijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met de wetenschap dat als ze niet gestempeld werd op die korte afstand ze de volgende keer gratis kon reizen. ze heeft risico genomen, maar helaas... 40 euro prima en ze zal het wel laten de volgende keer.
wtf heb jij vandaag gebruikt? je wordt er in iedergeval erg para van geloof ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:28 schreef Monidique het volgende:
Maar goed, conducteurs kan ik nu ook categoriseren onder 'De Vijand', wat ik eigenlijk al wist.
Het is een stokpaardje van me. Omdat ik hen haat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wtf heb jij vandaag gebruikt? je wordt er in iedergeval erg para van geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |