I did not have sex with that woman, miss Lewinskyquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Wiens eed dan? Heden ik...
Wel n groote 'crime scene'quote:
Extra lange afleveringquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:49 schreef Yildiz het volgende:
Wel n groote 'crime scene'
[afbeelding]
[afbeelding]
Te droogquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:52 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/58945#2319464.
Wat, 4 seizoenen?quote:
Ik vroeg me al af waar het bleef maar het komt dus gewoon niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:59 schreef pberends het volgende:
Wat een flikkers bij Netwerk, laten ze het Churchill item niet zien, omdat Aleid Wolfsen van de PvdA extra in de uitzending komt blaten.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Huey, ik ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:56 schreef MrX1982 het volgende:
Heeft Monidique er geen topic over geopend, hij geilt op deze momenten.
De tegenstelling, zulks typisch.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:59 schreef pberends het volgende:
Wat een flikkers bij Netwerk, laten ze het Churchill item niet zien, omdat Aleid Wolfsen van de PvdA extra in de uitzending komt blaten.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh godquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:59 schreef pberends het volgende:
de nationale bijbeltest zo op ned1.
God met hoofdletter kan in snappen. Maar waarom ze voor normale woorden een Duitsen spelling in het woordenboek gebruiken, vind ik ronduit asociaal:quote:
hihiquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:13 schreef pberends het volgende:
Het Onderkruipsel.
Hee die beesten zijn groot hoor!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:22 schreef pberends het volgende:
Phallological Museum, sperm whale specimen
Is dat 1 spermacel van een walvis?
sperm whale = potvisquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:22 schreef pberends het volgende:
Phallological Museum, sperm whale specimen
Is dat 1 spermacel van een walvis?
Echter, dat beest heeft wél n grote fallus, zeg maar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:25 schreef pberends het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sperm_Whale
Ik zie het, ben iets te goedgelovig.
Ik snap de vertaling niet. Noem het dan een Dyke whale.quote:
Ik snap ook wel meerdere dingen niet, acceptéér datquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap de vertaling niet. Noem het dan een Dyke whale.
Vandaar dat Amerikaanse kinderen nooit serieus zijn. Moet je ze in de biologieklas vertellen over de spermawalvis.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:39 schreef MrX1982 het volgende:
sperm 2 Pronunciation (spûrm)
n.
A substance, such as spermaceti, associated with the sperm whale.
sper·ma·ce·ti Pronunciation (spûrm-st, -st)
n. pl. sper·ma·ce·tis
A white, waxy substance consisting of various esters of fatty acids, obtained from the head of the sperm whale or another cetacean and used for making candles, ointments, and cosmetics.
Vandaar de naam Sperm whale
Ik kan je daar geen ongelijk in geven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:56 schreef MrX1982 het volgende:
Heeft Monidique er geen topic over geopend, hij geilt op deze momenten.
Ze vergeten de naam iig niet op een proefwerkquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:41 schreef pberends het volgende:
Vandaar dat Amerikaanse kinderen nooit serieus zijn. Moet je ze in de biologieklas vertellen over de spermawalvis.
Hij wordt ook voor meineed aangeklaagd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:37 schreef MrX1982 het volgende:
Zolang het geen mijneed is, is er nog hoop![]()
Omdat teer zwart is?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:44 schreef pberends het volgende:
Waarom is asfalt zwart trouwens? Waarom niet groen? Dan hebben die milieupipo's een argument minder.
Heftûg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hij wordt ook voor meineed aangeklaagd.
Maar hij heeft zichzelf al opgeofferd door af te treden. Standaard zet en daardoor blijft Cheney buiten schot.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:46 schreef Monidique het volgende:
Hij wordt ook voor meineed aangeklaagd.
Je kan toch ook roze lijnen op groene wegen doen, gaat perfect. Ze kunnen ook makkelijk rood asfalt maken voor fietsers dan kan groen vast ook wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Omdat teer zwart is?
edit: om de witte lijnen beter te zien
Mooie spellingquote:Luckovich is tekenaar voor een groot aantal kranten in de verenigde staten.
Ooit zal er wel gekozen zijn voor zwart en wellicht heeft dat ook met kosten te maken. Je hebt idd rood asfalt maar daar zal wel een kleurstof in zitten wat het duurder maakt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:49 schreef pberends het volgende:
Je kan toch ook roze lijnen op groene wegen doen, gaat perfect. Ze kunnen ook makkelijk rood asfalt maken voor fietsers dan kan groen vast ook wel.
Sowieso is Libby de enige die is aangeklaagd. Blijft Cheney dan buiten schot? Ik zou niet weten waarom het aftreden van Libby daar iets aan verandert: de feiten zijn van vóór het aftreden. Cheney, en dat is een feit, heeft met Libby over Plame gesproken, wat op zich geen misdaad is, dus buiten schot gebleven, is hij niet. Daarnaast gaat het onderzoek nog door, dus het blijft interessant.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar hij heeft zichzelf al opgeofferd door af te treden. Standaard zet en daardoor blijft Cheney buiten schot.
Gewoon bloed gebruiken uit de dode soldaten uit Irak, dus dat maakt het goedkoper.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ooit zal er wel gekozen zijn voor zwart en wellicht heeft dat ook met kosten te maken. Je hebt idd rood asfalt maar daar zal wel een kleurstof in zitten wat het duurder maakt.
Maar mss klets ik wel uit mijn nek![]()
In het spel command & conquer Red Alert windows '95 misschien wel, hier heb ik toch andere bedenkingen bij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar hij heeft zichzelf al opgeofferd door af te treden. Standaard zet en daardoor blijft Cheney buiten schot.
Maar het is wel duidelijk dat Libby eieren voor zijn geld kiest en dus politieke zelfmoord pleegt voor het grotere geheelquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:55 schreef Monidique het volgende:
Sowieso is Libby de enige die is aangeklaagd. Blijft Cheney dan buiten schot? Ik zou niet weten waarom het aftreden van Libby daar iets aan verandert: de feiten zijn van vóór het aftreden. Cheney, en dat is een feit, heeft met Libby over Plame gesproken, wat op zich geen misdaad is, dus buiten schot gebleven, is hij niet. Daarnaast gaat het onderzoek nog door, dus het blijft interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |