quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik schaam me niet, maar hou me graag vast aan anonimiteit, die tot ver strekt. overigens kan je nu toch wel een redelijke schatting maken? waarom moeten mensen je precieze leeftijd weten? ik heb geen zin in verjaardagstopics.
Bloed! Onder! Nagels!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:42 schreef schanuleke het volgende:
Floripas kletst hier duidelijk over iets dat zij zelf ook nog nooit heeft gedaan. zij kan natuurlijk alleen met het programma overweg, en dat hoeft ook al niet waar te zijn
Wie zou het dan zijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik herken ook die uitdrukking "jij bent de zwakste schakel" nl. (het is een beetje terugredeneren ook van mij hoor), die gebruikte ze ook onder haar zogenaamde eigen usernaam. Of ik moet me sterk vergissen iig. Heb het maar even gevraagd.
Je bedoelt: niet sigma?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:43 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sorry.
Overigens ben je de enige die mijn naam correct schrijft.
Nee, de hoofdletter. sigme, niet Sigme.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je bedoelt: niet sigma?
Waarom heet je eigenlijk zo?
Pompiedom, in de hakselmasjienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar je motivatie heeft niets te maken met het feit dat je slachtoffer kent of gekend heeft hè. Ik bedoel Hoogland is het zoveelste voorbeeld van een multiculturalist die gesloopt moet worden, toch?
Hoe spreek je het uit?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, de hoofdletter. sigme, niet Sigme.
Ik kende vroeger een meisje met die naam (anders gespeld). Ik heb het altijd een mooie, opvallende naam gevonden. Bij gebrek aan kinders noem ik dan maar een digitale entiteit ernaar![]()
Al gaat dat daar best ver, zelfs broodjeszaken hebben een slogan van (ipv 'think out of the box') 'think outside the bun'quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij lachte zijn broek eraf, zei hij, maar hij vond dat ik een punt had. Vooral toen ik een vergelijking trok met de pax christi en de kruisvaarderstijd. Dat vond hij erg origineel. "We need original thinkers", zei hij toen.
PhD letterkunde-achtig?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:56 schreef Floripas het volgende:
Weten jullie trouwens wie Floripas is?
Jean d'Arc? (ofzoietsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:59 schreef Floripas het volgende:
Een vechtprinses, een echte.
En ook ik ben weg...
Zie je jezelf zo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:59 schreef Floripas het volgende:
Een vechtprinses, een echte.
Zou wel een interessant topic kunnen worden. Wie wil je graag zijn adhv je username.quote:
Op z'n nederlands. Ik kan niet fonetisch spellen, helaas.quote:
Klefbeer alias Sicko (Ryan3 bedoelt Sickie)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:59 schreef Ryan3 het volgende:
Ik begon er mijn bijdrage in deze topic mee (totdat Klefbeer alias Sicko het nodig achtte zijn stinkende walm op mij los te laten)
Woensdag gezien met Donner, Dittrich en die dinge van CDA?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:29 schreef pberends het volgende:
Het Heerlijke NOVA-avondje is gekomen -Deel 3-.
Havik Van Baalen vanavond in NOVA Politiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |