Wat voor een videokaart heb jij dan??quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik speel toch met 512 RAM en dan wel 1.7Ghz op maar 10 FPS, en dan zit ik toch dik boven het minimum. CSS gaat al helemaal niet.
maar die planken houden daarzo rechts al op en je akan dan alleen op de grond springenquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je moet rechts over die planken lopen! en dan over de daken...en dan aan de rechterkant zit een venster..
ff denken... volgens mij als je rechts over die planken loopt... dan moet je springen op het dak recht voor je ... (dus de kant waar je nu naar kjikt)quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar die planken houden daarzo rechts al op en je akan dan alleen op de grond springenen met mijn ammo gehalte heb ik niet zo zin in de grond waar nog te veel rondloopt
quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:48 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb schakelaar al gevondenvanaaf weer verder
eerst ff schoolwerk doen
daar had ik al vaker problemen mee gehadquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]goed idee...
je moet wel op je ammo letten, zoveel zul je niet meer vinden namelijk
Je moet inderdaad veel met je gravity gun doen. Vooral die cirkelzagen zijn leukquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]goed idee...
je moet wel op je ammo letten, zoveel zul je niet meer vinden namelijk
vooral als er meerdere komenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:39 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je moet inderdaad veel met je gravity gun doen. Vooral die cirkelzagen zijn leuk![]()
hij was spannend hequote:Op zondag 9 oktober 2005 21:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
vooral als er meerdere komenallemaal doormidden
ik ben nu eindelijk bij Highway 17
enkel gestopt nu voor vandaag!
ben blij dat ik uit ravenholm ben! vind dat nooit zo leukmss wel omdat ik vrouw ben
je bent trouwens wel laat begonnen met gamen.. gewoon niet aan tegekomen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:49 schreef BlueCurl het volgende:
alleen de muziek al en de donkere plekjes waar je echt helemaal niks zagzal woensdag pas zijn dat ik weer tijd heb om verder te gaan!
Dan is het helemaal pret. Al zijn die soort van Butagas dingen ook wel leukquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
vooral als er meerdere komenallemaal doormidden
ik ben nu eindelijk bij Highway 17
enkel gestopt nu voor vandaag!
ben blij dat ik uit ravenholm ben! vind dat nooit zo leukmss wel omdat ik vrouw ben
gewoon nooit begonnen. ik heb altijd periodes dat ik game en periodes dat ik totaal niet game... van het voorjaar bijna alleen maar simcity 4 gespeeldquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
je bent trouwens wel laat begonnen met gamen.. gewoon niet aan tegekomen?
Ik denk dat ik morgen ook maar weer eens ga beginnenheb nog 8 dagen.. moet lukken.
simcityquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
gewoon nooit begonnen. ik heb altijd periodes dat ik game en periodes dat ik totaal niet game... van het voorjaar bijna alleen maar simcity 4 gespeelden potje UT op zijn tijd... Nu zin in HL
Dat herken ikquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en deprimerendmijn steden zijn voor mijzelf nooit mooi genoeg
dat je combine moet spelen ofzo? en je verdedigen tegen de "mensen"?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat herken ikandere steden zien er 1000x beter uit.
Maar goed ff terug naar HL2ik ben benieuwd of er ooit nog eens een 'opposing force' versie komt.
alleen als die dan gratis is te downloaden voor mensen die HL2 al reeds bezitten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat herken ikandere steden zien er 1000x beter uit.
Maar goed ff terug naar HL2ik ben benieuwd of er ooit nog eens een 'opposing force' versie komt.
Nee, maar ik zou er voor de zekerheid wel een aparte save van maken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:38 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben benieuwd als ik een nieuw spel start of ik dan mijn oude spel kwijtraak. ik wil namelijk wat caps maken van de eerste paar chapters en dat heb ik niet gedaan! Iemand die weet of ik dan mijn huidige spel kwijtraak?
hehehequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:18 schreef BlueCurl het volgende:
haha, als je in die buggy zit moet je hem toch eens verplaatsen met een magneet zelf?
ie stond echt net ietsjes en paar pixeltjes te vermoest ik hem wat dichter bij zetten
voordat ik dat had gedaan waren er teveel van die spin achtige dingen
hp = 20 toen ik veilig was
er lagen nog wat health packs daarboven omdat ik ervoor wel 100hp wwas en die heatlh packs niet had gebruiktquote:
Jupquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:02 schreef Kemania het volgende:
Ik wil graag levels/werelden maken in Half-Life 2. Zit er bij het origineel ook de SDK danwel een level editor ?
ok tnx,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:32 schreef BMRS het volgende:
[..]
Jup
http://collective.valve-erc.com/index.php?faq=source_mod_faq
Ja, ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:57 schreef Kemania het volgende:
[..]
ok tnx,
ga ik mezelf een spel schenken
iemand hier met editen bezig?
Lijkt die nieuwe editor een beetje op de oudere Valve Hammer Editor? Als dat het geval is kan ik in ieder geval snel aan slag.quote:
Ja, hij lijkt er best wel heeel erg veel op.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:38 schreef Kemania het volgende:
[..]
Lijkt die nieuwe editor een beetje op de oudere Valve Hammer Editor? Als dat het geval is kan ik in ieder geval snel aan slag.
Haha, wat is nou 20 euro voor zo een ervaring man.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:15 schreef mschol het volgende:
vind het jammer dat HL2 nog steeds 20 euro is...
vind ik eigenlijk te duur voor een spel als dit..
hoewel het spel niet slecht is hoor... maar het is imho te veel een tech demo
Om het blauw veld uit te schakelen moet je juist lopend onder de brug door.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:19 schreef Yeroen21 het volgende:
[..]
Haha, wat is nou 20 euro voor zo een ervaring man.
Ik ben ongeveer even ver als de lui hierboven. Heb dat Raven gebeuren gehad, en de buggy nou ook bijna. Heb nu voor de 3e keer zo'n irritante helikopter verslagen, en ben onlangs over die hoge brug heen gelopen. Ik denk dat ik nu alleen nog die blauwe schild shit meot uitzetten, maar ben eergisteren gestopt. Heb veels te weinig tijd om ff games te spelen
zoals ik al zei:quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:19 schreef Yeroen21 het volgende:
[..]
Haha, wat is nou 20 euro voor zo een ervaring man.
Ow.. Volgens mij zit die onder een bad of in een auto ofzow... Dus even je gravity gun gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:03 schreef Yeroen21 het volgende:
Ik zit volgens mij op een heel stuk dom stukje vast. Ik moet 3 accu's hebben maar kan de 3e nergens vinden
met techdemo bedoel ik dat ze dus allerlei nieuwe technieken showen (zie de demo's van nvidia)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:16 schreef Yeroen21 het volgende:
wat is een techdemo
Binnen zitten er al 2 badkamer en zo,.. en buiten in auto eentje en bij vuurtoren geloof ik. Beetje goed zoeken buiten en je vind ze zo. Lees anders de gamefaqs.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:03 schreef Yeroen21 het volgende:
Ik zit volgens mij op een heel stuk dom stukje vast. Ik moet 3 accu's hebben maar kan de 3e nergens vinden
Er zit er ook nog ééntje op de windmolen. Gooi iets tegen die kartelwand die op de rand ligt van de windmolen en de accu valt eraf.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:03 schreef Yeroen21 het volgende:
Oja windmolen was het en geen vuurtorenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:59 schreef r4uz het volgende:
[..]
Er zit er ook nog ééntje op de windmolen. Gooi iets tegen die kartelwand die op de rand ligt van de windmolen en de accu valt eraf.
ik zojuist hl1 geinstallt op laptop zodat ik die op school kon spelenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:04 schreef mschol het volgende:
heb HL2 maar weer eens geinstalleerd om te kijken hoe hij er nou uit ziet op de geforce 6800
en ik moet zeggen
zwaar gelikt
draai nu alles op high 4xaa, 8xaf 1024x768 vlekkeloos
is wel een groot verschil met eerst alles op low/medium geen aa/af en 800x600
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:08 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik zojuist hl1 geinstallt op laptop zodat ik die op school kon spelenvalt me laptop na 10 minuten uit omdat ie te warm was
![]()
Trap dus niet op,. maar een ander zijweg opspringen voor je daar waar(ballonetje met tekst ook is)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 04:33 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Hoe moet ik die trap op in Lost Coast? Elke keer ligt die trap aan flarden.
ik ben benieuwd als ik hem straks uit heb hoe snel ik het doe als ik hem nog een keer zou spelen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:25 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
en ik race echt eff door de levels heen..
zit nu net nadat je hovercraft z'n wapen heeft gekregen
en heb de chopper al neergehaald...
ik heb alles gehad tot in iedergeval de brug...
maar ben helaas me saves kwijt
Je kunt hem als het goed is gewoon downloaden via steam. Gratis als je Half-life 2 hebt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:04 schreef BlueCurl het volgende:
is dat een uitbreiding die je moet kopen in de winkel of is hij gratis en legaal te downloaden ergens? of doet steam dat zelf?
idd zag ik ook alquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:08 schreef Agiath het volgende:
Half life 2 : Lost Coast is weer erug mooi
[afbeelding]
Bij mij alles op het hoogst 30 fps, ik dacht al want HL2 liep echt soepeler dan dit....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:12 schreef N-E-R-D het volgende:
Heb het ook net gespeelt, ziet er vet uit.
Idd klein level maar het is ook alleen maar om de HDR te laten zien en te kijken wat de mensen ervan vinden. Van mij mogen ze hiermee doorgaan alleen moet ik dan wel een nieuwe computer want deze trok het niet echt
Haha ik ging daar ook heen en dacht even stad bekijken aan de overkant. Maar ik liep gewoon door alles heenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:14 schreef Agiath het volgende:
[..]
Bij mij alles op het hoogst 30 fps, ik dacht al want HL2 liep echt soepeler dan dit....
En ik was aan de andere kant gekomen...kwist niet waar ik heen moest, dus ik zwemde snel naar de overkant via de kust, maar dat is denk niet de bedoeling zoals je ziet
[afbeelding]
Ja idd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 05:10 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Trap dus niet op,. maar een ander zijweg opspringen voor je daar waar(ballonetje met tekst ook is)
zijn er dus serieus mensen die hem in meerdere malen spelen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:46 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ja idd.Heel logisch eigenlijk, maar het was al laat.
![]()
'T was ook ff pielen om die raketlanceerder uit te schakelen, maar dat moest dus door die ijzeren plaat tussen dat mechanisme te smijten.
Heb net ook die heli uit de lucht geknald, vanavond maar weer ff verder.![]()
Ik gooide die kapstok er tussenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:46 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ja idd.Heel logisch eigenlijk, maar het was al laat.
![]()
'T was ook ff pielen om die raketlanceerder uit te schakelen, maar dat moest dus door die ijzeren plaat tussen dat mechanisme te smijten.
Heb net ook die heli uit de lucht geknald, vanavond maar weer ff verder.![]()
Ik had die map al uitgespeeld zag ik net pas.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:30 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
zijn er dus serieus mensen die hem in meerdere malen spelen?
Is nog niet het einde je, kan nog via die steiger naar beneden en dan in een soort lift waarmee die ouwe je naar benenden laat zakken. (niet dat het echt boeiend isquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:13 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik had die map al uitgespeeld zag ik net pas.![]()
Ik stond dus op die steiger waar die kist met raketten ligt, maar ik kon niet verder, ik vanalles proberen, zelf planken schuin tegen de opening aanleggen van waar ik op de steiger ben gekomen, maar mocht niet meer terug...
Na een kwartier toch maar besloten om ff naar dat tekstbalonnetje te luisteren, melde die gast dat dit het was, beetje errug kleine map.
Ik vond Ravonholm eigenlijk helemaal niet eng...speel is FEAR om hetzelfde tijdstip, dan poep je em hardquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:53 schreef mschol het volgende:
gister effies ravenholm gespeeld... was ongveer 21:00 (lekker donker dus)
ik loop rustig maar wetende dat er in de buurt zo'n headcrab zit..
loop nog wat verder..
springt dat klere beest vanuit het donker recht op me af..
gelukkig deed me shotgun z'n automatische werk
hijs ook niet eng, d'r zitten alleen goeie schikmomenten in...quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:40 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik vond Ravonholm eigenlijk helemaal niet eng...speel is FEAR om hetzelfde tijdstip, dan poep je em hard
* mschol pakt gelijk z'n shotgun en begint al z'n ammo erop leeg te schietenquote:
ik denk dat ie dat nog niet heb gedaan neequote:Op dinsdag 1 november 2005 09:50 schreef Djaser het volgende:
Je hebt het spel zeker nog niet uitgespeeld?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:01 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol pakt gelijk z'n shotgun en begint al z'n ammo erop leeg te schieten
werkt niet?
druk ~
type impulse 101
en we kunnen verder
maar ziet er wel wreed uit BC
nog nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:50 schreef Djaser het volgende:
Je hebt het spel zeker nog niet uitgespeeld?
je bent ravenholm net uitquote:Op donderdag 3 november 2005 14:07 schreef mschol het volgende:
[[url=http://img323.imageshack.us/img323/4430/licht2au.th.jpg]afbeelding][/URL]
wat was zinnetje ook alweer??
ik zie licht aan het eind van de tunnel toch
kan ik tenminste zeggen dat ik een bijna dood ervaring heb gehad
yup ben nu al een idioot aan het doorcrossen naar de brug (met me buggy) geenidee waar ik nu precies zit....quote:
dat door ammo heen zijn gaat bij mij niet opquote:Op donderdag 3 november 2005 18:51 schreef BlueCurl het volgende:
leuk he die beestjes zo uit het zandben ff de naam kwijt van die beesten
ow en tip: tjek veel huisjes voor goodies! Zeker zo na Ravenholm was ik iig helemaal door me ammo heen...
haha ik had hem net ietjes tever staanquote:Op donderdag 3 november 2005 18:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dat door ammo heen zijn gaat bij mij niet op
heb altijd ammo
en die beestje uit zand zijn kut..
maar heb net me buggy verplaatst over d brug heen
ik had em naast die bink paal gestald , daar blijven die beestje tenminste weg..quote:Op donderdag 3 november 2005 18:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha ik had hem net ietjes tever staantoen moest ik eerst die buggy wat dichter bij zetten... en al die beesten maar op me afkomen
ging niet echt goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door BlueCurl op 03-11-2005 23:04:02 ]
5 van de 14...quote:Op donderdag 3 november 2005 19:00 schreef BlueCurl het volgende:
je bent in hoofdstuk 5 van de 14ja dus
mijn auto stond net te ver van die paal
maar is goed te doen hoor. is leuk gewoon. najah vond ik wel zo...
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:02 schreef mschol het volgende:
[..]
5 van de 14...tyfus
damn....
maar eff snel door heen raggen is welleuk me console bijdehand voor ammo en ik blaas iedereen weg met of shotgun, of die kruisboog, of de machineguin of die 2de onder de machine gun(2de functie in ravenholm is handig
vanavond ga ik verderquote:Op donderdag 3 november 2005 19:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]is leuk gewoon helemaal spelen. niks aant handje
ow jaquote:Op donderdag 3 november 2005 22:08 schreef peristilius het volgende:
Zouden jullie een beetje aan spoiler tags kunnen denken voor de mensen die het nog niet gespeeld hebben? Dank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef mschol het volgende:
ik zit vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het nogal tegenvallen eigenlijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:37 schreef mschol het volgende:
some freaky shit dat einde
maar wel opeing voor deel 3
mjah wel het totaal product is wel aardig maar toch meer techdemo dan echt een goedverhaal...quote:Op woensdag 9 november 2005 12:38 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik vond het nogal tegenvallen eigenlijk.![]()
Ja ik vond de game zelf fantastischquote:Op woensdag 9 november 2005 12:40 schreef mschol het volgende:
[..]
mjah wel het totaal product is wel aardig maar toch meer techdemo dan echt een goedverhaal...
maar ja ik heb em ook weer uitgespeeld...
Defineer "techdemo" eens dan?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:40 schreef mschol het volgende:
[..]
mjah wel het totaal product is wel aardig maar toch meer techdemo dan echt een goedverhaal...
maar ja ik heb em ook weer uitgespeeld...
nou ze leiten je vooral dingen doen die ze m.b.v. die engine konden doen ik vond het verhaal dus wat meer op de achtergrond geschoven en ze wilde meer laten zien wat de engine aan kon (oke lost coast is erger qua techdemo maar oke...)quote:Op woensdag 9 november 2005 14:33 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
[..]
Defineer "techdemo" eens dan?
Voor mij was het een leuk en spannend spel. Ik zeik nooit over graphics of techdemo's, en zodanig kan ik lekker genieten van een spelletje.
Dat vond ik eigenlijk juist mooi, nog nooit eerder meegemaakt in een game, zulke physics. En ook zo erg goed geďmplementeerd. Nee het was zeker geen techdemo.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:40 schreef mschol het volgende:
[..]
nou ze leiten je vooral dingen doen die ze m.b.v. die engine konden doen ik vond het verhaal dus wat meer op de achtergrond geschoven en ze wilde meer laten zien wat de engine aan kon (oke lost coast is erger qua techdemo maar oke...)
Ja... gisteren nog gedaanquote:Op zondag 20 november 2005 17:59 schreef Clyde_Frog het volgende:
Arg, vanmorgen begonnen en nu al vast.Misschien dat deze vraag al vaker is gesteld in 1 van de 19 topics, excuus daarvoor!
Ik zit vast bij chapter 3: Route kanal, in een ruimte waar veel explosieve stonden. In het midden van de ruimte staat een ladder waar je naar boven of beneden (: het water in) kunt gaan. Ben al naar boven geklommen en in een kleine ruimte heb een repair-pakje voor je suite gevonden...maar nu? Ik kom ook niet veel wijzer uit de walkthroughs () waarin wordt gezegd dat je van de ene pijpleiding naar de andere moet gaan en zo een hendel moet omdraaien om het water te laten stijgen.
Weet iemand nog hoe je dit moest doen?
Gisteren ook gewoon 4 uur zitten HL2'en op de xb... ik heb em ook op de PC.... maar ik was weer goed ingeleefdquote:Op zondag 20 november 2005 18:01 schreef Strolie75 het volgende:
Half-Life 2...praat spel hoor
Ok, je merkt dat het een PC port is, er zijn wat meer laadmomenten en heel af en toe happert het beeld iets. Maar toch ziet het er allemaal echt schitterend uit. Respect dat de Xbox dit eruit weet te persen.
quote:Op maandag 21 november 2005 09:21 schreef nexhil het volgende:
[..]
Ja... gisteren nog gedaan
je moet die trap ophoog nemen dan via de leidingen naar de linkerkant ga zover je kunt... ze zult merken dat je niet verder kunt omdat een andere leiding tegenhoud. ga nu kruipen, je valt nu op het hoger gelegen gedeelte.
ga die ingang in, ga via de trap helemaal naar beneden en tegen de muur tegenover je zit de kraan.
[..]
vond je... vind dat het minste stuk!! d'r had zo veel meer uit dat stuk gehaald kunnen worden!quote:Op maandag 28 november 2005 13:45 schreef nexhil het volgende:
iets meer dan 11 uur over gedaan... die eindlevels in de grote gebouw zijn echt vet zeg...vooral als je in de karretjes hangt en gewoon de hele binnenkant te zien krijgt. super!
Je moet het laatste deeltje nog via steam binnenhalen dacht ik?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:26 schreef Ericjuh het volgende:
je hebt toch de installatie dvd?
Klopt. En dat moet over internetquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je moet het laatste deeltje nog via steam binnenhalen dacht ik?
tja je hebt dus niet op minimum system requirments gelet, daar staat duideliijk dat je internet moet hebben..quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoi, Ik heb een computer waar ik niet mee op internet kan, kan ik een file kopieren zodat ik HL2 wel kan spelen?
nee man, ik vind het zo;n schijtmap, ik snap niet waarom die door iedereen zo wordt opgehemeld.quote:
dat is echt zo'n rotstuk! soms nieteens tijd om tripods neer te zetten omdat je dan alweer doodbent of omdat die hackmans ze naar andere kant van dat energie veld stotenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:52 schreef rainmaker2k het volgende:
Eindelijk uitgespeeld!!! Zat een hele tijd vast in het gedeelte waar van alle kanten Combine een hal binnenkomen en waar jij niet uit kan. En maar elke keer die rottige tripods weer overeind zetten..
Mijn oplossing: net zolang met die tripods kloten tot het niet meer gaat en er dan één oppakken, niet meer loslaten en in een nis gaan staan. Ze schieten ook als je ze vast hebt dus dan maak je iets van een kans.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat is echt zo'n rotstuk! soms nieteens tijd om tripods neer te zetten omdat je dan alweer doodbent of omdat die hackmans ze naar andere kant van dat energie veld stoten
als ik er weer ben zal ik dat eens proberenquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:06 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Mijn oplossing: net zolang met die tripods kloten tot het niet meer gaat en er dan één oppakken, niet meer loslaten en in een nis gaan staan. Ze schieten ook als je ze vast hebt dus dan maak je iets van een kans.
Had ik ook geprobeerd. Maar dan beginnen ze plotseling met die granaten te gooien. Ik ben uit dat level gekomen door het maar te blijven proberen. En op het laatst toch maar heen en weer gesprint met een shotgun.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:06 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Mijn oplossing: net zolang met die tripods kloten tot het niet meer gaat en er dan één oppakken, niet meer loslaten en in een nis gaan staan. Ze schieten ook als je ze vast hebt dus dan maak je iets van een kans.
De beste manier is om ze omgekeerd in hun houder te plaatsen, dus gewoon die dingen omdraaien waar ze eerst in stonden, en dan zelf ook in zo'n houder gaan zitten, en de combines die er langs komen met het geweer naar keuze neermaaien.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:04 schreef rainmaker2k het volgende:
[..]
Had ik ook geprobeerd. Maar dan beginnen ze plotseling met die granaten te gooien. Ik ben uit dat level gekomen door het maar te blijven proberen. En op het laatst toch maar heen en weer gesprint met een shotgun.
De leukste wapens vond ik toch wel de bugbait en de opgevoerde gravitygun.
hoe draai je die dingen om als ik vragen mmag? want het lukt hier enkel gewoon oppakken en op dezelfde manier weer neerzetten. en meestal hoopte ik dan dat hij niet omvielquote:Op donderdag 29 december 2005 19:54 schreef r4uz het volgende:
[..]
De beste manier is om ze omgekeerd in hun houder te plaatsen, dus gewoon die dingen omdraaien waar ze eerst in stonden, en dan zelf ook in zo'n houder gaan zitten, en de combines die er langs komen met het geweer naar keuze neermaaien.
ah ik d8 op zijn kopquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:14 schreef r4uz het volgende:
ik zet ze eerste gewoon uit hun hokje, en ga dan voor ze staan (dus met hun geweer naar jou gericht). Dan pak ik ze weer op met de gravgun en zet ze dus omgekeerd in hun hokje!
Met de laatste moet je wel wat opschieten want zodra je die neerzet komt de combine, en dan moet je hem eerst nog weer oppakken om hem omgredraait in z'n hok te zetten.
Helemaal niks meer daarnaquote:Op maandag 16 januari 2006 16:18 schreef BlueCurl het volgende:
aargh. ik heb loast coast geinstalleerd.. was het gaan spelen. maar ik kom niet verder dan die kathedraal. daar geeft mijn videokaart het op. wel jammer... had hem graag geheel gespeeld... zit er nog veel na de kathedraal? (eventueel met spoilertags oid)
HDL?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:03 schreef nexhil het volgende:
Ik heb nu een windows XP 64 bits versie, ik zal eens kijken of het verschil maakt. maar zit dat HDL en dan ook meteen in bij die upadte?
Lost Coast kun je gewoon via "my games" in steam downloaden. word ie automatisch geinstalleerd enzo!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:39 schreef nexhil het volgende:
[..]
lol ik bedoel dat met die licht effecten wat ook in lost coast zit.
hehe... heb ik dat ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:10 schreef Ericjuh het volgende:
ik moest dat hdr aanzetten trouwens bij lost coast! (komt d'r speciale optie bij advanced bij video)
Denk het wel, mits je videokaart het aankan...Anders kan je de fps op 1 hand tellenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jah wat enn? ik vraag juist aan jullie of ik dat ook heb
want geen idee ervan
hoe waar vind ik dat vinkie dan oidquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:53 schreef Agiath het volgende:
[..]
Denk het wel, mits je videokaart het aankan...Anders kan je de fps op 1 hand tellen
???quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:01 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hoe waar vind ik dat vinkie dan oidals het een vinkie is
???????
haha ik denk niet dat ie het aankanmits dat al aanstaat
want als die headcrabs erzijn eenmaal daar bij dat schietding... zie ik steeds ineens een rood scherm zonder headcrabs te hebben gezien.
![]()
ik heb laatst voor de gein nog een paar levels gespeeld van half-life 2.. en ik hoop echt dat aftermath hetzelfde is als half-life 2.. Half-life 2 is gewoon de beste FPS sinds tijden. De engine is gewoon ontzettend goed en de sfeer is het spel is gewoon beter! speel lost coast maar een keer en je weer gelijk wat ik bedoel met sfeer! Het idee dat je helemaal buiten in de middle of nowhere bent.. dat kunnen weinig spellen voor elkaar krijgenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:02 schreef LSS het volgende:
Het lijkt erop dat Aftermath meer van hetzelfde gaat worden. Het zou toch veel cooler zijn als ze er een soort Opposing Force 2 van maakten. Dat was echt een vette uitbreiding, leuker nog dan Half Life zelf.
Als ze de sfeer van hl2 weer kunnen krijgen, dan hoop ik dat het net zoals hl2 word.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:02 schreef LSS het volgende:
Het lijkt erop dat Aftermath meer van hetzelfde gaat worden. Het zou toch veel cooler zijn als ze er een soort Opposing Force 2 van maakten. Dat was echt een vette uitbreiding, leuker nog dan Half Life zelf.
Het verhaal is best duidelijk beschreven ooit op een site.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:00 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Wie snapt het verhaal van Halflife 2 ? Waarom lopen die monsters ineens achter je aan ?
Soort van spinnenquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:11 schreef NiteSpeed het volgende:
Welke beesten bedoel je eigenlijk?
Je bedoelt vast de ant lions. Die lopen achter je aan omdat je zo'n balletje gepakt hebt van die grote ant lion.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:00 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Wie snapt het verhaal van Halflife 2 ? Waarom lopen die monsters ineens achter je aan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll keep on whispering our mantras.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:24 schreef Zombine het volgende:
[..]
Je bedoelt vast de ant lions. Die lopen achter je aan omdat je zo'n balletje gepakt hebt van die grote ant lion.
EDIT: beter even spoilers plaatsen
Het verhaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nm ben er al voorbij
[ Bericht 19% gewijzigd door LrdMetalSonic op 29-03-2006 20:24:38 ]
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:51 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
Er komen meerdere uitbreidingen voor hl2 met een kortere speelduur ( 7 uur ongeveer ). Maar deze worden wel goedkoper. De uitbreidingen zullen episode 1, episode 2, episode 3, enzovoort gaan heten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:12 schreef appelsientje het volgende:
Is er trouwens al een vervolg op HL2 net zoals OP in HL1 ??(ik ben er ff een paar maanden uitgeweest vanwege mijn reis in Australie/ Nieuw Zeeland) IK hoopte eigenlijk dat er al wat meer bekend was als ik terug kwam
Mooi in mei kom ik terugquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:27 schreef Zombine het volgende:
[..]
Er komen meerdere uitbreidingen voor hl2 met een kortere speelduur ( 7 uur ongeveer ). Maar deze worden wel goedkoper. De uitbreidingen zullen episode 1, episode 2, episode 3, enzovoort gaan heten.
episode 1 komt eind april uit volgens mij. Als deze het goed doet zullen dus die andere episodes ook wel komen
De episodes worden uitgebracht via steam, dus je hoeft ook niet naar de winkel te lopenquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi in mei kom ik terugdus dan mis ik niks
laten ze eerst dit deel uitmelken danquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:43 schreef Evil_Jur het volgende:
Is er al iets bekend van deel 3?
Ze maken HL3 ook op de source engine. Althans dat heb ik gelezen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:43 schreef Evil_Jur het volgende:
Is er al iets bekend van deel 3?
Laten we hopen dat er ook een winkelversie komt. Ik wil gewoon een hoesje in mijn dvd rek hebben staan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:15 schreef r4uz het volgende:
[..]
De episodes worden uitgebracht via steam, dus je hoeft ook niet naar de winkel te lopen![]()
Ik hoop het niet, ik hoop dat HL3 DX10 wordt.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:10 schreef r4uz het volgende:
[..]
Ze maken HL3 ook op de source engine. Althans dat heb ik gelezen.
Wacht gewoon even tot deze mod klaar is!quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:49 schreef BlueCurl het volgende:
ik hl2 al paar keer gespeeld... maar nog nooit hl... volgens mij ga ik me ergeren aan de graphics...
Ik heb er altijd een hard hoofd in dat dit soort monster projecten ooit eens klaar komen maar mocht dat het geval zijn dan wil deze zeker spelen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:20 schreef Zombine het volgende:
[..]
Wacht gewoon even tot deze mod klaar is!
nooit last van ik kan zelf C&C nog uren spelen zonder me te gaan ergerenquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:49 schreef BlueCurl het volgende:
ik hl2 al paar keer gespeeld... maar nog nooit hl... volgens mij ga ik me ergeren aan de graphics...
ik ga ook gewoon verder ... ben nu net begonnen met HL te spelen want voordat het af is/// als het ooit af komt dan kan ik hem al een paar keer uit hebben gespeeld denk ikquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:24 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik heb er altijd een hard hoofd in dat dit soort monster projecten ooit eens klaar komen maar mocht dat het geval zijn dan wil deze zeker spelen.
Heb je wel gelijk in. Vooral omdat hl1 een erg groot spel is wat je niet zomaar even nagemaakt hebt.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:24 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik heb er altijd een hard hoofd in dat dit soort monster projecten ooit eens klaar komen maar mocht dat het geval zijn dan wil deze zeker spelen.
En erger je je ook aan de graphics?quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik ga ook gewoon verder ... ben nu net begonnen met HL te spelen want voordat het af is/// als het ooit af komt dan kan ik hem al een paar keer uit hebben gespeeld denk ik
nee! maar wel het feit dat ik hem een stuk makkelijker vind als HL2 maar dat komt mss omdat ik de ervaring hl2 chter de rug heb en weet waar ik op moet letten als ik de weg kwijt benquote:
Dat treintje in het begin is idd niet echt moeilijkquote:Op zondag 2 april 2006 11:58 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee! maar wel het feit dat ik hem een stuk makkelijker vind als HL2 maar dat komt mss omdat ik de ervaring hl2 chter de rug heb en weet waar ik op moet letten als ik de weg kwijt ben
Gaat inhouden? Die is al maanden uit johquote:Op zondag 2 april 2006 12:30 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
Geen idee of jullie dit al weten maar er is een nieuw deel uit (expansion) van HL2...
http://www.gamespot.com/pc/action/halflife2aftermath/index.html
hij lijkt me wel vet, iemand al enig andere info over deze game..??
En ken iemand mij vertellen wat HL2: The Lost Coast gaat inhouden..?? word het een game of een beta prog om de nieuwe engine graphics te testen..??
in de UK komt hij 28 april op cd/dvd uit... dus denk dat 4 april online release is... en dat ie pas rond mei juni hier in de winkels ligt oid..quote:Op maandag 3 april 2006 15:51 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
ok...
maar nog niemand gehoord hoe dat zit met de release dat van Episode one.....
de 1 zegt vetraagd naar juni en de ander zegt vandaag of morge![]()
dat zou dus inhouden dat die morge of overmorge al op torrent staatquote:Op maandag 3 april 2006 16:53 schreef BlueCurl het volgende:
dus denk dat 4 april online release is...
play.com issie 28 euro. enkel wel ffies uitverkochtquote:Op maandag 3 april 2006 18:26 schreef mschol het volgende:
iemand een idee waar hl2 voor cheap cheap te krijgen is (zeg eff onder de 25-30 euro)
hmm ik bestel voorlopig even niet bij play totdat me andere orders eindelijk eens binnen zijn (wacht op 1e order al ruim 2 weken, 2de order ruim een week en de derde een aantal dagen)quote:Op maandag 3 april 2006 19:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
play.com issie 28 euro. enkel wel ffies uitverkocht
ik krijg altijd alles ongeveer na 2 weken pas thuis...quote:Op maandag 3 april 2006 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm ik bestel voorlopig even niet bij play totdat me andere orders eindelijk eens binnen zijn (wacht op 1e order al ruim 2 weken, 2de order ruim een week en de derde een aantal dagen)
hl2 zal ik nooit verkopen! is toch wel mijn favo spel eigenlijk. heeft een soort extra waarde hierquote:Op maandag 3 april 2006 20:32 schreef WeirdMicky het volgende:
Als iemand hier genoeg heeft van het spel wil ik het ook wel 2e hands overnemen
kun je het spel verkopen dan? want ik dacht dat serial aan een account gekoppeld is!quote:Op maandag 3 april 2006 20:32 schreef WeirdMicky het volgende:
Als iemand hier genoeg heeft van het spel wil ik het ook wel 2e hands overnemen
Dat is dus vandaagquote:Op maandag 3 april 2006 16:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
in de UK komt hij 28 april op cd/dvd uit... dus denk dat 4 april online release is... en dat ie pas rond mei juni hier in de winkels ligt oid..
ohw ohw ohw! daar ben ik al voorbij. zit er veeeeel beter uit... maaar wat is het verschil tussen dit en HL source?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:22 schreef Hammet het volgende:
[afbeelding]
Ik kan niet wachten op die Black Mesa Source, het roept weer zoveel geweldige herinneringen op aan de talloze keren dat ik Half-Life heb gespeeld.
HL-source had enkel wat verbeterde textures hier en daar, en misschien wat nieuwe modellen. Bij Black Mesa Source wordt alles totaal opnieuw gebouwdquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ohw ohw ohw! daar ben ik al voorbij. zit er veeeeel beter uit... maaar wat is het verschil tussen dit en HL source?
als goed is niet... ik heb "game of the year"edition en daar zit die ook bij..... maare moet zegge dat ik eigenlijk HL1 source niet mooier vind als de ouwe HL1quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:03 schreef mschol het volgende:
als je hl2 koopt krijg je toch ook hl1 source erbij of is dat alleen bij de collecters edition zo?
bestellen bij free recoed shop ? en ik denk bij mediamarkt dat die ook wel te bestellen isquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:13 schreef S1nn3rz het volgende:
Er was toch ook een special edition? Iemand enig idee waar die te krijgen is?
ik geef t nog een dag of 2 en hij staat op torrentquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:22 schreef Hammet het volgende:
Op bol.com kan je HL2:Episode One al bestellen.
Beschikbaar op 28 april, maar ik betwijfel het.
Je kunt toch je dingetjes gewoon kopen? zeker voor de half life franchise waar men zoveel werk heeft gehad om een mooie game inelkaar te zetten lijkt me dat niet teveel gevraagd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:32 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
[..]
ik geef t nog een dag of 2 en hij staat op torrent![]()
en geen twijfel mogelijk dat deviance/reloaden of hoodlum er alweer aan bezig is![]()
Ja, ik ga deze ook maar gewoon kopen. Meestal download ik ze wel, maar bij Half-Life is het toch wat anders.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je kunt toch je dingetjes gewoon kopen? zeker voor de half life franchise waar men zoveel werk heeft gehad om een mooie game inelkaar te zetten lijkt me dat niet teveel gevraagd.![]()
Ja ik download ook wel. ik koop nu meestal de echt goeie titels in de uitverkoop.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:43 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ja, ik ga deze ook maar gewoon kopen. Meestal download ik ze wel, maar bij Half-Life is het toch wat anders.
teneerste wil ik niet w8en... terwijl jullie em de 28ste kopen heb ik em al waarschijnlijk uitgespeeld, ten 2e vin ik het zonde om geld uit te geven aan iets wat slecht ken wezen.. dus heb liever zekerheid door em eerst gespeeld te hebben en ten 3en geld groeit niet op mijn rug... misschien op die van jouw maar helaas niet bij mij.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je kunt toch je dingetjes gewoon kopen? zeker voor de half life franchise waar men zoveel werk heeft gehad om een mooie game inelkaar te zetten lijkt me dat niet teveel gevraagd.![]()
klinkt bekend (waarom denk je dat ik vroeg naar een cheap cheap versie van HL2quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:47 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja ik download ook wel. ik koop nu meestal de echt goeie titels in de uitverkoop.![]()
hl +alle uitbreidingen had ik al eens gekregen..quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:34 schreef BlueCurl het volgende:
alles van half life vind ik het geld wel waardben er zot op!
HL2 =quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:34 schreef BlueCurl het volgende:
alles van half life vind ik het geld wel waardben er zot op!
neequote:Op vrijdag 7 april 2006 17:16 schreef -Jewcookie- het volgende:
Opnieuw beginnen ?
Kun je ze niet veel gemakkelijker van een site halen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:14 schreef nexhil het volgende:
wat was de truuk ook alweer als je alle savegames kwijt was?
ja het hele verhaal rond gman weet ik eigenlijk ook niet: je kan em nooit neerknallen, hij verschijnt op de meest onmogelijke plekken maar waaromquote:Op zondag 9 april 2006 01:49 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
heb net HL1 uitgespeeld (voor de eerste x)... maar nu moet ik zegge dat t einde K-U-T is en neit egt wat ik verw8 had. Ik moet dan zegge dat ik HL2 beter vin qua einde..... and wtf is er met die G-man... wat is de deal tussen hem en freeman..??
![]()
idd, en het vage is hij heeft de mogelijk op jouw ergens te plaatsen waneer hij maar wilt.... dat ook ziets in het begin en einde van HL2... werkt hij voor het superieure ofzow..??quote:Op zondag 9 april 2006 01:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ja het hele verhaal rond gman weet ik eigenlijk ook niet: je kan em nooit neerknallen, hij verschijnt op de meest onmogelijke plekken maar waarom
Aan het einde heb je een deal gesloten met G-man, dat je voor hem zal werken. Dus ja, hij kan je inzetten wanneer hij maar wilt. Je bent een soort slaaf van hem geworden.quote:Op zondag 9 april 2006 01:57 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
[..]
idd, en het vage is hij heeft de mogelijk op jouw ergens te plaatsen waneer hij maar wilt.... dat ook ziets in het begin en einde van HL2...
Tsja, als er iets belangrijks gebeurt in de wereld, waardoor alles verandert, dan zijn er altijd tientallen/honderden complottheorieën die beweren dat de elite en de geheime diensten erachter zitten (zie bijvoorbeeld het 9/11 topic in NWS).quote:werkt hij voor het superieure ofzow..??
ik snap t doel wel van deze manier om alles mysterieus te houden.... vroeg me alleen af of iemand enig idee had of ergens gelezen had hoe dat nou allemaal zit. want zeg nou eerlijk... jij wilt ook weten hoe t nou eigenlijk allemaal zitquote:Op zondag 9 april 2006 11:22 schreef Hammet het volgende:
Valt me trouwens tegen dat maar weinig mensen dit begrepen. Dit was het hele uitgangspunt van HL2.
Nee. Dan is de lol van de hele Half-Life wereld namelijk in één klap verdwenen.quote:Op zondag 9 april 2006 13:13 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
[..]
ik snap t doel wel van deze manier om alles mysterieus te houden.... vroeg me alleen af of iemand enig idee had of ergens gelezen had hoe dat nou allemaal zit. want zeg nou eerlijk... jij wilt ook weten hoe t nou eigenlijk allemaal zit![]()
Hier staat een lijstje.quote:Op zondag 9 april 2006 13:56 schreef Hammet het volgende:
[..]
Nee. Dan is de lol van de hele Half-Life wereld namelijk in één klap verdwenen.
Kent iemand hier trouwens wat goede single player mappacks voor Half-Life 2? Ik weet dat er voor Half-Life echt heel veel waren, waarvoor er ook nog een behoorlijk aantal zeer goed. Ik ben ze voor HL2 nog helaas niet tegen gekomen.
www.twhl.co.za is een mapping community. Kom ik veel. In de mapvault staan veel maps en modsquote:Op zondag 9 april 2006 13:56 schreef Hammet het volgende:
[..]
Nee. Dan is de lol van de hele Half-Life wereld namelijk in één klap verdwenen.
Kent iemand hier trouwens wat goede single player mappacks voor Half-Life 2? Ik weet dat er voor Half-Life echt heel veel waren, waarvoor er ook nog een behoorlijk aantal zeer goed. Ik ben ze voor HL2 nog helaas niet tegen gekomen.
liever een maand later en een goed spel dan een maand eerder een een slecht spel...quote:Op zondag 9 april 2006 21:12 schreef Mr.J het volgende:
Had hem deze maand al verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
quote:Op maandag 10 april 2006 21:44 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
liever een maand later en een goed spel dan een maand eerder een een slecht spel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom staat dit in spoilers
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
quote:Op maandag 10 april 2006 22:01 schreef Zombine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom staat dit in spoilers
Kan je niet gewoon steam installeren en HL2 downloaden vanaf steam?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:56 schreef Hammet het volgende:
Ik probeerde net HL2 opnieuw te installeren, krijg ik een error. Een bepaald bestand kan niet gevonden worden.
Dus kijk ik op de DVD, zitten er wat krasjes op, maar ook een rare vlek, alsof hij te lang in de zon heeft gelegen![]()
kut kut kut kut
[[url=http://img108.imagevenue.com/loc66/th_56956_HL2error.jpg]afbeelding][/URL]
Dat zou kunnen ja.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:08 schreef rainmaker2k het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon steam installeren en HL2 downloaden vanaf steam?
Naamgenootquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:56 schreef Hammet het volgende:
Ik probeerde net HL2 opnieuw te installeren, krijg ik een error. Een bepaald bestand kan niet gevonden worden.
Dus kijk ik op de DVD, zitten er wat krasjes op, maar ook een rare vlek, alsof hij te lang in de zon heeft gelegen![]()
kut kut kut kut
[[url=http://img108.imagevenue.com/loc66/th_56956_HL2error.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:08 schreef rainmaker2k het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon steam installeren en HL2 downloaden vanaf steam?
so truequote:
Oldskool....?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
Naamgenoot![]()
Speel eigenlijk nog steeds het meest cs1.6 terwijl ik echt de dikste games heb als FEAR, hl2, css etc.![]()
Nothing beats oldskool![]()
Ja rond die tijd kwam cs1.6 ook zo'n beetje uit zekerquote:Op woensdag 12 april 2006 21:28 schreef McGilles het volgende:
[..]
Oldskool....?![]()
Geboortedatum 1988.....
define oldskool...quote:Op woensdag 12 april 2006 21:28 schreef McGilles het volgende:
[..]
Oldskool....?![]()
Geboortedatum 1988.....
iemand..??quote:Op woensdag 12 april 2006 19:37 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
ff een vraagje: ik heb een originele dvd van HL2, maar weten jullie hoe ik apart CSS moet instaleren zonder dat HL2 zelf moet instaleren..??
nee ik heb op de dvd zelf gekeken.. maar er staan iets van 7 betanden van CSS in winrar, verder ken je alleen CSS selecteren om te instaleren als je HL2 ook instaleert, maar je ken ibjv niet HL2 deselecteren, die word dus ook geinstaleerd maar das zo'n gedoe telkensquote:Op donderdag 13 april 2006 14:48 schreef Hammet het volgende:
[..]
Kan je niet bij de installatie enkel CSS selecteren?
iddquote:Op donderdag 13 april 2006 15:34 schreef Hammet het volgende:
Dan moet je gewoon beide installeren en vervolgens HL2 handmatig weer verwijderen (Steam->My Games-> rechtermuis op HL2->delete local content)
Maar dat had je misschien zelf ook al bedacht.
Dat dachkt ik al jaquote:Op donderdag 13 april 2006 15:42 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
[..]
iddde vraag was gesteld vanuit een luie / tijds questie
![]()
Je doet je leeftijd eer aan met dat gescheldquote:Op woensdag 12 april 2006 21:29 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja rond die tijd kwam cs1.6 ook zo'n beetje uit zeker
Je begrijpt toch wel wat ik bedoel sukkel
weet je hoelang dat duurt inclusief updatesquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:00 schreef rainmaker2k het volgende:
Nogmaals.. zodra je steam installeert en je hebt de codes voor HL2 al een keer ingevoerd, dan kan je alles direct vanaf steam installeren. Dus ook CSS, die installeer je dan apart vanaf steam.
je hoeft hem niet 100% te downloaden om hem te spelen.. volgens mij kun ja al na 30 procent spelen!quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:50 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
[..]
weet je hoelang dat duurt inclusief updates![]()
En ik speel nog (bas)gitaar ookquote:
Ik zat in Hellevoetsluis op school. Ik woon nu in Delft omdat ik daar nu studeer, maar ik kom er dus niet vandaan. Maar nu maar ff kappen met die offtopic slowchatquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:35 schreef Agiath het volgende:
[..]
En ik speel nog (bas)gitaar ook
Waar zat je op school?
quote:Verder heb ik nog een vraagje over hl1. Waarom moest je op een gegeven moment een raket weg schieten? Het is me nooit duidelijk geweest waar die raket voor was, en waarom je die weg moest schieten.
Maar ik geloof niet dat ik het de eerste keer door had, toen ik dit speeldequote:On a Rail — A guard informs Gordon that a communications satellite needs to be launched to allow the scientists at the Lambda Complex to seal the dimensional breach. Gordon fights his way through the rail system, finding entrenched marines lying in wait for him, and launches the satellite's rocket.
Aah oke, thanks. Dat maakt het wat duidelijker ( geloof ikquote:Op zaterdag 22 april 2006 03:12 schreef Hammet het volgende:
Je moest 2 maal de motoren van een raket starten, waarvan de 2e keer de raket daadwerkelijk gelanceerd werd. De eerste keer was het om die tentakeldingen te doden, de tweede keer om een satteliet de lucht in te krijgen. Wikipedia zegt dit:
[..]
Maar ik geloof niet dat ik het de eerste keer door had, toen ik dit speelde.
nee niet bepaald... soccer mode?quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:47 schreef -skippybal- het volgende:
Speelt iemand hier toevallig die Soccer mod??
Daarvoor is het ook een modquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:25 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
[..]
nee niet bepaald... soccer mode?![]()
ik moet zeggen dat die niet op mijn DVD staat, alleen multiplayer + Deatmatch
probleem toen ook gehad, terug gebracht naar de winkel, probleem ogpelost :pquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:13 schreef Hammet het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja.
Maar het probleem is opgelost. Het is blijkbaar een bekend probleem wat nogal eens voorkomt als je HL2 probeert te installeren zonder CSS
.
modequote:Op zaterdag 22 april 2006 19:25 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
[..]
nee niet bepaald... soccer mode?![]()
ik moet zeggen dat die niet op mijn DVD staat, alleen multiplayer + Deatmatch
Het is een horror all vs 1 shooter.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:28 schreef JanaX het volgende:
wat is het precies?
Goed zo.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:51 schreef JanaX het volgende:
zier er erg gaaf uit! vanaaf maar eens proberen
welke geripte versie heb jij gespeeld? heb echt nergens last van gehad met die AIquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:05 schreef Vassili_Z het volgende:
Echt jammer dat de AI van dit spel zo BAGGER is
Vergeleken met die trailers van half-life 2 valt de AI zwaar tegen in het werkelijke spel!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:11 schreef JanaX het volgende:
[..]
welke geripte versie heb jij gespeeld? heb echt nergens last van gehad met die AI
misschien moet je em eens van ;easy' afhalenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:00 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Vergeleken met die trailers van half-life 2 valt de AI zwaar tegen in het werkelijke spel!
Ik heb half life 2 al 2 keer uitgespeeld op hardquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:34 schreef nexhil het volgende:
[..]
misschien moet je em eens van ;easy' afhalen
Die melding van: steam is too busy krijg ik telkens ook. Zeer irritant.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:20 schreef Kw4Kje het volgende:
Counter Strike Source wil niet meer verder update, hij blijft hangen op 99% en als ik het spel wil starten dan krijg ik deze error: ''Steam server are curently too busy to handle your request. Please try again in few minutes.''
few minutes is bij hun 2 dagen ofzo!?![]()
Ik ging het spelen, en dit was het resultaat:quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is een horror all vs 1 shooter.
Het I.R.I.S. team bestaat uit het gros van de spelers. Je kunt kiezen uit wapens en gadgets zoals een laser, flashlight of een lasermijn. Het is de bedoeling dat je samen met je team de Hidden vermoord. Het grappige is dat er maar 1 hidden is en dat deze bijna helemaal onzichtbaar is.
De Hidden beschikt over een mes en 3 granaten. Je kunt als hidden tijdelijk tegen een muur of plafon kleven om op je prooi te wachten. Je gezichtsveld kent een grote hoek en je kunt extreem ver springen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Website
Is toch vet! Nu kun je de xbox lekker vol pompen met lood.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:08 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik ging het spelen, en dit was het resultaat:
[afbeelding]
stom spel..
Heb het geprobeerd, tis een leuk en griezelig spel. Doet me terugdenken aan Aliens versus Predator toen het uitkwam.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is een horror all vs 1 shooter.
Het I.R.I.S. team bestaat uit het gros van de spelers. Je kunt kiezen uit wapens en gadgets zoals een laser, flashlight of een lasermijn. Het is de bedoeling dat je samen met je team de Hidden vermoord. Het grappige is dat er maar 1 hidden is en dat deze bijna helemaal onzichtbaar is.
De Hidden beschikt over een mes en 3 granaten. Je kunt als hidden tijdelijk tegen een muur of plafon kleven om op je prooi te wachten. Je gezichtsveld kent een grote hoek en je kunt extreem ver springen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Website
Ik speel het spel in 1680x1050 op een 20" scherm.. Als ik de resolutie lager zet is het onmogelijk om het te spelenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:31 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd, tis een leuk en griezelig spel. Doet me terugdenken aan Aliens versus Predator toen het uitkwam.
Ik kan alleen voor geen steek The Hidden zien. Zelfs niet in de Observatory-kamer. Echt voor geen ene pixel. Iemand hier ook last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |