Requirements:quote:Gordon Freeman is back! Along with scientist Eli Vance and his daughter Alyx, your mission is to save the world from total alien domination. See, that little incident in Black Mesa was just the beginning: now those pesky Xen invaders and a new threat called the Combine have spread across the whole Earth, causing massive amounts of death and destruction. It’s up to you to set things right.
Half-Life 2 picks up some time after the original Half-Life left off - with Gordon working for the G-Man - and takes place in and around an eastern European-type city called City 17. Multiplayer with "at least 32 players" will be included, but Valve hasn't disclosed much additional info about online play at this time (although we do know there won't be built-in co-op). For more information, check out GameSpy.com's Half-Life 2 preview.
Half-Life 2 can be pre-ordered with a credit card over Steam, Valve's proprietary content delivery system, and will be in stores on November 16th, 2004.
slet hoezo heb jij hem al?quote:Op zondag 14 november 2004 21:37 schreef Deviant1nl het volgende:
Heb hem thuis liggen, nu nog 2 dagen wachten voordat ik hem mag spelen![]()
![]()
quote:Op zondag 14 november 2004 21:37 schreef Deviant1nl het volgende:
Heb hem thuis liggen, nu nog 2 dagen wachten voordat ik hem mag spelen![]()
![]()
Check even het vorige topic, het spel is al in veel winkels te koop maar je moet je online registreren om het te kunnen spelen.quote:Op zondag 14 november 2004 21:54 schreef Vampz het volgende:
[..]
slet hoezo heb jij hem al?
je bedoelt met steam?quote:Op zondag 14 november 2004 21:57 schreef Djaser het volgende:
[..]
Check even het vorige topic, het spel is al in veel winkels te koop maar je moet je online registreren om het te kunnen spelen.
Nee, je moet ook wat downloaden en registreren via internet bij de normale versie.quote:Op zondag 14 november 2004 22:05 schreef Vampz het volgende:
[..]
je bedoelt met steam?
Eh, jaquote:Op zondag 14 november 2004 22:13 schreef Ruis het volgende:
dus ik ben verplicht dat kloterige steam te gebruiken?
quote:Op zondag 14 november 2004 22:13 schreef MaddoxX het volgende:
[afbeelding]
geen geld? geen pc? of geen tijd?quote:Op zondag 14 november 2004 23:04 schreef Refragmental het volgende:
Nog anderhalve dag.
Ben benieuwd naar de eerste reacties, zelf kan ik niet spelen tot in december ergens
Wel geld, brakke pc (wordt vervangen in januari ofzoquote:Op zondag 14 november 2004 23:24 schreef davidov het volgende:
[..]
geen geld? geen pc? of geen tijd?
Goeie deal.quote:Op zondag 14 november 2004 23:36 schreef davidov het volgende:
misschien moeten we een deal makenik heb geen geld wel een pc maar geen tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |