screenshotsquote:Gordon Freeman is back! Along with scientist Eli Vance and his daughter Alyx, your mission is to save the world from total alien domination. See, that little incident in Black Mesa was just the beginning: now those pesky Xen invaders and a new threat called the Combine have spread across the whole Earth, causing massive amounts of death and destruction. It’s up to you to set things right.
Half-Life 2 picks up some time after the original Half-Life left off - with Gordon working for the G-Man - and takes place in and around an eastern European-type city called City 17. Multiplayer with "at least 32 players" will be included, but Valve hasn't disclosed much additional info about online play at this time (although we do know there won't be built-in co-op).
Ik ken de code daarvoor niet maar als je die post wil ik dat wel doen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:20 schreef zBus het volgende:
Misschien is het handig als je die screenshots even resized :p
[edit] en nee hij is nog niet gold[/edit]
Ik hoop dat er wat leukere tegenstand in zit dan in Doom3.quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:49 schreef blup het volgende:
Dit spel word mooier als doom3.
Komt al dichterbij dus de release, als dit waar isquote:Valve Software is planning to send to Vivendi Universal Games on September 15 the release candidate version of Half-Life 2
Half-life 1 was toch bekend om de geweldige AI? Gaat wel goed komen dan lijkt me. Alleen het systeem van personen die je volgen zoals de wetenschappers en agenten mag wel wat beter uitgevoerd worden.quote:Op vrijdag 10 september 2004 08:53 schreef Hawk het volgende:
[..]
Ik hoop dat er wat leukere tegenstand in zit dan in Doom3.![]()
Alleen monsters afknallen is voor mij al jaren niet interessant meer....
Ik heb vorig jaar in de PC-Zone gelezen dat, dat systeem is verbeterd.quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:47 schreef Djaser het volgende:
[..]
Half-life 1 was toch bekend om de geweldige AI? Gaat wel goed komen dan lijkt me. Alleen het systeem van personen die je volgen zoals de wetenschappers en agenten mag wel wat beter uitgevoerd worden.
En dat begrijp ik nou niet helemaal? Wat houd dat preloaden nu precies in?quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:55 schreef Vision het volgende:
ik heb 'm al gepreload
Je download het hele spel al, een paar bestanden die nodig zijn daarentegen nog niet. Die krijg je later erbij. Dan kan je spelenquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:06 schreef Djaser het volgende:
[..]
En dat begrijp ik nou niet helemaal? Wat houd dat preloaden nu precies in?
Okee bedankt. Nog twee dingen: wanneer je een spel dan kan preloaden betekent dat dan toch ook dat het spel af(gold) is? En is preloaden legaal?quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je download het hele spel al, een paar bestanden die nodig zijn daarentegen nog niet. Die krijg je later erbij. Dan kan je spelen.
Preloaden is legaal en het wordt in stappen gedaan, de eerste heeft iig al plaats gevonden. Dat betekent dat het spel niet meer ver van een goldstatus is, maar het hoeft niet per se al zover te zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:23 schreef Djaser het volgende:
[..]
Okee bedankt. Nog twee dingen: wanneer je een spel dan kan preloaden betekent dat dan toch ook dat het spel af(gold) is? En is preloaden legaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |