quote:Op zondag 9 mei 2004 15:09 schreef Djaser het volgende:
Release datum is dus nu verschoven naar volgend jaar
Ik dacht dat het net bekend geworden was dat hij deze zomer uit zou komenquote:Op zondag 9 mei 2004 15:09 schreef Djaser het volgende:
Release datum is dus nu verschoven naar volgend jaar
juist...quote:Op zondag 9 mei 2004 15:27 schreef babba het volgende:
[..]
Ik dacht dat het net bekend geworden was dat hij deze zomer uit zou komen
Wat een originele vraagquote:Op zondag 9 mei 2004 15:29 schreef Mtijn het volgende:
*terugvindpost* ik wil ook weten wanneer hl2 uitkomt
Volgens mij weten ze bij valve echt wel hoe ze een shooter met goede gameplay maken en naast de 'geweldige graphics' is dit ook een heel belangrijk punt aan half-life 2, dan zou het toch wel goed moeten zitten?quote:Op zondag 9 mei 2004 16:18 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Wat een originele vraag
Volgens mij verwacht iedereen te veel van half life. En wordt de game wel mooi enzo. Maar de gameplay enzo wordt totaal niets. Dit zou natuurlijk een behoorlijke tegenslag betekenen, voor mensen die er al een jaar (meer) op zitten te wachten..
Hij gaat iig tegenvallen, deel I word nooit meer overtroffenquote:Op maandag 10 mei 2004 15:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze bij valve echt wel hoe ze een shooter met goede gameplay maken en naast de 'geweldige graphics' is dit ook een heel belangrijk punt aan half-life 2, dan zou het toch wel goed moeten zitten?
ik den kniet dat het een topper gaat wordenquote:Op maandag 10 mei 2004 15:45 schreef Leipo666 het volgende:
HL2 is voor mij het moment dat ik een nieuwe PC aan ga schaffen (nu een TB1200, GF2ti) en ik heb er het volste vertrouwen in dat dit spel echt een topper gaat worden
ach ja dan heb ik in ieder geval een neiuwe PCquote:Op maandag 10 mei 2004 21:16 schreef meninwhite het volgende:
[..]
ik den kniet dat het een topper gaat worden![]()
Hee zie ik daar een soort buggyquote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:40 schreef febster het volgende:
Nieuwe screens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
deze zomer, volgens IGNquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:45 schreef 7up het volgende:
komt het ooit nog ut dan? :S
ik vind 'm tof!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:39 schreef Woffel het volgende:
Ik zal wel weer spuit elf zijn
http://212.61.68.76/rebels/hl2/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |