quote:
In de meest recente editie van Edge Magazine staat op de pagina waarin alvast vooruitgeblikt wordt op het volgende nummer wel een heel aparte afbeelding. De abstracte afbeelding laat namelijk een breekijzer zien met de tekst "next month". Daarnaast zorgt de schaduw ervoor dat het plaatje in zijn geheel het cijfer 2 vormt. Een beetje gamer heeft nu meteen de hint te pakken: Half-Life 2? Zou het dan toch echt zo zijn?Ook PC Gamer belooft het volgende nummer de beste game die momenteel in ontwikkeling is te showen. Wat kan dat anders zijn dan het vervolg op de beste PC game allertijden - Half Life? De volgende Edge zal op 16 mei in de winkels liggen, net ná het E3. Zullen we op de E3 dan reeds Half-Life 2 te zien krijgen? Het ziet er steeds meer naar uit dat de geruchten omtrent deze titel werkelijkheid gaan worden!
Eindelijk..
Verder ben ik natuurlijk heeeeeeeel benieuwd...
welke engine gebruikt het volgens de geruchten?
quote:About to say "I told..."
Op vrijdag 18 april 2003 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
Aangezien het meer dan een gerucht blijkt te zijn gaat deze weer open!
Lees: teveel hype, net als Duke Nukem Forever. Ook die heeft een hele grote kans om als DaiKatana te eindigen...
Al gun ik het beide spellen natuurlijk het beste, Half Life rules! Maar die hype eromheen....
Def
quote:Ja ach dat gedeelte was wel minder inderdaad, maar het hoorde toch bij het hele verhaal.
Op vrijdag 18 april 2003 19:43 schreef Strolie75 het volgende:
Hopelijk laten ze deze keer die ruimteshit weg, dat heeft voor mij echt het einde van deel 1 verpest.
quote:Ruimteshit is zowieso wat minder. Daarom is counterstrike ook zo'n succes geworden denk ik. En het huidige MOHAA spearhead.
Op vrijdag 18 april 2003 19:43 schreef Strolie75 het volgende:
Hopelijk laten ze deze keer die ruimteshit weg, dat heeft voor mij echt het einde van deel 1 verpest.
Zou Half life 2 net zo mooi worden als Doom 3? Ik denk het niet eigelijk...
quote:
Op vrijdag 18 april 2003 19:46 schreef Fliepke het volgende:
ik heb hier nog een hele oude pczone liggen (vast uit 1999 of ouder)
en toen waren ze er ook al aan bezig...
quote:ja of was dat toen niet meer dan een gerucht?
Op vrijdag 18 april 2003 19:52 schreef Ez3 het volgende:[..]
quote:Ik snap het niet... het is een goed spel, hype of geen hype...
Op vrijdag 18 april 2003 18:58 schreef IndoGuyver het volgende:
Half Life is zeker wreed, maar de manier waarop het nu gaat gaat het de slechte kant op.Lees: teveel hype, net als Duke Nukem Forever. Ook die heeft een hele grote kans om als DaiKatana te eindigen...
quote:Steden verlossen van het buitenaardse kwaad?
Op vrijdag 18 april 2003 20:29 schreef Disorder het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wat er nog te doen valt in deel 2. Het mooie, Black Mesa lab gedeelte hebben we al achter de rug en het planeet-gedeelte vond ik gelukkig niet als enige helemaal niks aan. Een terugkeer naar Black Mesa met nog meer experimenten die weer uit de hand lopen zou niet logisch zijn. Wat zou Gordon nog kunnen doen in deel 2, als we überhaupt nog in de rol van Gordon Freeman kunnen blijven spelen.
quote:Lol. Net als Black&White zeker.
Op vrijdag 18 april 2003 20:24 schreef CarpCrack22 het volgende:[..]
Ik snap het niet... het is een goed spel, hype of geen hype...
quote:Klinkt goed, maar dat klinkt niet echt als Halflife.
Op vrijdag 18 april 2003 20:29 schreef Kemania het volgende:[..]
Steden verlossen van het buitenaardse kwaad?
quote:Dat is toch al het plot van Duke Nukem Forever?
Op vrijdag 18 april 2003 20:29 schreef Kemania het volgende:
Steden verlossen van het buitenaardse kwaad?
quote:Idd. maar the Duke kickt in zijn eentje een complete alien leger om zo de wereld te redden. Denk dat Half Life meer als doel heb om te overleven/ontsnappen.
Op vrijdag 18 april 2003 21:06 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dat is toch al het plot van Duke Nukem Forever?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |