Naamgenootquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:56 schreef Hammet het volgende:
Ik probeerde net HL2 opnieuw te installeren, krijg ik een error. Een bepaald bestand kan niet gevonden worden.
Dus kijk ik op de DVD, zitten er wat krasjes op, maar ook een rare vlek, alsof hij te lang in de zon heeft gelegen![]()
kut kut kut kut
[[url=http://img108.imagevenue.com/loc66/th_56956_HL2error.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:08 schreef rainmaker2k het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon steam installeren en HL2 downloaden vanaf steam?
so truequote:
Oldskool....?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
Naamgenoot![]()
Speel eigenlijk nog steeds het meest cs1.6 terwijl ik echt de dikste games heb als FEAR, hl2, css etc.![]()
Nothing beats oldskool![]()
Ja rond die tijd kwam cs1.6 ook zo'n beetje uit zekerquote:Op woensdag 12 april 2006 21:28 schreef McGilles het volgende:
[..]
Oldskool....?![]()
Geboortedatum 1988.....
define oldskool...quote:Op woensdag 12 april 2006 21:28 schreef McGilles het volgende:
[..]
Oldskool....?![]()
Geboortedatum 1988.....
iemand..??quote:Op woensdag 12 april 2006 19:37 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
ff een vraagje: ik heb een originele dvd van HL2, maar weten jullie hoe ik apart CSS moet instaleren zonder dat HL2 zelf moet instaleren..??
nee ik heb op de dvd zelf gekeken.. maar er staan iets van 7 betanden van CSS in winrar, verder ken je alleen CSS selecteren om te instaleren als je HL2 ook instaleert, maar je ken ibjv niet HL2 deselecteren, die word dus ook geinstaleerd maar das zo'n gedoe telkensquote:Op donderdag 13 april 2006 14:48 schreef Hammet het volgende:
[..]
Kan je niet bij de installatie enkel CSS selecteren?
iddquote:Op donderdag 13 april 2006 15:34 schreef Hammet het volgende:
Dan moet je gewoon beide installeren en vervolgens HL2 handmatig weer verwijderen (Steam->My Games-> rechtermuis op HL2->delete local content)
Maar dat had je misschien zelf ook al bedacht.
Dat dachkt ik al jaquote:Op donderdag 13 april 2006 15:42 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
[..]
iddde vraag was gesteld vanuit een luie / tijds questie
![]()
Je doet je leeftijd eer aan met dat gescheldquote:Op woensdag 12 april 2006 21:29 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja rond die tijd kwam cs1.6 ook zo'n beetje uit zeker
Je begrijpt toch wel wat ik bedoel sukkel
weet je hoelang dat duurt inclusief updatesquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:00 schreef rainmaker2k het volgende:
Nogmaals.. zodra je steam installeert en je hebt de codes voor HL2 al een keer ingevoerd, dan kan je alles direct vanaf steam installeren. Dus ook CSS, die installeer je dan apart vanaf steam.
je hoeft hem niet 100% te downloaden om hem te spelen.. volgens mij kun ja al na 30 procent spelen!quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:50 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
[..]
weet je hoelang dat duurt inclusief updates![]()
En ik speel nog (bas)gitaar ookquote:
Ik zat in Hellevoetsluis op school. Ik woon nu in Delft omdat ik daar nu studeer, maar ik kom er dus niet vandaan. Maar nu maar ff kappen met die offtopic slowchatquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:35 schreef Agiath het volgende:
[..]
En ik speel nog (bas)gitaar ook
Waar zat je op school?
quote:Verder heb ik nog een vraagje over hl1. Waarom moest je op een gegeven moment een raket weg schieten? Het is me nooit duidelijk geweest waar die raket voor was, en waarom je die weg moest schieten.
Maar ik geloof niet dat ik het de eerste keer door had, toen ik dit speeldequote:On a Rail — A guard informs Gordon that a communications satellite needs to be launched to allow the scientists at the Lambda Complex to seal the dimensional breach. Gordon fights his way through the rail system, finding entrenched marines lying in wait for him, and launches the satellite's rocket.
Aah oke, thanks. Dat maakt het wat duidelijker ( geloof ikquote:Op zaterdag 22 april 2006 03:12 schreef Hammet het volgende:
Je moest 2 maal de motoren van een raket starten, waarvan de 2e keer de raket daadwerkelijk gelanceerd werd. De eerste keer was het om die tentakeldingen te doden, de tweede keer om een satteliet de lucht in te krijgen. Wikipedia zegt dit:
[..]
Maar ik geloof niet dat ik het de eerste keer door had, toen ik dit speelde.
nee niet bepaald... soccer mode?quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:47 schreef -skippybal- het volgende:
Speelt iemand hier toevallig die Soccer mod??
Daarvoor is het ook een modquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:25 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
[..]
nee niet bepaald... soccer mode?![]()
ik moet zeggen dat die niet op mijn DVD staat, alleen multiplayer + Deatmatch
probleem toen ook gehad, terug gebracht naar de winkel, probleem ogpelost :pquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:13 schreef Hammet het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja.
Maar het probleem is opgelost. Het is blijkbaar een bekend probleem wat nogal eens voorkomt als je HL2 probeert te installeren zonder CSS
.
modequote:Op zaterdag 22 april 2006 19:25 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
[..]
nee niet bepaald... soccer mode?![]()
ik moet zeggen dat die niet op mijn DVD staat, alleen multiplayer + Deatmatch
Het is een horror all vs 1 shooter.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:28 schreef JanaX het volgende:
wat is het precies?
Goed zo.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:51 schreef JanaX het volgende:
zier er erg gaaf uit! vanaaf maar eens proberen
welke geripte versie heb jij gespeeld? heb echt nergens last van gehad met die AIquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:05 schreef Vassili_Z het volgende:
Echt jammer dat de AI van dit spel zo BAGGER is
Vergeleken met die trailers van half-life 2 valt de AI zwaar tegen in het werkelijke spel!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:11 schreef JanaX het volgende:
[..]
welke geripte versie heb jij gespeeld? heb echt nergens last van gehad met die AI
misschien moet je em eens van ;easy' afhalenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:00 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Vergeleken met die trailers van half-life 2 valt de AI zwaar tegen in het werkelijke spel!
Ik heb half life 2 al 2 keer uitgespeeld op hardquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:34 schreef nexhil het volgende:
[..]
misschien moet je em eens van ;easy' afhalen
Die melding van: steam is too busy krijg ik telkens ook. Zeer irritant.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:20 schreef Kw4Kje het volgende:
Counter Strike Source wil niet meer verder update, hij blijft hangen op 99% en als ik het spel wil starten dan krijg ik deze error: ''Steam server are curently too busy to handle your request. Please try again in few minutes.''
few minutes is bij hun 2 dagen ofzo!?![]()
Ik ging het spelen, en dit was het resultaat:quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is een horror all vs 1 shooter.
Het I.R.I.S. team bestaat uit het gros van de spelers. Je kunt kiezen uit wapens en gadgets zoals een laser, flashlight of een lasermijn. Het is de bedoeling dat je samen met je team de Hidden vermoord. Het grappige is dat er maar 1 hidden is en dat deze bijna helemaal onzichtbaar is.
De Hidden beschikt over een mes en 3 granaten. Je kunt als hidden tijdelijk tegen een muur of plafon kleven om op je prooi te wachten. Je gezichtsveld kent een grote hoek en je kunt extreem ver springen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Website
Is toch vet! Nu kun je de xbox lekker vol pompen met lood.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:08 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik ging het spelen, en dit was het resultaat:
[afbeelding]
stom spel..
Heb het geprobeerd, tis een leuk en griezelig spel. Doet me terugdenken aan Aliens versus Predator toen het uitkwam.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is een horror all vs 1 shooter.
Het I.R.I.S. team bestaat uit het gros van de spelers. Je kunt kiezen uit wapens en gadgets zoals een laser, flashlight of een lasermijn. Het is de bedoeling dat je samen met je team de Hidden vermoord. Het grappige is dat er maar 1 hidden is en dat deze bijna helemaal onzichtbaar is.
De Hidden beschikt over een mes en 3 granaten. Je kunt als hidden tijdelijk tegen een muur of plafon kleven om op je prooi te wachten. Je gezichtsveld kent een grote hoek en je kunt extreem ver springen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Website
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |