Hier staat een lijstje.quote:Op zondag 9 april 2006 13:56 schreef Hammet het volgende:
[..]
Nee. Dan is de lol van de hele Half-Life wereld namelijk in één klap verdwenen.
Kent iemand hier trouwens wat goede single player mappacks voor Half-Life 2? Ik weet dat er voor Half-Life echt heel veel waren, waarvoor er ook nog een behoorlijk aantal zeer goed. Ik ben ze voor HL2 nog helaas niet tegen gekomen.
www.twhl.co.za is een mapping community. Kom ik veel. In de mapvault staan veel maps en modsquote:Op zondag 9 april 2006 13:56 schreef Hammet het volgende:
[..]
Nee. Dan is de lol van de hele Half-Life wereld namelijk in één klap verdwenen.
Kent iemand hier trouwens wat goede single player mappacks voor Half-Life 2? Ik weet dat er voor Half-Life echt heel veel waren, waarvoor er ook nog een behoorlijk aantal zeer goed. Ik ben ze voor HL2 nog helaas niet tegen gekomen.
liever een maand later en een goed spel dan een maand eerder een een slecht spel...quote:Op zondag 9 april 2006 21:12 schreef Mr.J het volgende:
Had hem deze maand al verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
quote:Op maandag 10 april 2006 21:44 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
liever een maand later en een goed spel dan een maand eerder een een slecht spel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom staat dit in spoilers
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
quote:Op maandag 10 april 2006 22:01 schreef Zombine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom staat dit in spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je niet gewoon steam installeren en HL2 downloaden vanaf steam?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:56 schreef Hammet het volgende:
Ik probeerde net HL2 opnieuw te installeren, krijg ik een error. Een bepaald bestand kan niet gevonden worden.
Dus kijk ik op de DVD, zitten er wat krasjes op, maar ook een rare vlek, alsof hij te lang in de zon heeft gelegen![]()
kut kut kut kut
[[url=http://img108.imagevenue.com/loc66/th_56956_HL2error.jpg]afbeelding][/URL]
Dat zou kunnen ja.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:08 schreef rainmaker2k het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon steam installeren en HL2 downloaden vanaf steam?
Naamgenootquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:56 schreef Hammet het volgende:
Ik probeerde net HL2 opnieuw te installeren, krijg ik een error. Een bepaald bestand kan niet gevonden worden.
Dus kijk ik op de DVD, zitten er wat krasjes op, maar ook een rare vlek, alsof hij te lang in de zon heeft gelegen![]()
kut kut kut kut
[[url=http://img108.imagevenue.com/loc66/th_56956_HL2error.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:08 schreef rainmaker2k het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon steam installeren en HL2 downloaden vanaf steam?
so truequote:
Oldskool....?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
Naamgenoot![]()
Speel eigenlijk nog steeds het meest cs1.6 terwijl ik echt de dikste games heb als FEAR, hl2, css etc.![]()
Nothing beats oldskool![]()
Ja rond die tijd kwam cs1.6 ook zo'n beetje uit zekerquote:Op woensdag 12 april 2006 21:28 schreef McGilles het volgende:
[..]
Oldskool....?![]()
Geboortedatum 1988.....
define oldskool...quote:Op woensdag 12 april 2006 21:28 schreef McGilles het volgende:
[..]
Oldskool....?![]()
Geboortedatum 1988.....
iemand..??quote:Op woensdag 12 april 2006 19:37 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
ff een vraagje: ik heb een originele dvd van HL2, maar weten jullie hoe ik apart CSS moet instaleren zonder dat HL2 zelf moet instaleren..??
nee ik heb op de dvd zelf gekeken.. maar er staan iets van 7 betanden van CSS in winrar, verder ken je alleen CSS selecteren om te instaleren als je HL2 ook instaleert, maar je ken ibjv niet HL2 deselecteren, die word dus ook geinstaleerd maar das zo'n gedoe telkensquote:Op donderdag 13 april 2006 14:48 schreef Hammet het volgende:
[..]
Kan je niet bij de installatie enkel CSS selecteren?
iddquote:Op donderdag 13 april 2006 15:34 schreef Hammet het volgende:
Dan moet je gewoon beide installeren en vervolgens HL2 handmatig weer verwijderen (Steam->My Games-> rechtermuis op HL2->delete local content)
Maar dat had je misschien zelf ook al bedacht.
Dat dachkt ik al jaquote:Op donderdag 13 april 2006 15:42 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
[..]
iddde vraag was gesteld vanuit een luie / tijds questie
![]()
Je doet je leeftijd eer aan met dat gescheldquote:Op woensdag 12 april 2006 21:29 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja rond die tijd kwam cs1.6 ook zo'n beetje uit zeker
Je begrijpt toch wel wat ik bedoel sukkel
weet je hoelang dat duurt inclusief updatesquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:00 schreef rainmaker2k het volgende:
Nogmaals.. zodra je steam installeert en je hebt de codes voor HL2 al een keer ingevoerd, dan kan je alles direct vanaf steam installeren. Dus ook CSS, die installeer je dan apart vanaf steam.
je hoeft hem niet 100% te downloaden om hem te spelen.. volgens mij kun ja al na 30 procent spelen!quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:50 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
[..]
weet je hoelang dat duurt inclusief updates![]()
En ik speel nog (bas)gitaar ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |