hmm ik bestel voorlopig even niet bij play totdat me andere orders eindelijk eens binnen zijn (wacht op 1e order al ruim 2 weken, 2de order ruim een week en de derde een aantal dagen)quote:Op maandag 3 april 2006 19:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
play.com issie 28 euro. enkel wel ffies uitverkocht
ik krijg altijd alles ongeveer na 2 weken pas thuis...quote:Op maandag 3 april 2006 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm ik bestel voorlopig even niet bij play totdat me andere orders eindelijk eens binnen zijn (wacht op 1e order al ruim 2 weken, 2de order ruim een week en de derde een aantal dagen)
hl2 zal ik nooit verkopen! is toch wel mijn favo spel eigenlijk. heeft een soort extra waarde hierquote:Op maandag 3 april 2006 20:32 schreef WeirdMicky het volgende:
Als iemand hier genoeg heeft van het spel wil ik het ook wel 2e hands overnemen
kun je het spel verkopen dan? want ik dacht dat serial aan een account gekoppeld is!quote:Op maandag 3 april 2006 20:32 schreef WeirdMicky het volgende:
Als iemand hier genoeg heeft van het spel wil ik het ook wel 2e hands overnemen
Dat is dus vandaagquote:Op maandag 3 april 2006 16:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
in de UK komt hij 28 april op cd/dvd uit... dus denk dat 4 april online release is... en dat ie pas rond mei juni hier in de winkels ligt oid..
ohw ohw ohw! daar ben ik al voorbij. zit er veeeeel beter uit... maaar wat is het verschil tussen dit en HL source?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:22 schreef Hammet het volgende:
[afbeelding]
Ik kan niet wachten op die Black Mesa Source, het roept weer zoveel geweldige herinneringen op aan de talloze keren dat ik Half-Life heb gespeeld.
HL-source had enkel wat verbeterde textures hier en daar, en misschien wat nieuwe modellen. Bij Black Mesa Source wordt alles totaal opnieuw gebouwdquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ohw ohw ohw! daar ben ik al voorbij. zit er veeeeel beter uit... maaar wat is het verschil tussen dit en HL source?
als goed is niet... ik heb "game of the year"edition en daar zit die ook bij..... maare moet zegge dat ik eigenlijk HL1 source niet mooier vind als de ouwe HL1quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:03 schreef mschol het volgende:
als je hl2 koopt krijg je toch ook hl1 source erbij of is dat alleen bij de collecters edition zo?
bestellen bij free recoed shop ? en ik denk bij mediamarkt dat die ook wel te bestellen isquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:13 schreef S1nn3rz het volgende:
Er was toch ook een special edition? Iemand enig idee waar die te krijgen is?
ik geef t nog een dag of 2 en hij staat op torrentquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:22 schreef Hammet het volgende:
Op bol.com kan je HL2:Episode One al bestellen.
Beschikbaar op 28 april, maar ik betwijfel het.
Je kunt toch je dingetjes gewoon kopen? zeker voor de half life franchise waar men zoveel werk heeft gehad om een mooie game inelkaar te zetten lijkt me dat niet teveel gevraagd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:32 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
[..]
ik geef t nog een dag of 2 en hij staat op torrent![]()
en geen twijfel mogelijk dat deviance/reloaden of hoodlum er alweer aan bezig is![]()
Ja, ik ga deze ook maar gewoon kopen. Meestal download ik ze wel, maar bij Half-Life is het toch wat anders.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je kunt toch je dingetjes gewoon kopen? zeker voor de half life franchise waar men zoveel werk heeft gehad om een mooie game inelkaar te zetten lijkt me dat niet teveel gevraagd.![]()
Ja ik download ook wel. ik koop nu meestal de echt goeie titels in de uitverkoop.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:43 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ja, ik ga deze ook maar gewoon kopen. Meestal download ik ze wel, maar bij Half-Life is het toch wat anders.
teneerste wil ik niet w8en... terwijl jullie em de 28ste kopen heb ik em al waarschijnlijk uitgespeeld, ten 2e vin ik het zonde om geld uit te geven aan iets wat slecht ken wezen.. dus heb liever zekerheid door em eerst gespeeld te hebben en ten 3en geld groeit niet op mijn rug... misschien op die van jouw maar helaas niet bij mij.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:33 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Je kunt toch je dingetjes gewoon kopen? zeker voor de half life franchise waar men zoveel werk heeft gehad om een mooie game inelkaar te zetten lijkt me dat niet teveel gevraagd.![]()
klinkt bekend (waarom denk je dat ik vroeg naar een cheap cheap versie van HL2quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:47 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ja ik download ook wel. ik koop nu meestal de echt goeie titels in de uitverkoop.![]()
hl +alle uitbreidingen had ik al eens gekregen..quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:34 schreef BlueCurl het volgende:
alles van half life vind ik het geld wel waardben er zot op!
HL2 =quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:34 schreef BlueCurl het volgende:
alles van half life vind ik het geld wel waardben er zot op!
neequote:Op vrijdag 7 april 2006 17:16 schreef -Jewcookie- het volgende:
Opnieuw beginnen ?
Kun je ze niet veel gemakkelijker van een site halen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:14 schreef nexhil het volgende:
wat was de truuk ook alweer als je alle savegames kwijt was?
ja het hele verhaal rond gman weet ik eigenlijk ook niet: je kan em nooit neerknallen, hij verschijnt op de meest onmogelijke plekken maar waaromquote:Op zondag 9 april 2006 01:49 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
heb net HL1 uitgespeeld (voor de eerste x)... maar nu moet ik zegge dat t einde K-U-T is en neit egt wat ik verw8 had. Ik moet dan zegge dat ik HL2 beter vin qua einde..... and wtf is er met die G-man... wat is de deal tussen hem en freeman..??
![]()
idd, en het vage is hij heeft de mogelijk op jouw ergens te plaatsen waneer hij maar wilt.... dat ook ziets in het begin en einde van HL2... werkt hij voor het superieure ofzow..??quote:Op zondag 9 april 2006 01:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ja het hele verhaal rond gman weet ik eigenlijk ook niet: je kan em nooit neerknallen, hij verschijnt op de meest onmogelijke plekken maar waarom
Aan het einde heb je een deal gesloten met G-man, dat je voor hem zal werken. Dus ja, hij kan je inzetten wanneer hij maar wilt. Je bent een soort slaaf van hem geworden.quote:Op zondag 9 april 2006 01:57 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
[..]
idd, en het vage is hij heeft de mogelijk op jouw ergens te plaatsen waneer hij maar wilt.... dat ook ziets in het begin en einde van HL2...
Tsja, als er iets belangrijks gebeurt in de wereld, waardoor alles verandert, dan zijn er altijd tientallen/honderden complottheorieën die beweren dat de elite en de geheime diensten erachter zitten (zie bijvoorbeeld het 9/11 topic in NWS).quote:werkt hij voor het superieure ofzow..??
ik snap t doel wel van deze manier om alles mysterieus te houden.... vroeg me alleen af of iemand enig idee had of ergens gelezen had hoe dat nou allemaal zit. want zeg nou eerlijk... jij wilt ook weten hoe t nou eigenlijk allemaal zitquote:Op zondag 9 april 2006 11:22 schreef Hammet het volgende:
Valt me trouwens tegen dat maar weinig mensen dit begrepen. Dit was het hele uitgangspunt van HL2.
Nee. Dan is de lol van de hele Half-Life wereld namelijk in één klap verdwenen.quote:Op zondag 9 april 2006 13:13 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
[..]
ik snap t doel wel van deze manier om alles mysterieus te houden.... vroeg me alleen af of iemand enig idee had of ergens gelezen had hoe dat nou allemaal zit. want zeg nou eerlijk... jij wilt ook weten hoe t nou eigenlijk allemaal zit![]()
Hier staat een lijstje.quote:Op zondag 9 april 2006 13:56 schreef Hammet het volgende:
[..]
Nee. Dan is de lol van de hele Half-Life wereld namelijk in één klap verdwenen.
Kent iemand hier trouwens wat goede single player mappacks voor Half-Life 2? Ik weet dat er voor Half-Life echt heel veel waren, waarvoor er ook nog een behoorlijk aantal zeer goed. Ik ben ze voor HL2 nog helaas niet tegen gekomen.
www.twhl.co.za is een mapping community. Kom ik veel. In de mapvault staan veel maps en modsquote:Op zondag 9 april 2006 13:56 schreef Hammet het volgende:
[..]
Nee. Dan is de lol van de hele Half-Life wereld namelijk in één klap verdwenen.
Kent iemand hier trouwens wat goede single player mappacks voor Half-Life 2? Ik weet dat er voor Half-Life echt heel veel waren, waarvoor er ook nog een behoorlijk aantal zeer goed. Ik ben ze voor HL2 nog helaas niet tegen gekomen.
liever een maand later en een goed spel dan een maand eerder een een slecht spel...quote:Op zondag 9 april 2006 21:12 schreef Mr.J het volgende:
Had hem deze maand al verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
quote:Op maandag 10 april 2006 21:44 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
liever een maand later en een goed spel dan een maand eerder een een slecht spel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom staat dit in spoilers
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
quote:Op maandag 10 april 2006 22:01 schreef Zombine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom staat dit in spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je niet gewoon steam installeren en HL2 downloaden vanaf steam?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:56 schreef Hammet het volgende:
Ik probeerde net HL2 opnieuw te installeren, krijg ik een error. Een bepaald bestand kan niet gevonden worden.
Dus kijk ik op de DVD, zitten er wat krasjes op, maar ook een rare vlek, alsof hij te lang in de zon heeft gelegen![]()
kut kut kut kut
[[url=http://img108.imagevenue.com/loc66/th_56956_HL2error.jpg]afbeelding][/URL]
Dat zou kunnen ja.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:08 schreef rainmaker2k het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon steam installeren en HL2 downloaden vanaf steam?
Naamgenootquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:56 schreef Hammet het volgende:
Ik probeerde net HL2 opnieuw te installeren, krijg ik een error. Een bepaald bestand kan niet gevonden worden.
Dus kijk ik op de DVD, zitten er wat krasjes op, maar ook een rare vlek, alsof hij te lang in de zon heeft gelegen![]()
kut kut kut kut
[[url=http://img108.imagevenue.com/loc66/th_56956_HL2error.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:08 schreef rainmaker2k het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon steam installeren en HL2 downloaden vanaf steam?
so truequote:
Oldskool....?quote:Op woensdag 12 april 2006 19:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
Naamgenoot![]()
Speel eigenlijk nog steeds het meest cs1.6 terwijl ik echt de dikste games heb als FEAR, hl2, css etc.![]()
Nothing beats oldskool![]()
Ja rond die tijd kwam cs1.6 ook zo'n beetje uit zekerquote:Op woensdag 12 april 2006 21:28 schreef McGilles het volgende:
[..]
Oldskool....?![]()
Geboortedatum 1988.....
define oldskool...quote:Op woensdag 12 april 2006 21:28 schreef McGilles het volgende:
[..]
Oldskool....?![]()
Geboortedatum 1988.....
iemand..??quote:Op woensdag 12 april 2006 19:37 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
ff een vraagje: ik heb een originele dvd van HL2, maar weten jullie hoe ik apart CSS moet instaleren zonder dat HL2 zelf moet instaleren..??
nee ik heb op de dvd zelf gekeken.. maar er staan iets van 7 betanden van CSS in winrar, verder ken je alleen CSS selecteren om te instaleren als je HL2 ook instaleert, maar je ken ibjv niet HL2 deselecteren, die word dus ook geinstaleerd maar das zo'n gedoe telkensquote:Op donderdag 13 april 2006 14:48 schreef Hammet het volgende:
[..]
Kan je niet bij de installatie enkel CSS selecteren?
iddquote:Op donderdag 13 april 2006 15:34 schreef Hammet het volgende:
Dan moet je gewoon beide installeren en vervolgens HL2 handmatig weer verwijderen (Steam->My Games-> rechtermuis op HL2->delete local content)
Maar dat had je misschien zelf ook al bedacht.
Dat dachkt ik al jaquote:Op donderdag 13 april 2006 15:42 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
[..]
iddde vraag was gesteld vanuit een luie / tijds questie
![]()
Je doet je leeftijd eer aan met dat gescheldquote:Op woensdag 12 april 2006 21:29 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja rond die tijd kwam cs1.6 ook zo'n beetje uit zeker
Je begrijpt toch wel wat ik bedoel sukkel
weet je hoelang dat duurt inclusief updatesquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:00 schreef rainmaker2k het volgende:
Nogmaals.. zodra je steam installeert en je hebt de codes voor HL2 al een keer ingevoerd, dan kan je alles direct vanaf steam installeren. Dus ook CSS, die installeer je dan apart vanaf steam.
je hoeft hem niet 100% te downloaden om hem te spelen.. volgens mij kun ja al na 30 procent spelen!quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:50 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
[..]
weet je hoelang dat duurt inclusief updates![]()
En ik speel nog (bas)gitaar ookquote:
Ik zat in Hellevoetsluis op school. Ik woon nu in Delft omdat ik daar nu studeer, maar ik kom er dus niet vandaan. Maar nu maar ff kappen met die offtopic slowchatquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:35 schreef Agiath het volgende:
[..]
En ik speel nog (bas)gitaar ook
Waar zat je op school?
quote:Verder heb ik nog een vraagje over hl1. Waarom moest je op een gegeven moment een raket weg schieten? Het is me nooit duidelijk geweest waar die raket voor was, en waarom je die weg moest schieten.
Maar ik geloof niet dat ik het de eerste keer door had, toen ik dit speeldequote:On a Rail — A guard informs Gordon that a communications satellite needs to be launched to allow the scientists at the Lambda Complex to seal the dimensional breach. Gordon fights his way through the rail system, finding entrenched marines lying in wait for him, and launches the satellite's rocket.
Aah oke, thanks. Dat maakt het wat duidelijker ( geloof ikquote:Op zaterdag 22 april 2006 03:12 schreef Hammet het volgende:
Je moest 2 maal de motoren van een raket starten, waarvan de 2e keer de raket daadwerkelijk gelanceerd werd. De eerste keer was het om die tentakeldingen te doden, de tweede keer om een satteliet de lucht in te krijgen. Wikipedia zegt dit:
[..]
Maar ik geloof niet dat ik het de eerste keer door had, toen ik dit speelde.
nee niet bepaald... soccer mode?quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:47 schreef -skippybal- het volgende:
Speelt iemand hier toevallig die Soccer mod??
Daarvoor is het ook een modquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:25 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
[..]
nee niet bepaald... soccer mode?![]()
ik moet zeggen dat die niet op mijn DVD staat, alleen multiplayer + Deatmatch
probleem toen ook gehad, terug gebracht naar de winkel, probleem ogpelost :pquote:Op dinsdag 11 april 2006 14:13 schreef Hammet het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja.
Maar het probleem is opgelost. Het is blijkbaar een bekend probleem wat nogal eens voorkomt als je HL2 probeert te installeren zonder CSS
.
modequote:Op zaterdag 22 april 2006 19:25 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
[..]
nee niet bepaald... soccer mode?![]()
ik moet zeggen dat die niet op mijn DVD staat, alleen multiplayer + Deatmatch
Het is een horror all vs 1 shooter.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:28 schreef JanaX het volgende:
wat is het precies?
Goed zo.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:51 schreef JanaX het volgende:
zier er erg gaaf uit! vanaaf maar eens proberen
welke geripte versie heb jij gespeeld? heb echt nergens last van gehad met die AIquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:05 schreef Vassili_Z het volgende:
Echt jammer dat de AI van dit spel zo BAGGER is
Vergeleken met die trailers van half-life 2 valt de AI zwaar tegen in het werkelijke spel!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 02:11 schreef JanaX het volgende:
[..]
welke geripte versie heb jij gespeeld? heb echt nergens last van gehad met die AI
misschien moet je em eens van ;easy' afhalenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:00 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Vergeleken met die trailers van half-life 2 valt de AI zwaar tegen in het werkelijke spel!
Ik heb half life 2 al 2 keer uitgespeeld op hardquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:34 schreef nexhil het volgende:
[..]
misschien moet je em eens van ;easy' afhalen
Die melding van: steam is too busy krijg ik telkens ook. Zeer irritant.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:20 schreef Kw4Kje het volgende:
Counter Strike Source wil niet meer verder update, hij blijft hangen op 99% en als ik het spel wil starten dan krijg ik deze error: ''Steam server are curently too busy to handle your request. Please try again in few minutes.''
few minutes is bij hun 2 dagen ofzo!?![]()
Ik ging het spelen, en dit was het resultaat:quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is een horror all vs 1 shooter.
Het I.R.I.S. team bestaat uit het gros van de spelers. Je kunt kiezen uit wapens en gadgets zoals een laser, flashlight of een lasermijn. Het is de bedoeling dat je samen met je team de Hidden vermoord. Het grappige is dat er maar 1 hidden is en dat deze bijna helemaal onzichtbaar is.
De Hidden beschikt over een mes en 3 granaten. Je kunt als hidden tijdelijk tegen een muur of plafon kleven om op je prooi te wachten. Je gezichtsveld kent een grote hoek en je kunt extreem ver springen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Website
Is toch vet! Nu kun je de xbox lekker vol pompen met lood.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:08 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik ging het spelen, en dit was het resultaat:
[afbeelding]
stom spel..
Heb het geprobeerd, tis een leuk en griezelig spel. Doet me terugdenken aan Aliens versus Predator toen het uitkwam.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Het is een horror all vs 1 shooter.
Het I.R.I.S. team bestaat uit het gros van de spelers. Je kunt kiezen uit wapens en gadgets zoals een laser, flashlight of een lasermijn. Het is de bedoeling dat je samen met je team de Hidden vermoord. Het grappige is dat er maar 1 hidden is en dat deze bijna helemaal onzichtbaar is.
De Hidden beschikt over een mes en 3 granaten. Je kunt als hidden tijdelijk tegen een muur of plafon kleven om op je prooi te wachten. Je gezichtsveld kent een grote hoek en je kunt extreem ver springen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Website
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |