laten ze eerst dit deel uitmelken danquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:43 schreef Evil_Jur het volgende:
Is er al iets bekend van deel 3?
Ze maken HL3 ook op de source engine. Althans dat heb ik gelezen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:43 schreef Evil_Jur het volgende:
Is er al iets bekend van deel 3?
Laten we hopen dat er ook een winkelversie komt. Ik wil gewoon een hoesje in mijn dvd rek hebben staan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:15 schreef r4uz het volgende:
[..]
De episodes worden uitgebracht via steam, dus je hoeft ook niet naar de winkel te lopen![]()
Ik hoop het niet, ik hoop dat HL3 DX10 wordt.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:10 schreef r4uz het volgende:
[..]
Ze maken HL3 ook op de source engine. Althans dat heb ik gelezen.
Wacht gewoon even tot deze mod klaar is!quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:49 schreef BlueCurl het volgende:
ik hl2 al paar keer gespeeld... maar nog nooit hl... volgens mij ga ik me ergeren aan de graphics...
Ik heb er altijd een hard hoofd in dat dit soort monster projecten ooit eens klaar komen maar mocht dat het geval zijn dan wil deze zeker spelen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:20 schreef Zombine het volgende:
[..]
Wacht gewoon even tot deze mod klaar is!
nooit last van ik kan zelf C&C nog uren spelen zonder me te gaan ergerenquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:49 schreef BlueCurl het volgende:
ik hl2 al paar keer gespeeld... maar nog nooit hl... volgens mij ga ik me ergeren aan de graphics...
ik ga ook gewoon verder ... ben nu net begonnen met HL te spelen want voordat het af is/// als het ooit af komt dan kan ik hem al een paar keer uit hebben gespeeld denk ikquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:24 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik heb er altijd een hard hoofd in dat dit soort monster projecten ooit eens klaar komen maar mocht dat het geval zijn dan wil deze zeker spelen.
Heb je wel gelijk in. Vooral omdat hl1 een erg groot spel is wat je niet zomaar even nagemaakt hebt.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:24 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik heb er altijd een hard hoofd in dat dit soort monster projecten ooit eens klaar komen maar mocht dat het geval zijn dan wil deze zeker spelen.
En erger je je ook aan de graphics?quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik ga ook gewoon verder ... ben nu net begonnen met HL te spelen want voordat het af is/// als het ooit af komt dan kan ik hem al een paar keer uit hebben gespeeld denk ik
nee! maar wel het feit dat ik hem een stuk makkelijker vind als HL2 maar dat komt mss omdat ik de ervaring hl2 chter de rug heb en weet waar ik op moet letten als ik de weg kwijt benquote:
Dat treintje in het begin is idd niet echt moeilijkquote:Op zondag 2 april 2006 11:58 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee! maar wel het feit dat ik hem een stuk makkelijker vind als HL2 maar dat komt mss omdat ik de ervaring hl2 chter de rug heb en weet waar ik op moet letten als ik de weg kwijt ben
Gaat inhouden? Die is al maanden uit johquote:Op zondag 2 april 2006 12:30 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
Geen idee of jullie dit al weten maar er is een nieuw deel uit (expansion) van HL2...
http://www.gamespot.com/pc/action/halflife2aftermath/index.html
hij lijkt me wel vet, iemand al enig andere info over deze game..??
En ken iemand mij vertellen wat HL2: The Lost Coast gaat inhouden..?? word het een game of een beta prog om de nieuwe engine graphics te testen..??
in de UK komt hij 28 april op cd/dvd uit... dus denk dat 4 april online release is... en dat ie pas rond mei juni hier in de winkels ligt oid..quote:Op maandag 3 april 2006 15:51 schreef Tequila.Sunrise het volgende:
ok...
maar nog niemand gehoord hoe dat zit met de release dat van Episode one.....
de 1 zegt vetraagd naar juni en de ander zegt vandaag of morge![]()
dat zou dus inhouden dat die morge of overmorge al op torrent staatquote:Op maandag 3 april 2006 16:53 schreef BlueCurl het volgende:
dus denk dat 4 april online release is...
play.com issie 28 euro. enkel wel ffies uitverkochtquote:Op maandag 3 april 2006 18:26 schreef mschol het volgende:
iemand een idee waar hl2 voor cheap cheap te krijgen is (zeg eff onder de 25-30 euro)
hmm ik bestel voorlopig even niet bij play totdat me andere orders eindelijk eens binnen zijn (wacht op 1e order al ruim 2 weken, 2de order ruim een week en de derde een aantal dagen)quote:Op maandag 3 april 2006 19:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
play.com issie 28 euro. enkel wel ffies uitverkocht
ik krijg altijd alles ongeveer na 2 weken pas thuis...quote:Op maandag 3 april 2006 20:27 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm ik bestel voorlopig even niet bij play totdat me andere orders eindelijk eens binnen zijn (wacht op 1e order al ruim 2 weken, 2de order ruim een week en de derde een aantal dagen)
hl2 zal ik nooit verkopen! is toch wel mijn favo spel eigenlijk. heeft een soort extra waarde hierquote:Op maandag 3 april 2006 20:32 schreef WeirdMicky het volgende:
Als iemand hier genoeg heeft van het spel wil ik het ook wel 2e hands overnemen
kun je het spel verkopen dan? want ik dacht dat serial aan een account gekoppeld is!quote:Op maandag 3 april 2006 20:32 schreef WeirdMicky het volgende:
Als iemand hier genoeg heeft van het spel wil ik het ook wel 2e hands overnemen
Dat is dus vandaagquote:Op maandag 3 april 2006 16:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
in de UK komt hij 28 april op cd/dvd uit... dus denk dat 4 april online release is... en dat ie pas rond mei juni hier in de winkels ligt oid..
ohw ohw ohw! daar ben ik al voorbij. zit er veeeeel beter uit... maaar wat is het verschil tussen dit en HL source?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:22 schreef Hammet het volgende:
[afbeelding]
Ik kan niet wachten op die Black Mesa Source, het roept weer zoveel geweldige herinneringen op aan de talloze keren dat ik Half-Life heb gespeeld.
HL-source had enkel wat verbeterde textures hier en daar, en misschien wat nieuwe modellen. Bij Black Mesa Source wordt alles totaal opnieuw gebouwdquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ohw ohw ohw! daar ben ik al voorbij. zit er veeeeel beter uit... maaar wat is het verschil tussen dit en HL source?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |