Lost Coast kun je gewoon via "my games" in steam downloaden. word ie automatisch geinstalleerd enzo!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:39 schreef nexhil het volgende:
[..]
lol ik bedoel dat met die licht effecten wat ook in lost coast zit.
hehe... heb ik dat ookquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:10 schreef Ericjuh het volgende:
ik moest dat hdr aanzetten trouwens bij lost coast! (komt d'r speciale optie bij advanced bij video)
Denk het wel, mits je videokaart het aankan...Anders kan je de fps op 1 hand tellenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jah wat enn? ik vraag juist aan jullie of ik dat ook heb
want geen idee ervan
hoe waar vind ik dat vinkie dan oidquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:53 schreef Agiath het volgende:
[..]
Denk het wel, mits je videokaart het aankan...Anders kan je de fps op 1 hand tellen
???quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:01 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hoe waar vind ik dat vinkie dan oidals het een vinkie is
???????
haha ik denk niet dat ie het aankanmits dat al aanstaat
want als die headcrabs erzijn eenmaal daar bij dat schietding... zie ik steeds ineens een rood scherm zonder headcrabs te hebben gezien.
![]()
ik heb laatst voor de gein nog een paar levels gespeeld van half-life 2.. en ik hoop echt dat aftermath hetzelfde is als half-life 2.. Half-life 2 is gewoon de beste FPS sinds tijden. De engine is gewoon ontzettend goed en de sfeer is het spel is gewoon beter! speel lost coast maar een keer en je weer gelijk wat ik bedoel met sfeer! Het idee dat je helemaal buiten in de middle of nowhere bent.. dat kunnen weinig spellen voor elkaar krijgenquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:02 schreef LSS het volgende:
Het lijkt erop dat Aftermath meer van hetzelfde gaat worden. Het zou toch veel cooler zijn als ze er een soort Opposing Force 2 van maakten. Dat was echt een vette uitbreiding, leuker nog dan Half Life zelf.
Als ze de sfeer van hl2 weer kunnen krijgen, dan hoop ik dat het net zoals hl2 word.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:02 schreef LSS het volgende:
Het lijkt erop dat Aftermath meer van hetzelfde gaat worden. Het zou toch veel cooler zijn als ze er een soort Opposing Force 2 van maakten. Dat was echt een vette uitbreiding, leuker nog dan Half Life zelf.
Het verhaal is best duidelijk beschreven ooit op een site.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:00 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Wie snapt het verhaal van Halflife 2 ? Waarom lopen die monsters ineens achter je aan ?
Soort van spinnenquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:11 schreef NiteSpeed het volgende:
Welke beesten bedoel je eigenlijk?
Je bedoelt vast de ant lions. Die lopen achter je aan omdat je zo'n balletje gepakt hebt van die grote ant lion.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:00 schreef LrdMetalSonic het volgende:
Wie snapt het verhaal van Halflife 2 ? Waarom lopen die monsters ineens achter je aan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll keep on whispering our mantras.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:24 schreef Zombine het volgende:
[..]
Je bedoelt vast de ant lions. Die lopen achter je aan omdat je zo'n balletje gepakt hebt van die grote ant lion.
EDIT: beter even spoilers plaatsen
Het verhaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nm ben er al voorbij
[ Bericht 19% gewijzigd door LrdMetalSonic op 29-03-2006 20:24:38 ]
quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:51 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
Er komen meerdere uitbreidingen voor hl2 met een kortere speelduur ( 7 uur ongeveer ). Maar deze worden wel goedkoper. De uitbreidingen zullen episode 1, episode 2, episode 3, enzovoort gaan heten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:12 schreef appelsientje het volgende:
Is er trouwens al een vervolg op HL2 net zoals OP in HL1 ??(ik ben er ff een paar maanden uitgeweest vanwege mijn reis in Australie/ Nieuw Zeeland) IK hoopte eigenlijk dat er al wat meer bekend was als ik terug kwam
Mooi in mei kom ik terugquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:27 schreef Zombine het volgende:
[..]
Er komen meerdere uitbreidingen voor hl2 met een kortere speelduur ( 7 uur ongeveer ). Maar deze worden wel goedkoper. De uitbreidingen zullen episode 1, episode 2, episode 3, enzovoort gaan heten.
episode 1 komt eind april uit volgens mij. Als deze het goed doet zullen dus die andere episodes ook wel komen
De episodes worden uitgebracht via steam, dus je hoeft ook niet naar de winkel te lopenquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mooi in mei kom ik terugdus dan mis ik niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |