Binnen zitten er al 2 badkamer en zo,.. en buiten in auto eentje en bij vuurtoren geloof ik. Beetje goed zoeken buiten en je vind ze zo. Lees anders de gamefaqs.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:03 schreef Yeroen21 het volgende:
Ik zit volgens mij op een heel stuk dom stukje vast. Ik moet 3 accu's hebben maar kan de 3e nergens vinden
Er zit er ook nog ééntje op de windmolen. Gooi iets tegen die kartelwand die op de rand ligt van de windmolen en de accu valt eraf.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:03 schreef Yeroen21 het volgende:
Ik zit volgens mij op een heel stuk dom stukje vast. Ik moet 3 accu's hebben maar kan de 3e nergens vinden
Oja windmolen was het en geen vuurtorenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:59 schreef r4uz het volgende:
[..]
Er zit er ook nog ééntje op de windmolen. Gooi iets tegen die kartelwand die op de rand ligt van de windmolen en de accu valt eraf.
ik zojuist hl1 geinstallt op laptop zodat ik die op school kon spelenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:04 schreef mschol het volgende:
heb HL2 maar weer eens geinstalleerd om te kijken hoe hij er nou uit ziet op de geforce 6800
en ik moet zeggen
zwaar gelikt
draai nu alles op high 4xaa, 8xaf 1024x768 vlekkeloos
is wel een groot verschil met eerst alles op low/medium geen aa/af en 800x600
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:08 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik zojuist hl1 geinstallt op laptop zodat ik die op school kon spelenvalt me laptop na 10 minuten uit omdat ie te warm was
![]()
Trap dus niet op,. maar een ander zijweg opspringen voor je daar waar(ballonetje met tekst ook is)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 04:33 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Hoe moet ik die trap op in Lost Coast? Elke keer ligt die trap aan flarden.
ik ben benieuwd als ik hem straks uit heb hoe snel ik het doe als ik hem nog een keer zou spelen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:25 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
en ik race echt eff door de levels heen..
zit nu net nadat je hovercraft z'n wapen heeft gekregen
en heb de chopper al neergehaald...
ik heb alles gehad tot in iedergeval de brug...
maar ben helaas me saves kwijt
Je kunt hem als het goed is gewoon downloaden via steam. Gratis als je Half-life 2 hebt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:04 schreef BlueCurl het volgende:
is dat een uitbreiding die je moet kopen in de winkel of is hij gratis en legaal te downloaden ergens? of doet steam dat zelf?
idd zag ik ook alquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:08 schreef Agiath het volgende:
Half life 2 : Lost Coast is weer erug mooi
[afbeelding]
Bij mij alles op het hoogst 30 fps, ik dacht al want HL2 liep echt soepeler dan dit....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:12 schreef N-E-R-D het volgende:
Heb het ook net gespeelt, ziet er vet uit.
Idd klein level maar het is ook alleen maar om de HDR te laten zien en te kijken wat de mensen ervan vinden. Van mij mogen ze hiermee doorgaan alleen moet ik dan wel een nieuwe computer want deze trok het niet echt
Haha ik ging daar ook heen en dacht even stad bekijken aan de overkant. Maar ik liep gewoon door alles heenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:14 schreef Agiath het volgende:
[..]
Bij mij alles op het hoogst 30 fps, ik dacht al want HL2 liep echt soepeler dan dit....
En ik was aan de andere kant gekomen...kwist niet waar ik heen moest, dus ik zwemde snel naar de overkant via de kust, maar dat is denk niet de bedoeling zoals je ziet
[afbeelding]
Ja idd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 05:10 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Trap dus niet op,. maar een ander zijweg opspringen voor je daar waar(ballonetje met tekst ook is)
zijn er dus serieus mensen die hem in meerdere malen spelen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:46 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ja idd.Heel logisch eigenlijk, maar het was al laat.
![]()
'T was ook ff pielen om die raketlanceerder uit te schakelen, maar dat moest dus door die ijzeren plaat tussen dat mechanisme te smijten.
Heb net ook die heli uit de lucht geknald, vanavond maar weer ff verder.![]()
Ik gooide die kapstok er tussenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:46 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ja idd.Heel logisch eigenlijk, maar het was al laat.
![]()
'T was ook ff pielen om die raketlanceerder uit te schakelen, maar dat moest dus door die ijzeren plaat tussen dat mechanisme te smijten.
Heb net ook die heli uit de lucht geknald, vanavond maar weer ff verder.![]()
Ik had die map al uitgespeeld zag ik net pas.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:30 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
zijn er dus serieus mensen die hem in meerdere malen spelen?
Is nog niet het einde je, kan nog via die steiger naar beneden en dan in een soort lift waarmee die ouwe je naar benenden laat zakken. (niet dat het echt boeiend isquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:13 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik had die map al uitgespeeld zag ik net pas.![]()
Ik stond dus op die steiger waar die kist met raketten ligt, maar ik kon niet verder, ik vanalles proberen, zelf planken schuin tegen de opening aanleggen van waar ik op de steiger ben gekomen, maar mocht niet meer terug...
Na een kwartier toch maar besloten om ff naar dat tekstbalonnetje te luisteren, melde die gast dat dit het was, beetje errug kleine map.
Ik vond Ravonholm eigenlijk helemaal niet eng...speel is FEAR om hetzelfde tijdstip, dan poep je em hardquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:53 schreef mschol het volgende:
gister effies ravenholm gespeeld... was ongveer 21:00 (lekker donker dus)
ik loop rustig maar wetende dat er in de buurt zo'n headcrab zit..
loop nog wat verder..
springt dat klere beest vanuit het donker recht op me af..
gelukkig deed me shotgun z'n automatische werk
hijs ook niet eng, d'r zitten alleen goeie schikmomenten in...quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:40 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik vond Ravonholm eigenlijk helemaal niet eng...speel is FEAR om hetzelfde tijdstip, dan poep je em hard
* mschol pakt gelijk z'n shotgun en begint al z'n ammo erop leeg te schietenquote:
ik denk dat ie dat nog niet heb gedaan neequote:Op dinsdag 1 november 2005 09:50 schreef Djaser het volgende:
Je hebt het spel zeker nog niet uitgespeeld?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:01 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol pakt gelijk z'n shotgun en begint al z'n ammo erop leeg te schieten
werkt niet?
druk ~
type impulse 101
en we kunnen verder
maar ziet er wel wreed uit BC
nog nietquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:50 schreef Djaser het volgende:
Je hebt het spel zeker nog niet uitgespeeld?
je bent ravenholm net uitquote:Op donderdag 3 november 2005 14:07 schreef mschol het volgende:
[[url=http://img323.imageshack.us/img323/4430/licht2au.th.jpg]afbeelding][/URL]
wat was zinnetje ook alweer??
ik zie licht aan het eind van de tunnel toch
kan ik tenminste zeggen dat ik een bijna dood ervaring heb gehad
yup ben nu al een idioot aan het doorcrossen naar de brug (met me buggy) geenidee waar ik nu precies zit....quote:
dat door ammo heen zijn gaat bij mij niet opquote:Op donderdag 3 november 2005 18:51 schreef BlueCurl het volgende:
leuk he die beestjes zo uit het zandben ff de naam kwijt van die beesten
ow en tip: tjek veel huisjes voor goodies! Zeker zo na Ravenholm was ik iig helemaal door me ammo heen...
haha ik had hem net ietjes tever staanquote:Op donderdag 3 november 2005 18:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dat door ammo heen zijn gaat bij mij niet op
heb altijd ammo
en die beestje uit zand zijn kut..
maar heb net me buggy verplaatst over d brug heen
ik had em naast die bink paal gestald , daar blijven die beestje tenminste weg..quote:Op donderdag 3 november 2005 18:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha ik had hem net ietjes tever staantoen moest ik eerst die buggy wat dichter bij zetten... en al die beesten maar op me afkomen
ging niet echt goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door BlueCurl op 03-11-2005 23:04:02 ]
5 van de 14...quote:Op donderdag 3 november 2005 19:00 schreef BlueCurl het volgende:
je bent in hoofdstuk 5 van de 14ja dus
mijn auto stond net te ver van die paal
maar is goed te doen hoor. is leuk gewoon. najah vond ik wel zo...
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:02 schreef mschol het volgende:
[..]
5 van de 14...tyfus
damn....
maar eff snel door heen raggen is welleuk me console bijdehand voor ammo en ik blaas iedereen weg met of shotgun, of die kruisboog, of de machineguin of die 2de onder de machine gun(2de functie in ravenholm is handig
vanavond ga ik verderquote:Op donderdag 3 november 2005 19:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]is leuk gewoon helemaal spelen. niks aant handje
ow jaquote:Op donderdag 3 november 2005 22:08 schreef peristilius het volgende:
Zouden jullie een beetje aan spoiler tags kunnen denken voor de mensen die het nog niet gespeeld hebben? Dank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |