hehehequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:18 schreef BlueCurl het volgende:
haha, als je in die buggy zit moet je hem toch eens verplaatsen met een magneet zelf?
ie stond echt net ietsjes en paar pixeltjes te vermoest ik hem wat dichter bij zetten
voordat ik dat had gedaan waren er teveel van die spin achtige dingen
hp = 20 toen ik veilig was
er lagen nog wat health packs daarboven omdat ik ervoor wel 100hp wwas en die heatlh packs niet had gebruiktquote:
Jupquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:02 schreef Kemania het volgende:
Ik wil graag levels/werelden maken in Half-Life 2. Zit er bij het origineel ook de SDK danwel een level editor ?
ok tnx,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:32 schreef BMRS het volgende:
[..]
Jup
http://collective.valve-erc.com/index.php?faq=source_mod_faq
Ja, ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:57 schreef Kemania het volgende:
[..]
ok tnx,
ga ik mezelf een spel schenken
iemand hier met editen bezig?
Lijkt die nieuwe editor een beetje op de oudere Valve Hammer Editor? Als dat het geval is kan ik in ieder geval snel aan slag.quote:
Ja, hij lijkt er best wel heeel erg veel op.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:38 schreef Kemania het volgende:
[..]
Lijkt die nieuwe editor een beetje op de oudere Valve Hammer Editor? Als dat het geval is kan ik in ieder geval snel aan slag.
Haha, wat is nou 20 euro voor zo een ervaring man.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:15 schreef mschol het volgende:
vind het jammer dat HL2 nog steeds 20 euro is...
vind ik eigenlijk te duur voor een spel als dit..
hoewel het spel niet slecht is hoor... maar het is imho te veel een tech demo
Om het blauw veld uit te schakelen moet je juist lopend onder de brug door.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:19 schreef Yeroen21 het volgende:
[..]
Haha, wat is nou 20 euro voor zo een ervaring man.
Ik ben ongeveer even ver als de lui hierboven. Heb dat Raven gebeuren gehad, en de buggy nou ook bijna. Heb nu voor de 3e keer zo'n irritante helikopter verslagen, en ben onlangs over die hoge brug heen gelopen. Ik denk dat ik nu alleen nog die blauwe schild shit meot uitzetten, maar ben eergisteren gestopt. Heb veels te weinig tijd om ff games te spelen
zoals ik al zei:quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:19 schreef Yeroen21 het volgende:
[..]
Haha, wat is nou 20 euro voor zo een ervaring man.
Ow.. Volgens mij zit die onder een bad of in een auto ofzow... Dus even je gravity gun gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:03 schreef Yeroen21 het volgende:
Ik zit volgens mij op een heel stuk dom stukje vast. Ik moet 3 accu's hebben maar kan de 3e nergens vinden
met techdemo bedoel ik dat ze dus allerlei nieuwe technieken showen (zie de demo's van nvidia)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:16 schreef Yeroen21 het volgende:
wat is een techdemo
Binnen zitten er al 2 badkamer en zo,.. en buiten in auto eentje en bij vuurtoren geloof ik. Beetje goed zoeken buiten en je vind ze zo. Lees anders de gamefaqs.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:03 schreef Yeroen21 het volgende:
Ik zit volgens mij op een heel stuk dom stukje vast. Ik moet 3 accu's hebben maar kan de 3e nergens vinden
Er zit er ook nog ééntje op de windmolen. Gooi iets tegen die kartelwand die op de rand ligt van de windmolen en de accu valt eraf.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:03 schreef Yeroen21 het volgende:
Oja windmolen was het en geen vuurtorenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:59 schreef r4uz het volgende:
[..]
Er zit er ook nog ééntje op de windmolen. Gooi iets tegen die kartelwand die op de rand ligt van de windmolen en de accu valt eraf.
ik zojuist hl1 geinstallt op laptop zodat ik die op school kon spelenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:04 schreef mschol het volgende:
heb HL2 maar weer eens geinstalleerd om te kijken hoe hij er nou uit ziet op de geforce 6800
en ik moet zeggen
zwaar gelikt
draai nu alles op high 4xaa, 8xaf 1024x768 vlekkeloos
is wel een groot verschil met eerst alles op low/medium geen aa/af en 800x600
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:08 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik zojuist hl1 geinstallt op laptop zodat ik die op school kon spelenvalt me laptop na 10 minuten uit omdat ie te warm was
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |