Wat voor een videokaart heb jij dan??quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:24 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik speel toch met 512 RAM en dan wel 1.7Ghz op maar 10 FPS, en dan zit ik toch dik boven het minimum. CSS gaat al helemaal niet.
maar die planken houden daarzo rechts al op en je akan dan alleen op de grond springenquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je moet rechts over die planken lopen! en dan over de daken...en dan aan de rechterkant zit een venster..
ff denken... volgens mij als je rechts over die planken loopt... dan moet je springen op het dak recht voor je ... (dus de kant waar je nu naar kjikt)quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar die planken houden daarzo rechts al op en je akan dan alleen op de grond springenen met mijn ammo gehalte heb ik niet zo zin in de grond waar nog te veel rondloopt
quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:48 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb schakelaar al gevondenvanaaf weer verder
eerst ff schoolwerk doen
daar had ik al vaker problemen mee gehadquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]goed idee...
je moet wel op je ammo letten, zoveel zul je niet meer vinden namelijk
Je moet inderdaad veel met je gravity gun doen. Vooral die cirkelzagen zijn leukquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]goed idee...
je moet wel op je ammo letten, zoveel zul je niet meer vinden namelijk
vooral als er meerdere komenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:39 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je moet inderdaad veel met je gravity gun doen. Vooral die cirkelzagen zijn leuk![]()
hij was spannend hequote:Op zondag 9 oktober 2005 21:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
vooral als er meerdere komenallemaal doormidden
ik ben nu eindelijk bij Highway 17
enkel gestopt nu voor vandaag!
ben blij dat ik uit ravenholm ben! vind dat nooit zo leukmss wel omdat ik vrouw ben
je bent trouwens wel laat begonnen met gamen.. gewoon niet aan tegekomen?quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:49 schreef BlueCurl het volgende:
alleen de muziek al en de donkere plekjes waar je echt helemaal niks zagzal woensdag pas zijn dat ik weer tijd heb om verder te gaan!
Dan is het helemaal pret. Al zijn die soort van Butagas dingen ook wel leukquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
vooral als er meerdere komenallemaal doormidden
ik ben nu eindelijk bij Highway 17
enkel gestopt nu voor vandaag!
ben blij dat ik uit ravenholm ben! vind dat nooit zo leukmss wel omdat ik vrouw ben
gewoon nooit begonnen. ik heb altijd periodes dat ik game en periodes dat ik totaal niet game... van het voorjaar bijna alleen maar simcity 4 gespeeldquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
je bent trouwens wel laat begonnen met gamen.. gewoon niet aan tegekomen?
Ik denk dat ik morgen ook maar weer eens ga beginnenheb nog 8 dagen.. moet lukken.
simcityquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
gewoon nooit begonnen. ik heb altijd periodes dat ik game en periodes dat ik totaal niet game... van het voorjaar bijna alleen maar simcity 4 gespeelden potje UT op zijn tijd... Nu zin in HL
Dat herken ikquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:16 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en deprimerendmijn steden zijn voor mijzelf nooit mooi genoeg
dat je combine moet spelen ofzo? en je verdedigen tegen de "mensen"?quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat herken ikandere steden zien er 1000x beter uit.
Maar goed ff terug naar HL2ik ben benieuwd of er ooit nog eens een 'opposing force' versie komt.
alleen als die dan gratis is te downloaden voor mensen die HL2 al reeds bezitten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat herken ikandere steden zien er 1000x beter uit.
Maar goed ff terug naar HL2ik ben benieuwd of er ooit nog eens een 'opposing force' versie komt.
Nee, maar ik zou er voor de zekerheid wel een aparte save van maken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:38 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben benieuwd als ik een nieuw spel start of ik dan mijn oude spel kwijtraak. ik wil namelijk wat caps maken van de eerste paar chapters en dat heb ik niet gedaan! Iemand die weet of ik dan mijn huidige spel kwijtraak?
hehehequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:18 schreef BlueCurl het volgende:
haha, als je in die buggy zit moet je hem toch eens verplaatsen met een magneet zelf?
ie stond echt net ietsjes en paar pixeltjes te vermoest ik hem wat dichter bij zetten
voordat ik dat had gedaan waren er teveel van die spin achtige dingen
hp = 20 toen ik veilig was
er lagen nog wat health packs daarboven omdat ik ervoor wel 100hp wwas en die heatlh packs niet had gebruiktquote:
Jupquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:02 schreef Kemania het volgende:
Ik wil graag levels/werelden maken in Half-Life 2. Zit er bij het origineel ook de SDK danwel een level editor ?
ok tnx,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:32 schreef BMRS het volgende:
[..]
Jup
http://collective.valve-erc.com/index.php?faq=source_mod_faq
Ja, ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:57 schreef Kemania het volgende:
[..]
ok tnx,
ga ik mezelf een spel schenken
iemand hier met editen bezig?
Lijkt die nieuwe editor een beetje op de oudere Valve Hammer Editor? Als dat het geval is kan ik in ieder geval snel aan slag.quote:
Ja, hij lijkt er best wel heeel erg veel op.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:38 schreef Kemania het volgende:
[..]
Lijkt die nieuwe editor een beetje op de oudere Valve Hammer Editor? Als dat het geval is kan ik in ieder geval snel aan slag.
Haha, wat is nou 20 euro voor zo een ervaring man.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:15 schreef mschol het volgende:
vind het jammer dat HL2 nog steeds 20 euro is...
vind ik eigenlijk te duur voor een spel als dit..
hoewel het spel niet slecht is hoor... maar het is imho te veel een tech demo
Om het blauw veld uit te schakelen moet je juist lopend onder de brug door.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:19 schreef Yeroen21 het volgende:
[..]
Haha, wat is nou 20 euro voor zo een ervaring man.
Ik ben ongeveer even ver als de lui hierboven. Heb dat Raven gebeuren gehad, en de buggy nou ook bijna. Heb nu voor de 3e keer zo'n irritante helikopter verslagen, en ben onlangs over die hoge brug heen gelopen. Ik denk dat ik nu alleen nog die blauwe schild shit meot uitzetten, maar ben eergisteren gestopt. Heb veels te weinig tijd om ff games te spelen
zoals ik al zei:quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:19 schreef Yeroen21 het volgende:
[..]
Haha, wat is nou 20 euro voor zo een ervaring man.
Ow.. Volgens mij zit die onder een bad of in een auto ofzow... Dus even je gravity gun gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:03 schreef Yeroen21 het volgende:
Ik zit volgens mij op een heel stuk dom stukje vast. Ik moet 3 accu's hebben maar kan de 3e nergens vinden
met techdemo bedoel ik dat ze dus allerlei nieuwe technieken showen (zie de demo's van nvidia)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:16 schreef Yeroen21 het volgende:
wat is een techdemo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |