enorm opgejaagd wordt.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yups. Daarbij mot ik ook nog GSM, verzekering, sportabo en een hele rats vaste lasten betalen dus Half Life 2 zit er voorlopig niet inquote:Op maandag 22 november 2004 10:53 schreef Stievus het volgende:
hehe zo te zien bennik dus niet de enige met het probleem "mot nieuwe compjuter"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hmm heb dezelfde specs alleen dus een 128 mb DDR Gforce 4 ipv die gf3. Lijkt me dat ie dan wel zal lopen op me computer. Of is het zo van "hij werkt" maar in de meeste delen kan je niet eens richten door ineens grote ruimtes bv??quote:Op maandag 22 november 2004 10:57 schreef Shifgie het volgende:
Op een AMD 1600 en een geforce 3 Ti500 met 512 DDR loopt ie prima! (niet mijn systeem)
PS, al uitgespeeld!, goed spel, veel actie, leuke momenten, filmachtige taferelen, ... zucht waarom speelde ik zo snelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee. Afgelopen weekend 12 uur aan 1 stuk gespeeld.quote:Op maandag 22 november 2004 10:32 schreef Freel het volgende:
Hebben dat jullie ook, dat jullie sneller moe worden bij het spelen van Half-Life 2 dan bij andere spellen?
Ravenholm is ongeveer 1/3e van 't spel, heb ik gelezen.quote:Op maandag 22 november 2004 10:59 schreef clowncloon het volgende:
Al een tijdje geleden half life 2 gekocht en pas gisteren gespeeld, met mijn 5.1 systeempje, gordijnen dicht, kachel aan, wijntje erbij en genieten maar!
HET SPEL IS GEWELDIG! Uiteraard heb ik deel 1 zwart gespeeld, ken alle hoekjes en gaten en ik moet zeggen dat valve een zeer waardige opvolger heeft neergezet (nog los van engine die gewoon asociaal mooi is!). Maar genoeg geslijm, ik ben net in ravensholm gekomen en vrees dat het spel toch rap voorbij komt, mijn vraag: Hoe ver ben ik nu in het spel of wil ik dit niet weten?
Graag geen opsomming van de komende levels maar een percentage volstaat...tnhx!
Hoe dan ook, ik ga het nog een keer spelen op hard! woeoeoei! ik kan niet wachten tot mijn vrije dagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
aah gelukkig! Dat hoopte ik al...quote:Op maandag 22 november 2004 11:04 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ravenholm is meen ik nog vrij in het begin, anders is het wel en belachelijk kort spelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verder vind ik de textures vaak nog erg matig eigenlijk, ligt het aan mij ofzo?
Models zijn prachtig, maar dingen aan de muur zijn soms zo lelijk als de nacht.
Textures zijn inderdaad niet echt high-quality maar goed, de actie zit er behoorlijk in dus ik maak me er niet zo druk over...wel vreemd dat ze bijvoorbeeld de displacement mapping van de unreal engine niet hebben overgenomen o.i.d. Want DAT maakt wel degelijk een heel groot verschil!quote:Verder vind ik de textures vaak nog erg matig eigenlijk, ligt het aan mij ofzo?
Models zijn prachtig, maar dingen aan de muur zijn soms zo lelijk als de nacht.
op mijn 2,4 ghz 768mb met geforce6800 moet ik m zelf nog op 800x600 spelen :-(quote:Op maandag 22 november 2004 11:06 schreef Stievus het volgende:
[..]
hmm heb dezelfde specs alleen dus een 128 mb DDR Gforce 4 ipv die gf3. Lijkt me dat ie dan wel zal lopen op me computer. Of is het zo van "hij werkt" maar in de meeste delen kan je niet eens richten door ineens grote ruimtes bv??
Vertel. Hoe en wat alsjeblieft.quote:Op zondag 21 november 2004 20:47 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Het lukte mij in een keer met die kraanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
+tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop