dat door ammo heen zijn gaat bij mij niet opquote:Op donderdag 3 november 2005 18:51 schreef BlueCurl het volgende:
leuk he die beestjes zo uit het zandben ff de naam kwijt van die beesten
ow en tip: tjek veel huisjes voor goodies! Zeker zo na Ravenholm was ik iig helemaal door me ammo heen...
haha ik had hem net ietjes tever staanquote:Op donderdag 3 november 2005 18:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dat door ammo heen zijn gaat bij mij niet op
heb altijd ammo
en die beestje uit zand zijn kut..
maar heb net me buggy verplaatst over d brug heen
ik had em naast die bink paal gestald , daar blijven die beestje tenminste weg..quote:Op donderdag 3 november 2005 18:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha ik had hem net ietjes tever staantoen moest ik eerst die buggy wat dichter bij zetten... en al die beesten maar op me afkomen
ging niet echt goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door BlueCurl op 03-11-2005 23:04:02 ]
5 van de 14...quote:Op donderdag 3 november 2005 19:00 schreef BlueCurl het volgende:
je bent in hoofdstuk 5 van de 14ja dus
mijn auto stond net te ver van die paal
maar is goed te doen hoor. is leuk gewoon. najah vond ik wel zo...
quote:Op donderdag 3 november 2005 19:02 schreef mschol het volgende:
[..]
5 van de 14...tyfus
damn....
maar eff snel door heen raggen is welleuk me console bijdehand voor ammo en ik blaas iedereen weg met of shotgun, of die kruisboog, of de machineguin of die 2de onder de machine gun(2de functie in ravenholm is handig
vanavond ga ik verderquote:Op donderdag 3 november 2005 19:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]is leuk gewoon helemaal spelen. niks aant handje
ow jaquote:Op donderdag 3 november 2005 22:08 schreef peristilius het volgende:
Zouden jullie een beetje aan spoiler tags kunnen denken voor de mensen die het nog niet gespeeld hebben? Dank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:55 schreef mschol het volgende:
ik zit vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het nogal tegenvallen eigenlijk.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:37 schreef mschol het volgende:
some freaky shit dat einde
maar wel opeing voor deel 3
mjah wel het totaal product is wel aardig maar toch meer techdemo dan echt een goedverhaal...quote:Op woensdag 9 november 2005 12:38 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik vond het nogal tegenvallen eigenlijk.![]()
Ja ik vond de game zelf fantastischquote:Op woensdag 9 november 2005 12:40 schreef mschol het volgende:
[..]
mjah wel het totaal product is wel aardig maar toch meer techdemo dan echt een goedverhaal...
maar ja ik heb em ook weer uitgespeeld...
Defineer "techdemo" eens dan?quote:Op woensdag 9 november 2005 12:40 schreef mschol het volgende:
[..]
mjah wel het totaal product is wel aardig maar toch meer techdemo dan echt een goedverhaal...
maar ja ik heb em ook weer uitgespeeld...
nou ze leiten je vooral dingen doen die ze m.b.v. die engine konden doen ik vond het verhaal dus wat meer op de achtergrond geschoven en ze wilde meer laten zien wat de engine aan kon (oke lost coast is erger qua techdemo maar oke...)quote:Op woensdag 9 november 2005 14:33 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
[..]
Defineer "techdemo" eens dan?
Voor mij was het een leuk en spannend spel. Ik zeik nooit over graphics of techdemo's, en zodanig kan ik lekker genieten van een spelletje.
Dat vond ik eigenlijk juist mooi, nog nooit eerder meegemaakt in een game, zulke physics. En ook zo erg goed geïmplementeerd. Nee het was zeker geen techdemo.quote:Op woensdag 9 november 2005 14:40 schreef mschol het volgende:
[..]
nou ze leiten je vooral dingen doen die ze m.b.v. die engine konden doen ik vond het verhaal dus wat meer op de achtergrond geschoven en ze wilde meer laten zien wat de engine aan kon (oke lost coast is erger qua techdemo maar oke...)
Ja... gisteren nog gedaanquote:Op zondag 20 november 2005 17:59 schreef Clyde_Frog het volgende:
Arg, vanmorgen begonnen en nu al vast.Misschien dat deze vraag al vaker is gesteld in 1 van de 19 topics, excuus daarvoor!
Ik zit vast bij chapter 3: Route kanal, in een ruimte waar veel explosieve stonden. In het midden van de ruimte staat een ladder waar je naar boven of beneden (: het water in) kunt gaan. Ben al naar boven geklommen en in een kleine ruimte heb een repair-pakje voor je suite gevonden...maar nu? Ik kom ook niet veel wijzer uit de walkthroughs () waarin wordt gezegd dat je van de ene pijpleiding naar de andere moet gaan en zo een hendel moet omdraaien om het water te laten stijgen.
Weet iemand nog hoe je dit moest doen?
Gisteren ook gewoon 4 uur zitten HL2'en op de xb... ik heb em ook op de PC.... maar ik was weer goed ingeleefdquote:Op zondag 20 november 2005 18:01 schreef Strolie75 het volgende:
Half-Life 2...praat spel hoor
Ok, je merkt dat het een PC port is, er zijn wat meer laadmomenten en heel af en toe happert het beeld iets. Maar toch ziet het er allemaal echt schitterend uit. Respect dat de Xbox dit eruit weet te persen.
quote:Op maandag 21 november 2005 09:21 schreef nexhil het volgende:
[..]
Ja... gisteren nog gedaan
je moet die trap ophoog nemen dan via de leidingen naar de linkerkant ga zover je kunt... ze zult merken dat je niet verder kunt omdat een andere leiding tegenhoud. ga nu kruipen, je valt nu op het hoger gelegen gedeelte.
ga die ingang in, ga via de trap helemaal naar beneden en tegen de muur tegenover je zit de kraan.
[..]
vond je... vind dat het minste stuk!! d'r had zo veel meer uit dat stuk gehaald kunnen worden!quote:Op maandag 28 november 2005 13:45 schreef nexhil het volgende:
iets meer dan 11 uur over gedaan... die eindlevels in de grote gebouw zijn echt vet zeg...vooral als je in de karretjes hangt en gewoon de hele binnenkant te zien krijgt. super!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |