Je moet het laatste deeltje nog via steam binnenhalen dacht ik?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:26 schreef Ericjuh het volgende:
je hebt toch de installatie dvd?
Klopt. En dat moet over internetquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je moet het laatste deeltje nog via steam binnenhalen dacht ik?
tja je hebt dus niet op minimum system requirments gelet, daar staat duideliijk dat je internet moet hebben..quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoi, Ik heb een computer waar ik niet mee op internet kan, kan ik een file kopieren zodat ik HL2 wel kan spelen?
nee man, ik vind het zo;n schijtmap, ik snap niet waarom die door iedereen zo wordt opgehemeld.quote:
dat is echt zo'n rotstuk! soms nieteens tijd om tripods neer te zetten omdat je dan alweer doodbent of omdat die hackmans ze naar andere kant van dat energie veld stotenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:52 schreef rainmaker2k het volgende:
Eindelijk uitgespeeld!!! Zat een hele tijd vast in het gedeelte waar van alle kanten Combine een hal binnenkomen en waar jij niet uit kan. En maar elke keer die rottige tripods weer overeind zetten..
Mijn oplossing: net zolang met die tripods kloten tot het niet meer gaat en er dan één oppakken, niet meer loslaten en in een nis gaan staan. Ze schieten ook als je ze vast hebt dus dan maak je iets van een kans.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat is echt zo'n rotstuk! soms nieteens tijd om tripods neer te zetten omdat je dan alweer doodbent of omdat die hackmans ze naar andere kant van dat energie veld stoten
als ik er weer ben zal ik dat eens proberenquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:06 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Mijn oplossing: net zolang met die tripods kloten tot het niet meer gaat en er dan één oppakken, niet meer loslaten en in een nis gaan staan. Ze schieten ook als je ze vast hebt dus dan maak je iets van een kans.
Had ik ook geprobeerd. Maar dan beginnen ze plotseling met die granaten te gooien. Ik ben uit dat level gekomen door het maar te blijven proberen. En op het laatst toch maar heen en weer gesprint met een shotgun.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:06 schreef Shakermaker het volgende:
[..]
Mijn oplossing: net zolang met die tripods kloten tot het niet meer gaat en er dan één oppakken, niet meer loslaten en in een nis gaan staan. Ze schieten ook als je ze vast hebt dus dan maak je iets van een kans.
De beste manier is om ze omgekeerd in hun houder te plaatsen, dus gewoon die dingen omdraaien waar ze eerst in stonden, en dan zelf ook in zo'n houder gaan zitten, en de combines die er langs komen met het geweer naar keuze neermaaien.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:04 schreef rainmaker2k het volgende:
[..]
Had ik ook geprobeerd. Maar dan beginnen ze plotseling met die granaten te gooien. Ik ben uit dat level gekomen door het maar te blijven proberen. En op het laatst toch maar heen en weer gesprint met een shotgun.
De leukste wapens vond ik toch wel de bugbait en de opgevoerde gravitygun.
hoe draai je die dingen om als ik vragen mmag? want het lukt hier enkel gewoon oppakken en op dezelfde manier weer neerzetten. en meestal hoopte ik dan dat hij niet omvielquote:Op donderdag 29 december 2005 19:54 schreef r4uz het volgende:
[..]
De beste manier is om ze omgekeerd in hun houder te plaatsen, dus gewoon die dingen omdraaien waar ze eerst in stonden, en dan zelf ook in zo'n houder gaan zitten, en de combines die er langs komen met het geweer naar keuze neermaaien.
ah ik d8 op zijn kopquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:14 schreef r4uz het volgende:
ik zet ze eerste gewoon uit hun hokje, en ga dan voor ze staan (dus met hun geweer naar jou gericht). Dan pak ik ze weer op met de gravgun en zet ze dus omgekeerd in hun hokje!
Met de laatste moet je wel wat opschieten want zodra je die neerzet komt de combine, en dan moet je hem eerst nog weer oppakken om hem omgredraait in z'n hok te zetten.
Helemaal niks meer daarnaquote:Op maandag 16 januari 2006 16:18 schreef BlueCurl het volgende:
aargh. ik heb loast coast geinstalleerd.. was het gaan spelen. maar ik kom niet verder dan die kathedraal. daar geeft mijn videokaart het op. wel jammer... had hem graag geheel gespeeld... zit er nog veel na de kathedraal? (eventueel met spoilertags oid)
HDL?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:03 schreef nexhil het volgende:
Ik heb nu een windows XP 64 bits versie, ik zal eens kijken of het verschil maakt. maar zit dat HDL en dan ook meteen in bij die upadte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |