Precies, en ik denk dat ik het gewoon een Japanse PSP over laat komen, mocht ik stiekem toch een UMD film leuk vinden ofzo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:10 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ik denk dat het minder moeite is dan hier in nederland. Je plempt je psp MET doos ( dat is je garantiebewijs ) in een andere doos, schrijft erop: NAAR JAPAN. Geeft 21 euro af en binnen 2 weken heb je een nieuwe.
Ik snap niet waarom mensen daar zo'n isseu van makenHet is heel simpel
Ik denk dat Sony haast geen keus heeft. Ze moeten wel nieuwe firmware uitgeven. Misschien zitten er wel weer wat leuke extra's bij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:23 schreef SuperFruitig het volgende:
en nieuwe firmware
http://www.pspparty.nl/nieuws/item/17686/
kijk hierquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:39 schreef HomerJ het volgende:
Hoeveel goedkoper ben je uit met een Japanse PSP?
thnx, net idd die clips gezien, ik blijf het toch ongelovelijk vinden, gvd wat een kwaliteitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Muziek moet in \PSP\MUSIC\
En de demo-UMD bevat inderdaad alleen maar filmpjes van spellen, een paar muziekclips, en een trailer van Spider-Man
En weer een Limines verslaafde erbijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:Lumines is de bom
Wat een game
Ik heb anderhalf uur in de trein gespeeld, beetje jammere alleen is dat ik mn memory stick vergeten was
![]()
Ik had hem er gewoon nog niet ingedaan. Ben dat niet gewend he met een handheldquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En weer een Limines verslaafde erbij
Supergame, inderdaad. Vooral de VS-mode is gaaf, lekker de tegenstander pesten en z'n speelveld steeds kleiner maken!
en hoe kun je nou je memorystick vergeten? Die houdt je toch altijd in je PSP
Hoe download je het?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:21 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Downloaden Puma Delta Pack voor Wipe Out gaat altijd mis...ergens anders ook te downloaden?
Ik vind het echt super. Lekker megasnel racen, de tegenstander van de baan slopen met allerlei wapensquote:Ik Wipeout echt een saaie game, maar grafisch is het dik in orde.
RR ook, wordt zooooooooooooooooow eentonig nadat je de basic tour heb uitgespeeld. Maar grafisch wondermooiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:27 schreef nlboy het volgende:
Ik Wipeout echt een saaie game, maar grafisch is het dik in orde.
Ik krijg die grote tank maar niet kapotquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:55 schreef User_Name het volgende:
Ik begin echt een bloedhekel te krijgen aan Virtua Tennis...
Ik heb het nu een uur of 4/5 in totaal al gespeeld en ben nog maar met 2 trainingen op level 2 (staat op easy). Ook krijg ik met geen mogelijkheid bij tournament de finale gehaald...
Wat is dat spel moeiljk zeg!
Probeer het telkens opnieuw via www.wipeoutpure.com ... ja, ik heb een gebruikersnaam en ww via yourpsp.com maar als ik op download klik krijg ik een kruisje en verder gebeurt er noppes...hellup !quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:00 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hoe download je het?
Het kan vanuit Wipeout zelf, of vanaf een computer op www.wipeoutpure.com en www.yourpsp.com
[..]
En ik wil een 1 gig stick en een zwarte PSPquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:11 schreef RaymanNL het volgende:
KUT! ik wil Loco Roco en een witte PSP![]()
Luchtremmen???quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:32 schreef __Saviour__ het volgende:
De besturing van WipeOut is heel erg wennen, je moet zowel sturen als met de luchtremmen tegelijk werken. Maar als 't eenmaal kent, speelt het echt heerlijk. En vergeet niet om de 2 nieuwe packs te downloaden!
Je kan toch ook gewoon een lekkere doubles exhibition partij doen? Dat world cup gedoe is inderdaad een beetje saai na verloop van duurquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:55 schreef User_Name het volgende:
Ik heb het nu een uur of 4/5 in totaal al gespeeld en ben nog maar met 2 trainingen op level 2 (staat op easy). Ook krijg ik met geen mogelijkheid bij tournament de finale gehaald...
Maar tegelijkertijd is het ook weer erg leuk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:55 schreef User_Name het volgende:
Hoe krijg je er internet op? Heb de browser er wel op, maar hoe kan ik het laten werken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:21 schreef jp84 het volgende:
[[url=http://img67.imageshack.us/img67/467/dsc002342aw.th.jpg]afbeelding][/URL]
ben trots op me speeltje :p
Doet het nu ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:30 schreef jp84 het volgende:
draadloos netwerkje zoeken, als die het kan vinden heb je vaak nog wel een WEP wachtwoord nodig.
maar het wijst zich vanzelf als je kiest voor een nieuwe verbinding maken.
een nieuwe faceplate kopen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 01:25 schreef Droopie het volgende:
Stel ik een laat iets vallen, op mijn scherm en
en er zit een diepe kras in mijn scherm.
Wat kan ik dan doen???, ik herriner mijn gameboy
en toen kreeg ik een nieuw schermpje opgestuurd.
Maar dat zal hier niet zo makkelijk gaan.
Jep een toetsenboard krijg je over het hele scherm...typt wat in en dan OK. Dan staat die tekst in het kadertje.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:21 schreef JK het volgende:
Dat internetten op de PSP, hoe werkt dat met karakters invoeren ? Net zoals bij een PDA dat je dan een soort keyboardje op het scherm kan toveren? Ok, geen touchscreen dus veel met de analoge stick werken lijkt me zo...
Thnx NLboyquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:15 schreef nlboy het volgende:
PSP Movie Creator.![]()
En hier staat duidelijk hoe het allemaal werkt: http://www.downloadatoz.com/psp-movie-creator/
Succes.
Als je nog 'iets' nodig hebt, mail mij maar.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:27 schreef renz0r het volgende:
[..]
Thnx NLboy
Ben hem nu aan het downloaden en ga dan ff kijken hoe het werkt
You've got mailquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:33 schreef renz0r het volgende:
Hij werkt. Filmpjes zijn nu goed
Maaruh unregisterd...kan maar tot filmpjes tot 10 minuten
Ik las ergens dat dit een kutspel is.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:34 schreef Sickert het volgende:
heeft iemand fired up?je kunt via wlan online tegen elkaar spelen lees ik net
c'mon!!
ok, maar die faceplate lijkt helemaal vast te zitten met de knopjes.quote:
het lijkt er op twisted metal black en is alleen leuk als multiplayer (volgens de reacties)quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik las ergens dat dit een kutspel is.
Ik heb wel Burnout gespeeld met 3 mensen te gelijk.
Chips en PSP moet je sowieso al ver uit elkaar houden. Normaal laat je al zeer snel vingerafdrukken achter, met chips is dat nog ergerquote:de reden dat ik dit vraag, ik word helemaal panisch
van alle stofdeeltjes en check iedere keer mijn logitech
hardcover opberg ding of er geen chips ofzo ingevallen is.
moet er niet aan denken schade op te lopen ofzo aan de plate.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:21 schreef jp84 het volgende:
[[url=http://img67.imageshack.us/img67/467/dsc002342aw.th.jpg]afbeelding][/URL]
ben trots op me speeltje :p
Heb ik niet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:06 schreef __Saviour__ het volgende:
De trialversie ondersteunt maar een paar minuten
1 | *:\MP_ROOT\100MNV01 |
quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:46 schreef renz0r het volgende:
Probleem gevonden met psp movie creator. Hij zet de filmpjes om in een MP4 formaat en niet MPG4 formaat.
ff kijken hoe je dat kan veranderen
Nee, kan dus nergens...lekker progje![]()
Dit heb ik ook! Heb je al uitgevonden wat we verkeerd doen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:18 schreef renz0r het volgende:
Alleen 1 klacht...Waarom stopt die met conventeren van de DVD na (deze keer) 8 minuten met de mededeling dat converteren klaar is....
Hij geeft zelf aan dat die 1 uur en 50 minuten moet conventeren
Nope, zit ook al lang met smart te wachten...quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:36 schreef realbase het volgende:
Heeft iemand al Spiderman gekregen vanuit zn value pack ?
?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:36 schreef realbase het volgende:
Als je je PSP registreert, krijg je dingen toegestuurd. En zo lang de voorraad strekt, is dat ook een UMD van Spider-Man 2. Maar dan moet je er wel snel bij zijn,.quote:
Het is een bright pixel en dus geen dode en dus GEEN garantiequote:Op zondag 2 oktober 2005 14:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Da's volgens mij een luie pixel. Maar met die nieuwe omruilregeling zou je dan toch een nieuwe moeten krijgen.
Vingerafdrukken ala.. Laadtijden vin ik nog wel meevallen en vierkantje.. was dat niet verholpen tegen de tijd dat de EU PSP's uitkwamen? Dus zit dat niet tussen je oren? Niet om je te beledigen ofzoquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben echt weg van Lumines, tis een fantastische gameDe soundtrack is ook geweldig
Ik baal overigens wel een beetje van de vingerafdrukken, de laadtijden en vierkantje.
Vierkantje hangt er echt maar losjes bij hoor... Vind het gewoon een beetje karig. Mijn bright pixel zie ik ook niet, ik weet waar hij zit, maar heb er geen last van. Het ergste is echter echt die vingerafdrukken hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vingerafdrukken ala.. Laadtijden vin ik nog wel meevallen en vierkantje.. was dat niet verholpen tegen de tijd dat de EU PSP's uitkwamen? Dus zit dat niet tussen je oren? Niet om je te beledigen ofzoVoor de rest heb ik 2 bright pixels en zie ze bijna niet vind het ook geen probleem.
op www.freerecordshop.nl staat dat het nog zo is.... mss gare site....quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
De 3=2 actie is voorbij, was t/m 2 oktober.
Onder welke steen heb jij gelegen? dit nieuws is zo septemberquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:04 schreef Apekoek het volgende:
Homebrew terwijl je 2.0 firmware hebt is nu een feit! De downgrader naar 1.50! Plant internet schreef er het volgende over met een "how to"!
http://www.planet.nl/plan(...)tid=624591/sc=ca7a8d
Na deze downgrade zul je weer in staat zijn de meest verbluffende homebrew te draaien. Iemand op fok die deze downgrade heeft uitgevoerd? Ik heb namelijk wel intresse om he te proberen, maar ik wil er eerst meer over horen.
Disclamer: Dit is niet illegaal (En planet internet plaatst echt geen berichten met illegale inhoud)
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:15 schreef Tain het volgende:
Het is vrij simpel hoor. Zolang je het alleen over het homebrew progje zelf hebt is er niks aan de hand, begin je ook over downgraden enzo dan ben je 'fout' bezig. Zolang er niks wordt besproken wat volgens de FAQ niet mag is er toch niks aan de hand
nee toch! Wát een ontdekking van Planet!quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:04 schreef Apekoek het volgende:
Homebrew terwijl je 2.0 firmware hebt is nu een feit! De downgrader naar 1.50! Plant internet schreef er het volgende over met een "how to"!
http://www.planet.nl/plan(...)tid=624591/sc=ca7a8d
Na deze downgrade zul je weer in staat zijn de meest verbluffende homebrew te draaien. Iemand op fok die deze downgrade heeft uitgevoerd? Ik heb namelijk wel intresse om he te proberen, maar ik wil er eerst meer over horen.
Disclamer: Dit is niet illegaal (En planet internet plaatst echt geen berichten met illegale inhoud)
quote:aparently sony screwed up and u can still downgrade from 2.01 to 1.5 by putting that one file in the "music" section instead of the "picture" section
quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:18 schreef err het volgende:
firmware 2.01 is zonder aankondiging te downloaden, slechts een security patch:
"revisions to strengthen security have been added"
wat grappig is dat er inmiddels al mensen hebben gedowngrade van 2.01 naar 1.50..op vrijwel dezelfde manier
[..]
quote:Op maandag 3 oktober 2005 08:18 schreef err het volgende:
firmware 2.01 is zonder aankondiging te downloaden, slechts een security patch:
"revisions to strengthen security have been added"
wat grappig is dat er inmiddels al mensen hebben gedowngrade van 2.01 naar 1.50..op vrijwel dezelfde manier
[..]
Een update is ook niet iets waarbij je wil dat je psp uitvaltquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wilde gister updaten naar 2.00, ging niet, adapter niet aangesloten. Ik kom thuis, adapter erin, updaten, gaat niet, te lage batterij. Pffffffff
Je moet zo'n update toch doen terwijl je de PSP aan het stopcontact hebt hangen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een update is ook niet iets waarbij je wil dat je psp uitvalt
Ja, je flasht je bios ( ? ) en je wil dus niet dat als je bios halfgeflashed is dat je psp uitvalt aangezien het dan niet veel meer is dan een baksteen met een shiny laklaagje eroverheenquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:19 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je moet zo'n update toch doen terwijl je de PSP aan het stopcontact hebt hangen?
dat hoeft niet, als je batterij helemaal vol is dan kun je het doen zonder laderquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:19 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je moet zo'n update toch doen terwijl je de PSP aan het stopcontact hebt hangen?
Dat snap ik ook wel, maar tis wel gedoe. Overigens kan ik de webbrowser nog niet testen, geen onbeveiligd draadloos netwerk in de buurtquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een update is ook niet iets waarbij je wil dat je psp uitvalt
je moet zelfst voor die WAB-versionchanger je stekkert in het stopcontact duwen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar tis wel gedoe. Overigens kan ik de webbrowser nog niet testen, geen onbeveiligd draadloos netwerk in de buurt
weet iemand er al wat over?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:13 schreef jp84 het volgende:
is het mogelijk om navigatie op je psp te laten draaien?
en zijn er al pakketten voor?
Het is van 5 dagen geleden, hoezo heb ik dan meteen onder een steen gelegen, ik kan er toch niets aan doen dat jij supernerd alles op dag 1 weet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:56 schreef knater het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen? dit nieuws is zo september![]()
Toch wel fijn dat je meteen in de verdediging gaat, wat al aangeeft dat je de regels van GAM op de proef wilt stellen.
Voordat je meteen weer in de tegenaanval gaat:
[..]
nee gewoon met wab version changer 2.0 instellen en dan draait BO gewoonquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:00 schreef Apekoek het volgende:
En klopt het als je firmware 1.50 hebt dat je dan geen burnout legends meer kunt spelen? (had ergens gehoord dat je dan 1.52 nodig hebt?)
quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:32 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het is van 5 dagen geleden, hoezo heb ik dan meteen onder een steen gelegen, ik kan er toch niets aan doen dat jij supernerd alles op dag 1 weet.
Maar heb jij of iemand anders op fok dit al uitgeprobeerd?
De snes emu is zo brak als de tering, en doom quake en duke draaien alleen zonder geluidquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:24 schreef Even het volgende:
Hmmz toch maar eens gaan downgraden want ik wil SNES games, Duke3d en Doom op mn psp...![]()
Nee daar heb ik em niet voor gekocht maar t is wel heeeeeel gaaf natuurlijk
wth ? welke heb jij dan ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:07 schreef Thetallguy het volgende:
Wat is er mis met de SNES emu dan? op Mario Kart en Donkey Kong draait vrijwel alles goed hoor vind ik. hij loopt alleen vast na een half uur/drie kwartier spelen
snes9xTYL 0.1 deze ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 12:33 schreef Thetallguy het volgende:
SNES9x
gewoon een beetje instellingen goed zetten en vrijwel alles draait (geluid 11KHz, 266/333MHz)
Ik heb die vandaag ontvangen, het is alleen de Spiderman 2 UMD dat je ontvangt, geen andere extra's.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:36 schreef realbase het volgende:
http://www.eurogamer.net/forum_thread_posts.php?thread_id=28992&forum_id=1quote:I think I'll stick to a program I can understand
My 512mb memory stick just turned up (cunning marked as 'parts return only, no commercial value') and I'm trying to encode The Hire series of short films. I first tried Ticker with a VBR profile, but the sound ended up pretty out of sync. I then redid it with the exact same setting but a constant bitrate instead, and its nicely in sync. Anybody know why it gets out of sync on VBR as the picture ends up looking nicer with VBR?
3 tonquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:15 schreef Masegate het volgende:
Whooooaaaaa, Lumines is heftig en verslavend zeg!
Na 3x spelen is mijn topscore ruim 56000, maar ik wil meer! Mijn streven is om er elke keer minstens 10000 bij te krijgen!
Wat zijn jullie topscores zo'n beetje?
De truc is of een heeeeeel leeg veld te houden of heeele lange slangen te maken. Maar profiteer vooral van de wat langzamere nummers (dat reggae summer nummer al gehad?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit op 30 000
Ik blijf teveel aan Tetris denken nogMaar het wordt beter
Zit dat hele filmpje in een skinquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:37 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Mooiste skin is wel Lights. Hier is de videoclip.
same herequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit op 30 000
Ik blijf teveel aan Tetris denken nogMaar het wordt beter
Euh nee, alleen het liedje. De skin is wat simpeler gehouden (paar zwaluwen die overvliegen en zo geloof ik)quote:
Na level 100 als ik mij niet vergis.quote:Bij welk level/punten unlock je die?
Eerst de basis opbouwen met een half blokje (bovenkant goede kleur), daarna de randen en daarna een full color blokje laten vallen en meteen daarna met een half blokje de 4x4 opvullen. Kijk dus goed naar welke blokjes je krijgt (linksboven in beeld).quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:39 schreef __Saviour__ het volgende:
In de puzzle mode lukt 4x4 me maar niet bij Lumines
dat had ik in eerste instantie ook. Maar dan realiseer je je ineens dat lumines een veel beter denk spel is dan tetris. Bij tetris heb je het op een gegeven moment door, en de enige moeilijkheid die door de maker dan nog wodt aangedragen, is het tempo te verhogen tot het op eengegeven moment niks meer met denken te maken heeft en puur alleen nog met reflexen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:42 schreef nlboy het volgende:
Ik vind Lumines, minder leuk als Tetris. Maar ja ik had gister voor het eerst maar een half uurtje gespeeld, misschien toch meer spelen.
Anders gewoon een GB-emu + Tetris.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:54 schreef jp84 het volgende:
[TK] psp value pack zgan
geld nodig voor APK
Typisch. Er zijn zo véél apparaten die gebruik maken van dat type kabeltje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:13 schreef madjacksss het volgende:
kan nergens een usb-kabel voor mn psp meer kopen
overal uitverkocht
12.50 Excl en je krijg een gloednieuwe van mij, toppie merkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:13 schreef madjacksss het volgende:
kan nergens een usb-kabel voor mn psp meer kopen
overal uitverkocht
alleen het lek wordt gedicht, verder niks nieuwsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:04 schreef P-Style het volgende:
Hmmm... schijnbaar is die nieuwe firmware nu ook in Europa verkrijgbaar. Ik deed net voor de gein even "Network Update" op m'n PSP en nu is 'ie de nieuwste firmware aan het downloaden. Verwacht echter geen nieuwe features ofzo...
Proficiat! Je kunt dadelijk niet meer downgraden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:04 schreef P-Style het volgende:
Hmmm... schijnbaar is die nieuwe firmware nu ook in Europa verkrijgbaar. Ik deed net voor de gein even "Network Update" op m'n PSP en nu is 'ie de nieuwste firmware aan het downloaden. Verwacht echter geen nieuwe features ofzo...
Gelukkig weet ik dat en interesseert me dat helemaal niks.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:44 schreef American_Nightmare het volgende:
Proficiat! Je kunt dadelijk niet meer downgraden.
In mijn rugzak. Hij is te groot voor de broekzak.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:00 schreef HomerJ het volgende:
Hoe nemen jullie je PSP mee? Gewoon in de broekzak, of jaszak? Of in de tas?
In de meegeleverde beschermhoes, en die dan in een tas.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:00 schreef HomerJ het volgende:
In het dashboardkastje van de nieuwe Range Rover zit een vakje waar die precies in past!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:00 schreef HomerJ het volgende:
Logitech beschermcasequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:00 schreef HomerJ het volgende:
Je beschermhoes is van krokodillen leer??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Om mijn nek aan een grote gouden ketting
Lukt me nog stees niet dat downloaden van nieuwe Wipe Out packsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:22 schreef P-Style het volgende:
Zo net even de nieuwe Packs voor WipeOut Pure gedownload!Straks moet ik nog een grotere memory stick pro duo aanschaffen voor WipeOut alléén!
Lukt het ook niet na de installatie van Java (zie mijn reactie eerder in dit topic) ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:37 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Lukt me nog stees niet dat downloaden van nieuwe Wipe Out packs![]()
Is het wat?
Nieuwe schepen, nieuwe levels en ook nog eens nieuwe muziek. Dat vind ik zeker wel wat!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:37 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Is het wat?
Inderdaad. Als je alle gouden medailles wilt ben je toch wel een tijdje bezig. En als die nieuwe packs blijven komen, blijft de levensduur van het spel verlengd worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:03 schreef __Saviour__ het volgende:
lang, zeker met de nieuwe packs. Die meer dan verdubbelen het originele spel.
En je kunt steeds snellere classes unlocken, waardoor de uitdaging groot blijft.
Zeker weten! En ik hoop dat dit straks ook op de PS3 gaat gebeuren!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:09 schreef __Saviour__ het volgende:
precies. de packs voor wipeout waren een experiment om te kijken of het wel zou aanslaan.
nou, missie volledig geslaagd zou ik zeggen! Meer games moeten dit gaan krijgen!
Waarom zou je dat willen?!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Weet iemand een programma waarmee ik mijn saved data kan re-arrangen ? Want nu staat t zo door elkaar
Omdat het heel onoverzichtelijk wordt met meerdere profiles per spel enzo. ( ik heb een arrange tickquote:
featuresquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:32 schreef P-Style het volgende:
Ach misschien dat je met een toekomstige firmware upgrade de optie krijgt om je savegames overzichtelijk te sorteren.
Krijg je dan geen ruzie met de DS en GBM?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Om mijn nek aan een grote gouden ketting
Opzich is het uiteindelijke model nog niet eens zo héél afwijkend geworden!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:12 schreef number50 het volgende:
Misschien wel leuk om nog ff terug te denken aan wat ze bij sony in 2003 voor ogen hadden.
fototje uit 1e thread
[afbeelding]
zeker de achterkant niet..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
Opzich is het uiteindelijke model nog niet eens zo héél afwijkend geworden!
Ik ben benieuwd, want ik wil ook de psp als mp3 speler gebruiken alleen waar moet ik die dragen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:00 schreef HomerJ het volgende:
ik heb em altijd in mn laptop tas, maar ik gebruik mn psp dan ook niet als een mp3 speler (daar heb ik mn k750i voorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:00 schreef HomerJ het volgende:
En toen...*krak*quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:29 schreef Masegate het volgende:
Ik heb hem in de hoes in mijn binnenzak, past makkelijk. Soms doe ik hem in mijn kontzak, maar dan moet ik wel ff oppassen dat ik er niet op ga zitten, wat ik dus een keer in de bus deed. :S
Je hebt Burnout al op je consoles. Dus dat lijkt me simpel.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Simpele vraag:
Ridge Racer of Burnout?
Ridge Racer nooit gespeeld, maar ik hoor dat er na een tijdje nogal een herhalend patroon is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Simpele vraag:
Ridge Racer of Burnout?
als je niet van racen en sport houdt heb je het moeilijk imo.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, ik heb van beide reviews gelezen en echt blij wordt ik er niet vanWat is nou een ECHT toffe game op de PSP als je niet van racen of sportgames houdt
dat was mijn reactie ookquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn huisgenootje over Lumines: dat is gewoon tetris met kleurtjes en een groter scherm, hebben ze nu nog steeds niets nieuws kunnen verzinnen?
press any button to update to 2.01quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:03 schreef SuperFruitig het volgende:![]()
Ik heb nu de japanse, en iedere keer als ik iets unlock krijg ik een vraag, maar die is in het japans -_- dus ik druk altijd maar op okay en dan wordt mn save niet opgeslagenMaar als ik op cancel druk wordt mn save OOK niet opgeslagen
Wat vragen ze nu
Burnout Legends is een slechte port, en vanwege de vastgestelde releasedatum erg snel afgeraffeld.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik heb Burnout maar gehaald, erg tof hoor om dat op zo'n apparaatje te zienVerder racet het prima, alleen is het jammer dat het letterlijk BO3 is en dat de PSP het niet aankan (of dat het slecht geprogrammeerd is): je ziet haak een hoop witte puntjes tijdens het racen.
Lang? Ik vind van niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ridge Racer nooit gespeeld, maar ik hoor dat er na een tijdje nogal een herhalend patroon is.
Burnout Revenge heeft lange laadtijden (welke PSP game heeft dat tegenwoordig niet zeg...) , maar is wel lekker snel! Graphics kan het er mee door. Maar ken je het van de Xdoos, dan biedt het nagenoeg niets nieuws onder de zon.
14 oktober als het goed is.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:23 schreef Gstyles het volgende:
Wanneer brengt Rockstar GTA liberty city stories nou uit in NL??? Of loop ik nu achter...![]()
Zou wel moeten toch... als dat gaat komen, kan niets en niemand meer om de PSP heen... voor de DS wacht ik er ook nog steeds op, al zit dat er wel aan te komen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:30 schreef Xenwolfie het volgende:
Komen er nou ook games die gewoon met ADSL te spelen zijn? Ik ken namenlijk nog niemand met een PSP... :/
Ow, heb het van FRS (Free Record Shop).quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:44 schreef Fonzarelli het volgende:
[..]
Volgens mij komt GTA:LCS pas de 28e uit.
Je wilt me vertellen dat er bij winkels als Free Record Shop, Dixons, Bart Smit etc. Geen PSP te krijgen is in Eindhovenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:47 schreef Dribbel_robin het volgende:
Weet er iemand een winkel in de omgeving van Eindhoven waar ze de psp nog hebben? Of moet ik m toch echt via internet gaan bestellen?
in rotterdam bij de dixons en e plaza issie ook pleite...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je wilt me vertellen dat er bij winkels als Free Record Shop, Dixons, Bart Smit etc. Geen PSP te krijgen is in Eindhoven![]()
Heb al 53 Gold Medalsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij hoeveel medailles unlock je het 4e track uit het Classic(1) tournament?
Ik heb er nu 50 en dacht dat het genoeg was, maar blijkbaar dus niet.
ook niet bij media markt of toys r us?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:32 schreef spenky het volgende:
[..]
in rotterdam bij de dixons en e plaza issie ook pleite...
www.nedgame.nlquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:22 schreef Dribbel_robin het volgende:
ik ben net naar Eindhoven geweest en overal is uitverkocht daar
Heeft er iemand een goedkope en betrouwbare site waar ze in stock zijn? ( binnen Nederland aub)
Lumines.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:48 schreef JK het volgende:
Wat is gewoon HET spel wat elke PSP eigenaar moet hebben
Best wel veel genres hoorquote:Zelf wil ik in elk geval bijna van elk genre een game hebben (op RPG na, dat boeit me niet).
Zoals de msg hierboven, Lumines moet je van houden, die koop ik denk ik als ie een keer goedkoper wordt. WipeOut... ik had 'm op de PS2...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:51 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Lumines.
[..]
Best wel veel genres hoorBurnout 3 (als je nog geen burnout hebt).
Als ie snel goedkoop wordt, weten wij waaromquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Burnout Legends zou wat bugs hebben, zoals auto's die ineens verschijnen en in de weg verdwijnen. Dergelijke berichten hebben mij ervan weerhouden om het te kopen.
Mooi... films kijk ik eigenlijk toch wel zoals waarschijnlijk iedereen op een DVD spelerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Games zijn regiovrij, UMD-films niet.
Ik vind Mercury maar saai. Is meer iets wat je tussen de spelletjes op spellen.nl zou verwachten ofsow.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Mercury lijkt mij ook wel wat. Die ga ik misschien importeren, dan heb ik het voor iets meer dan 30 euro. Games zijn regiovrij, UMD-films niet.
Sommige regiofilms zijn wel regiovrijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Mercury lijkt mij ook wel wat. Die ga ik misschien importeren, dan heb ik het voor iets meer dan 30 euro. Games zijn regiovrij, UMD-films niet.
Nou, tegen de tijd dat ik een beetje na moest gaan denken had ik er alweer genoeg van. Op een gegeven moment lukt zo'n level niet meer in één keer. Maar ja, dan speel je het level gewoon 10 keer, en elke keer dat je het speelt kom je weer een stukje verder. Net zolang tot je het haalt en ja... als je het dan hebt gehaald... dan begin je bij het volgende level, waar je het ook gewoon weer net zolang probeert totdat je precies weet welke stappen je moet nemen om het te halen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Zijn de puzzels eentonig dan ofzo of weinig uitdagend?
op het einde van de Pro tour heb je de one-on-one races die echt moeilijk zijn, dan moet je tegen PacMan in één of ander vliegtuigje rijden. De meeste tours van de extreme mode zijn haalbaar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:34 schreef renz0r het volgende:
Hoe ver zijn jullie gegaan met Ridge Racer?
Ik ga denk ik alleen de pro klasse nog maar uitspelen. Je hebt ook een 3d eklasse extreme mode ofzo, maar heb ik geen zin meer in. Wordt mij nu allemaal echt veeeeeeeeeeeels de eentonig. Misschien dat ik dat OOIT nog doe. Was in ieder geval wel een leuke aankoop
Ik snap dat hele vissen niet.. koop dan een tv ofzo?quote:dat vissen is tegenwoordig zo geavanceerd dat je niet meer naar je hengel moet kijken maar dat er een piepje gaat als je beet hebt. Dus je kunt in de tussentijd gewoon een beetje slapen, ouwehoeren of gamen.
Die bedoelde ik met Media Marktquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:40 schreef H.Flick het volgende:
MM Alexandrium dan?
Als Alexandrium ze niet heeft, heeft Centrum ze helemaal nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Centrum dan?
Better be safe then sorryquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als Alexandrium ze niet heeft, heeft Centrum ze helemaal niet
Je leest wat je lezen wiltquote:
Haha goede slogan voor NIntendo DSquote:
www.play.com en dan bij psp coming soon....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:11 schreef Apekoek het volgende:
waar kan ik een makkelijke release lijst vinden met de uitgekomen games, met nieuwe games en de nog te releasen games?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |