Je wilt me vertellen dat er bij winkels als Free Record Shop, Dixons, Bart Smit etc. Geen PSP te krijgen is in Eindhovenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:47 schreef Dribbel_robin het volgende:
Weet er iemand een winkel in de omgeving van Eindhoven waar ze de psp nog hebben? Of moet ik m toch echt via internet gaan bestellen?
in rotterdam bij de dixons en e plaza issie ook pleite...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je wilt me vertellen dat er bij winkels als Free Record Shop, Dixons, Bart Smit etc. Geen PSP te krijgen is in Eindhoven![]()
Heb al 53 Gold Medalsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij hoeveel medailles unlock je het 4e track uit het Classic(1) tournament?
Ik heb er nu 50 en dacht dat het genoeg was, maar blijkbaar dus niet.
ook niet bij media markt of toys r us?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:32 schreef spenky het volgende:
[..]
in rotterdam bij de dixons en e plaza issie ook pleite...
www.nedgame.nlquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:22 schreef Dribbel_robin het volgende:
ik ben net naar Eindhoven geweest en overal is uitverkocht daar
Heeft er iemand een goedkope en betrouwbare site waar ze in stock zijn? ( binnen Nederland aub)
Lumines.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:48 schreef JK het volgende:
Wat is gewoon HET spel wat elke PSP eigenaar moet hebben
Best wel veel genres hoorquote:Zelf wil ik in elk geval bijna van elk genre een game hebben (op RPG na, dat boeit me niet).
Zoals de msg hierboven, Lumines moet je van houden, die koop ik denk ik als ie een keer goedkoper wordt. WipeOut... ik had 'm op de PS2...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:51 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Lumines.
[..]
Best wel veel genres hoorBurnout 3 (als je nog geen burnout hebt).
Als ie snel goedkoop wordt, weten wij waaromquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Burnout Legends zou wat bugs hebben, zoals auto's die ineens verschijnen en in de weg verdwijnen. Dergelijke berichten hebben mij ervan weerhouden om het te kopen.
Mooi... films kijk ik eigenlijk toch wel zoals waarschijnlijk iedereen op een DVD spelerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Games zijn regiovrij, UMD-films niet.
Ik vind Mercury maar saai. Is meer iets wat je tussen de spelletjes op spellen.nl zou verwachten ofsow.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Mercury lijkt mij ook wel wat. Die ga ik misschien importeren, dan heb ik het voor iets meer dan 30 euro. Games zijn regiovrij, UMD-films niet.
Sommige regiofilms zijn wel regiovrijquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Mercury lijkt mij ook wel wat. Die ga ik misschien importeren, dan heb ik het voor iets meer dan 30 euro. Games zijn regiovrij, UMD-films niet.
Nou, tegen de tijd dat ik een beetje na moest gaan denken had ik er alweer genoeg van. Op een gegeven moment lukt zo'n level niet meer in één keer. Maar ja, dan speel je het level gewoon 10 keer, en elke keer dat je het speelt kom je weer een stukje verder. Net zolang tot je het haalt en ja... als je het dan hebt gehaald... dan begin je bij het volgende level, waar je het ook gewoon weer net zolang probeert totdat je precies weet welke stappen je moet nemen om het te halen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Zijn de puzzels eentonig dan ofzo of weinig uitdagend?
op het einde van de Pro tour heb je de one-on-one races die echt moeilijk zijn, dan moet je tegen PacMan in één of ander vliegtuigje rijden. De meeste tours van de extreme mode zijn haalbaar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:34 schreef renz0r het volgende:
Hoe ver zijn jullie gegaan met Ridge Racer?
Ik ga denk ik alleen de pro klasse nog maar uitspelen. Je hebt ook een 3d eklasse extreme mode ofzo, maar heb ik geen zin meer in. Wordt mij nu allemaal echt veeeeeeeeeeeels de eentonig. Misschien dat ik dat OOIT nog doe. Was in ieder geval wel een leuke aankoop
Ik snap dat hele vissen niet.. koop dan een tv ofzo?quote:dat vissen is tegenwoordig zo geavanceerd dat je niet meer naar je hengel moet kijken maar dat er een piepje gaat als je beet hebt. Dus je kunt in de tussentijd gewoon een beetje slapen, ouwehoeren of gamen.
Die bedoelde ik met Media Marktquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:40 schreef H.Flick het volgende:
MM Alexandrium dan?
Als Alexandrium ze niet heeft, heeft Centrum ze helemaal nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Centrum dan?
Better be safe then sorryquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als Alexandrium ze niet heeft, heeft Centrum ze helemaal niet
Je leest wat je lezen wiltquote:
Haha goede slogan voor NIntendo DSquote:
www.play.com en dan bij psp coming soon....quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:11 schreef Apekoek het volgende:
waar kan ik een makkelijke release lijst vinden met de uitgekomen games, met nieuwe games en de nog te releasen games?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |