Maar dat houd je nooit in de hand. Want als ik hier nu over homebrew ga praten en ik zeg dat ik hem zo orgineel heb gekocht dan mag het dusquote:Op woensdag 28 september 2005 11:03 schreef Tain het volgende:
Begrijpend lezen is ook een vak
Homebrew mag besproken worden mits je dus geen aanpassingen hoeft te maken aan je PSP met versies
Het is vrij simpel hoor. Zolang je het alleen over het homebrew progje zelf hebt is er niks aan de hand, begin je ook over downgraden enzo dan ben je 'fout' bezig. Zolang er niks wordt besproken wat volgens de FAQ niet mag is er toch niks aan de handquote:Op woensdag 28 september 2005 11:07 schreef User_Name het volgende:
[..]
Maar dat houd je nooit in de hand. Want als ik hier nu over homebrew ga praten en ik zeg dat ik hem zo orgineel heb gekocht dan mag het dusmaar hoe willen jullie daar achter komen, komen jullie me dan opzoeken? (kijk toevallig weten jullie het nu)
Als ik hem orgineel gekocht zou hebben met 1.5 dan heb ik er dus geen aanpassingen aan gedaan dus dan mag het.
Ah ok dat is duidelijkquote:Op woensdag 28 september 2005 11:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is vrij simpel hoor. Zolang je het alleen over het homebrew progje zelf hebt is er niks aan de hand, begin je ook over downgraden enzo dan ben je 'fout' bezig. Zolang er niks wordt besproken wat volgens de FAQ niet mag is er toch niks aan de hand
Weet iemand dit ? ik neem aan van wel toch ?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:04 schreef User_Name het volgende:
Mogen na het downgraden de eerder geplaatste bestanden er weer gewoon af?
Ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:50 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Weet iemand dit ? ik neem aan van wel toch ?
Ook de bestanden die in de root staan? ( dus in de x:\ )quote:
en een WiFi encryptie (WAP)quote:Op woensdag 28 september 2005 12:23 schreef __Saviour__ het volgende:
bij downgraden, welke functionaliteit verliest de PSP dan?
Alleen de browser en de AVC-codec toch?
Wat is dat toch met die kutmongolen die elke policy op elk forum elk moment van de dag aan de kaak moeten stellen?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:37 schreef Onsokumaru het volgende:
Effe een opgeilertje :
Ok jongens ..
Dit mag dus niet he ...
ik vraag me meer af waarom je het hebt besteldquote:Op woensdag 28 september 2005 12:41 schreef Onsokumaru het volgende:
Zelf wacht ik nog effe.. ik heb Talkman voorbesteld en daarvoor heb ik 2.0 voor nodig !!
Vertel me nie hoe ik het besteld hebt, heb met een japanse collega via int bestelt...
uhuquote:Op woensdag 28 september 2005 12:45 schreef Onsokumaru het volgende:
t is gewoon effe een feit stellen .. wat je nu er mee kan !!
stoer man!quote:Skeit an jau !! Mr. Belverdere
toe dan mietje. Kunnen we je lekeker bannen.quote:Wees blij dat ik info geef aan andere en dat ze dit ook kunnen doen dan dit alleen voor me zelf houden..
Wees blij dat ik geen torrentlink geef !!
Lees de FAQ is zou ik zeggenquote:Op woensdag 28 september 2005 12:45 schreef Onsokumaru het volgende:
nou zeg...
t is gewoon effe een feit stellen .. wat je nu er mee kan !!
Skeit an jau !! Mr. Belverdere
Wees blij dat ik info geef aan andere en dat ze dit ook kunnen doen dan dit alleen voor me zelf houden..
Wees blij dat ik geen torrentlink geef !!
Nuquote:Op woensdag 28 september 2005 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wanneer gaan we het weer over de games hebben?
Is goed kutn00b. Kun je nu weer gewoon vrolijk over games lullen in plaats van te denken dat je ook maar enige flikker voorstelt in de scene?quote:Op woensdag 28 september 2005 13:01 schreef Onsokumaru het volgende:
@ Belverdere e.a
joh..dat wist ik nie zeg..ik ben nie van gisteren...
![]()
Wil gewoon wat losmaken.. en volgens mij gaat ook gebeuren..ook zonder mijn hulp !!
![]()
Betekent dus wel dat we lekker over spellen kunnen praten zonder te zeggen of je het gedownload hebt of gekocht hebt.Zonder te worden uitgescholden![]()
Dit is toch een Gamesforum geen Bumastemra !!![]()
Mja, vond ik ook al na het lezen van wat reviews. Dan wordt het die toch maar nietquote:infected lijkt mij leuker dan Ape Escape..
Zelf heb ik Ape Escape ..en ik moet zeggen dat het toch wat kinderachtig voordoet...
Eens even inlezen. Thanksquote:Of bedoel je Ape Academy.. die kan ik je wel aanraden .. is reuze amusant ..je raakt nooit verveelt !!
quote:Is goed kutn00b. Kun je nu weer gewoon vrolijk over games lullen in plaats van te denken dat je ook maar enige flikker voorstelt in de scene?
quote:PSP crackers break console 'wide open'
Coders downgrade firmware
Crackers this week claimed to have successfully ripped out the latest Sony PlayStation Portable firmware and replaced it with an earlier version of the code containing fewer anti-piracy features.
The procedure exploits a recently discovered buffer overflow exploit which allows code to be incorporated into image data. When the PSP attempts to display the picture, it writes data beyond the space reserved for the image and into memory used by executable code. The code inserted into the picture file is then run.
The software, posted on the internet yesterday, forces the PSP to run Sony's firmware 1.5 updater, replacing firmware 2.0 with the older code.
One poster joyfully claimed the console is now "wide open".
Numerous postings on PSP-cracking websites claim the procedure works despite a system crash most of the way through the installation process. Some posters have even claimed to have re-applied firmware 2.0 successfully and downgraded to firmware 1.5 a second time, again without a hitch.
Sony released the PSP's firmware 2.0 this summer, first in Japan and later in the US. The consumer electronics giant launched the handheld games console in Europe on 1 September, and all European machines sold through official channels since then also include firmware 2.0.
In addition to patching a number of security holes then being exploited by crackers, along with tweaks to the console's existing copy-protection technologies, firmware 2.0 brings web browsing to the console, along with support for a range of new media types including iTunes' AAC (part of MPEG 4) and Sony's ATRAC 3 Plus, the latter supporting DRM, though the AAC component does not.
Curiously, the arrival of the crack code was followed almost immediately by a bun fight between different PSP cracking groups, each claiming to have come up with the procedure.
Meanwhile, Sony's own PSP coders are almost certainly nailing down the way the crack works and are likely to block it in a future firmware update
http://www.channelregister.co.uk/2005/09/28/psp_firmware_crack
Het is al gebeurd. Zie slashdot.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:34 schreef err het volgende:
nu ook in de media..
Toch fijn dat we oogkleppen op hebben of niet Thetallguy zucht...quote:Op woensdag 28 september 2005 17:07 schreef Thetallguy het volgende:
SNES emulator gaat wel iets langzaam vind ik hoor, maarja, extraatje
De mijne is net als nieuw waarschijnlijk 2 uurtjes op gespeeld...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:59 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
voor een nieuw pakket betaal je hooguit 330, ik denk dat als je geluk hebt er nog 260 voor kan krijgen
gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 september 2005 18:22 schreef renz0r het volgende:
Ja, ik heb ook mensen
Kogel is door de kerk
Heerlijk apparaatje, vanavond is ff lekker uitvogelen hoe alles werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |