Ja.quote:Op maandag 26 september 2005 22:58 schreef MMaRsu het volgende:
Sandisk Memory Stick Pro Duo 1024 MB
Is dat een werkende psp stick?
De vis wordt duur betaald jongenmanquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:58 schreef renz0r het volgende:
Ik heb er 1 besteld, of beter gezegd, ik laat er 1 achterhouden als ergens deze week er 1 binnenkomt bij Dixons.
Ik twijfel of ik hem neem. ik zit niet met die 250 euro, maar met die spellen van rond de 50 euro en de 1gb stick die je moet kopen. Ja 1 gb, want dan kan je er tenminste leuke dingen mee doen in de zin van muziek, films en foto's.
Dan zit je met 1 spel en 1 gb stick erbij toch al rond de 450 euro!!!
Denken meer mensen zo? Dan vind ik het eigenlijk niet meer de moeite waard om hem te kopen, terwijl ik er zeker één wil hebben.
Volgens mij vanaf gister alquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:06 schreef __Saviour__ het volgende:
de exploit was al eerder bekend, dat spelletje nog niet
nee okay, but still oud nieuwsquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:10 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, maar dus niet 3 dagen
ik las het toennet pas voor het eerst
die van mij ook, en ik zit meer te wachtten op een goede browserupdate dan op dat hele homebrew eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:18 schreef __Saviour__ het volgende:
deze exploit is slechts een opstapje. misschien zetten in die 64kb een code die de beveiliging uitschakelt die met 2.00 geintroduceerd werd. maar misschien ook niet, ik weet echt niet hoe het werkt.
ik wacht rustig af, m'n psp is al 2.0, dus voorlopig zit echte homebrew er nog niet in.
3xquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:37 schreef VIP het volgende:
PSP USB kabels op inkoopacties.net
http://www.inkoopacties.net/ia/g4qk7q6f
Tot volgend jaar!quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:05 schreef ARKON het volgende:
Nog geven wachtten tot het de 220/200 euro bereikt...
Goeie vraag. Al mijn "niet zo goed werkende pixels" zijn pixels die enigszins wit blijven als het hele beeld zwart is. Of dit nou dooie, luie of hot pixels zijn weet ik niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:56 schreef gamecube_master het volgende:
waar aan kan ik zien of ik een hot pixel of een dode pixel heb? Ik heb sowieso 1 luie en van de andere 3 weet ik het niet
ik heb er 2 bij elkaar zitten en die kan ik erg makkelijk zien bij stilstaand beeld. ik weet nog niet zeker of ik hem inruilquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:58 schreef P-Style het volgende:
[..]
Goeie vraag. Al mijn "niet zo goed werkende pixels" zijn pixels die enigszins wit blijven als het hele beeld zwart is. Of dit nou dooie, luie of hot pixels zijn weet ik niet.Dat ik me eraan kan irriteren weet ik wel!
Te optimistisch ?!quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:56 schreef IK het volgende:
Wat kan je vragen voor PSP + Tony Hawk + Usb kabel + beschermhoes ?![]()
Ik zat zelf te denken aan 300 euro ofzo 350 of ist dat te gek ?
voor een nieuw pakket betaal je hooguit 330, ik denk dat als je geluk hebt er nog 260 voor kan krijgenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:56 schreef Even het volgende:
Wat kan je vragen voor PSP + Tony Hawk + Usb kabel + beschermhoes ?![]()
Ik zat zelf te denken aan 300 euro ofzo 350 of ist dat te gek ?
bronquote:Download at :
http://rapidshare.de/files/5607151/MPHDowngrader.zip.html
-> This is has been tested by me <-
-> I AM NOT RESPONSABLE FOR EVENTUALS DAMAGES <-
Downgrading 2.00 -> 1.50 method
-------------------------------
Requires :
----------
- PSP 2.00 (if you have an 1.51 or 1.52, update to 2.00)
- The 1.50 EBOOT.PBP update (http://shockzone.free.fr/PSP/Tool/EBOOT_1.50.zip)
- MPHDowngrader (http://rapidshare.de/files/5607151/MPHDowngrader.zip.html)
Installation :
--------------
- Create a UPDATE folder in PSP/GAME/ folder of your memory stick
- Copy EBOOT.PBP (update 1.50) in UPDATE folder
- Unpack MPHDowngrader.zip
- Copy overflow.tif in your PSP/PHOTO/ folder of your memory stick
- Copy h.bin in root of your memory stick
- Copy index.dat in root of your memory stick
- Plug the AC adaptor
Then, enter in VSHELL PHOTO MENU, this will launch Version Changer.
Create an USB connection and if the Version Changer has been installed, a new file is created in your root of your memory stick (ms0:/index.dat.bak).
Then go to VSHELL GAME MENU and launch 1.50 update.
Follow the instructions ...
The installation will stop at 99% but it's normal, continue follow the instruction
MPH
Technisch is het maken van deze downgrader makkelijker dan homebrew. De gebruikte exploit maakt het mogelijk om een klein programmaatje te draaien in een bepaalde mode (ben ff de naam kwijt). Homebrew moet onder kernel-mode gedraaid worden, en is een stuk groter. Het is echter wel een kwestie van tijd voordat 2.0 ook voor homebrew gebruikt kan worden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:05 schreef SuperFruitig het volgende:
he, tofik snap alleen niet als er een downgrader mogelijk is, waarom dan downgraden en niet gewoon homebrew maken op 2.0 ? En er komt een halfgrader aan die dus wel de laatste 2.0 updates heeft maar wel 1.5 homebrew kan draaien. Ik wacht voorlopig nog wel ff met downgraden denk ik. Heb ook maar een 512 mb kaartje, en gebruik het waarschijnlijk alleen om spellen te testen of ze leuk zijn.
In user-space is dat.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:43 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
De gebruikte exploit maakt het mogelijk om een klein programmaatje te draaien in een bepaalde mode (ben ff de naam kwijt).
Amen to thatquote:Op woensdag 28 september 2005 09:57 schreef brijner het volgende:
oke, ik wil alleen even dit zeggen, en dan hou ik erover op (ik wil geen ruzie uitlokken ofzo) maar mag ik er op wijzen dat het draait om software van sony zelf?
De FW 1.50 is een sony release die ik van een officiele UMD heb gehaald (untold legends in mijn geval) en het enige wat ik gedaan heb is dat ik een fw vanaf een umd op mijn PSP heb gezet, zoals sony dat bedoeld heeft, anders hadden ze het toch niet op mijn umd gezet, niet?
Het enige dat ik gedaan heb, dat als "grijs"kan worden gezien, is dat ik de upgrade laat denken dat mijn 2.0 psp firmware , 1.0 firmware is zodat hij de upgrade uitvoert, maar dat is bij mijn weten niet ilegaal?
Dat deze methode vervolgens voor meerdere zaken kan worden gebruikt, waarondr het uitvoeren van homebrew op de psp, maar dus ook minder legale zaken, ontken ik niet, nog keur ik het af of goed.
Betekend dit overigens dat we ook geen homebrew mogen bespreken hier? Of kan dat dan wel, want er zijn een aantal zeer interessante applicaties op komst, die je de psp gebruiker niet wil onthouden. een Mediacenter achtige toepassing etc, daar zitten we best wel op te wachten, niet?
Nogmaals, ik wil geen ruzie beginnen, gewoon wat duidelijkheid scheppen (of mss zelf gewoon regels afspreken over wat wel en niet mag) naast wat er in de faq staat, juist omdat dit volgens jullie een grijs gebied is
Ruzie krijg je sowieso niet zo snel, maar de meesten zullen het downgrader niet doen omdat de homebrew zo leuk is, maar omdat dan de spelletjes lekker goedkoop zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:57 schreef brijner het volgende:
oke, ik wil alleen even dit zeggen, en dan hou ik erover op (ik wil geen ruzie uitlokken ofzo) maar mag ik er op wijzen dat het draait om software van sony zelf?
De FW 1.50 is een sony release die ik van een officiele UMD heb gehaald (untold legends in mijn geval) en het enige wat ik gedaan heb is dat ik een fw vanaf een umd op mijn PSP heb gezet, zoals sony dat bedoeld heeft, anders hadden ze het toch niet op mijn umd gezet, niet?
Het enige dat ik gedaan heb, dat als "grijs"kan worden gezien, is dat ik de upgrade laat denken dat mijn 2.0 psp firmware , 1.0 firmware is zodat hij de upgrade uitvoert, maar dat is bij mijn weten niet ilegaal?
Dat deze methode vervolgens voor meerdere zaken kan worden gebruikt, waarondr het uitvoeren van homebrew op de psp, maar dus ook minder legale zaken, ontken ik niet, nog keur ik het af of goed.
Betekend dit overigens dat we ook geen homebrew mogen bespreken hier? Of kan dat dan wel, want er zijn een aantal zeer interessante applicaties op komst, die je de psp gebruiker niet wil onthouden. een Mediacenter achtige toepassing etc, daar zitten we best wel op te wachten, niet?
Nogmaals, ik wil geen ruzie beginnen, gewoon wat duidelijkheid scheppen (of mss zelf gewoon regels afspreken over wat wel en niet mag) naast wat er in de faq staat, juist omdat dit volgens jullie een grijs gebied is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |