Het is toch leuk als je alle spellen van 10 consoles op je PSP kunt spelen, NAAST de officiele PSP spellen? Juist leuk om Mario 3, Mario Kart, Zelda, Street Fighter, Mortal Kombat etc.. van SNES op de PSP te spelen op widescreen en een kwaliteit waar de GB, GBC en GBA niet aan kunnen tippen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:10 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Maar als je zograag oude spellen wel spelen, waarom koop je dan geen gameboy of nesNFI
ik blijf het doen hequote:Op vrijdag 23 september 2005 11:21 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Het is toch leuk als je alle spellen van 10 consoles op je PSP kunt spelen, NAAST de officiele PSP spellen? Juist leuk om Mario 3, Mario Kart, Zelda, Street Fighter, Mortal Kombat etc.. van SNES op de PSP te spelen op widescreen en een kwaliteit waar de GB, GBC DS en GBA niet aan kunnen tippen.
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:46 schreef Roi het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6467
koop je een palm, die is daar uitermate geschikt voor. óók voor films, beter dan de pspquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:11 schreef Even het volgende:
[..]
Ja toen ik net ff vorige pagina's las zag ik het al maja boeiund...![]()
Ik wil ook Duke3d, Doom en Zelde enz.. spelen op mn PSP maja dat gaat nu ook niet meer gebeuren![]()
Hijs wel grappigquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:46 schreef Roi het volgende:
Weet je wat helemaal uitermate geschikt is voor film. EEN TELEVISIE!quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:54 schreef err het volgende:
[..]
koop je een palm, die is daar uitermate geschikt voor. óók voor films, beter dan de psp
Omdat die spellen uit het jaar '0', gewoonweg goed zijn. Het zijn niet voor niets klassiekers. En natuurlijk, WipeOut Pure en BurnOut zijn ook goede spellen. Maar een (S)NES kan ik niet meenemen, daar komt bij dat er genoeg spellen zijn die in Europa nooit zijn uitgebracht maar wel de moeite waard zijn om ze te spelen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ik blijf het doen he
Maar toch blijf ik het een beetje een raar fenomeen vinden, waarom wil je spellen uit het jaar 0 spelen op een 'next gen' handheld? Ik speel liever WipeOutPure of BurnoutLegends dan voor de 50ste keer aan Mario 1 beginnen
Nee mn psp. Een gemiddelde palm heeft een kleiner scherm dan de PSP lijkt mij zo ? Dus waarom zou je op je palm film gaan kijken ?quote:
Ik denk dat het aan mij ligt, ik heb helemaal niks met 'oude' spellen. Het enige wat ik vroeger vet vond was final fantasy, maar ik heb niet zoiets van, he ja laat ik die allemaal opnieuw gaan spelen ( de laatste delen wel thoug ( vanaf 6 ofzo ) maar die oudere delen 1 2 ( 3 is volgens mij jap only ? ) mogen voor mij echt onder het stof blijven liggen ) Verder mag mario echt doodvallen, ik heb NOOIT iets om die gast gegevenquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:57 schreef Ni3L50L het volgende:
[..]
Omdat die spellen uit het jaar '0', gewoonweg goed zijn. Het zijn niet voor niets klassiekers. En natuurlijk, WipeOut Pure en BurnOut zijn ook goede spellen. Maar een (S)NES kan ik niet meenemen, daar komt bij dat er genoeg spellen zijn die in Europa nooit zijn uitgebracht maar wel de moeite waard zijn om ze te spelen.
Precies. En ik vind dat een wel een redelijk belangrijke feature van m'n PSP.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik snap sowiezo niet dat mensen met een burnoutledgends umd een mario 1 van de memorystick gaan laden.
Nee..natuurlijk nie Daarom doe je ze toch allebei op je memcard..quote:Ik snap sowiezo niet dat mensen met een burnoutledgends umd een mario 1 van de memorystick gaan laden.
Tja...die 32 MB is alleen bedoeld voor savegames. Dus niet voor games, etc.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:15 schreef Onsokumaru het volgende:
[..]
Vind zelf dat je standaard een 1 gb memcard nodig moet hebben , om alles uit je PSP te kunnen halen !!
nee hoor, schermen zijn vrijwel hetzelfde qua omvang. Ik geef alleen maar aan dat mensen niet teveel multi functionele eisen moeten hebben van de psp omdat het een game machine is, deze mensen zouden dan serieus een palm of pocket pc moeten overwegen waar álle emu's, apps en media spelers voor zijn die je je maar kan wensen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nee mn psp. Een gemiddelde palm heeft een kleiner scherm dan de PSP lijkt mij zo ? Dus waarom zou je op je palm film gaan kijken ?
Dan vraag ik me af waarom je in godsnaam mp3's en films op dat ding gaat kijken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam daarvoor een PSP willen?Ik vind dat persoonlijk zo'n onzin... De PSP heb je voor films, mp3 en flitsende, near console quality, games.
Als je um wil verkopen!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:20 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb een 512MB memory card en ik gebruik hem eigenlijk nooit. Die 32MB was ook wel goed geweest
op alle palm en pocket pc's?quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
En noem mij nog eens een handheld waar ik MAME. op kan spelen?
Gelukspikkiequote:Op vrijdag 23 september 2005 11:46 schreef Roi het volgende:
Winning Eleven bedoel je?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:10 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga morgen denk ik toch maar PES halen... ik kan echt niet langer wachten
Yes, ofcourse!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |