Mijn huiswerk moet ik juist op de computer makenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Huiswerk en computeren gaan niet samen, hup ! naar de keukentafel want daar staat geen computer !
LEVE DE ICT.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn huiswerk moet ik juist op de computer maken.
hou je bek nou eensquote:Op woensdag 28 september 2005 15:32 schreef Maikuuul het volgende:
Bah :/ Imberr begint vies nederlands te praten als een noob ! laten we haar redden !
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:32 schreef Maikuuul het volgende:
Bah :/ Imberr begint vies nederlands te praten als een noob ! laten we haar redden !
Je bent gewoon jaloers dat zij zoeen intieme dingen tegen mij zegt en niet tegen jou :/quote:
Dat kan niet meerquote:Op woensdag 28 september 2005 15:33 schreef B_BOY het volgende:
probeer plaatje te wijzigen gaat allleen tietuh sloom.
Ik hoef geen meisje van 15 te hebben die intieme dingen tegen mij zegtquote:Op woensdag 28 september 2005 15:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat zij zoeen intieme dingen tegen mij zegt en niet tegen jou :/
kheb hem wel ff in de wiki verandert.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kan niet meer.
Laat maar staan dus.
Welquote:Op woensdag 28 september 2005 15:36 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik hoef geen meisje van 15 te hebben die intieme dingen tegen mij zegt
Wellus !quote:
nee.. en ook niks intiemsquote:Op woensdag 28 september 2005 15:40 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Imberr wil je wat imtiems tegen me zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |