Maar de 2 weken die ik nu heb is niets in verhouding tot wat je op school hebtquote:Op donderdag 15 september 2005 22:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ben blij dat je nog vakantie hebt
Trustequote:Op donderdag 15 september 2005 22:59 schreef Imberr het volgende:
tvp
en ik ga slapen
truste allemaal
Ja ik leef nogquote:
slaapsequote:Op donderdag 15 september 2005 23:05 schreef Brechtje het volgende:
Ik ga ook slapen, moet er weer vroeg uit.
Slaap lekker allemaal
Slaap zacht o betoverende schonequote:Op donderdag 15 september 2005 23:05 schreef Brechtje het volgende:
Slaap lekker allemaal
Trustenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:05 schreef Brechtje het volgende:
Slaap lekker allemaal
Ja grappig.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:05 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Slaap zacht o betoverende schone
Gewoon blijven proberenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ik de OP verander lukt dat niet
pagina laad te lang
Ik geloof dat je de OP eerst moet veranderen, dat kopieren, dan de hele OP wissen en invoeren met alleen een - in de post. Daarna weer wijzigen en dan de goede OP erin plakken. Probeer t eens?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ik de OP verander lukt dat niet
pagina laad te lang
Hoezo grappig, ik vind je echt betoverend. Is je eigen schuld hoorquote:
Probeer het anders bij Maryse, die heeft vandaag half mannelijk fok al gehadquote:Op donderdag 15 september 2005 23:34 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Hoezo grappig, ik vind je echt betoverend. Is je eigen schuld hoor![]()
dooie boel inderdaadquote:Op donderdag 15 september 2005 23:54 schreef spenky het volgende:
*stormlooptopic*
owhkeej eff zienquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
ja lijkt er wel op, ook al zit ik eigenlijk op het moment vooral hier:
Wie was het ??
Ik vind regen maar nat en vaak is het nog koud ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:20 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vind regen helemaal niet romantisch :/
Welja, zo worden de mannen van de jongens gescheidenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:26 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben slapen, tot morgen allerbestegoeie vrienden !
Whehe, ik ben op het moment even niet ergens into.. Of een paar dingen tegelijk dan: fok, america's army online, mn laatste 3 xboxgames en standaardshit als uni en msnquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:37 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben weer helemaal in-to-Transport Tycoon Deluxe
Wow, spellingquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:43 schreef spenky het volgende:
heb wellus eerst wil je alles.. en daarna heb je nergens meer zin in...
hebbik ontiegelijke zin om te race... spelge download geinstleerd start ik het op
egt.. ehm nehh lama
Dude, je gaat BBOY achterna.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:43 schreef spenky het volgende:
heb wellus eerst wil je alles.. en daarna heb je nergens meer zin in...
hebbik ontiegelijke zin om te race... spelge download geinstleerd start ik het op
egt.. ehm nehh lama
Ik heb mn roeping gemist: ik had mod moeten wordenquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:14 schreef Jaguarized het volgende:
Ik wilde net roepen, waar is Gizmore
Ja joh. En toch niet gesolliciteerd?quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb mn roeping gemist: ik had mod moeten worden
Ik wacht tot ik wat meer tijd heb: zeg over een maandje of 3quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja joh. En toch niet gesolliciteerd?![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik wacht tot ik wat meer tijd heb: zeg over een maandje of 3
Moguh, je hebt wel gelijk: onweer is veel leukerquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:33 schreef spanky_menky het volgende:
goedemorgen allen !!!
Enneh, ik vind onweer veel romantischer
Zeker, afgelopen vakantie in Duitsland zaten we onder een paar wolken waar non-stop bliksems heen en weer vlogen, nog geprobeerd te filmen, maar dat lukte telkens niet, best jammer...quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:55 schreef B_BOY het volgende:
onweer is vooral super mooi om te zien.
Kan het ook niet helpen, er moeten gewoon meer users zijn maar die zijn kennelijk naar school allemaalquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:01 schreef B_BOY het volgende:
men ik ga douche. wrom ist hier zo stil? das saai..
Ben moe...quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kan het ook niet helpen, er moeten gewoon meer users zijn maar die zijn kennelijk naar school allemaal
Anders ik wel, moet je eens naar boven scrollen en dan kijken hoe laat ik wegging vannacht en hoe laat ik er vanochtend alweer wasquote:
Ik hoop het niet, ik spaar nu dus weer een post uit door dit hier te pastenquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:22 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Tsjah, je weet wat dat betekent, die berichten worden natuurlijk verwijderd
Tsjah, je weet wat dat betekent, die berichten worden natuurlijk verwijderdquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:19 schreef Gizmore het volgende:
Maak ik er gelijk een illegaal kwartetje van
Modjes
Net gedaan, even een sigaretje tussendoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:22 schreef B_BOY het volgende:
spanky's voor gizmore dus:P
ik ga ff roken..
dan wisselen wij elkaar mooi af.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:23 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Net gedaan, even een sigaretje tussendoor
Pciesquote:
dat genieten is gelukt hoor. nu me kamers opruimen:S :Squote:Op vrijdag 16 september 2005 10:28 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Pcies
zou zeggen, geniet ervan
Deed ik ook
spanky_menky!!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:28 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Pcies
zou zeggen, geniet ervan
Deed ik ook
niet allemaal van jouquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:44 schreef spenky het volgende:
http://www.google.nl/search?q=spenky&svnum=10&hl=nl&lr=&newwindow=1&c2coff=1&rls=GGLD,GGLD:2005-28,GGLD:nl&sa=N&tab=iw
allemaal accounts en dingen van mij
Zo'n chaos in je kamer?quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:08 schreef B_BOY het volgende:
whehe ik niet naar sgool moete alleen me kamer opruimen en das minstens net zo erg.
Dat is veel minder erg dan een 3,5 uur wiskunde volgen wat je allang begrijpt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 11:08 schreef B_BOY het volgende:
whehe ik niet naar sgool moete alleen me kamer opruimen en das minstens net zo erg.
quote:lizz-n originele sig heb je.
kheb 2 kamersquote:
chaos dusquote:Op vrijdag 16 september 2005 11:40 schreef B_BOY het volgende:
[..]
kheb 2 kamers
en om je even een indruk te geven zal ik een beschrijving maken van de kamer waar ik nu in zit.
LANGE LIJST
en verder weet ik het zo niet.
je kunt het wel in die categorie plaatsen ben nu me dvd's en cd;s en cd-roms aant uitzoeke dat zijn er egt teveel.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:16 schreef spenky het volgende:
jij had trouwens wel zin om te typen heh wat is een xylofoon
Succes, trek voor de veiligheid ook de stekker eruitquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:23 schreef B_BOY het volgende:
ow kutje moet nu me pc afsluiten want me pa gaat met de stroom kloten.
jaa en anders word er gespankt!quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:42 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Succes, trek voor de veiligheid ook de stekker eruit
ghehehe, of je pc krijgt een optater als je vader wat fout doet met de stroom...quote:
jaaa en dan gaan we die spankenquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:46 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
ghehehe, of je pc krijgt een optater als je vader wat fout doet met de stroom...
![]()
Pcies, gewoon weer die zweep erover gooien totdat je rug open ligtquote:
juistem zo hoort dat!!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:12 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Pcies, gewoon weer die zweep erover gooien totdat je rug open ligt![]()
![]()
YEAH !!!quote:
beetje wel heh... maar nu kunnen we elkaar spankenquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:15 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
YEAH !!!
Trouwens, rustig hier inderdaad...
beetje een worstfeest hier...
you kinky pervert!!! bend overquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:16 schreef spenky het volgende:
[..]
beetje wel heh... maar nu kunnen we elkaar spanken![]()
![]()
oehhh spannend als er maar niemand kijkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:18 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
you kinky pervert!!! bend over![]()
Kans is wel vrij groot hier natuurlijk...loopt storm...quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:23 schreef spenky het volgende:
[..]
oehhh spannend als er maar niemand kijken
Onweer is romantischquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:44 schreef Ayaxola het volgende:
Kut TT, kut regen!
Ik ben vandaag al 3 keer door die kutregen gefietst, zo wordt de 4e keer en vanavond de 5e keerquote:
Regen zuigt inderdaad, tenzij je in bed ligt....heerlijk tegen het raam....hummm....quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:51 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al 3 keer door die kutregen gefietst, zo wordt de 4e keer en vanavond de 5e keer
Cool, beet hij ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:59 schreef taart het volgende:
Mijn mentor heeft gewoon een 225 miljoen jaar oude krokodil gevonden![]()
bierquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:10 schreef B_BOY het volgende:
pc weer ingeschakeld,
B_BOY weer op foK!
kamers opgeruimd wat wil je nog meer?
Zo zie je maar weer, alles heeft een voordeelquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:05 schreef taart het volgende:
[..]
nee, maar daardoor viel er wel mooi een lesuur voor mij uit![]()
Naar huis, en slapen gaanquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:10 schreef B_BOY het volgende:
pc weer ingeschakeld,
B_BOY weer op foK!
vanavond weer. ik heb me pyjama nog aan man. en dan al aant bier zo wel zeer ernstig zijn:P maar wel lekker:Pquote:
Nou. Ik wil dat je mijn kamer ook even doet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:10 schreef B_BOY het volgende:
pc weer ingeschakeld,
B_BOY weer op foK!
in ruil voor wat??quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou. Ik wil dat je mijn kamer ook even doet.
oehh spannend ik voel een date aankomenquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ehh, je mag dan even mijn kamer gebruiken mits je geen rommel maakt.
nou nee daar word ik nou niet egt happy van. als ik jou nou even mocht gebruiken in je kamer met rommel gebruiken dan was het iets anders.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Fotoshoot 2 !quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:20 schreef spenky het volgende:
[..]
oehh spannend ik voel een date aankomen
Okay, ik haal een opblaaspop voor 2 euro ofzo en dan mag je daar gebruik van maken in mijn kamer, mits je geen rommel maakt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nou nee daar word ik nou niet egt happy van. als ik jou nou even mocht gebruiken in je kamer met rommel gebruiken dan was het iets anders.
Had het voorgelegt een opblaaspop van jouw te maken , maar volgende markt inspectoren en baas is er geen vraag naar.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay, ik haal een opblaaspop voor 2 euro ofzo en dan mag je daar gebruik van maken in mijn kamer, mits je geen rommel maakt.
bedankt voor het aanbod maar helaas daar word ik niet hitsig van.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay, ik haal een opblaaspop voor 2 euro ofzo en dan mag je daar gebruik van maken in mijn kamer, mits je geen rommel maakt.
neem je ijsmeis zelfquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:24 schreef B_BOY het volgende:
[..]
bedankt voor het aanbod maar helaas daar word ik niet hitsig van.
EEeeey !!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:24 schreef B_BOY het volgende:
[..]
bedankt voor het aanbod maar helaas daar word ik niet hitsig van.
vinnik nou lullig van die bee_boiquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:27 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, dan ga ik zelf maar aan de slag.
is masturberen op je bed ook rommel maken als je daarna alles netjes opruimt?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doen we niet aan he!quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:32 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
is masturberen op je bed ook rommel maken als je daarna alles netjes opruimt?
je hebt het nu over opruimen...he?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:27 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, dan ga ik zelf maar aan de slag.
ga waarschijnlijk studeren in rotterdam.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:28 schreef BObNL het volgende:
[..]
heb je een foto ofzo ? van jezelf ? Rotterdam![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:34 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
je hebt het nu over opruimen...he?
![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:34 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ga waarschijnlijk studeren in rotterdam.
inholland. media en entertainment management. maar ga hopelijk eerst een jaartje naar canada.quote:
waar?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:34 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ga waarschijnlijk studeren in rotterdam.
Ah weet waar je bedoeld. Is trouwen vlak bij men appyheijnquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
inholland. media en entertainment management. maar ga hopelijk eerst een jaartje naar canada.
ik ben 24quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:28 schreef spenky het volgende:
[..]
hoe oud ben jij??? je woont ook in rotterdam![]()
ik voel een rotterdam meeting aankomen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:39 schreef spenky het volgende:
[..]
stoer... waar is rotterdam west... zeggus wat points of intrest daar
roflquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:40 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik voel een rotterdam meeting aankomen.
24?quote:
scherp -10quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:45 schreef B_BOY het volgende:
moet je dan altijd jong zijn?
quote:
Moah vrouwen van 24 zijn ook nog steeds fit.quote:
ik ben superfitquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:47 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Moah vrouwen van 24 zijn ook nog steeds fit.
foto??quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:46 schreef nadiiii het volgende:
[..]
![]()
![]()
in december alweer 25![]()
alhoewel ik er niet zo uitzie
ze vragen zelfs nog mn legitimatie als ik sigaretten ga halen![]()
Gewoon naam vragen en morgen palen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:49 schreef Gabry het volgende:
Yay een meisje voegde me net toe op msn...
uit mn klas... en ik heb geen idee wie het is![]()
En zij maar doorlullen![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:51 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Gewoon naam vragen en morgen palen.
ff in mn agenda zettenquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:51 schreef 1040STf het volgende:
[..]
Gewoon naam vragen en morgen palen.
juistquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:54 schreef B_BOY het volgende:
maarr foto van nadi:P
16 is een mooie leeftijdquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:10 schreef spanky_menky het volgende:
25 is een mooie leeftijd...
ja, maar dat mag ik niet meer zeggenquote:
Vast welquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:16 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
ja, maar dat mag ik niet meer zeggen![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:21 schreef B_BOY het volgende:
ach ik zeg altijd maar zo 88 was is een verdomd mooi bouwjaar.
trust me...28 en 16 wordt niet geaccepteerd in deze maatschappij (veelal niet iig)quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:20 schreef Gabry het volgende:
[..]
Vast wel15 mag je waarschijnlijk niet zeggen, ik ook niet
![]()
flauw hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:25 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
trust me...28 en 16 wordt niet geaccepteerd in deze maatschappij (veelal niet iig)
Laten we het testen, vergeet niet pics te postenquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:25 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
trust me...28 en 16 wordt niet geaccepteerd in deze maatschappij (veelal niet iig)
Is dit een uitnodigingquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:27 schreef Gabry het volgende:
[..]
Laten we het testen, vergeet niet pics te posten![]()
houdoe.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:28 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging
Maarreh, ik mag naar huis...WOOHOO !!! Spreek jullie snel!!!!
Juiced.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:29 schreef B_BOY het volgende:
[..]
houdoe.
@ maryse
wie is de gelukkige?>
Moet je ook niet doen hehquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:34 schreef Imberr het volgende:weekend
en ik ga t weekend weer in met spierpijn
Hellowquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:34 schreef Imberr het volgende:weekend
en ik ga t weekend weer in met spierpijn
ik doe niksquote:
gym dusquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:42 schreef Lizz-n het volgende:
[..]hoe krijg je dat weer voor elkaar?
Atleet Imberrquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:42 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik doe niksmoesten rennen (heb ik wel meegedaan) en toen moesten we verspringen en daar had ik geen zin in dus ging ik beetje erg achteraan staan achter groep mensen enzo zodat de leraar me niet zou zien maar na een tijdje had ie door dat ik nog niet had gesprongen
![]()
[..]
gym dus![]()
quote:
jaaquote:
Mijn gymdocent op de havo had bij mn broer in de klas gezeten..quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
in de brugklas had ik dezelfde leraar als nu en toen wou ik niet hoogspringen en toen heeftie me nog de klas uitgestuurd![]()
![]()
Wij hebben er elk trimester een.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:50 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat was maar 1 keer per jaar bij ons![]()
Dat had ik ook.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:51 schreef Imberr het volgende:
wij zijn nu ook aan t 'trainen' voor de coopertest.. vandaag 8 min. non-stop rennen.. ben uuh.. 3x gestopt ofzomaar ik rende wel goed volgens de leraar
![]()
whaha!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wij hebben er elk trimester een.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wij hebben er elk trimester een.
Ik 1 in 5 jaarquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
whaha!!ik ook maar 1 per jaar!
lekker puh!!
![]()
![]()
euhhhh heb ik niet hier op de computerquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:54 schreef Imberr het volgende:
en bij t verspringen sprong ik net 3 m 10das een 4 half ofzo
Lekker dan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:53 schreef Imberr het volgende:
[..]
whaha!!ik ook maar 1 per jaar!
lekker puh!!
![]()
![]()
whoei bijna sportdagquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
sportdag heb ik over 2 wekenmaar dan ga ik iig wel tennissen
![]()
Met frisbee gooien is geweldigquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Lekker dan.
Ik ben alleen goed in softbal en trefbal. Dingen naar mensen hun hoofd gooien/slaan gaat nog wel. En frisbeen.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
sportdag heb ik over 2 wekenmaar dan ga ik iig wel tennissen
![]()
dat mag helemaal niet!! dat is zielugquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:56 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Met frisbee gooien is geweldigVooral als je m keihard tegen iedereen aan gaat gooien
Ja maar meestal gaat het ook perongeluk.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:57 schreef spenky het volgende:
[..]
dat mag helemaal niet!! dat is zielug
Totdat je hem zelf tegen je hoofd aan krijgtquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:56 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Met frisbee gooien is geweldigVooral als je m keihard tegen iedereen aan gaat gooien
gooi je een beetje goed hard?quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:57 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ja maar meestal gaat het ook perongeluk.
Vorige week heb ik MIJN sport gevonden: Discuswerpen!
Wat ook nogal vaak gebeurd, als je lang bentquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:58 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Totdat je hem zelf tegen je hoofd aan krijgt![]()
QuickTime ??quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:58 schreef B_BOY het volgende:
met welk programma kan ik een .mov bestand openen.
kwiktijdquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:58 schreef B_BOY het volgende:
met welk programma kan ik een .mov bestand openen.
Als je lang bent.. moet je bukkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:59 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Wat ook nogal vaak gebeurd, als je lang bent![]()
stoerrrrrquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:59 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Een beetje goed hard?
Ik gooide wel het verste van iedereen![]()
Hehe. De L.O.-docent flikkerde vandaag zo'n frisbee tegen de kop van een of ander trollenmeis.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:56 schreef k-Rin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb ook gym
Dat is dindsdag 3 uur fitnis de eerste 3 uur
En donderdag 3 uur vechtsport ( hierna ga ik ook nog even fitnissen want ik heb dan tussen uur
Blij dat ik niet zo heel lang ben.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:00 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Als je lang bent.. moet je bukken![]()
Bruggers die gaan janken met gymquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hehe. De L.O.-docent flikkerde vandaag zo'n frisbee tegen de kop van een of ander trollenmeis.Bloedlip, janken, leraar in paniek.
Softbal is ook leukMet zo'n knuppel naar ballen meppen.
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:02 schreef Imberr het volgende:
softbal is leuk ja![]()
doe ik ook t liefste met gym
Softbal is saai. Voetbalquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:02 schreef Imberr het volgende:
softbal is leuk ja![]()
Ik ben het langste meisje in mijn gymklasquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Blij dat ik niet zo heel lang ben.
Bruggers?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:02 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Bruggers die gaan janken met gymGeweldig!
En van die bruggers die denken dat ze makkelijk 12 minuten op topsnelheid kunnen rennen, en dan na 2 minuten uitgeput naast de baan neerzakken![]()
We leren allemaal dingen hoe je moet handelen als iemand met een mes of pistool aankomt.quote:
Wat is dat op jou avatar eigenlijk?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:03 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ik ben het langste meisje in mijn gymklasOok al scheel ik maar een centimeter met 3 andere meisjes.
ik ben juist de kleinstequote:Op vrijdag 16 september 2005 17:03 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ik ben het langste meisje in mijn gymklasOok al scheel ik maar een centimeter met 3 andere meisjes.
Knuppels.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:02 schreef Imberr het volgende:
softbal is leuk ja![]()
Dat is stoerquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We leren allemaal dingen hoe je moet handelen als iemand met een mes of pistool aankomt.
Heb gister geleerd iemand zijn been over te trappen als je op de grond ligt
Ik ben iig niet de grootste van de jongens.quote:
Das zelfverdediging, geen vechtsportquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We leren allemaal dingen hoe je moet handelen als iemand met een mes of pistool aankomt.
Een belquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:04 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wat is dat op jou avatar eigenlijk?
Hoort ook bij het vechtenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
Das zelfverdediging, geen vechtsport![]()
![]()
Ja maar we moeten toch vechten leren judo-jutzi hoe je dat ook schrijft. en nog zo'n gedoequote:Op vrijdag 16 september 2005 17:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
Das zelfverdediging, geen vechtsport![]()
![]()
Okquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:06 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Een bel
Bellen blazen is echt een obsessie![]()
als iemand op zijn buik op de grond ligt met zijn bene gestrekt. leg je de enkel van zijn ene been in zijn knieholte en dan duw je het andere been(waar dus die enkel opligt) richting zjin kont. wed maar dat hij gaat piepen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
M'n broer heeft 'm bewerkt, ik kan er niks aan doenquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ok
Ik zie er niet echt een bel in maargoed, ook een beetje een gekke schaduw
Dat mogen wij nietquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:08 schreef B_BOY het volgende:
[..]
als iemand op zijn buik op de grond ligt met zijn bene gestrekt. leg je de enkel van zijn ene been in zijn knieholte en dan duw je het andere been(waar dus die enkel opligt) richting zjin kont. wed maar dat hij gaat piepen.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat mogen wij niet
Maar als hij dan zo ligt doe ik handboeien bij hem om
Heb je vast altijd bij jequote:Op vrijdag 16 september 2005 17:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat mogen wij niet
Maar als hij dan zo ligt doe ik handboeien bij hem om
tanden op stoeprand leggen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
gummy-knuppel in nek nek rammen
Okequote:Op vrijdag 16 september 2005 17:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
eerste woord is toch judo - nogwat
Dat is nog wat anders
gekkie!quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja stel je voor je komt een leuk meisje tegen![]()
tis een super goede film, en nee niet racistisch als je hem goed bekijkt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:13 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Na die scene had ik spontaan geen zin meer om te kijken![]()
Dus je heb alleen de eerste 10 minuten gezien van die film?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:13 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Na die scene had ik spontaan geen zin meer om te kijken![]()
Heb 'm wel verder gekeken, maar m'n aandacht dwaalde af. Zag om de 10 seconden weer dat beeld voor mequote:Op vrijdag 16 september 2005 17:14 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dus je heb alleen de eerste 10 minuten gezien van die film?![]()
WHAAAATquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:13 schreef TehRockstar het volgende:
Goblet of Fire, trailer 2.http://movies.aol.com/mov(...)AOLMOV00120000000001
HarryCho Chang
Geen fotoquote:Op vrijdag 16 september 2005 17:22 schreef TehRockstar het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0993242/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |