jaa en anders word er gespankt!quote:Op vrijdag 16 september 2005 12:42 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Succes, trek voor de veiligheid ook de stekker eruit
ghehehe, of je pc krijgt een optater als je vader wat fout doet met de stroom...quote:
jaaa en dan gaan we die spankenquote:Op vrijdag 16 september 2005 12:46 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
ghehehe, of je pc krijgt een optater als je vader wat fout doet met de stroom...
![]()
Pcies, gewoon weer die zweep erover gooien totdat je rug open ligtquote:
juistem zo hoort dat!!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:12 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
Pcies, gewoon weer die zweep erover gooien totdat je rug open ligt![]()
![]()
YEAH !!!quote:
beetje wel heh... maar nu kunnen we elkaar spankenquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:15 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
YEAH !!!
Trouwens, rustig hier inderdaad...
beetje een worstfeest hier...
you kinky pervert!!! bend overquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:16 schreef spenky het volgende:
[..]
beetje wel heh... maar nu kunnen we elkaar spanken![]()
![]()
oehhh spannend als er maar niemand kijkenquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:18 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
you kinky pervert!!! bend over![]()
Kans is wel vrij groot hier natuurlijk...loopt storm...quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:23 schreef spenky het volgende:
[..]
oehhh spannend als er maar niemand kijken
Onweer is romantischquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:44 schreef Ayaxola het volgende:
Kut TT, kut regen!
Ik ben vandaag al 3 keer door die kutregen gefietst, zo wordt de 4e keer en vanavond de 5e keerquote:
Regen zuigt inderdaad, tenzij je in bed ligt....heerlijk tegen het raam....hummm....quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:51 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al 3 keer door die kutregen gefietst, zo wordt de 4e keer en vanavond de 5e keer
Cool, beet hij ?quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:59 schreef taart het volgende:
Mijn mentor heeft gewoon een 225 miljoen jaar oude krokodil gevonden![]()
bierquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:10 schreef B_BOY het volgende:
pc weer ingeschakeld,
B_BOY weer op foK!
kamers opgeruimd wat wil je nog meer?
Zo zie je maar weer, alles heeft een voordeelquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:05 schreef taart het volgende:
[..]
nee, maar daardoor viel er wel mooi een lesuur voor mij uit![]()
Naar huis, en slapen gaanquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:10 schreef B_BOY het volgende:
pc weer ingeschakeld,
B_BOY weer op foK!
vanavond weer. ik heb me pyjama nog aan man. en dan al aant bier zo wel zeer ernstig zijn:P maar wel lekker:Pquote:
Nou. Ik wil dat je mijn kamer ook even doet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:10 schreef B_BOY het volgende:
pc weer ingeschakeld,
B_BOY weer op foK!
in ruil voor wat??quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou. Ik wil dat je mijn kamer ook even doet.
oehh spannend ik voel een date aankomenquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ehh, je mag dan even mijn kamer gebruiken mits je geen rommel maakt.
nou nee daar word ik nou niet egt happy van. als ik jou nou even mocht gebruiken in je kamer met rommel gebruiken dan was het iets anders.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Fotoshoot 2 !quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:20 schreef spenky het volgende:
[..]
oehh spannend ik voel een date aankomen
Okay, ik haal een opblaaspop voor 2 euro ofzo en dan mag je daar gebruik van maken in mijn kamer, mits je geen rommel maakt.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nou nee daar word ik nou niet egt happy van. als ik jou nou even mocht gebruiken in je kamer met rommel gebruiken dan was het iets anders.
Had het voorgelegt een opblaaspop van jouw te maken , maar volgende markt inspectoren en baas is er geen vraag naar.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay, ik haal een opblaaspop voor 2 euro ofzo en dan mag je daar gebruik van maken in mijn kamer, mits je geen rommel maakt.
bedankt voor het aanbod maar helaas daar word ik niet hitsig van.quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay, ik haal een opblaaspop voor 2 euro ofzo en dan mag je daar gebruik van maken in mijn kamer, mits je geen rommel maakt.
neem je ijsmeis zelfquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:24 schreef B_BOY het volgende:
[..]
bedankt voor het aanbod maar helaas daar word ik niet hitsig van.
EEeeey !!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:24 schreef B_BOY het volgende:
[..]
bedankt voor het aanbod maar helaas daar word ik niet hitsig van.
vinnik nou lullig van die bee_boiquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:27 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, dan ga ik zelf maar aan de slag.
is masturberen op je bed ook rommel maken als je daarna alles netjes opruimt?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doen we niet aan he!quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:32 schreef spanky_menky het volgende:
[..]
is masturberen op je bed ook rommel maken als je daarna alles netjes opruimt?
je hebt het nu over opruimen...he?quote:Op vrijdag 16 september 2005 15:27 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, dan ga ik zelf maar aan de slag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |