Wat een drogredenatie.quote:Op zondag 11 september 2005 11:31 schreef Conflict het volgende:
Ik vraag jou toch ook niet te overleggen voordat je een topic opent?
En ik zeg dat je nu op moet houden met je zuigerige gedrag en zeker geen mensen dood gaan wensen op het forum anders is het al snel afgelopen met jou hier.quote:Op zondag 11 september 2005 12:03 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
edit
[..]
Wat een drogredenatie.
Jij zegt dat je iets vaag vindt, dus dan zeg ik dat jij dan beter voor opheldering kan vragen in plaats van het topic op slot te tieferen!
Blijkbaar, ik vond het ook een beetje gek maar ja..quote:Op zondag 11 september 2005 15:16 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Bestaan de GC mod topics pas sinds mei 2005
quote:Op zondag 11 september 2005 10:15 schreef Conflict het volgende:
coz was zo grappig om volkomen nutteloos dit topic omhoog te kicken. Erg lullig voor de mensen die netjes de enquete invulden. Bedankt he coz!
Verder zijn enquetes toch niet de bedoeling hier. Slotje.
Ok, is nu al goed... Maar je moet wel onthouden dat je ff naar de datum kijkt en of het nog nuttig is om 'm te kicken. Juist bij een topic als deze is het gewoon lullig voor de mensen die zinloos alle vragen gaan beantwoorden.quote:Op zondag 11 september 2005 22:43 schreef coz het volgende:
[..]wist niet dat het een topickick was , was iig niet zo bedoeld , maar ik had hem wel ingevuld hoor . (alleen vergeten de quote tag te verwijderen)
Probeer het eens wat netter te vragen, zo gaan we niet met elkaar om hier.quote:Op maandag 12 september 2005 00:16 schreef Tobbes het volgende:
Terroristen hebben dijken als doelwit
Lul man, waarom dat topic dicht?
Het liep wel aardig, kan je anders niet TT veranderen in: Op welk niveau woon jij?
Niet?quote:Op maandag 12 september 2005 00:21 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
[..]
Probeer het eens wat netter te vragen, zo gaan we niet met elkaar om hier.
Ja maar het is gewoon hetzelfde topic. Die reactie van hem was al daar gepost, het is toch beter om gewoon in dat topic te posten? Ik zal anders vragen het gesloten topic in die ander te laten mergen.quote:Op maandag 12 september 2005 00:16 schreef Tobbes het volgende:
Terroristen hebben dijken als doelwit
Lul man, waarom dat topic dicht?
Het liep wel aardig, kan je anders niet TT veranderen in: Op welk niveau woon jij?
Misschien was dat beter geweest. Maar dan had het meteen gesloten moeten worden en niet na 50 posts. Wat is er an sich tegen dit topic?quote:Op maandag 12 september 2005 00:26 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar het is gewoon hetzelfde topic. Die reactie van hem was al daar gepost, het is toch beter om gewoon in dat topic te posten? Ik zal anders vragen het gesloten topic in die ander te laten mergen.
Ik zit maar 14 uur per dag op fok dus het kan gebeuren dat een topic niet direct gezien wordt door mij. Dit topic was van tien uur ofzo en laat ik net ff een uurtje tv gekeken hebben en ff SimCity gespeeld.quote:Op maandag 12 september 2005 00:27 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Misschien was dat beter geweest. Maar dan had het meteen gesloten moeten worden en niet na 50 posts. Wat is er an sich tegen dit topic?
quote:Op maandag 12 september 2005 00:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik zit maar 14 uur per dag op fok dus het kan gebeuren dat een topic niet direct gezien wordt door mij. Dit topic was van tien uur ofzo en laat ik net ff een uurtje tv gekeken hebben en ff SimCity gespeeld.
Ik zag dat topic gewoon als crossposting en ben van mening dat het gemakkelijk in dat andere topic erbij kan. Niet om te pesten.
Ik kan als moderator zijne niet mergen, heb het wel aan de FA's gevraagd.
Veel succes met het andere topic. Er zullen weer veel mensen gaan reageren. Helaas zijn dat niet de mensen waar het Fok! het over algemeen van moet hebben.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:14 schreef Natalie het volgende:
Dat is geen discussie, -Angel-, da's uitlokken. Ik had ook kunnen zeggen: 'Dubbel'. Had je dat wel geaccepteerd? Het is immers nog waarheid ook.
-Angel- check je mail even.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:17 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Veel succes met het andere topic. Er zullen weer veel mensen gaan reageren. Helaas zijn dat niet de mensen waar het Fok! het over algemeen van moet hebben.
Ik ben het overigens met deze heer eens. Kleurloze mods, kleurloze posters. Saaie kutvertoning hier bij tijd en wijlen.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:10 schreef -Angel- het volgende:
Wat voor onzin is het nu weer om dit topic te sluiten: De users lijken wel blasé de laatste tijd. Bljkbaar snap je niet echt dat het niet om een lemming gaat. Zoals het daar staat denk ik erover. Je zou het beter kunnen copy pasten in het andere topic. Aangezien ik er geband ben.
Da's een ONZ topic, je zit in het verkeerde FB gebeurenquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:16 schreef coz het volgende:
en over kleurloze mods gesproken ....
welgeteld 3 minuten kreeg deze grap levensrecht
matige buitenaardse humor
maar bij dezelfde mod navragen in feedback schiet dan natuurlijk ook niet op
laat staan dat de clou best duidelijk is .. maargoed dat zal wel aan mij liggen![]()
Ik heb hem verplaatst, al weet ik niet zeker of het daar open zal blijven...quote:Op zondag 18 september 2005 15:13 schreef nlboy het volgende:
Ken deze topic: Brand in Huizen...(NH) naar het nieuwsgedeelte? Bedankt!
daarom stond er ookquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
Da's een ONZ topic, je zit in het verkeerde FB gebeuren
geeft niets verderquote:Op vrijdag 16 september 2005 23:16 schreef coz het volgende:
en over kleurloze mods gesproken ....
[snip]
bij dezelfde mod navragen in feedback
dan heb ik je topic verkeerd geinterpreteerd...quote:Op zondag 18 september 2005 20:23 schreef Leshy het volgende:
Als je een topic sluit vanweg een link naar een maf filmpje, zet er dan tenminste bij dat het in een centraal "Check dit filmpje"-topic (die ik niet had gezien) thuishoort, niet dat het om spam gaat.Voor zover ik weet en de Fok!-policy begrijp is spam nog altijd het linken naar pagina's om hits te genereren, niet naar een filmpje en-of afbeelding.
In elk geval, ik neem aan dat de link wel gewoon in het eerder genoemde topic geplaatst mag worden, of is het dan nog steeds spam? [afbeelding]
donder op met je gezever over je kleurloze mods joh, ga in het ONZ FB topic zeuren over je topic.quote:Op zondag 18 september 2005 19:19 schreef coz het volgende:
[..]
daarom stond er ook
[..]
geeft niets verder![]()
Okay, doe ik dat, dank jequote:Op zondag 18 september 2005 20:30 schreef buzzer het volgende:
Je mag het filmpje natuurlijk in dat topic plaatsen
ik was duidelijk even te snel met oordelenquote:
Sorry, zal proberen ontopic te blijvenquote:Op zondag 18 september 2005 22:32 schreef buzzer het volgende:
niet slowchatten in dit topic svp
Als er één iemand niet kleurloos is, ben jij het welquote:Op zondag 18 september 2005 20:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
donder op met je gezever over je kleurloze mods joh, ga in het ONZ FB topic zeuren over je topic.
kun je iets specifieker zijn ?quote:Op woensdag 21 september 2005 00:39 schreef heiden6 het volgende:
Onbewust rare dingen doen
Doe eens wat netter editten a.j.b. conflict, ziet er niet uit zo. Dan zal ik je verder niet meer helpen herinneren aan je inconsequenties, goed?
Je bent niet kleurloos, je bent blauw.quote:Op zondag 18 september 2005 20:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
donder op met je gezever over je kleurloze mods joh, ga in het ONZ FB topic zeuren over je topic.
Mijn post, die is gecensureerd door cf.quote:
mss iets voor jou ?quote:Op zondag 18 september 2005 20:32 schreef Conflict het volgende:
Als jij niet continu door blijft gaan met offtopic berichten in een topic dat ik probeer op te schonen hoef ik helemaal niks te editten.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:39 schreef heiden6 het volgende:
Onbewust rare dingen doen
Doe eens wat netter editten a.j.b. conflict, ziet er niet uit zo. Dan zal ik je verder niet meer helpen herinneren aan je inconsequenties, goed?
Whatever man. Het ziet er nog steeds niet uit, en je blijft inconsequent: Onbewust rare dingen doenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:48 schreef Conflict het volgende:
[..]
Als jij niet continu door blijft gaan met offtopic berichten in een topic dat ik probeer op te schonen hoef ik helemaal niks te editten.
dat topic is inmiddels vol, dus dat kunnen we ook laten rustenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Whatever man. Het ziet er nog steeds niet uit, en je blijft inconsequent: Onbewust rare dingen doen
de sluitpost lijkt me duidelijk genoeg. we hebben geen behoefte aan weer een nieuwe reeks. Voor je het weetis de Topiclijst een reeksenlijst met ieder zijn eigen kliekje, en dat is nou net wat we willen voorkomen.quote:Op zondag 25 september 2005 22:41 schreef Conflict het volgende:
Laten we hier geen reeks van maken. De andere stedentopics gaan ook dicht namelijk.
Voor slowchat is er ruimte genoeg in de andere topics. Reeksen hebben we genoeg.
Die topics zijn eigenlijk niet de bedoeling. Ik heb ook een ander adoreer topic gesloten. Je krijgt dan zoiets van: "als dat mag, mag dit ook". Ik heb dat eerste deel gewoon laten gaan maar het is niet de bedoeling dat heel GC straks vol met stedentopics staat.quote:Op zondag 25 september 2005 23:24 schreef Aurelium het volgende:
Hoi. Bij deze wil ik even bezwaar aantekenen tegen het besluit om het 2e Breda topic te sluiten.
welk topic heb je het over ?quote:Op maandag 26 september 2005 22:28 schreef -Angel- het volgende:
Buzzer, waarom? Waarom? Het was een serieus topic. Ik dacht al waarom die kinderachtige reacties maar nu weet ik het.
zo zijn er zoooooow velen. dat kan de reden niet zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
Nou, vond je het een nuttig topic dan? Dat sloeg echt nergens op.
.
Ja, maar dat palindroom-topic spande de kroon wat dat betreft.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zo zijn er zoooooow velen. dat kan de reden niet zijn.
Alle palindrooms waren al eens geweest!quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:27 schreef dolle_hond het volgende:
en waarom moet t palindroom-topic na jaren opeens dicht?
ik snap t niet, ook al kom ik er nu dus nauwelijks meer.
ik flikker gewoon al die topics dicht hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 02:01 schreef Pracissor het volgende:
Pleit hier voor een hoge straf voor Yildiz.
gooi maar dicht, zijn laatste post ontheft het nut van mijn topic.
wat denk je?quote:Op woensdag 28 september 2005 09:55 schreef Qlarice het volgende:
Hypocrisie m.b.t. de Yildiz sage :/
Waarom dicht ?
Zeg wijsneus,jij flikkert topics zomaar op slot. Op zn minst had er een post bijgekunt waarom die op slot was gemiktquote:
Moet je horen wijsneus, ik heb sinds vannacht tientallen van die topics op slot geflikkerd en heb geen zin meer om telkens hetzelfde te zeggen. Een topic per onderwerp is genoeg.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:03 schreef Qlarice het volgende:
[..]
Zeg wijsneus,jij flikkert topics zomaar op slot. Op zn minst had er een post bijgekunt waarom die op slot was gemikt
1 topic per onderwerpquote:Op woensdag 28 september 2005 10:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
Moet je horen wijsneus, ik heb sinds vannacht tientallen van die topics op slot geflikkerd en heb geen zin meer om telkens hetzelfde te zeggen. Een topic per onderwerp is genoeg.
Speciaal voor jou heb ik nog ff wat gezegd in dat geweldige topic![]()
als je even in de topiclijst had gekeken, had je het zelf ook wel kunnen bedenken..quote:Op woensdag 28 september 2005 10:03 schreef Qlarice het volgende:
[..]
Zeg wijsneus,jij flikkert topics zomaar op slot. Op zn minst had er een post bijgekunt waarom die op slot was gemikt
Het is echt niet zo dat ik nu vol zelfnoegzaamheid in mijn handen zit te wrijven zo van "sow he dat heb ik toch maar even geflikt zonder al teveel poespas"quote:Op donderdag 29 september 2005 13:28 schreef Godlike02 het volgende:
Zo buzzer
Toch maar even bij stil staan
Wie had dat gedacht zonder een kick te geven is Singles dicht
Niemand protesteren, geen klachten van de singles en ze trekken zelf de stekker er voortijdig uit.
Waarschijnlijk lootjes getrokken wie het slechte nieuws ging brengen![]()
HW? Nee ligt gevoelig met TCdan word het persoonlijk opgevat.
Conflict? Nee te veel mensen in singles die ook in ONZ komen. Die nemen conflict nooit serieus.![]()
Grapje conflict
Dus Buzzer maar! Gefeliciteerd met deze ondankbare taak![]()
Ooit zo makkelijk een reeks gesloten?
![]()
Ik vind het wel vreemd wat hij zegt maar niet zo vreselijk om hem aan te moeten pakken.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:44 schreef Pracissor het volgende:
Steun aan het kabinetsbeleid, door de Nederlandse bevolking
Achterlijke post, kan een Modje deze persoon ff aanpakken?
dat van mij ookquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 20:14 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik vind het wel vreemd wat hij zegt maar niet zo vreselijk om hem aan te moeten pakken.
Geen idee, ik doe dat op gevoel...quote:Op donderdag 29 september 2005 20:56 schreef Pracissor het volgende:
[..]
![]()
Wanneer wordt de grens dan wel overschreden?
kom dan op zijn minst met een betere OPquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:47 schreef Roellio het volgende:
Buzzer, waar slaat dit slotje nu weer op: [5 oktober] Dag van de leraar! ?
Het is wel degelijk een serieus topic en ik verwacht daarom dat de modjes hier er ook dusdanig mee omgaan.
Anders had ik 'm net zo goed in ONZ kunnen openen!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:34 schreef ruby het volgende:
Beetje jammer dat je de reden er niet bij hebt vermeld
Lijkt me duidelijk. In GC zitten ze niet te wachten op nog een (postopkrik) reeks.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:30 schreef Conflict het volgende:
Nee, geen reeks erbij...
als je goed had gekeken, had je gezien dat ik al erder een deel twee had gesloten. We zijn het aantal reeksen fors aan het terugdringen, en hebben zeker geen behoefte aan een nieuwe reeks. Wat Calvobbes zegt dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:34 schreef ruby het volgende:
Beste Conflict,
Ik zie dat je m'n topic Wat gaan we doen vandaag? Deel 2 in General Chat gesloten hebt.
Beetje jammer dat je de reden er niet bij hebt vermeld en 'm gewoon klakkeloos gesloten hebt met de mededeling dat ik maar een ander leuk topic moest verzinnen.
Dat jij het eventueel een waardeloos topic vindt, dat mag natuurlijk. Maar ik vind wel een geinig topic en blijkbaar een stel anderen ook.
Dus zou het topic weer open gegooid kunnen worden?
Bedankt. gr. Ruby
van mij best maar je huiswerk moet je zelf maar maken. Verder mist er een openingspost en moet de lezer direct naar een andere site. Daarom heb ik het gesloten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:45 schreef Auxerre het volgende:
Conflict, waarom mag ik niet om andermans mening vragen?
Waarom
Er staat wel een reden bij. We willen gewooon geen nieuwe reeksen erbij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:34 schreef ruby het volgende:
Beste Conflict,
Ik zie dat je m'n topic Wat gaan we doen vandaag? Deel 2 in General Chat gesloten hebt.
Beetje jammer dat je de reden er niet bij hebt vermeld en 'm gewoon klakkeloos gesloten hebt met de mededeling dat ik maar een ander leuk topic moest verzinnen.
Dat jij het eventueel een waardeloos topic vindt, dat mag natuurlijk. Maar ik vind wel een geinig topic en blijkbaar een stel anderen ook.
Dus zou het topic weer open gegooid kunnen worden?
Bedankt. gr. Ruby
Ik wist niet eens dat er al eerder een deel 2 was geopend, dus vandaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 07:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
als je goed had gekeken, had je gezien dat ik al erder een deel twee had gesloten. We zijn het aantal reeksen fors aan het terugdringen, en hebben zeker geen behoefte aan een nieuwe reeks. Wat Calvobbes zegt dus
je had die andere dus niet gezien, daar zat de hik dusquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er al eerder een deel 2 was geopend, dus vandaar.
En ja, nu snap ik de reden waarom het gesloten is, omdat je er bij vermeldt dat jullie het aantal reeksen aan het terugdringen zijn. Maar dat vermeldde Conflict er niet bij, hij vermeldde alleen "geen nieuwe reeks erbij" en dat ik maar een nieuw leuk topic moest verzinnen, dus ik begreep niet helemaal waarom, zie je?![]()
het topic wat je hier aanhaalt is het topic wat ik bedoel. het lijkt mij dat dat naadloos elkaar aansluitquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:04 schreef Angelic1 het volgende:
Omdat FOK! zo "klantvriendelijk" is hier nog maar een keer:
FOK! in de media of FOK!kers in de media zijn volgens mij twee hele verschillende topics! Of ik moet een ander topic over FOK!kers in de media over het hoofd hebben gezien? Misschien handig om dan voortaan een linkje er bij te zetten naar het dubbele topic, maar volgens mij is dat er niet.
Nee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:19 schreef buzzer het volgende:
het topic wat je hier aanhaalt is het topic wat ik bedoel. het lijkt mij dat dat naadloos elkaar aansluit
zat ik ook naar te kijken, ik weet niet hoe die op slot is gegaan, ik weet van niks.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
Ik begrijp oproep NS-stations niet wat doe je?
Ik wacht nog steeds met spanning afquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:21 schreef Conflict het volgende:
Ik zal het ook even met buzzer over dat topic hebben want volgens mij gaat er ergens iets mis.
dat weet niemandquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:34 schreef Big_Boss_Man het volgende:
waar dowload jij je dvd's
Waar is die post onder de mijne nou goed voor?
Alhoewel ik begrijp dat je elk topic met de naam Yildiz erin zat begint te worden..quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:33 schreef trancethrust het volgende:
Yildiz
Dit was een Yildiz-topic dat geen Yildiz topic was in de zin die Conflict bedoelde; staat zelfs nog in de OPMag ie weer open? =)
Ik heb al zeker 50 Yildiztopics gesloten volgens mijquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:06 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Alhoewel ik begrijp dat je elk topic met de naam Yildiz erin zat begint te worden..
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:34 schreef Big_Boss_Man het volgende:
waar dowload jij je dvd's
Waar is die post onder de mijne nou goed voor?
Ik heb het gewijzigd voor jequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:18 schreef PLAE@ het volgende:
Waarvoor wordt jij door medefokkers benaderd?
Wil misschien even de tt veranderen in: Waarvoor wordt jij door medefokkers benaderd?
dank![]()
Ik denk dat je beter een andere naam kan verzinnen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:15 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Is het mogelijk om mijn topic [TR] nick LeisureSuitLarry --> KenSentMe hier onder te brengen? Ik vraag het even voordat ik vergeefse moeite doe en weer een slotje krijg. Kan ie dan direct doorgeplaats worden, of moet ik een nieuw topic aanmaken?
Ik vroeg niet of je denk dat mijn posting kans van slagen zou hebben, maar of je hem meteen op slot gooit als ik hem plaats.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:15 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter een andere naam kan verzinnen.![]()
ik denk dat 'ie vrij snel dicht zou zitten ja. Vooral omdat zo'n topic weinig toevoegend is voor anderen. Het zou al vrij snel slowchtat/bagger zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:48 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Ik vroeg niet of je denk dat mijn posting kans van slagen zou hebben, maar of je hem meteen op slot gooit als ik hem plaats.
Ik begrijp dat het klote is. Een aangemaakte account wordt nooit meer verwijderd op FOK! Je zou je probleem eens voor kunnen leggen aan een Forum Admin via forum@fok.nlquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:54 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Ja, en dan ook nog door een user die zegt dat het een kloon is van een gebande user. Valt er niks te regelen ofzo dat ik dat account over kan nemen, history maakt me niet uit. Waarschijnlijk is de ban van de originele user niet meer van kracht, want KenSentMe heeft al weer twee weken niet meer gepost.
Komen vervallen accounts eigenlijk ooit vrij?
sorry, hij zit dichtquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Yvonne bedankt voor jouw inzet!
Kan er even Jouw van gemaakt worden?
Thnx
Is al okequote:
quote:
de toon van de openingspost is niet echt discussiewaardig, en gaat zeker geen discussie opleveren die jij voor ogen hebt. Topic is m.i. terecht gesloten door mijn collega.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:34 schreef Deetch het volgende:
Waarom is dit topic gesloten voordat er een discussie op gang kon komen? Ik vind het namelijk wel een interessant punt: Is een maximaal toegstaan gewicht op te nemen in huwelijkse voorwaarden?
Mischien moet het naar recht ofzo?
Huwelijkse voorwarden een max gewicht?
Natalie heeft hem gewaarschuwd, en ik heb hem nog een laatste waarschuwing gegeven. ik hou het topic in de gatenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:35 schreef Tafkahs het volgende:
zeg, kan deze even met linkse hand worden aangepakt: Werkeloosheid - Linkse Luie Loeders
In Pol baggert ie ook met dergelijke laster ( Die Bos weer... vuile zieltjes winnaar )
CC: pol
Thanks, jullie doen het een stuk beter dan die pol-sufferdjes. Iets voor jou?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
Natalie heeft hem gewaarschuwd, en ik heb hem nog een laatste waarschuwing gegeven. ik hou het topic in de gaten
ik ben nog geen vijf jaar crew, anders had íe vast veel eerder dicht gezetenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:50 schreef Arcee het volgende:
Welke Fok!userid's ken jij allemaal uit je hoofd? deel 2
Dat geloof je toch niet.
Je gaat toch niet zeggen dat de crew bijna 5 jaar na openen ineens moeite heeft met dit topic?
Jij voert je eigen beleid uit binnen de crew?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:00 schreef Conflict het volgende:
ik ben nog geen vijf jaar crew, anders had íe vast veel eerder dicht gezeten![]()
Nee, ik vergader meestal even met iedereen als ik een topic sluit.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij voert je eigen beleid uit binnen de crew?
Sluit dan alleen nieuwe topics, maar niet topics die al 5 jaar lopen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:21 schreef Conflict het volgende:
Nee, ik vergader meestal even met iedereen als ik een topic sluit.
het staat in MUZ en is daar ook al in t FB-topic besproken en de mods hebben WEL naar de users geluisterd.quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:16 schreef Arcee het volgende:
Wat luister je nu? Oude Stijl #865
Wat is er bijvoorbeeld vernieuwend aan dit opsomtopic?
quote:Op zondag 23 oktober 2005 12:19 schreef dolle_hond het volgende:
het staat in MUZ en is daar ook al in t FB-topic besproken en de mods hebben WEL naar de users geluisterd.
hulde voor beathoven
jaquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als Conflict dat nou ook eens deed.
Of ben jij het er wel mee eens dat dat 5 jaar oude topic toch echt dicht moet?
Mag van mij ook dichtquote:Op zondag 23 oktober 2005 12:16 schreef Arcee het volgende:
Wat luister je nu? Oude Stijl #865
Wat is er bijvoorbeeld vernieuwend aan dit opsomtopic?
Bedankt voor de tip.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:59 schreef static het volgende:
Wat is dit voor kulredenering? Welke user/crewmember zou je irl op zijn bek slaan?
De users bepalen wat leuk is of niet; de moderator kijkt en stuurt.
Blijft het bij deze nutteloze oneliner of heb je iets meer in je mars?quote:
hier blijft het bij.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:18 schreef static het volgende:
[..]
Blijft het bij deze nutteloze oneliner of heb je iets meer in je mars?
Static, wat er ook is, ik ga niet met jou in discussie of gesprek, over wat dan ook. Als je een probleem hebt ga jezelf maar naar een FA ofzo.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:32 schreef static het volgende:
Ren maar naar het FA topic dan, knul.
Had ik ook.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:18 schreef static het volgende:
Euh? Jij bent mod hier? Ik heb geen probleem met jou maar met je slotje.
Daar gaat het me niet om, ik val over het feit dat hij mij niet te woord wil staan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:23 schreef SunChaser het volgende:
Het was eerlijk gezegd niet echt een geweldig topic Static, beetje in de categorie: Hey Bluezz, hou je echtgenoot eens bezig
Je zou natuurlijk ook gewoon de reden van je slotje even kunnen onderbouwen, in plaats van deze arrogante opstelling.quote:Op zondag 30 oktober 2005 09:22 schreef Conflict het volgende:
[..]
Static, wat er ook is, ik ga niet met jou in discussie of gesprek, over wat dan ook. Als je een probleem hebt ga jezelf maar naar een FA ofzo.
Deze mag je even uitleggenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:39 schreef BlueEyed het volgende:
laat ik daarbij aantekenen dat ik het slotje op zich terecht vind gezien de policy
Geen zin om te zoeken, maar er staat toch ergens in de FAQ dat klagen over Fok, users, moderators etc. niet toegestaan is? (behalve in FB)quote:
Dat dus.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:20 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Of geld dat alleen voor KLB, in dat geval my bad
Okquote:
Kijk, zo komen we ergens.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:13 schreef Conflict het volgende:
Static, zoals je zelf ook had kunnen bedenken is dat topic gesloten omdat het agressie en flames uitlokt. Jouw beide topics zijn om die reden gesloten en dat andere topic dat er veel op leek is ook om die reden gesloten, die keer door een andere moderator.![]()
Dat komt ook mede door de manier waarop je mij in een ander topic aansprak en het feit dat je dat topic gewoon opnieuw opende. Jouw post in dat andere topic was ook neerbuigend.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:22 schreef static het volgende:
[..]
Kijk, zo komen we ergens.
Het ging allang niet meer om dat slotje, maar om je houding van niet willen communiceren op een wel erg neerbuigende toon; ik vind dat dat een mod niet siert een dergelijke houding, snappie?
Dank jequote:
ik heb ze weggehaaldquote:Op woensdag 2 november 2005 00:15 schreef MaRySe het volgende:
Ja hoi. Je mag toch geen foto's plaatsen van andere users zonder toestemming?
Het 40stuh Br3eZaH T0P1C - Ni3t f0kken m3t On$!
Ik ben die dus in het blauw. Die andere zijn mijn vrienden.
als je even aanwijst waar ze zitten haal ik ze voor je wegquote:
In het nieuwe deel staat ook nog een link naar je foto in deze post.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:18 schreef MaRySe het volgende:
Het 40stuh Br3eZaH T0P1C - Ni3t f0kken m3t On$!
dit is de post met de foto en het linkje die ik bedoelde en waar ik op sta maar die zie ik nogLucille haalt de foto al weg als het goed is.
en om deze foto gaat het.
Waarom ben je nu eigenlijk zo druk bezig al je foto's te laten verdwijnen, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:37 schreef MaRySe het volgende:
classpc heeft de foto's al van z'n site gehaald.
zo grappig waren mijn foto's niet snap niet waarom iemand het in de eerste plaats op z'n website zet
Volgens mij wilt ze een nieuwe look.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:03 schreef HuHu het volgende:
Oke... je haalt al je foto's weg. Je fotoboek is leeg. Je wilt niet meer dat je foto's online komen.
Maar waarom?
niet altijd, maar je hebt gelijk, ik zal het wat beter in de gaten houden.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:32 schreef mschol het volgende:
valt me op dat er in [Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #83 zoveel nutteloos wordt gepraat... wordt er nooit naar gekeken
Ik heb het niet gesloten maar ik vind het slotje wel op zijn plaats. Jouw topic voegt voor niemand iets toe en met een beetje creativiteit kan je zelf ook wel bedenken wat je met je geld kan doen, kijk anders eens in Actie warme voeten deel 5 > als een speer, er is nieuwsquote:Op donderdag 3 november 2005 14:38 schreef deelite het volgende:
Waarom is mijn topic "mmmjah: wat zal ik eens kopen... " gesloten??
Gooi me dan naar een ander subforum...
De mod vond het misschien fantasieloos, maar voor mij was het serieus.
Ik begin daar notabene mijn topic mee!!!
Graag weer open of een kickje naar een ander subforum!
Warme voeten deel 6; op naar de 2.000 euro!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:21 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb het niet gesloten maar ik vind het slotje wel op zijn plaats. Jouw topic voegt voor niemand iets toe en met een beetje creativiteit kan je zelf ook wel bedenken wat je met je geld kan doen, kijk anders eens in Actie warme voeten deel 5 > als een speer, er is nieuws![]()
En je vond het nog wel "quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:59 schreef static het volgende:
Kan er wat harder worden opgetreden tegen de slowchats in de nominatietopics?
Posts deleten ofzo, er loopt niet voor niets een apart slowchattopic.
The latter.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
En je vond het nog wel "" dat Bupa er iets van zei. Of bedoelde je dat hij niet streng genoeg was?
Ik zal eens kijken en het daarna wat beter in de gaten houdenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:59 schreef static het volgende:
Kan er wat harder worden opgetreden tegen de slowchats in de nominatietopics?
Posts deleten ofzo, er loopt niet voor niets een apart slowchattopic.
donequote:
ik heb gekeken, maar dat staat niet storend in de weg ?quote:Op zondag 6 november 2005 11:56 schreef Ticootje het volgende:
modje, bij het topic van dooddoenders van google, kijk maar ff.
Is geslotenquote:Op maandag 7 november 2005 09:08 schreef AversusZ het volgende:
net een topic geopend over pimp je giropas. Maar er was een lang een topic hierover. Kan dicht dus.
ja hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:05 schreef -Angel- het volgende:
Mag ik je even uitlachen Conflict?
wordt aan gewerktquote:Op woensdag 9 november 2005 10:23 schreef chibibo het volgende:
Kan Backhander niet even gaan wieberen? Hij is over het hele forum een of andere kutlink aan het spammen.
wat ben je toch ongelovelijk voorspelbaar, ik zat al te F5-en in dit topic...quote:Op woensdag 9 november 2005 20:40 schreef -Angel- het volgende:
Ik vraag me af waarom dit topic Ik vraag me wel eens af ... bagger is?
Hoezo voorspelbaar? Voorspelbaar is iets wat ik niet wil zijn.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:48 schreef buzzer het volgende:
wat ben je toch ongelovelijk voorspelbaar
ik had voorspeld voor mezelf dat er niet meer dan twee minuten tussen het slotje, en een post hier zou zitten.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:50 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hoezo voorspelbaar? Voorspelbaar is iets wat ik niet wil zijn.
ik heb het even weggehaald, en ga thuis wel kijken wat het is, maar gezien de reakties zal het niet veel soeps zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 12:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet iemand die vaak ergens over klaagt ofzo, maar het filmpje van cockhuyt vind ik niet kunnen.
ik heb hem gezien nu, en het was inderdaad te erg voor woorden...quote:Op donderdag 10 november 2005 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan het wel even kort samenvatten als je wilt, om alvast een sfeer impressie te geven, en het is inderdaad niet echt iets wat op de werkvloer geaccepteerd zou worden.
Thnxquote:Op donderdag 10 november 2005 19:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb hem gezien nu, en het was inderdaad te erg voor woorden...
Probleem is voor 48 uur opgelost.
donequote:Op zondag 13 november 2005 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Het 42stuh BrEEzAH TOPic - BrEnG aLLe Br33zAh'S sAmEn *O*
Ik snap best dat mensen die graga masturberen bij de aanblik van een breezerslet een tvp in dit topic willen zetten.. Maar zou toch een van de modjes zo vriendelijk zijn deze te verwijderen?
quote:Op maandag 14 november 2005 12:39 schreef dolle_hond het volgende:
wat mij betreft kan t [centraal-postings] topic wel dicht.
ik ga op deze manier geen cijfers meer posten.
Oh, nou, op slot dan maar.quote:Op maandag 14 november 2005 12:39 schreef dolle_hond het volgende:
wat mij betreft kan t [centraal-postings] topic wel dicht.
ik ga op deze manier geen cijfers meer posten.
Het waren een paar plaatjes. Stel je niet zo aan zeg.quote:Op maandag 14 november 2005 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:
dat is wel erg makkelijk Yvonne.. Dat het op verzoek is, is wel duidelijk, maar de rotzooi-trappers gaan vrolijk verder.
En waarom ging dat niet dan?quote:Op maandag 14 november 2005 16:10 schreef Svensational het volgende:
Dat is al eens geprobeerd, maar dat werkte niet
vroeger, toen er nog regels waren die ook voor ONZ -users golden.quote:Op maandag 14 november 2005 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
ooit gingen al die stats automatisch in de forumsoftware
Topix
Stel je aan man, huilie...quote:Op maandag 14 november 2005 19:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vroeger, toen er nog regels waren die ook voor ONZ -users golden.![]()
Bek houwen kutjosti!quote:Op maandag 14 november 2005 20:01 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat heb je een grote smoel vandaag Schwanzen.![]()
Hoe komt het toch dat ik geen flikker geloof van wat je zeg. Als er iemand altijd nutteloos z'n stand quote...quote:Op maandag 14 november 2005 19:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik snap D_H wel heel erg goed, ik heb zelf ook al meerdere maken gezegt dat ze moesten stoppen met dat slowchat gedoe mja helaas mag het weinig baat hebben, ook heb ik aantal maanden terug gezegt dat aan deze reeks wel een einde aan komt mocht het zo door gaan, tja nu is het alleen nog maar erger geworden, kortom op slot met die zooi, het is hard maar terecht. We mochten al blij zijn dat D_H het allemaal bij houde, hij heeft er ook veel tijd in bestoken hiermee krijg je mijn complimenten!
Ik lees ook in GCSC dat de optie was om dat gebagger te verwijderen maar veel zal dat dus echt niet gaan helpen.
De dag cijfers in gesloten reeks vond ik toch het bestevan mij mag dat wel terug komen dus als D_H het nog wil proberen zet die reeks dan op slot klaar uit.
Dat het niet werkt is onzin, de mensen vonden het jammer dat ze hun postaantallen niet konden posten, zo komt het gewoon op neer.
Maar goed ik heb mijn zegje gedaan![]()
Geef jij dan maar eens een andere redenquote:Op maandag 14 november 2005 21:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat ik geen flikker geloof van wat je zeg. Als er iemand altijd nutteloos z'n stand quote...
Je gaat dus rustig door?quote:Op maandag 14 november 2005 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:
dat is wel erg makkelijk Yvonne.. Dat het op verzoek is, is wel duidelijk, maar de rotzooi-trappers gaan vrolijk verder. Misschien is het handig daar eens wat aan te doen. Het sluiten van deze reeks, al dan niet op verzoek, heeft natuurlijk geen zin.
nee, dit was mijn eerste post in het FB topic an Yvonne. Ik begin dus pas, maar meer dan 12 uur later nog altijd geen reactie.quote:
Dat was toen Fred flintstone nog geboren moest wordenquote:Op maandag 14 november 2005 19:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vroeger, toen er nog regels waren die ook voor ONZ -users golden.![]()
De lijstjesmaker was uitgeteldquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[n00bmode]
ik heb het volgens mij even gemist, maar waarom worden de dagcijfers en de standen niet meer gepost?
[/n00bmode]
Je bent er helemaal van over de zeik, he? Dat je je zo druk kunt maken om je postaantallen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
En zwansen mag opdonderen naar zijn eigen vuilnisbak, met zijn vriendjes erbij
het topic is inderdaad gesloten na crewoverleg, en dat overleg loopt al een behoorlijke tijd. . Het zat al een tijdje in de lucht. Het werd er gewoon niet beter op, en in het kader van de operatie "maak GC weer leelfbaar" was dit eigenlijk een logische stap. We gaan het gewoon ergens in de loop van volgend jaar weer een keer proberen. En bovendien is dit niet de enige reeks die verdwenen is. De normale topics werden compleet ondergesneeuwd door de reeksen, en kwamen amper meer aan bod. Dus vandaar deze stap.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:01 schreef Rainboww het volgende:
Ik zie tot mijn grote verbazing dat het Het 42stuh BrEEzAH TOPic - BrEnG aLLe Br33zAh'S sAmEn *O* topic gesloten is door Buzzer....![]()
Ik kan hem gedeeltelijk gelijk geven, het is in het laatste deel vooral gevraag om ijsmeis.zip.
Maar het breezer topic is wel een van de populairste op fok, met 17.000 views per deel.
Het is eigenlijk net als de top40, sommigen vinden het een bende bagger (50 cent & co), maar anderen vinden het weer helemaal toppie.
Is er enig crewoverleg geweest over het deze sluiting?
Misschien dat er anders toch nog eens over gesproken kan worden?
Ok, met deze uitleg is het beter te begrijpen.quote:

De Breezah reeks is toch vrij uniek op FOK! Er is gewoon geen andere Breezah reeks op FOK!quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:01 schreef Rainboww het volgende:
Ik zie tot mijn grote verbazing dat het Het 42stuh BrEEzAH TOPic - BrEnG aLLe Br33zAh'S sAmEn *O* topic gesloten is door Buzzer....![]()
Ik kan hem gedeeltelijk gelijk geven, het is in het laatste deel vooral gevraag om ijsmeis.zip.
Maar het breezer topic is wel een van de populairste op fok, met 17.000 views per deel.
Het is eigenlijk net als de top40, sommigen vinden het een bende bagger (50 cent & co), maar anderen vinden het weer helemaal toppie.
Is er enig crewoverleg geweest over het deze sluiting?
Misschien dat er anders toch nog eens over gesproken kan worden?
Kan het dan niet beter meteen naar een ander subforum, in plaats van die paar maanden er tussen?quote:Op woensdag 16 november 2005 14:23 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Ok, met deze uitleg is het beter te begrijpen. [afbeelding]
Eigenlijk past het topic ook niet echt in General Chat.
Misschien kan volgend jaar het topic beter in B&H geplaatst worden...
Of in ONZ aangezien het vaak dezelfde userpubliek is
Een mod met maar rechten voor 1 topicquote:Op woensdag 16 november 2005 14:31 schreef classpc het volgende:
[..]
Stretto kwam met het plan om dan bijvoorbeeld een paar mensen de taak te geven om het topic in de gaten te houden. Dan moet het wel goed komen, toch?
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:18 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Heatwave, dit topic mag weer open want het is nog niet opgelost
plaatje gezocht
Ow?quote:Gisteren was het een hele andere. Maar dit wat je nu ziet, is de correcte.
Ja dat zegt hij... Maar aangezien ik het topic opende maak ik wel uit wat de goeie isquote:
Wat ik eigenlijk meer bedoelde met dat mod idee:quote:Op woensdag 16 november 2005 16:04 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Een mod met maar rechten voor 1 topic?
Volgens mij kan dat niet eens...
Ik was inderdaad vergeten dat Stretto heeft moeten bijbetalen voor die hosting...
Misschien een ideetje voor een extra mod erbij voor GC?
Of een 6e op ONZ?
Aangezien het vrijwilligers zijn, kost het toch niks extra's, en er zal op 100.000+ members heus wel een geschikte kandidaat te vinden zijn...
donequote:Op woensdag 16 november 2005 21:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[Centraal] Online enquetebureaus 4 (Nipo, Intomart, Invotes)
Zou mijn email daarmisschien verwijderd kunnen worden ipv de SPAM in die reeks?
dat valt wel mee toch, hij vindt dat de mooiste naam en dat is zijn manier om dat duidelijk te makenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:14 schreef Billy_Mack het volgende:
PLAE@ zet de toon in de FiPo met een scheldpartij in Mooiste Naam?
hey ei.. mij topic ging niet over bashen van die medelander, maar over dat ie me aanreed.. wat hij dus wel deed..quote:Op woensdag 16 november 2005 20:53 schreef buzzer het volgende:
Ik snap dat het niet leuk is als er een reeks verdwijnt waar je plezier in hebt, maar hoewel ik het erg waardeer dat jullie meedenken, denk ik dat heropenen in GC geen optie is. Je zou eens contact kunnen zoeken met de B&H mods, misschien dat er daar een plek is voor dit topic. Persoonlijk heb ik altijd gevonden dat het niet in GC hoorde. Ik zou zeggen mail/msn eens met de B&H mods. Als zij het topic willen adopteren wil ik het met alle plezier verplaatsen
Fok! is geen platform voor derfgelijke zaken, en het topic blijft uiterst stevig op slot Dat het een laffe daad is staat buiten alle kijf, maar dat gaan we hier op Fok niet op deze wijze oplossen.quote:Op donderdag 17 november 2005 18:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
Waarom is dit topic Jacht op de daders! van Hardcore-freak gesloten? Graag zou ik van de here mods, een goede be-argumentatie hiervoor zien.
Fok! zou zicht van zijn beste kant laten zien, als het meewerkt aan de opsporing van deze barbaren!
donequote:Op donderdag 17 november 2005 19:39 schreef numero_uno het volgende:
Het Grote Plaatjesassociatiespel #21
Moet even nummer #21 wordenbvd
Die doden zijn in Rotterdam gevallen, niet in De Haag. Toch bedankt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:20 schreef PLAE@ het volgende:
Dr is hier iets aan de hand, en ik weet niet wat :(
Het is maar wat je niks noemt![]()
3 doden
![]()
![]()
geen idee, moet je aan Arcee vragenquote:Op maandag 21 november 2005 17:49 schreef Lu_uK het volgende:
Waar zijn de nieuweste lijstjes van arcee? met de posttop records?
Doe dan maar een beetje offtopic in die andere!quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:17 schreef Classics het volgende:
kan Hoeveel stimulerende dranken drink jij op een dag... weer open ... tis nav dat andere topic maar afgebakend zodat het andere topic on/topic kan blijven ... en dergelijke![]()
dank uquote:Op donderdag 24 november 2005 10:16 schreef HeatWave het volgende:
Done.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:46 schreef Conflict het volgende:
[..]
Doe dan maar een beetje offtopic in die andere!![]()
hij post ze toch altijd in GC? dus ik dacht ik vraag het even hier. Dat lijkt me het minst offtopicquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:53 schreef buzzer het volgende:
[..]
geen idee, moet je aan Arcee vragen
heb je hem al gevonden dan ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 05:18 schreef static het volgende:
Doe deze maar op slot: Verjaardaglijstjes van users.
Nope, maar het wordt leuk volgekloot.quote:
oke, hij is dicht in ieder gevalquote:Op vrijdag 25 november 2005 07:59 schreef static het volgende:
[..]
Nope, maar het wordt leuk volgekloot.
Nee, dat is toch niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:09 schreef Conflict het volgende:
Er zijn zo ontzettend veel topics over dit onderwerp, graag in Wie heeft er al hinder ondervonden van de storm? verder.
Sorry maar ik heb heel veel dezelfde topics gesloten, heel GC was ondergesneeuwdquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:15 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, dat is toch niet hetzelfde.![]()
"Wie heeft er ook last van de storm gehad"
Is zo uiteenlopend, te algemeen.
tututtututut.
Omdat je werd overspoeld door nieuwe topics werd je psycho, had je je handen in je haar en wist je niet meer wat je moest door.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb heel veel dezelfde topics gesloten, heel GC was ondergesneeuwd
Volgende keer een beetje om je heen kijken voordat je op zo'n belachelijke tegen me begint te zeiken! De volgende topics zijn nog open en dat lijkt me genoeg!quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Omdat je werd overspoeld door nieuwe topics werd je psycho, had je je handen in je haar en wist je niet meer wat je moest door.
In je panische reactie sloot je maar alles tegelijk, en was je blij dat je er vanaf was.
Of je had gewoon een paar topic's kunnen laten.
Één over treinreizigers die hinder hadden ondervonden, één voor automobilisten en één voor mensen thuis o.i.d.
Deze groepen ondergaan iets totaal anders. Een automobilist rent niet van perron naar perron om z'n trein te halen, hij blijft gewoon rustig in z'n auto zitten, in de file hoogstwaarschijnlijk.
De problemen die deze groepen ondervonden zijn dus niet te vergelijken.
Appels en peren.
Begrijp je dat?
Ja die topics sluiten naadloos aan op hetgeen wat Oldjeller zegt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:33 schreef Conflict het volgende:
[..]
Volgende keer een beetje om je heen kijken voordat je op zo'n belachelijke tegen me begint te zeiken! De volgende topics zijn nog open en dat lijkt me genoeg!
Hoeveel sneeuw ligt er bij jou??
Zijn de wegen vrij, staan er nog files???
Wie stond er allemaal in de file?
Vraagje aan pizza bezorgers!
Post bezorgen en slecht weer??
Wie heeft er al hinder ondervonden van de storm?
Als je nog meer te vragen hebt raad ik je aan om dat op een normale manier te doen, anders bekijk je het maar.
Ik ben niet van plan om 20 topics over het weer open te laten, er zijn genoeg topics open waarin alles besproken kan worden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja die topics sluiten naadloos aan op hetgeen wat Oldjeller zegt.![]()
Belachelijk? Ik wijs je ergens op, adviserend, hoe je het beter had kunnen doen. Geen conflictgedrag gaan vertonen hè.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:33 schreef Conflict het volgende:
[..]
Volgende keer een beetje om je heen kijken voordat je op zo'n belachelijke tegen me begint te zeiken! De volgende topics zijn nog open en dat lijkt me genoeg!
Deze topics zeggen inderdaad genoeg, dat ze allemaal niet over de treinreizigers gaan die enorm hinder ondervonden en FOK! heeft behoorlijk wat treinreizigers/studenten/forenzen..quote:
Dit is normaal, dit is corrigerend.quote:Als je nog meer te vragen hebt raad ik je aan om dat op een normale manier te doen, anders bekijk je het maar.
ik heb het helemaal anders opgelost...quote:Op maandag 28 november 2005 15:22 schreef crackhead het volgende:
Kan die laaste bagger-reactie van Sammy_K ff verwijderd worden? Het plastic zakken-associatiespel #1
Alvast bedankt voor het opschonen
quote:Op maandag 28 november 2005 16:11 schreef Tranceptor het volgende:
Waarom wordt mijn laatste gedachte-topic toch gesloten?
maar er staat wel een kaart bij wqaar de tent gelegen is, en een telefoonnummer om te bellenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:40 schreef LoggedIn het volgende:
ik ben het niet eens met de sluiting van mijn topic (http://forum.fok.nl/topic/785119)bij de telefoongids werken tenslotte geen mensen die hun indruk van de winkel/ bedrijf/ whatever neerzetten
ik kan ook wel de telefoongids openen en een woordje intypen, maar daaruit kan ik niet opmaken of het een tent a la "2 tuinstoelen waar je kan wachten" is, of dat je er fatsoenlijk kan zitten eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |