Waar waar waar?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:18 schreef j0rrit het volgende:
Ja, maar je hebt wel een spelfout in je OP staan...
Slotje!
bemoeiD en achter zich hoort geen tquote:
Bedankt!quote:Op donderdag 29 september 2005 22:27 schreef Palau het volgende:
[..]
bemoeiD en achter zich hoort geen t
Ik wilde wachten op het blauwe 2'tje.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:28 schreef HeatWave het volgende:
+2
Oké. Kan je niet ons een hint geven voor de volgende cijfer?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:14 schreef Roellio het volgende:
Nou, het was dus rond 21:40 geloof ik. Heel kort stukje, ik was zelf op m'n werk bezig en heb Timur even kort gesproken.
We staan op 06-338xxxx
Helaas kon Roellio niet opnemen. En ik had precies toen problemen met bufferen.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:23 schreef Sjoe538 het volgende:
Waarom wordt het niet meer opgenomen.
Helaas.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:24 schreef nlboy het volgende:
[..]
Helaas kon Roellio niet opnemen. En ik had precies toen problemen met bufferen.![]()
Ik heb nu alleen de laatste paar woorden "oplichter...goed we bellen hem binnenkort weer".
Neem volgende keer wel op via FM-radio ipv internet.
misschien is timur de uber oplichter... laat ie die "nelis" 100 euro betalen, en dan geeft ie jou niets.... steekt timur ze lekker in z'n eigen neus!quote:Op donderdag 29 september 2005 23:29 schreef Roellio het volgende:
Ik moest werken. Morgenavond is er geen show en maandag neem ik het wel weer op!
En nee, ik heb nog geen 100 euro gekregen.
Staat mijn bod van 99999 er nog?quote:Op donderdag 29 september 2005 23:54 schreef nlboy het volgende:
Hehe heb de advertentie gevonden!
Hij staat er nog stees op...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |