Het maakt mij bang, erg bang wat moslim-terroristen hier kunnen vernielen.quote:Ik woon gelukkig net niet beneden zeenivo. Toch ben ik bang dat Nederland wel degelijk kan onderlopen.
Niet zozeer door een storm of hoge vloedgolven van de natuur, maar door terrorisme.
Als jullie enig inlevend vermogen hebben en je stelt je voor dat je moslim bent; wat zou dan een slimme zet te zijn om zoveel mogelijk mensen te doden? Met zo weinig mogelijk (voor hun zeer dure) middelen?
Ik stel me zo voor dat Moslims 5 of 6 zwakke plekken in de dijken opblazen en/of doorstelen en zo het zondige Amsterdam door Gods hand laten straffen.
quote:Op zondag 11 september 2005 22:36 schreef Arvid het volgende:
Klassiek staaltje van pure angstzaaierij. Complete bullshit.
dat bedoel ik maarquote:Op zondag 11 september 2005 22:34 schreef Eix het volgende:
Ach, voor we Sittard aan zee hebben moet de zeespiegel eerst wat stijgen.![]()
Och, en dan lopen we de Kollenberg op..quote:Op zondag 11 september 2005 22:34 schreef Eix het volgende:
Ach, voor we Sittard aan zee hebben moet de zeespiegel eerst wat stijgen.![]()
Ik ben eerder bang wanneer jij dronken achter het stuur zit en iemand omver te pletter rijdquote:Op zondag 11 september 2005 22:02 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Het maakt mij bang, erg bang wat moslim-terroristen hier kunnen vernielen.
Fuck, ik woon op een bergquote:Op zondag 11 september 2005 22:53 schreef charon het volgende:
[..]
Och, en dan lopen we de Kollenberg op..
Oh, en ik heb de spoordijk nog voor de deur
Hoe hoog woont U? :
http://www.3w.nl/hoogtetool/hoogte.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |