je bent er wel zeker van.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:03 schreef Meki het volgende:
2007 gata het gebeuren
Nederland zal weg geveegd worden door het water
voor de kust is de standaard eens in de 10.000 jaar en de rivierdijken eens in de 1250 jaar als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:23 schreef anjin_g het volgende:
Grappig dat het nu allemaal in het nieuws komt. Dat onderzoek is al een hele tijd geleden gestart. Wel geinig: zegt een staatssecretaris "Dit moet onderzocht worden!" en boem, vrij snel erna kan ze met een rapport zwaaien dat al een hele tijd in de maak was..Toch slim.
En wat we niet moeten vergeten is dat die dijken die het in New Orleans begeven hebben berekend waren op een kans van eens in de 30 tot 100 jaar.. Dat is wel even andere koek dan de eens in de 10000 of zelfs eens in 1250 jaar die in Nederland aangehouden worden...
Zelfs bij een gemiddeld stuk dijk waar van je niet weet of het zwak is zou ik nog bang worden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
en om die zwakke plekken te vinden moet je redelijk dure middellen gebruiken.
Dat zou best nog wel eens kunnen. Veel van Nederland ligt onder het zeeniveauquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:47 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Op dit moment dit moment zijn Moslims waarschijnlijk bezig om een dergelijke aanslag voor te bereiden. Ik ben hier echt bang van en ik ben blij dat ik boven zeenivo woont.
en de helft van hun collega's en personeelquote:Op zondag 11 september 2005 22:26 schreef Saabmobiel het volgende:
Interressant. De terroristen, voorzover we tot nu toe hebben gezien bevinden zich in de randstad. Als ze dijken gaan opblazen loopt de randstad onder. Voor zover het geen zelfmoordterroristen zijn, zijn ze gelijk hun uitvalsbases kwijt.
wat is er allemaal inbegrepen voor dat leuke prijsje?quote:Op woensdag 14 september 2005 01:44 schreef ondeugend het volgende:
Mocht het zover komen dan bied ik slaapplaats aan..... voor een leuke prijsje![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |