klopt.quote:Op zondag 6 november 2005 22:55 schreef WesHell het volgende:
Ja dat zuigt..
Maar... maar.. Je bent weer vrjigezel
Heb jij die mazdakloon al verkocht?quote:Op zondag 6 november 2005 22:56 schreef vosss het volgende:
Precies; koop een fatsoenlijke auto en je was met 1 keer rijden klaar geweest
Nee das mischien waar. Maar wees blij dat je niet getrouwd en kinderen had. Het was schijnbaar niet je ware liefde. Mischien komt ze nog terug. Weet zeker dat nu huiltquote:Op zondag 6 november 2005 22:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
klopt.
Maar niet uit vrije wil..
Ik zou dolgraag willen dat ik geen vrijgezel was.
Dat ik nog steeds samenwoonde.
ironie...quote:Op zondag 6 november 2005 22:59 schreef WesHell het volgende:
[..]
Nee das mischien waar. Maar wees blij dat je niet getrouwd en kinderen had. Het was schijnbaar niet je ware liefde. Mischien komt ze nog terug. Weet zeker dat nu huilt![]()
Sorry voor wat? Ze gaat toch bij jou weg?quote:Op zondag 6 november 2005 23:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
ironie...
Het is al de tweede keer dat ze weg gaat bij me.
Nu is het voor mij ook over.
Ik laat mezelf niet voor een derde keer in die val lopen.
Sorry Cis als je dit leest. Maar ik kan het niet meer.
Ik ben leeg, emotioneel helemaal op en ik kan het geen derde keer meer aan.
Sorry.....
Inderdaad. Hij is al aan het denken dat ze weer terug wil komen.quote:Op zondag 6 november 2005 23:12 schreef PICHT het volgende:
[..]
Sorry voor wat? Ze gaat toch bij jou weg?
Sorry voor het feit dat het nu echt over is.quote:Op zondag 6 november 2005 23:12 schreef PICHT het volgende:
Sorry voor wat? Ze gaat toch bij jou weg?
Ik ben een huislijk type. Zij is wat vrijgevochten.quote:Op zondag 6 november 2005 23:15 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat was/is de reden dat je relatie naar de knoppen is gegaan dan?
Volgens mij hoef je hier geen sorry voor te zeggen.quote:Op zondag 6 november 2005 23:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Sorry voor het feit dat het nu echt over is.
Sorry voor het feit dat ik nu vrijgezel ben.
Sorry voor het feit dat ik twee en een half jaar een fantastische tijd heb gehad.
Sorry voor het feit dat ik niet weet wat ik met mezelf aan moet.
Sorry voor het feit dat ik hier nu jankend achter de computer zit.
Sorry voor het feit dat ik het forum met mijn leed vervuil
Sorry..
Okee dreknek, luister eens. Met zelfmedelijden kom je nergens. Geniet van je vrijgezellenleven en richt je huis opnieuw in. Zo richt je je even op wat anders.quote:Op zondag 6 november 2005 23:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Sorry voor het feit dat ik twee en een half jaar een fantastische tijd heb gehad.
Sorry..
Niet jouw fout. En ehhh: even janken is ook wel lekker.quote:Op zondag 6 november 2005 23:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Sorry..
Dat is niet altijd makkelijk hoor! Ik ken mensen die verhuisd waren van een prachthuis naar een ander nog mooier huis, en het oude huis (in een goede buurt et cetera) raakten ze maar niet kwijt. Waardoor ze uiteindelijk noodgedwongen terug moesten verhuizen.quote:Op zondag 6 november 2005 23:21 schreef D.Rose het volgende:
wat voor een woning heb je dan als je die in een jaar nog niet kwijt bent raakt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |