veel succes...quote:Op zondag 27 november 2005 10:35 schreef countblah het volgende:
SAS is alleen bereikbaar op werkdagen :|
Heb nu Schiphol aan de lijn. Medewerkster denkt dat het allemaal wel losloopt, maar gaat het even dubbelchecken
mooiquote:Op zondag 27 november 2005 10:46 schreef countblah het volgende:
woohoo
het maakt allemaal niet uit, via schiphol medewerker SAS aan de lijn gehad en allemaal prima
Dat is niet zo, op mijn werk boek ik normaliter ( ben al een paar maanden ziek) ook via een mastercardquote:Op zondag 27 november 2005 10:31 schreef Libris het volgende:
Normaliter moet degene die met CC betaalt deel uit maken van de mensen die op de tickets reizen. Kan inderdaad dus een probleem zijn
Volgens mij hoeft dat niet per definitie hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 10:31 schreef Libris het volgende:
Normaliter moet degene die met CC betaalt deel uit maken van de mensen die op de tickets reizen. Kan inderdaad dus een probleem zijn
Misschien is het wel verstandig om degene van wie de creditcard is ook even een briefje te laten ondertekenen dat jij zijn/haar toestemming hebt om die creditcard te gebruiken, als die persoon tenminste niet meegaat naar het vliegveld. Anders kunnen ze op het vliegveld nog denken dat je die kaart gejat hebt.quote:Op zondag 27 november 2005 12:49 schreef freaky-me het volgende:
Ik neem deze creditcard wel mee naar het vliegveld onder het motto, Better safe than sorry!
Bij m'n vriend werd er namelijk wel naar zijn creditcard gevraagd bij het inchecken.
Ik reis binnenkort ook met een e-ticket.quote:Op zondag 27 november 2005 12:49 schreef freaky-me het volgende:
ik reis binnenkort (nog 2 weken!!) ook met een e-ticket naar brazilie. Ook betaald door iemand anders met creditcard. Ik neem deze creditcard wel mee naar het vliegveld onder het motto, Better safe than sorry!
Bij m'n vriend werd er namelijk wel naar zijn creditcard gevraagd bij het inchecken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |