abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32593199
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 13:17 schreef Conflict het volgende:

[..]

Sorry maar ik heb heel veel dezelfde topics gesloten, heel GC was ondergesneeuwd
Omdat je werd overspoeld door nieuwe topics werd je psycho, had je je handen in je haar en wist je niet meer wat je moest door.
In je panische reactie sloot je maar alles tegelijk, en was je blij dat je er vanaf was.

Of je had gewoon een paar topic's kunnen laten.
Één over treinreizigers die hinder hadden ondervonden, één voor automobilisten en één voor mensen thuis o.i.d.
Deze groepen ondergaan iets totaal anders. Een automobilist rent niet van perron naar perron om z'n trein te halen, hij blijft gewoon rustig in z'n auto zitten, in de file hoogstwaarschijnlijk.
De problemen die deze groepen ondervonden zijn dus niet te vergelijken.
Appels en peren.
Begrijp je dat?
pi_32594725
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 13:21 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Omdat je werd overspoeld door nieuwe topics werd je psycho, had je je handen in je haar en wist je niet meer wat je moest door.
In je panische reactie sloot je maar alles tegelijk, en was je blij dat je er vanaf was.

Of je had gewoon een paar topic's kunnen laten.
Één over treinreizigers die hinder hadden ondervonden, één voor automobilisten en één voor mensen thuis o.i.d.
Deze groepen ondergaan iets totaal anders. Een automobilist rent niet van perron naar perron om z'n trein te halen, hij blijft gewoon rustig in z'n auto zitten, in de file hoogstwaarschijnlijk.
De problemen die deze groepen ondervonden zijn dus niet te vergelijken.
Appels en peren.
Begrijp je dat?
Volgende keer een beetje om je heen kijken voordat je op zo'n belachelijke tegen me begint te zeiken! De volgende topics zijn nog open en dat lijkt me genoeg!

Hoeveel sneeuw ligt er bij jou??
Zijn de wegen vrij, staan er nog files???
Wie stond er allemaal in de file?
Vraagje aan pizza bezorgers!
Post bezorgen en slecht weer??
Wie heeft er al hinder ondervonden van de storm?

Als je nog meer te vragen hebt raad ik je aan om dat op een normale manier te doen, anders bekijk je het maar.
  zaterdag 26 november 2005 @ 14:36:34 #283
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_32594796
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:33 schreef Conflict het volgende:

[..]

Volgende keer een beetje om je heen kijken voordat je op zo'n belachelijke tegen me begint te zeiken! De volgende topics zijn nog open en dat lijkt me genoeg!

Hoeveel sneeuw ligt er bij jou??
Zijn de wegen vrij, staan er nog files???
Wie stond er allemaal in de file?
Vraagje aan pizza bezorgers!
Post bezorgen en slecht weer??
Wie heeft er al hinder ondervonden van de storm?

Als je nog meer te vragen hebt raad ik je aan om dat op een normale manier te doen, anders bekijk je het maar.
Ja die topics sluiten naadloos aan op hetgeen wat Oldjeller zegt.
pi_32594890
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:36 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ja die topics sluiten naadloos aan op hetgeen wat Oldjeller zegt.
Ik ben niet van plan om 20 topics over het weer open te laten, er zijn genoeg topics open waarin alles besproken kan worden.
pi_32614170
Vraag over E-Ticket

Schopje TRV?
pi_32619313
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:33 schreef Conflict het volgende:

[..]

Belachelijk? Ik wijs je ergens op, adviserend, hoe je het beter had kunnen doen. Geen conflictgedrag gaan vertonen hè.
quote:
Deze topics zeggen inderdaad genoeg, dat ze allemaal niet over de treinreizigers gaan die enorm hinder ondervonden en FOK! heeft behoorlijk wat treinreizigers/studenten/forenzen..
Als ik om een perzik vraag ben ik toch niet tevreden als de groenteboer met appels, bananen, druiven, kersen, mango's of sinaasappels aan komt zetten, ook al zijn dit wel allemaal vruchten, net zoals de perzik.
Dit is wat jij doet door deze topics op te sommen om te bevestigen dat er wel degelijk topics als de mijne waren.
Sluit inderdaad er weer naadloos op aan..
quote:
Dit is normaal, dit is corrigerend.

[ Bericht 6% gewijzigd door OldJeller op 27-11-2005 17:55:05 ]
pi_32646355
Kan die laaste bagger-reactie van Sammy_K ff verwijderd worden? Het plastic zakken-associatiespel #1

Alvast bedankt voor het opschonen
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
  maandag 28 november 2005 @ 15:42:40 #288
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32646942
quote:
Op maandag 28 november 2005 15:22 schreef crackhead het volgende:
Kan die laaste bagger-reactie van Sammy_K ff verwijderd worden? Het plastic zakken-associatiespel #1

Alvast bedankt voor het opschonen
ik heb het helemaal anders opgelost...
Aangezien ik ook verder weinig serieuze reakties verwacht, en we al een spel hebben lopen in GC. En een is meer dan voldoende...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32647759
Waarom wordt mijn laatste gedachte-topic toch gesloten?
  maandag 28 november 2005 @ 17:30:01 #290
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_32653671
quote:
Op zondag 27 november 2005 11:59 schreef k_man het volgende:
Vraag over E-Ticket

Schopje TRV?
  maandag 28 november 2005 @ 20:29:04 #292
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32653953
quote:
Op maandag 28 november 2005 20:19 schreef k_man het volgende:

[..]

.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 28 november 2005 @ 20:30:22 #293
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32653992
quote:
Op maandag 28 november 2005 17:30 schreef freako het volgende:
Europa moet één natie worden

naar POL?
ook die .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32654033
quote:
Op maandag 28 november 2005 16:11 schreef Tranceptor het volgende:
Waarom wordt mijn laatste gedachte-topic toch gesloten?
pi_32659970
Kan deze gesloten worden? Fok! op gaypride 2006?

Verkeerde knop!
  woensdag 30 november 2005 @ 15:54:47 #296
135967 Shaganoz
Kristiansand Crips
pi_32698755
Aub offtopic reacties weghalen:
Welkomstpakket bij verhuizen naar andere gemeente
Dank
pi_32705560
ik ben het niet eens met de sluiting van mijn topic (http://forum.fok.nl/topic/785119) bij de telefoongids werken tenslotte geen mensen die hun indruk van de winkel/ bedrijf/ whatever neerzetten

ik kan ook wel de telefoongids openen en een woordje intypen, maar daaruit kan ik niet opmaken of het een tent a la "2 tuinstoelen waar je kan wachten" is, of dat je er fatsoenlijk kan zitten eten
  woensdag 30 november 2005 @ 20:41:29 #298
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32707596
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:40 schreef LoggedIn het volgende:
ik ben het niet eens met de sluiting van mijn topic (http://forum.fok.nl/topic/785119) bij de telefoongids werken tenslotte geen mensen die hun indruk van de winkel/ bedrijf/ whatever neerzetten

ik kan ook wel de telefoongids openen en een woordje intypen, maar daaruit kan ik niet opmaken of het een tent a la "2 tuinstoelen waar je kan wachten" is, of dat je er fatsoenlijk kan zitten eten
maar er staat wel een kaart bij wqaar de tent gelegen is, en een telefoonnummer om te bellen topic blijft dicht, we zijn geen scoot
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32722844
Word wel heel erg triest nu in Het Grote Plaatjesassociatiespel #22

Ok... ik geef toe dat ik er ook in mee doe. Maar nu gaat het toch echt hard tussen die twee.
Holler
pi_32722966
je bent gewoon aan het balen omdat we sneller als jou waren
Right to copy!
pi_32723175
kan iemand ff zakdoekjes brengen hij is hier echt aan het huilen
Right to copy!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')