abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 november 2005 @ 01:46:08 #1
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_32586620
Hoe lang duurde het voor je thuis was, en wat heb je in die tussentijd allemaal gedaan?

Op dit moment zijn er nog een aantal files in nederland door gevolg van hevig sneeuwval.

Hier een verslag van de hevige sneeuwval + files
pi_32586648
Ik stond vandaag niet in de file, ik fietste lekker over de dijk. Er was geen wind, af en toe brak de zon door.
pi_32586672
Ik was eerst zo slim om wat langer door te werken. Maar om 22.00u stond er nog steeds veel file, dus ben ik toch ook maar in de auto gestapt. Was rond 01.30u thuis (Zeist-Eindhoven)

Op de brug bij Vianen wilde trouwens iemand over de vangrail springen naar de andere rijbaan om een vrachtwagenchauffeur te helpen, maar hij had niet gezien dat het twee brugdelen zijn. Is ie er tussendoor gevallen, zo de lek in. Lees net op Teletekst dat ze 'm niet meer terug gevonden hebben. Wat een einde.
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_32586693
half nederland
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
  zaterdag 26 november 2005 @ 01:50:47 #5
34663 SpeedyGJ
pi_32586700
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:49 schreef Hihat het volgende:
Ik was eerst zo slim om wat langer door te werken. Maar om 22.00u stond er nog steeds veel file, dus ben ik toch ook maar in de auto gestapt. Was rond 01.30u thuis (Zeist-Eindhoven)
Dat vind ik erg slim (not)
Damn dan baal je toch even flink
pi_32586732
Nog 100 kilometer... ik ben blij dat ik vandaag niet de weg op ben gegaan. Wat denken jullie, lossen de files op de Veluwe (A50/A1) nog op voordat Nederland morgen weer wakker wordt?
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_32586759
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:50 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

Dat vind ik erg slim (not)
In ruil voor een vrije maandagochtend uiteraard...
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_32586781
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:52 schreef Cootz het volgende:
Nog 100 kilometer... ik ben blij dat ik vandaag niet de weg op ben gegaan. Wat denken jullie, lossen de files op de Veluwe (A50/A1) nog op voordat Nederland morgen weer wakker wordt?
Morgen is autowasdag en dat is vrij zinloos met dit weer.
  zaterdag 26 november 2005 @ 01:57:07 #9
34663 SpeedyGJ
pi_32586812
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:52 schreef Cootz het volgende:
Het hangt momenteel vanaf hoe actief de buien zijn die nu net zojuist het land binnen trekken, daarnaast zal morgen ochtend vooral het noorden last hebben van sneeuw, maar dit hangt weer af hoe actief de band met sneeuw die momenteel boven Duitsland hangt wordt.
Ik denk echter wel dat rond 3/4 uur de files opgelost zijn
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:53 schreef Hihat het volgende:

[..]

In ruil voor een vrije maandagochtend uiteraard...
Kijk, dat is even goed geregelt
  zaterdag 26 november 2005 @ 01:58:09 #10
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_32586830
Ik.
16.35 zou de trein van Enschede naar Hengelo gaan, en vandaar uit naar Oldenzaal, normaalgesproken zou ik dan om ongeveer 17:05 thuis zijn.

16.45 kwam de trein op Enschede CS aankakken. Nou goed, nog maar 10 minuten wachten erbij, en onderweg ook nog even 5 minuten stoppen en voor de rest traag rijden.

17:15 in Hengelo aangekomen. Wat blijkt? Geen treinen meer naar Oldenzaal. Jippie
Toen maar eens aan enkele mensen gevraagd of ik hun mobieltje mocht gebruiken (nee ik heb er zelf geen). Alle lijnen plat natuurlijk, toen mijn zakcentjes in de telefoon van de telefooncel geflikkerd en even naar huis gebeld.

Eerste plan: mijn vader zou me ophalen vanaf het Rabotheater.
Zo'n meid die ik had ontmoet op het perron moest ook in Oldenzaal wezen, dus wij beiden naar de Griek die naast het theater stond wachten.
Na een half uurtje toch maar even gebeld van "Goh ! Waar blijft pa?"

Raad eens? Alles teringvast, dus ik helemaal naar Chinatuin gelopen (dat is zeg maar aan de andere kant van Hengelo). Die meid had wel een adresje waar ze terecht kon, dus die schmeerde hem ook.

Onderweg naar Chinatuin kwam ik mijn nichtje nog tegen die me even de goede kant op hielp.
Bij Chinatuin zag ik mijn pa en toen hebben we nog een tijd in slakkengang naar Oldenzaal gereden.
Ik was om 20.15 uur thuis.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_32586904
Nog 97 kilometer... Files staan alleen nog op de Veluwe en op de A2 tussen Utrecht en Den Bosch (beide richtingen). Zelfs op de A50 neemt de file in Noordelijke richting nu af, dus hopelijk is het allemaal snel voorbij. Alleen op de A1 wordt het spontaan weer drukker (alweer 10 km stilstaand die eerst weg was).
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  zaterdag 26 november 2005 @ 02:03:09 #12
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_32586919
Succes
Guanine en Cytosine! *O*
  zaterdag 26 november 2005 @ 02:09:31 #13
100461 PapaFokker
Fokker aller Fokkers
pi_32587019
Ik heb 9,5 uur in de trein gezeten om van Utrecht naar Limburg te komen... Lekker is dat!
"Don't fok with PapaFokker"
Voorheen bekend als RondFokker
Fotoboek
pi_32589002
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:58 schreef Koenholio het volgende:
Ik.
16.35 zou de trein van Enschede naar Hengelo gaan, en vandaar uit naar Oldenzaal, normaalgesproken zou ik dan om ongeveer 17:05 thuis zijn.

16.45 kwam de trein op Enschede CS aankakken. Nou goed, nog maar 10 minuten wachten erbij, en onderweg ook nog even 5 minuten stoppen en voor de rest traag rijden.

17:15 in Hengelo aangekomen. Wat blijkt? Geen treinen meer naar Oldenzaal. Jippie
Toen maar eens aan enkele mensen gevraagd of ik hun mobieltje mocht gebruiken (nee ik heb er zelf geen). Alle lijnen plat natuurlijk, toen mijn zakcentjes in de telefoon van de telefooncel geflikkerd en even naar huis gebeld.

Eerste plan: mijn vader zou me ophalen vanaf het Rabotheater.
Zo'n meid die ik had ontmoet op het perron moest ook in Oldenzaal wezen, dus wij beiden naar de Griek die naast het theater stond wachten.
Na een half uurtje toch maar even gebeld van "Goh ! Waar blijft pa?"

Raad eens? Alles teringvast, dus ik helemaal naar Chinatuin gelopen (dat is zeg maar aan de andere kant van Hengelo). Die meid had wel een adresje waar ze terecht kon, dus die schmeerde hem ook.

Onderweg naar Chinatuin kwam ik mijn nichtje nog tegen die me even de goede kant op hielp.
Bij Chinatuin zag ik mijn pa en toen hebben we nog een tijd in slakkengang naar Oldenzaal gereden.
Ik was om 20.15 uur thuis.
Da's op zich wel een takke-eind lopen, de hele Oldenzaalsestraat af
pi_32589403
Mijn vriend vertrok gisteren om 17.15 vanuit Rotterdam en was pas om 02.00 uur thuis (noord brabant) ...
En het vervelendste was nog wel dat hij een paar uur in een file stond die niet genoemd werd op het nieuws
Maar dit is niet normaal meer natuurlijk, hij heeft er een hele werkdag over gedaan om thuis te komen..
Mijn broer was trouwens gestrand op Utrecht Centraal. Hoe het daarmee afgelopen is weet ik nog niet want op een gegeven moment stopte hij met sms en.
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
  zaterdag 26 november 2005 @ 10:04:18 #16
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_32589725
Meld. 17:00 vertrokken uit Rotterdam, 00:30 thuis in Oss. En net als de vriend van Angelcakes door een file die niet gemeld was, maar waarin ik wel dik 2,5 uur heb gestaan (A50 Arnhem - Oss)
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_32589785
Gister heel even, misschien een kwartiertje. Totaal iets van een uur over gedaan, normaal 20 minuten Nah ja het was in ieder geval lekker warm
pi_32589794
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 09:25 schreef Angelcakes het volgende:
Mijn vriend vertrok gisteren om 17.15 vanuit Rotterdam en was pas om 02.00 uur thuis (noord brabant) ...
En het vervelendste was nog wel dat hij een paar uur in een file stond die niet genoemd werd op het nieuws
Maar dit is niet normaal meer natuurlijk, hij heeft er een hele werkdag over gedaan om thuis te komen..
Mijn broer was trouwens gestrand op Utrecht Centraal. Hoe het daarmee afgelopen is weet ik nog niet want op een gegeven moment stopte hij met sms en.
Netwerk bezet zeker
pi_32589826
naar huis kon ik zo doorrijden, maar gister ochtend wel 25min in de file gestaan.. maar niet door de sneeuw hoor iemand was op het id gekomen om de stoplichten op een grote 4baans rotonde uit te doen, en op mijn afslag de weg dicht te gooien en autos over de busstrook te leiden.. daar schoven we dus gezellig met 50cm/min overheen
pi_32590097
Ik moest gisteren eigenlijk van Helmond naar Dordrecht. Ik was alleen een dagje eerder vertrokken omdat ik het niet zo zag zitten met dat noodweer.

Had ik ff mazzel
  zaterdag 26 november 2005 @ 11:30:12 #21
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_32590987
Gisteren 1 uur en 1 kwartier gedaan over stukje waar ik normaal 20 - 30 minuten over doe
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_32591069
Ik moest gisteren met de bus naar Helmond voor school. De bussen reden allemaal een stuk langzamer daardoor vertrok de bus ook 15/20 minuten te laat. En toen we Deurne uitkwamen zaten we in de file maar ik op school gekomen en ook weer thuis
  zaterdag 26 november 2005 @ 11:49:17 #23
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_32591345
Wat een ellende allemaal zeg, blij dat ik gewoon thuis was.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zaterdag 26 november 2005 @ 13:00:30 #24
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_32592800
Och ik vond het wel een leuke ervaring eigenlijk.
Guanine en Cytosine! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')