Dat vind ik erg slimquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:49 schreef Hihat het volgende:
Ik was eerst zo slim om wat langer door te werken. Maar om 22.00u stond er nog steeds veel file, dus ben ik toch ook maar in de auto gestapt. Was rond 01.30u thuis (Zeist-Eindhoven)
Morgen is autowasdag en dat is vrij zinloos met dit weer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:52 schreef Cootz het volgende:
Nog 100 kilometer... ik ben blij dat ik vandaag niet de weg op ben gegaan. Wat denken jullie, lossen de files op de Veluwe (A50/A1) nog op voordat Nederland morgen weer wakker wordt?
Het hangt momenteel vanaf hoe actief de buien zijn die nu net zojuist het land binnen trekken, daarnaast zal morgen ochtend vooral het noorden last hebben van sneeuw, maar dit hangt weer af hoe actief de band met sneeuw die momenteel boven Duitsland hangt wordt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:52 schreef Cootz het volgende:
Nog 100 kilometer... ik ben blij dat ik vandaag niet de weg op ben gegaan. Wat denken jullie, lossen de files op de Veluwe (A50/A1) nog op voordat Nederland morgen weer wakker wordt?
Kijk, dat is even goed geregeltquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:53 schreef Hihat het volgende:
[..]
In ruil voor een vrije maandagochtend uiteraard...
Da's op zich wel een takke-eind lopen, de hele Oldenzaalsestraat afquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:58 schreef Koenholio het volgende:
Ik.
16.35 zou de trein van Enschede naar Hengelo gaan, en vandaar uit naar Oldenzaal, normaalgesproken zou ik dan om ongeveer 17:05 thuis zijn.
16.45 kwam de trein op Enschede CS aankakken. Nou goed, nog maar 10 minuten wachten erbij, en onderweg ook nog even 5 minuten stoppen en voor de rest traag rijden.
17:15 in Hengelo aangekomen. Wat blijkt? Geen treinen meer naar Oldenzaal. Jippie
Toen maar eens aan enkele mensen gevraagd of ik hun mobieltje mocht gebruiken (nee ik heb er zelf geen). Alle lijnen plat natuurlijk, toen mijn zakcentjes in de telefoon van de telefooncel geflikkerd en even naar huis gebeld.
Eerste plan: mijn vader zou me ophalen vanaf het Rabotheater.
Zo'n meid die ik had ontmoet op het perron moest ook in Oldenzaal wezen, dus wij beiden naar de Griek die naast het theater stond wachten.
Na een half uurtje toch maar even gebeld van "Goh! Waar blijft pa?"
Raad eens? Alles teringvast, dus ik helemaal naar Chinatuin gelopen (dat is zeg maar aan de andere kant van Hengelo). Die meid had wel een adresje waar ze terecht kon, dus die schmeerde hem ook.
Onderweg naar Chinatuin kwam ik mijn nichtje nog tegen die me even de goede kant op hielp.
Bij Chinatuin zag ik mijn pa en toen hebben we nog een tijd in slakkengang naar Oldenzaal gereden.
Ik was om 20.15 uur thuis.
Netwerk bezet zekerquote:Op zaterdag 26 november 2005 09:25 schreef Angelcakes het volgende:
Mijn vriend vertrok gisteren om 17.15 vanuit Rotterdam en was pas om 02.00 uur thuis (noord brabant) ...
En het vervelendste was nog wel dat hij een paar uur in een file stond die niet genoemd werd op het nieuws
Maar dit is niet normaal meer natuurlijk, hij heeft er een hele werkdag over gedaan om thuis te komen..
Mijn broer was trouwens gestrand op Utrecht Centraal. Hoe het daarmee afgelopen is weet ik nog niet want op een gegeven moment stopte hij met sms en.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |