abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 september 2005 @ 22:25:50 #201
75556 erkel
back from Dagestan
pi_30586821
Met een bord waar je net van gegeten hebt, de trap oplopen en dan jezelf bedenken: Wat doet dat bord in mijn handen??
Weisst
pi_30587010
Met je telefoon proberen een venster te openen Dat krijg je als dat ding naast je muis ligt
pi_30590789
quote:
Op woensdag 14 september 2005 22:30 schreef ChrisJX het volgende:
Met je telefoon proberen een venster te openen Dat krijg je als dat ding naast je muis ligt
Dat deed ik eens met de IR-ontvanger van m'n muis, in plaats van m'n muis
pi_30591110
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:15 schreef harteloos het volgende:
tandenborstel onder het zeeppompie doorgehaald
Herkenbaar...
Als apen omhoog willen klimmen, ziet men al te snel hun blote billen...
pi_30591140
quote:
Op maandag 12 september 2005 02:11 schreef webspider het volgende:
Ik laat regelmatig mijn afstandsbediening in de koelkast liggen
Wow, das ernstig. Hoe kun je dit in vredesnaam doen man? Ik bedoel...?
Als apen omhoog willen klimmen, ziet men al te snel hun blote billen...
  donderdag 15 september 2005 @ 00:55:25 #206
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_30591666
* Naar de WC toe wandelen en in de kelder uitkomen om vervolgens jezelf af te vragen wat ik hier doe, terwijl ik een hoge druk op mijn blaas heb.

* Met mijn mobiel proberen de TV te bedienen.

* Filterzakje in de koffieautomaat, water erin, aanzetten.........voor een heerlijk kopje gefilterd kokend water.

* In de kroeg. Je sigaret onbewust aftikken in andermans bierglas. Nadat je erachter bent hoe dom je geweest bent houd je natuurlijk je kaken stijf, want niemand die het gezien heeft. Vervolgens wordt deze vrolijk opgedronken

* Een bijna lege pak melk met de kracht oppakken van een volle pak melk. De melkpak schiet omhoog en de sputters komen recht in je gezicht terecht

En nog veel meeeeer.......
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  donderdag 15 september 2005 @ 01:56:23 #207
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_30592619
Had lekker een salade gekocht bij de groenteboer als hapje tussendoor in plaats van een boterham. Dus toen ik honger kreeg... ging ik ijskoud een boterham smeren.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 15 september 2005 @ 02:36:24 #208
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_30592945
quote:
Op donderdag 15 september 2005 00:33 schreef Spammert het volgende:

[..]

Wow, das ernstig. Hoe kun je dit in vredesnaam doen man? Ik bedoel...?
Je loopt naar je koelkast, opent de deur, legt je AB erin omdat je wat oppakt, haalt het eruit en laat AB liggen
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  Moderator donderdag 15 september 2005 @ 03:18:33 #209
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_30593159
Ik woon op een flat, 2 hoog en op een gegeven moment hoorde ik steeds een hele lage, hele diepe bas.
Ik denk: ah de bovenbuurvrouw heeft vast een subwoofer. Best irritant, maar wat doe je eraan.
Het geluid werd echter steeds intenser en om er achter te komen of het nou echt de bovenbuurvrouw was of misschien een van de buren naast me rende ik zodra ik het een tijdje hoorde naar de keuken.

In de keuken aangekomen... niets...

Dus ik denk, gewoon weer gaan zitten achter mijn pc. Paar minuten later: geluid weer terug, ik heel stil naar de keuken... niets...

Dit heeft ruim een week geduurd en ik stond op het punt om naar boven te gaan en er wat van te zeggen (en hoe weten ze dat ik steeds naar de keuken ren om te luisteren, hebben ze me door?)...

Blijkt mijn computertafel al een week tegen de gipsmuur te bonken als ik typ wat dus dat geluid veroorzaakte

Ik heb ook tot 2x toe achter elkaar het verkeerde klepje van het potje visvoer opengemaakt waardoor er niet een paar korrels maar 3/4 van het potje het water in ging
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 15 september 2005 @ 08:47:21 #210
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_30594437
quote:
Op donderdag 15 september 2005 00:55 schreef ACT-F het volgende:
* Een bijna lege pak melk met de kracht oppakken van een volle pak melk. De melkpak schiet omhoog en de sputters komen recht in je gezicht terecht
Herkenbaar! Heb ook vaak de omgekeerde versie meegemaakt. Denken dat een pak bijna leeg is en dan met weinig kracht een enorm zwaar pak op proberen te tillen...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 15 september 2005 @ 09:31:10 #211
30429 squEEKer
YEAH BABY YEAH
pi_30595059
Door de deur heen willen lopen zonder de klink naar benee te doen

Met de afstandsbediening van m'n TV m'n computer aan proberen te zetten.

Zo lam zijn dat ik in m'n hoofd reageerde op een vraag van m'n moeder maar eigenlijk niks had uitgesproken waarna m'n moeder boos werd en ik er maar niks van snapte omdat ik er echt zeker van was dat ik wel degelijk reageerde :S
http://news.groenelimonade.nl <-- al het nieuws bij elkaar
http://logs.groenelimonade.nl <-- de beste weblogs onder elkaar
pi_30599343
Donald Norman (The design of everyday things) heeft de fouten die mensen maken onderverdeeld. De meeste van de 'gekke dingen' die jullie opnoemen zijn Slips van het type description error of capture error :

Modeling Human Error

• Mistake: wrong goal
    – Often caused by wrong conceptual model

• Slip: wrong execution
    – Description error
    – Capture error
    – Mode error

Description Error:

• Intended action is replaced by another
    action with many features in common
    – Pouring orange juice into your cereal
    – Putting the wrong lid on a bowl
    – Throwing shirt into toilet instead of hamper
  • Avoid actions with very similar
    descriptions
    – Long rows of identical switches

Capture Error:
  • A sequence of actions is replaced by
    another sequence that starts the same
    way
    – Leave your house and find yourself walking
    to school instead of where you meant to go
    – Vi :wq command
  • Avoid habitual action sequences with
    common prefixes

Mode Error
    Modes: states in which actions have different
    meanings
    – Vi’s insert mode vs. command mode
    – Caps Lock
    – Drawing palette
  • Avoiding mode errors
    – Eliminate modes
    – Visibility of mode
    – Spring-loaded or temporary modes
    – Disjoint action sets in different modes

•   donderdag 15 september 2005 @ 15:26:04 #213
    118447 Tique3
    deze avater kreeg aandacht :7
    pi_30603883
    Door dit topic let ik er meer op als ik zoiets stoms doen, best irritant.
    Wilde net de pastapot in de vaatwasser zetten
    Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
    pi_30604809
    's-ochtends vroeg, wekker gaat. Snel uit bed, douchen - aankleden, naar beneden boterhammen klaarmaken. Jas aan en op de fiets naar het werk.Tijdens het fietsen gaat m'n mobiel, mijn vrouw aan de lijn. Wat ik in hemelsnaam aan het doen ben op zondagochtend!!! OEPS.
    pi_30609446
    Vanmiddag uit school, fiets ik op een fietspad langs de weg, komt er een auto langs die toeterd en steekt z'n hand op richting mij, ik steek zo automatisch mijn hand op terug, bleek het voor diegene te zijn die achter mij fietst
    pi_30609484
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 18:23 schreef babba het volgende:
    Vanmiddag uit school, fiets ik op een fietspad langs de weg, komt er een auto langs die toeterd en steekt z'n hand op richting mij, ik steek zo automatisch mijn hand op terug, bleek het voor diegene te zijn die achter mij fietst
    O, dat heb ik zo vaak
      donderdag 15 september 2005 @ 19:07:41 #217
    116562 boertie
    Zonder hoofdletter dus.
    pi_30610721
    Na een avondje disco een half uur naar je fiets lopen zoeken, en dan de halve fietsenstalling bij elkaar vloeken ondat je denk dat je fiets gejat is. Dan schiet het je ineens te binnen dat je je fiets bij een vriend, die kortbij woont, geparkeerd had.
    R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
    pi_30611352
    Rij ik op de snelweg, me gedachten er niet echt bij, draai ik zo t contactslot om (moter dus helemaal uit)

Dacht schijnbaar dat ik alweer thuis was ofzo
    pi_30611578
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 19:26 schreef Richard_Zutphen het volgende:
    Rij ik op de snelweg, me gedachten er niet echt bij, draai ik zo t contactslot om (moter dus helemaal uit)

Dacht schijnbaar dat ik alweer thuis was ofzo
    Dude...
      donderdag 15 september 2005 @ 19:33:48 #220
    118447 Tique3
    pi_30611647
    je motor kan niet uitgaan bij die snelheid, misschien als je je koppeling in hebt maar anders betwijfel ik het toch echt
      donderdag 15 september 2005 @ 19:40:02 #221
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_30611874
    TS, jij draagt graag een ID kaart?

Dan heb je wellicht iets opgekropt.
    Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
    pi_30612269
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 19:33 schreef Tique3 het volgende:
    je motor kan niet uitgaan bij die snelheid, misschien als je je koppeling in hebt maar anders betwijfel ik het toch echt
    Ik zet hem standaard in zijn vrij als ik het contactslot uitdraai.

Naja dikke schikreactie dus, hehe
      donderdag 15 september 2005 @ 20:01:41 #223
    118447 Tique3
    pi_30612539
    Ja dat zal een behoorlijk schrikreactie geweest zijn!
    pi_30620663
    met mijn remote controller van mn stereo mijn tv proberen te bedienen, en maar afvragen waarom ie niet reageert
    Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
    pi_30621375
    Ik kom regelmatig op Fok forum.
      vrijdag 16 september 2005 @ 10:36:49 #226
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_30629029
    De kaasschaaf in de koelkast leggen, de theepot ook.
    Eens was ik m'n borstel kwijt. Bleek ie te liggen in de krantenbak.
    Oh, en ik heb mijn vork ook eens in de container gegooid ipv in de vaatwasser
    (Un)masking for the greater good.
    pi_30636215
    quote:
    Op vrijdag 16 september 2005 10:36 schreef Natalie het volgende:
    De kaasschaaf in de koelkast leggen, de theepot ook.
    Eens was ik m'n borstel kwijt. Bleek ie te liggen in de krantenbak.
    Oh, en ik heb mijn vork ook eens in de container gegooid ipv in de vaatwasser
    * erg bekend
    Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
      vrijdag 16 september 2005 @ 15:08:48 #228
    129258 nadiiii
    helaas beZet
    pi_30636340
    het lepeltje weggooien ipv het bekertje van mn toetje
    [ 't duurde ff maar het was het wachten dubbeldwars waard ]
    !!!!!!!!!!! JHK !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    http://fotoboek.fok.nl/nadiiii
    pi_30641431
    Geinig topic .
    pi_30691751
    Tijd terug al, tijdens 1 van mijn eerste rijlessen.. stond bij stoplicht, moest links af.., wij druk in gesprek over alles en nog wat.. afijn stoplicht gaat op groen.. ik geef gas, en vergat gewoon dat we links af moesten (wilde recht door) gevolg dat opeens mijn rij-instructeur aan mijn stuur begon te hangen als een bonobo-aapje..om naar links te draaien, gelukkig had ik het snel door.. kon me zelf echt voor me kop slaan
    pi_30719438
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 12:30 schreef GrupoBalanca het volgende:
    Tijd terug al, tijdens 1 van mijn eerste rijlessen.. stond bij stoplicht, moest links af.., wij druk in gesprek over alles en nog wat.. afijn stoplicht gaat op groen.. ik geef gas, en vergat gewoon dat we links af moesten (wilde recht door) gevolg dat opeens mijn rij-instructeur aan mijn stuur begon te hangen als een bonobo-aapje..om naar links te draaien, gelukkig had ik het snel door.. kon me zelf echt voor me kop slaan
    Heb ik ook een keer gedaan tijdens mijn rijlessen, mooi voorsorteren, even wachten en daarna mooi rechtdoor rijden
    Pas toen we het kruispunt over waren vroeg de instructrice waarom we rechtdoor waren gegaan.
    Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
    fuck de policy. posten die hap!
      maandag 19 september 2005 @ 10:13:58 #232
    33232 Againzender
    Vriend van de show
    pi_30719756
    Mijn seizoenskaart in een geldautomaat gestopt. Er stond tenslotte ABN AMRO op, net als op de automaat
    En ik heb geeneens een AA rekening!
    [b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
    GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
    :P
    pi_30719759
    Ik heb alle debiele, extreme opmerkingen van kiteless, de reacties daarop en eigenlijk alles wat met kiteless te maken heeft verwijderd. Nu is het weer een leuk topic.

Laten we zijn posts ook maar als onbewuste rare dingen doen beschouwen, ook al is het gewoon ongewenst op fok.
    pi_30720919
    Thnx, en nu weer verder met rare onbewuste dingen
    pi_30721950
    edit: offtopic

[ Bericht 96% gewijzigd door Conflict op 19-09-2005 13:25:33 ]
    As the officer took her away, she recalled that she asked,
    "Why do you push us around?"
    And she remembered him saying,
    "I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
      maandag 19 september 2005 @ 12:12:28 #236
    56347 Faithz
    ADHD Fokker
    pi_30722529
    Ik denk dat de meeste hier Kiteless irritant vonden en zijn opmerkingen hoorden hier niet thuis. Misschien in ONZ..

Toen ik net mijn rijbewijs had vond mijn schoonmoeder het nodig om mij te laten rijden naar de oma van mijn vriendin.. Dit was voor mij toen nog een vrij onbekende stad. Alhoewel ik prima wist waar dat mens woonde, vond ik het blijkbaar te spannend (nieuwe auto, schoonmoeder erbij, 4e keer dat ik reed ofzo.. etc) om daar aan te denken.. in plaats daarvan reed ik de kant van een kennis uit, waar we dagelijks kwamen.. halverwege kwam ik erachter. We reden rechtuit en ik had de tijd om na te denken.
    Voordat ik iets kon zeggen zei mijn schoonmoeder: Ben je erachter? Ik dacht al, waar gaan we heen

Ik vond het wel fijn dat ze niks zei totdat ik het voor mijn gevoel 'rustig' had. Geen kruisingen etc.. anders was ik daar in paniek geraakt Inmiddels 3jr rijbewijs, gaat het wat beter
    Trotse mamma :)
    pi_30728187
    quote:
    Op donderdag 15 september 2005 19:07 schreef boertie het volgende:
    Na een avondje disco een half uur naar je fiets lopen zoeken, en dan de halve fietsenstalling bij elkaar vloeken ondat je denk dat je fiets gejat is. Dan schiet het je ineens te binnen dat je je fiets bij een vriend, die kortbij woont, geparkeerd had.
    Een zelfde soort situatie:

Ik ging lopend naar een nieuwjaarsfeestje. Toen ik de volgende dag naar huis wilde gaan kon ik mijn fiets nergens vinden. Een vriend van me was zijn fiets ook kwijt. We hebben toen ongeveer 20 minuten door de straat gelopen om te kijken of iemand toevallig de fiets ergens anders heeft neergezet ofzo. Uiteindelijk gingen we maar lopend naar huis. Toen we halverwege de weg waren, kwamen we erachter dat we er ook zo waren gekomen en onze fietsen dus gewoon thuis stonden.
    ..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
    it just means that a million people are stupid as fuck
    pi_30730530
    Ik doe ook vaak onbewuste dingen als ik aan het bellen ben.. bijv. dat ik spullen zomaar ga verplaatsen, waardoor ik ze later niet meer terug kunt vinden.
    pi_30746329
    Toen ik net mijn rijbewijs had vond mijn schoonmoeder het nodig om mij te laten rijden naar de oma van mijn vriendin.. Dit was voor mij toen nog een vrij onbekende stad. Alhoewel ik prima wist waar dat mens woonde, vond ik het blijkbaar te spannend (nieuwe auto, schoonmoeder erbij, 4e keer dat ik reed ofzo.. etc) om daar aan te denken.. in plaats daarvan reed ik de kant van een kennis uit, waar we dagelijks kwamen.. halverwege kwam ik erachter. We reden rechtuit en ik had de tijd om na te denken.
    Voordat ik iets kon zeggen zei mijn schoonmoeder: Ben je erachter? Ik dacht al, waar gaan we heen

Ik vond het wel fijn dat ze niks zei totdat ik het voor mijn gevoel 'rustig' had. Geen kruisingen etc.. anders was ik daar in paniek geraakt Inmiddels 3jr rijbewijs, gaat het wat beter
    [/quote]

Vorige week zaterdag liep ik na een feestje met wat mensen door Kralingen, toen we besloten een broodje shoarma te gaan halen. Nadat ik bestelde bedacht ik me pas dat ik geen rooie eurocent bij me had. Ik leg het uit, zegt de lokale shoarmaTurk dat hij het snapt. En pakt vervolgens toch een broodje shoarma voor me in.

[ Bericht 19% gewijzigd door Conflict op 20-09-2005 08:53:51 (edit, laatste waarschuwing, ophouden!) ]
    As the officer took her away, she recalled that she asked,
    "Why do you push us around?"
    And she remembered him saying,
    "I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
    pi_30747241
    quote:
    Op dinsdag 20 september 2005 00:45 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wees consequent:
    [..]

Vorige week zaterdag liep ik na een feestje met wat mensen door Kralingen, toen we besloten een broodje shoarma te gaan halen. Nadat ik bestelde bedacht ik me pas dat ik geen rooie eurocent bij me had. Ik leg het uit, zegt de lokale shoarmaTurk dat hij het snapt. En pakt vervolgens toch een broodje shoarma voor me in.
    Lucky bastard!

*zin krijgt in shoarma..
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')