Dat deed ik eens met de IR-ontvanger van m'n muis, in plaats van m'n muisquote:Op woensdag 14 september 2005 22:30 schreef ChrisJX het volgende:
Met je telefoon proberen een venster te openenDat krijg je als dat ding naast je muis ligt
Herkenbaar...quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:15 schreef harteloos het volgende:
tandenborstel onder het zeeppompie doorgehaald
Wow, das ernstig. Hoe kun je dit in vredesnaam doen man? Ik bedoel...?quote:Op maandag 12 september 2005 02:11 schreef webspider het volgende:
Ik laat regelmatig mijn afstandsbediening in de koelkast liggen
Je loopt naar je koelkast, opent de deur, legt je AB erin omdat je wat oppakt, haalt het eruit en laat AB liggenquote:Op donderdag 15 september 2005 00:33 schreef Spammert het volgende:
[..]
Wow, das ernstig. Hoe kun je dit in vredesnaam doen man? Ik bedoel...?![]()
Herkenbaar! Heb ook vaak de omgekeerde versie meegemaakt. Denken dat een pak bijna leeg is en dan met weinig kracht een enorm zwaar pak op proberen te tillen...quote:Op donderdag 15 september 2005 00:55 schreef ACT-F het volgende:
* Een bijna lege pak melk met de kracht oppakken van een volle pak melk. De melkpak schiet omhoog en de sputters komen recht in je gezicht terecht![]()
O, dat heb ik zo vaakquote:Op donderdag 15 september 2005 18:23 schreef babba het volgende:
Vanmiddag uit school, fiets ik op een fietspad langs de weg, komt er een auto langs die toeterd en steekt z'n hand op richting mij, ik steek zo automatisch mijn hand op terug, bleek het voor diegene te zijn die achter mij fietst
Dude...quote:Op donderdag 15 september 2005 19:26 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Rij ik op de snelweg, me gedachten er niet echt bij, draai ik zo t contactslot om(moter dus helemaal uit)
Dacht schijnbaar dat ik alweer thuis was ofzo![]()
Ik zet hem standaard in zijn vrij als ik het contactslot uitdraai.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:33 schreef Tique3 het volgende:
je motor kan niet uitgaan bij die snelheid, misschien als je je koppeling in hebt maar anders betwijfel ik het toch echt
* erg bekendquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:36 schreef Natalie het volgende:
De kaasschaaf in de koelkast leggen, de theepot ook.
Eens was ik m'n borstel kwijt. Bleek ie te liggen in de krantenbak.
Oh, en ik heb mijn vork ook eens in de container gegooid ipv in de vaatwasser
Heb ik ook een keer gedaan tijdens mijn rijlessen, mooi voorsorteren, even wachten en daarna mooi rechtdoor rijdenquote:Op zondag 18 september 2005 12:30 schreef GrupoBalanca het volgende:
Tijd terug al, tijdens 1 van mijn eerste rijlessen.. stond bij stoplicht, moest links af.., wij druk in gesprek over alles en nog wat.. afijn stoplicht gaat op groen.. ik geef gas, en vergat gewoon dat we links af moesten (wilde recht door)gevolg dat opeens mijn rij-instructeur aan mijn stuur begon te hangen als een bonobo-aapje..om naar links te draaien, gelukkig had ik het snel door.. kon me zelf echt voor me kop slaan
Een zelfde soort situatie:quote:Op donderdag 15 september 2005 19:07 schreef boertie het volgende:
Na een avondje disco een half uur naar je fiets lopen zoeken, en dan de halve fietsenstalling bij elkaar vloeken ondat je denk dat je fiets gejat is. Dan schiet het je ineens te binnen dat je je fiets bij een vriend, die kortbij woont, geparkeerd had.
Lucky bastard!quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wees consequent:
[..]
Vorige week zaterdag liep ik na een feestje met wat mensen door Kralingen, toen we besloten een broodje shoarma te gaan halen. Nadat ik bestelde bedacht ik me pas dat ik geen rooie eurocent bij me had. Ik leg het uit, zegt de lokale shoarmaTurk dat hij het snapt. En pakt vervolgens toch een broodje shoarma voor me in.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |