abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30465551
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Lolalala op 10-09-2005 21:28:53 ]
pi_30466500
Ah, is belachelijke topickick
Krekker is de bom!
pi_30466749
quote:
Op maandag 28 februari 2005 22:06 schreef vliegtuigje het volgende:
1.Hoeveel glazen alcohol drinkt u gemiddeld op een avond (café, fuif, disco...)? (1 antwoord)
e. meer dan 10

2.Wat drinkt u dan zoal? (meerdere antwoorden mogelijk)
a. Bieren

c. sterke drank

3.Houdt u het bij één dranksoort op een avond, of drinkt u verschillende drankjes door elkaar?
meerdere drankjes door mekaar
4.Wisselt u ook alcoholhoudende dranken af met alcoholvrije drankjes? Zo ja, waarom?
Neen.
5.Houdt u de veiligheid van uw vrienden in het oog op een fuif?
( m.a.w. houdt u ze tegen als ze teveel dreigen te drinken of wanneer ze dingen doen waar ze later spijt van zouden krijgen?)
Zo ja, op welke manier?
Ja, zorgen dat hij op tijd weg gaat bij de plaatselijke boerin ofzo
6.Hoe is het vervoer naar huis geregeld?
Fiets/vallen of lopen
7.Past u uw drankgebruik aan, aan de wijze waarop u naar huis gaat?
Nee. Heb nog een auto, als ik dat zou hebben zou ik het wel doen. Of als ik een dame nog moet thuisbrengen drink ik ook minder, ben dan toch wel verantwoordelijk
8.Zou u bereid zijn om de Bob te zijn?
Ja.
9.Is uw eigen veiligheid al ooit in het gedrang gekomen of heeft u al dingen gedaan door uw alcoholgebruik waar u later spijt van kreeg ? Zo ja, leg uit.
Nee, valt best mee volgens mij...
Alvast bedankt mensen
alstu.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
  zondag 11 september 2005 @ 02:57:20 #54
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_30475089
quote:
Op maandag 28 februari 2005 22:06 schreef vliegtuigje het volgende:

1.Hoeveel glazen alcohol drinkt u gemiddeld op een avond (café, fuif, disco...)? (1 antwoord)
c.3 à 5 (let op: pintglazen!)

a. Bieren
c. sterke drank
e. andere

3.Houdt u het bij één dranksoort op een avond, of drinkt u verschillende drankjes door elkaar?

Verschillende dranken door elkaar. Meestal een aantal bieren met een whisky bijv.

4.Wisselt u ook alcoholhoudende dranken af met alcoholvrije drankjes? Zo ja, waarom?

Ja. Om te zorgen dat ik niet dronken word.

( m.a.w. houdt u ze tegen als ze teveel dreigen te drinken of wanneer ze dingen doen waar ze later spijt van zouden krijgen?)
Zo ja, op welke manier?

Tuurlijk, maar met mijn vrienden is dit nauwelijks nodig.

Nachtbus, een BOB, taxi of slaapplaats bij iemand.

Meestal wel ja.

Tuurlijk.

9.Is uw eigen veiligheid al ooit in het gedrang gekomen of heeft u al dingen gedaan door uw alcoholgebruik waar u later spijt van kreeg ? Zo ja, leg uit.

Ja, ik heb een keer ziek in een tuin gelegen en kom me er de volgende dag niets van herinneren. Was niet zo geweldig. Overigens wel de enige keer.

Alvast bedankt mensen

Graag gedaan!
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 11 september 2005 @ 03:37:57 #55
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_30475493
e. meer dan 10

a en c, tegen een goeie whisky zeg ik geen nee

alles door elkaar, zelden hoef ik te kotsen.

die bocht lust ik niet.

Ik doe niks, dan begint het juist leuk te worden

Dronken naar huis toe fietsen

Nee waarom ?, ik ben niet voor niks met de fiets naar de stad gereden.

Nee, als het echt niet meer wil vlotten pakken we wel een taxi

Mijn gezicht zit al vol met hechtingen, beetje laat om dan nog spijt te hebben
pi_30475594
a.Geen
b.1 à 2
c. 3 à 5
d. 5 à 10
e. meer dan 10

a. Bieren
b. alcopops
c. sterke drank
d. cocktails
e. andere

Alleen bier

Soms wat water tussendoor. Als je dorst hebt is een koud glas water toch het lekkerst.

Nee, iedereen is voor zijn eigen drinken verantwoordelijk. Alleen bij een fles wodka achterover slaan, dan grijp ik wel in.

Fiets of nachtbus/trein

Ja, als ik auto moet rijden drink ik geen druppel

Tegen betaling

Nee, ik heb nog nooit spijt gehad na alcohol gebruik, alleen van de kater maar dat is logisch. Maar problemen heb ik er nog nooit door gekregen. Wel heb ik een keer een nacht in de bosjes geslapen maar was ook wel weer een grappige ervaring.
  zondag 11 september 2005 @ 04:48:47 #57
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_30476050
a.Geen
b.1 à 2
c. 3 à 5
d. 5 à 10
e. meer dan 10

a. Bieren
b. alcopops
c. sterke drank

d. cocktails
e. andere

Ik begin meestal met bier en ga later op de avond over op de mixjes of andere sterke drank.

Soms, als ik merk dat de alcoholconsumptie te hard gaat. Ik wil het wel gezellig houden.

Zo ja, op welke manier?

Ja, da's gewoon een kwestie van sociale controle, maar ingrijpen gebeurt heel zelden. Het is wel eens voorgekomen dat ik een goede bekende heb moeten tegenhouden om te voorkomen dat hij een stamgast in elkaar zou timmeren. Later heeft hij hem alsnog in elkaar getrapt..........tja.

Fiets, auto.

Als ik moet rijden drink ik minder dan normaal.

Nee, ik ben de Bert.

Ik heb wel eens dingen gedaan met drank achter het stuur waar ik achteraf niet trots op ben. Het was misschien hooguit 1 promille. Op zich is dat niet erg, maar dan moet niet de vermoeidheid toeslaan, dát is pas gevaarlijk als je nog moet rijden.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_30477054
coz was zo grappig om volkomen nutteloos dit topic omhoog te kicken. Erg lullig voor de mensen die netjes de enquete invulden. Bedankt he coz!

Verder zijn enquetes toch niet de bedoeling hier. Slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')