quote:Op maandag 28 februari 2005 22:06 schreef vliegtuigje het volgende:
1.Hoeveel glazen alcohol drinkt u gemiddeld op een avond (café, fuif, disco...)? (1 antwoord)
e. meer dan 10
2.Wat drinkt u dan zoal? (meerdere antwoorden mogelijk)
a. Bieren
c. sterke drank
3.Houdt u het bij één dranksoort op een avond, of drinkt u verschillende drankjes door elkaar?
meerdere drankjes door mekaar
4.Wisselt u ook alcoholhoudende dranken af met alcoholvrije drankjes? Zo ja, waarom?
Neen.
5.Houdt u de veiligheid van uw vrienden in het oog op een fuif?
( m.a.w. houdt u ze tegen als ze teveel dreigen te drinken of wanneer ze dingen doen waar ze later spijt van zouden krijgen?)
Zo ja, op welke manier?
Ja, zorgen dat hij op tijd weg gaat bij de plaatselijke boerin ofzo
6.Hoe is het vervoer naar huis geregeld?
Fiets/vallen of lopen
7.Past u uw drankgebruik aan, aan de wijze waarop u naar huis gaat?
Nee. Heb nog een auto, als ik dat zou hebben zou ik het wel doen. Of als ik een dame nog moet thuisbrengen drink ik ook minder, ben dan toch wel verantwoordelijk![]()
8.Zou u bereid zijn om de Bob te zijn?
Ja.
9.Is uw eigen veiligheid al ooit in het gedrang gekomen of heeft u al dingen gedaan door uw alcoholgebruik waar u later spijt van kreeg ? Zo ja, leg uit.
Nee, valt best mee volgens mij...
Alvast bedankt mensen
alstu.
quote:Op maandag 28 februari 2005 22:06 schreef vliegtuigje het volgende:
1.Hoeveel glazen alcohol drinkt u gemiddeld op een avond (café, fuif, disco...)? (1 antwoord)
c.3 à 5 (let op: pintglazen!)
2.Wat drinkt u dan zoal? (meerdere antwoorden mogelijk)
a. Bieren
c. sterke drank
e. andere
3.Houdt u het bij één dranksoort op een avond, of drinkt u verschillende drankjes door elkaar?
Verschillende dranken door elkaar. Meestal een aantal bieren met een whisky bijv.
4.Wisselt u ook alcoholhoudende dranken af met alcoholvrije drankjes? Zo ja, waarom?
Ja. Om te zorgen dat ik niet dronken word.
5.Houdt u de veiligheid van uw vrienden in het oog op een fuif?
( m.a.w. houdt u ze tegen als ze teveel dreigen te drinken of wanneer ze dingen doen waar ze later spijt van zouden krijgen?)
Zo ja, op welke manier?
Tuurlijk, maar met mijn vrienden is dit nauwelijks nodig.
6.Hoe is het vervoer naar huis geregeld?
Nachtbus, een BOB, taxi of slaapplaats bij iemand.
7.Past u uw drankgebruik aan, aan de wijze waarop u naar huis gaat?
Meestal wel ja.
8.Zou u bereid zijn om de Bob te zijn?
Tuurlijk.
9.Is uw eigen veiligheid al ooit in het gedrang gekomen of heeft u al dingen gedaan door uw alcoholgebruik waar u later spijt van kreeg ? Zo ja, leg uit.
Ja, ik heb een keer ziek in een tuin gelegen en kom me er de volgende dag niets van herinneren. Was niet zo geweldig. Overigens wel de enige keer.
Alvast bedankt mensen
Graag gedaan!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |