En alle notebooks mee klauwenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Eerst in paniek door de gang gaan rennen, overal deuren opentrappen en krijsen: Brand, brand
En dan irritante collega's van 4 hoog van uit het raam donderen, om ze van de brand te redden
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Eerst in paniek door de gang gaan rennen, overal deuren opentrappen en krijsen: Brand, brand
En dan irritante collega's van 4 hoog van uit het raam donderen, om ze van de brand te redden
geldt voor mij ook, ware het niet dat op ons kantoor het alarm niet te horen is, en ik het meestal pas hoor als iedereen weer binnen is.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
de leiding nemen omdat ik bhv-er ben
op mijn locatie is het alarm ook meer niet dan wel te horen, mar ik merk het soms wel doordat de branddeuren in je gezicht dichtklappen, of, als ik bij mensen binnen ben, door rare berichten op mijn pieper.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
geldt voor mij ook, ware het niet dat op ons kantoor het alarm niet te horen is, en ik het meestal pas hoor als iedereen weer binnen is.
Gewoon bellen dan? Ze kunnen bij ons ook op gesprekken inbreken indien nodig.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:27 schreef buzzer het volgende:
Piepers hebben we helaas niet, maar ik hoop dat de dames van de receptie er ooit van doordrongen raken dat ze in ieder geval alle BHV ers op de begane grond waarschuwen (waaronder ik)
Snel naar buiten om de hulpdiensten op te vangen!quote:Op woensdag 16 november 2005 11:43 schreef Lionheaad het volgende:
Wat zou jij doen bij een brandoefening??
Ik zou de deur dichttrekken, omdat de sirenes herrie maken....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |