Omdat dat wordt overspoelt door die geweldige steun van de andere sukkelsquote:Op woensdag 28 september 2005 08:53 schreef Evil-Cherry het volgende:
En dit kon niet in 1 van de andere topics, want....?
Dus valse bommetjes plaatsen is wel toegestaan als je daarmee zwakke plekken blootlegt?quote:Op woensdag 28 september 2005 08:54 schreef missC het volgende:
ik vind Yildiz niet zozeer een held door de actie Tasje Dumpen, maar het 'aivd'-systeem is hier de echte kneus...en dat heeft ie toch even blootgelegd...al 2 weken van te voren en 2 weken erna en niemand die wakker genoeg is in de bunkers ? Dat hij hier zo open over is onderscheidt hem dan ook van al die geheimschrijvers. maar je hebt gelijk, hij moet gewoon met zijn hoofd in de Revu, wel vragen naar Paul Levitton om de foto te maken.
Ik vind het grappig dat hij het nieuws haalt met een tas vol ballonnen...quote:Op woensdag 28 september 2005 08:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ja..nog een topic.
Ik zit de andere 5000 topics een beetje door te bladeren.
Belangrijkste in deze post is punt 2.
1. Yildiz: je hebt het zelf op je geweten. Je wist waar je aan begon. Ik zie je janken in andere topics over sites waar ineens allerlei info van je staat en dat je bang bent voor je tante op het volgende verjaardagsfeestDeal with it.
2. Regelmatig zie je nieuwsberichtjes waarin verdachte pakjes worden achtergelaten.
Reacties? "Eikels", "Kolerelijers", "aso, ophangen!", "smerige (nep)terrorist, beetje mensen bang maken" etc etc.
En wat gebeurt er? Mijnheertje Yildiz doet hetzelfde onder de dekmantel ludieke() actie.
Nou..de superlatieven schieten te kort. De overweldigende steunbetuigingen worden met vrachtwagenladingen aangereden. (Sla maar een willekeurig topic open).
Waarom vindt iedereen DIT toch zo'n geweldige actie en vindt iedereen het van een niet-fokker zo aso? Ik kan hier met mijn pet echt niet bij.
Dat was vaker geprobeerd en toen was het ook 'niet cool' enzquote:Op woensdag 28 september 2005 09:09 schreef missC het volgende:
Volgens mij was zijn insteek om een spiegel voor te houden over het "paniekschieten van de maatschappij".
Goeie vraag.quote:En iedereen die er nu ineens zo zwaar aan tilt zou ik willen vragen : waarom heb je niet gebeld toen zijn missie zich voor ieders ogen ontvouwde ?
Dat hij een berichtje op een forum plaatst, betekend nog niet dat overal je foto en je CV moet staan, lijkt me.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:13 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vind dat hij nou niet moet gaan zeurend at er overal info over hem staat, hij hing zelf zijn actie aan de grote klok...
z'n kop is ook al bij opsporing verzocht geweest, wie zijn billen brandt moet op de baren zittenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat hij een berichtje op een forum plaatst, betekend nog niet dat overal je foto en je CV moet staan, lijkt me.
Het lijkt mij dan ook dat in het geval hij veroordeeld wordt, iedereen die gereageerd heeft in zijn topic, bewezen schuldig is aan het laten plegen van een strafbaar feit. Ze hadden dan immers de politie moeten inlichten.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:09 schreef missC het volgende:
En iedereen die er nu ineens zo zwaar aan tilt zou ik willen vragen : waarom heb je niet gebeld toen zijn missie zich voor ieders ogen ontvouwde ?
Meten met twee maten heet dat...quote:Op woensdag 28 september 2005 09:21 schreef MouseOver het volgende:
Hij had dit ook wel kunnen verwachten ja. Maar ik vind dit toch een groot verschil tov het sturen van een poederbrief om iemand te pesten. Ook al omdat direct na het uitpakken van de spullen duidelijke werd hoe de vork aan de steel zat.
RTL4 en Yildiz hebben zelfs een reportage willen maken. Alleen ging die toch niet door omdat Yildiz wou dat zijn kop niet herkenbaar op de buis kwamquote:Op woensdag 28 september 2005 09:13 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vind dat hij nou niet moet gaan zeurend at er overal info over hem staat, hij hing zelf zijn actie aan de grote klok...
Jezus. Er kan ook teveel aandacht ergens aan worden besteed hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 09:47 schreef Falco het volgende:
[..]
RTL4 en Yildiz hebben zelfs een reportage willen maken. Alleen ging die toch niet door omdat Yildiz wou dat zijn kop niet herkenbaar op de buis kwam
Die reportage was op 11 september zelf trouwens, niet naar aanleiding van dit akkefietje.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:48 schreef Qlarice het volgende:
[..]
Jezus. Er kan ook teveel aandacht ergens aan worden besteed hoor
aaaah. Duidelijkquote:Op woensdag 28 september 2005 09:51 schreef Falco het volgende:
[..]
Die reportage was op 11 september zelf trouwens, niet naar aanleiding van dit akkefietje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |