abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 september 2005 @ 08:50:48 #1
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_30991540
Ja..nog een topic.
Ik zit de andere 5000 topics een beetje door te bladeren.
Belangrijkste in deze post is punt 2.

1. Yildiz: je hebt het zelf op je geweten. Je wist waar je aan begon. Ik zie je janken in andere topics over sites waar ineens allerlei info van je staat en dat je bang bent voor je tante op het volgende verjaardagsfeest :') Deal with it.

2. Regelmatig zie je nieuwsberichtjes waarin verdachte pakjes worden achtergelaten.
Reacties? "Eikels", "Kolerelijers", "aso, ophangen!", "smerige (nep)terrorist, beetje mensen bang maken" etc etc.

En wat gebeurt er? Mijnheertje Yildiz doet hetzelfde onder de dekmantel ludieke( :') ) actie.
Nou..de superlatieven schieten te kort. De overweldigende steunbetuigingen worden met vrachtwagenladingen aangereden. (Sla maar een willekeurig topic open).

Waarom vindt iedereen DIT toch zo'n geweldige actie en vindt iedereen het van een niet-fokker zo aso? Ik kan hier met mijn pet echt niet bij.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_30991570
Ik vind het geen leuke actie
pi_30991573
En dit kon niet in 1 van de andere topics, want....?
pi_30991579
Ik wel.
Niets.
pi_30991588
ik vind Yildiz niet zozeer een held door de actie Tasje Dumpen, maar het 'aivd'-systeem is hier de echte kneus...en dat heeft ie toch even blootgelegd...al 2 weken van te voren en 2 weken erna en niemand die wakker genoeg is in de bunkers ? Dat hij hier zo open over is onderscheidt hem dan ook van al die geheimschrijvers. maar je hebt gelijk, hij moet gewoon met zijn hoofd in de Revu, wel vragen naar Paul Levitton om de foto te maken.
  woensdag 28 september 2005 @ 08:55:15 #6
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_30991596
quote:
Op woensdag 28 september 2005 08:53 schreef Evil-Cherry het volgende:
En dit kon niet in 1 van de andere topics, want....?
Omdat dat wordt overspoelt door die geweldige steun van de andere sukkels
  woensdag 28 september 2005 @ 08:56:14 #7
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_30991616
quote:
Op woensdag 28 september 2005 08:54 schreef missC het volgende:
ik vind Yildiz niet zozeer een held door de actie Tasje Dumpen, maar het 'aivd'-systeem is hier de echte kneus...en dat heeft ie toch even blootgelegd...al 2 weken van te voren en 2 weken erna en niemand die wakker genoeg is in de bunkers ? Dat hij hier zo open over is onderscheidt hem dan ook van al die geheimschrijvers. maar je hebt gelijk, hij moet gewoon met zijn hoofd in de Revu, wel vragen naar Paul Levitton om de foto te maken.
Dus valse bommetjes plaatsen is wel toegestaan als je daarmee zwakke plekken blootlegt?
pi_30991817
Volgens mij was zijn insteek om een spiegel voor te houden over het "paniekschieten van de maatschappij".
Dat leek mislukt, immers er werd niets ontruimd. Neemt niet weg dat ie per ongeluk een heel ander probleem naar boven bracht, namelijk dat er nog steeds mensen zijn die niet op het fok-forum komen .
En iedereen die er nu ineens zo zwaar aan tilt zou ik willen vragen : waarom heb je niet gebeld toen zijn missie zich voor ieders ogen ontvouwde ?
Ik denk dat ze hem zoeken om hem een baan aan te bieden als Mystery Terrorist.
  woensdag 28 september 2005 @ 09:13:26 #9
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_30991881
Ik vind dat hij nou niet moet gaan zeurend at er overal info over hem staat, hij hing zelf zijn actie aan de grote klok...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 28 september 2005 @ 09:14:54 #10
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_30991901
quote:
Op woensdag 28 september 2005 08:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ja..nog een topic.
Ik zit de andere 5000 topics een beetje door te bladeren.
Belangrijkste in deze post is punt 2.

1. Yildiz: je hebt het zelf op je geweten. Je wist waar je aan begon. Ik zie je janken in andere topics over sites waar ineens allerlei info van je staat en dat je bang bent voor je tante op het volgende verjaardagsfeest Deal with it.

2. Regelmatig zie je nieuwsberichtjes waarin verdachte pakjes worden achtergelaten.
Reacties? "Eikels", "Kolerelijers", "aso, ophangen!", "smerige (nep)terrorist, beetje mensen bang maken" etc etc.

En wat gebeurt er? Mijnheertje Yildiz doet hetzelfde onder de dekmantel ludieke( ) actie.
Nou..de superlatieven schieten te kort. De overweldigende steunbetuigingen worden met vrachtwagenladingen aangereden. (Sla maar een willekeurig topic open).

Waarom vindt iedereen DIT toch zo'n geweldige actie en vindt iedereen het van een niet-fokker zo aso? Ik kan hier met mijn pet echt niet bij.
Ik vind het grappig dat hij het nieuws haalt met een tas vol ballonnen...
Meer ook niet.

Verder is het natuurlijk wel waar wat je zegt. Het is eigenlijk te idioot voor woorden dat menig niet-fokker zowat gelynched wordt omdat hij een tas laat staan en onrust veroorzaakt. Maar dat is volgens mij niet direct gebeurt hier. Hij is later pas op tv gekomen en volgens mij was er geen onrust op het station toen die tas daar achtergelaten werdt.

Ach, vermaak. De mensen op fok! weten nu de ins- en outs, daarom steunen ze dit.
Sensatie enzo.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  woensdag 28 september 2005 @ 09:17:37 #11
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_30991943
quote:
Op woensdag 28 september 2005 09:09 schreef missC het volgende:
Volgens mij was zijn insteek om een spiegel voor te houden over het "paniekschieten van de maatschappij".
Dat was vaker geprobeerd en toen was het ook 'niet cool' enz
quote:
En iedereen die er nu ineens zo zwaar aan tilt zou ik willen vragen : waarom heb je niet gebeld toen zijn missie zich voor ieders ogen ontvouwde ?
Goeie vraag.
Ik heb het destijds niet eens gezien
pi_30991969
quote:
Op woensdag 28 september 2005 09:13 schreef MikeyMo het volgende:
Ik vind dat hij nou niet moet gaan zeurend at er overal info over hem staat, hij hing zelf zijn actie aan de grote klok...
Dat hij een berichtje op een forum plaatst, betekend nog niet dat overal je foto en je CV moet staan, lijkt me.
  woensdag 28 september 2005 @ 09:21:51 #13
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_30992016
Hij had dit ook wel kunnen verwachten ja. Maar ik vind dit toch een groot verschil tov het sturen van een poederbrief om iemand te pesten. Ook al omdat direct na het uitpakken van de spullen duidelijke werd hoe de vork aan de steel zat.
Vampire Romance O+
  woensdag 28 september 2005 @ 09:24:07 #14
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_30992053
quote:
Op woensdag 28 september 2005 09:19 schreef tonks het volgende:

[..]

Dat hij een berichtje op een forum plaatst, betekend nog niet dat overal je foto en je CV moet staan, lijkt me.
z'n kop is ook al bij opsporing verzocht geweest, wie zijn billen brandt moet op de baren zitten
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_30992086
quote:
Op woensdag 28 september 2005 09:09 schreef missC het volgende:
Het lijkt mij dan ook dat in het geval hij veroordeeld wordt, iedereen die gereageerd heeft in zijn topic, bewezen schuldig is aan het laten plegen van een strafbaar feit. Ze hadden dan immers de politie moeten inlichten.
Doe eens wild ....
pi_30992179
Ik vind het wel wat hebben. Alleen had die brief wel beter gekunt. Maar huilen mag die zeker niet. Hij wist waar hij aan begon. En elke actie heeft zn gevolgen. Zo ook deze actie.
tata!
  woensdag 28 september 2005 @ 09:46:07 #17
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_30992454
quote:
Op woensdag 28 september 2005 09:21 schreef MouseOver het volgende:
Hij had dit ook wel kunnen verwachten ja. Maar ik vind dit toch een groot verschil tov het sturen van een poederbrief om iemand te pesten. Ook al omdat direct na het uitpakken van de spullen duidelijke werd hoe de vork aan de steel zat.
Meten met twee maten heet dat...

Iemand die op Schiphol voor de grap zegt dat er een bom in zijn tas zit terwijl HEEL erg duidelijk blijkt dat het niet zo is gaat nog steeds de bak in met een vette boeten. Dat is niets anders.
  woensdag 28 september 2005 @ 09:46:11 #18
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30992455
Ik vond het een matige actie en dat ie met zijn smoel op Opsporing Verzocht komt, is gewoon zijn verdiende loon .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 28 september 2005 @ 09:47:11 #19
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30992473
quote:
Op woensdag 28 september 2005 09:13 schreef MikeyMo het volgende:
RTL4 en Yildiz hebben zelfs een reportage willen maken. Alleen ging die toch niet door omdat Yildiz wou dat zijn kop niet herkenbaar op de buis kwam
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_30992499
quote:
Op woensdag 28 september 2005 09:47 schreef Falco het volgende:

[..]

RTL4 en Yildiz hebben zelfs een reportage willen maken. Alleen ging die toch niet door omdat Yildiz wou dat zijn kop niet herkenbaar op de buis kwam
Jezus. Er kan ook teveel aandacht ergens aan worden besteed hoor
tata!
pi_30992547
Hetzelfde behandelen als die jongens en meisjes van de Hofstadgroep.
(Vastzetten dus)
  woensdag 28 september 2005 @ 09:51:33 #22
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30992551
quote:
Op woensdag 28 september 2005 09:48 schreef Qlarice het volgende:

[..]

Jezus. Er kan ook teveel aandacht ergens aan worden besteed hoor
Die reportage was op 11 september zelf trouwens, niet naar aanleiding van dit akkefietje.
pi_30992574
quote:
Op woensdag 28 september 2005 09:51 schreef Falco het volgende:

[..]

Die reportage was op 11 september zelf trouwens, niet naar aanleiding van dit akkefietje.
aaaah. Duidelijk
tata!
pi_30992913
slot er zijn zat topics over dit onderwerp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')