En hoeveel krijg jij hierboor betaald? Ik ben alleen maar meer gaan betalen en volgend jaar nog meer!quote:Op woensdag 28 september 2005 15:03 schreef IntroV het volgende:
Het tweede kabinet Balkenende is voortreffelijk bezig. Echter, momenteel is er onvoldoende blijk van waardering door de Nederlandse samenleving voor het huidige beleid te herkennen.
Voor velen is nu al reeds te merken dat de lasten zijn verlicht en dat er een verbetering van de leefomstandingheden optreedt.
Met dit in het achterhoofd vind ik dat er een handtekeningenactie moet komen om het kabinet een hart onder de riem te steken en bovenal aan te geven dat wij vinden dat Nederland op de goede weg is.
Over de nadere uitwerking zal ik nog meer laten horen.
Activeer alvast uw aanhang en toon hier je steun!
"Vanwege de economische en budgettaire situatie gaat iedereen er in 2005 in koopkracht op achteruit."quote:Op woensdag 28 september 2005 15:03 schreef IntroV het volgende:
Het tweede kabinet Balkenende is voortreffelijk bezig. Echter, momenteel is er onvoldoende blijk van waardering door de Nederlandse samenleving voor het huidige beleid te herkennen.
Voor velen is nu al reeds te merken dat de lasten zijn verlicht en dat er een verbetering van de leefomstandingheden optreedt.
Met dit in het achterhoofd vind ik dat er een handtekeningenactie moet komen om het kabinet een hart onder de riem te steken en bovenal aan te geven dat wij vinden dat Nederland op de goede weg is.
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:03 schreef IntroV het volgende:
Het tweede kabinet Balkenende is voortreffelijk bezig.
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:36 schreef Vhiper het volgende:
[..]
"Vanwege de economische en budgettaire situatie gaat iedereen er in 2005 in koopkracht op achteruit."
Bron: Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid
Wat nou lastenverlichting?![]()
Opzouten met dit kabinet, het liefst met terugwerkende kracht vanaf de laatste verkiezingen![]()
En wat zie jij er graag voor in de plaats terug?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:36 schreef Vhiper het volgende:
[..]
"Vanwege de economische en budgettaire situatie gaat iedereen er in 2005 in koopkracht op achteruit."
Bron: Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid
Wat nou lastenverlichting?![]()
Opzouten met dit kabinet, het liefst met terugwerkende kracht vanaf de laatste verkiezingen![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:31 schreef Pracissor het volgende:
Ik steun het kabinet en Balkenende in het bijzonder!![]()
Iets zegt me dat je niet echt geinteresseerd bent in de waslijst aan fouten van dit kabinet die ik dus graag anders zou zienquote:Op woensdag 28 september 2005 20:04 schreef Pracissor het volgende:
[..]
En wat zie jij er graag voor in de plaats terug?![]()
Wat zou jij anders willen doen en hoe zou je dit dan willen doen?quote:Op donderdag 29 september 2005 08:46 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je niet echt geinteresseerd bent in de waslijst aan fouten van dit kabinet die ik dus graag anders zou zien![]()
Ik moet eerlijk toegeven dat ik momenteel weinig zin heb in het schrijven van een ellelange postquote:Op donderdag 29 september 2005 08:55 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wat zou jij anders willen doen en hoe zou je dit dan willen doen?
Lasten verlicht?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:03 schreef IntroV het volgende:
Je hebt geluk dat de AIVD niet meeleestquote:Op donderdag 29 september 2005 10:26 schreef Metro2005 het volgende:
Het hele kabinet moet inderdaad gestoken worden.
DOODgestoken om precies te zijn![]()
Publiekelijk ophangen lijkt me ook wel toepasselijk, eventueel lynchen.
opgekropte woede enzo, je kent het welquote:Op donderdag 29 september 2005 10:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat de AIVD niet meeleest.
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:29 schreef Falco het volgende:
Het is heerlijk om Balkenende-bashers te stangen
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:31 schreef Pracissor het volgende:
Ik steun het kabinet en Balkenende in het bijzonder!![]()
Ik zou uitkijken met zulke radicale uitspraken, volkert!quote:Op donderdag 29 september 2005 10:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Lasten verlicht?
De lasten zijn alleen maar veel hoger geworden!
Ben je wel helemaal lekker ofzo?
Het hele kabinet moet inderdaad gestoken worden.
DOODgestoken om precies te zijn![]()
Publiekelijk ophangen lijkt me ook wel toepasselijk, eventueel lynchen.
Verder lezen, hij heeft allang z'n excuses aangebodenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:13 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik zou uitkijken met zulke radicale uitspraken, volkert!
quote:Op donderdag 29 september 2005 10:34 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
opgekropte woede enzo, je kent het wel
sorry
Het enigste waar ze voortreffelijk mee bezig zijn is het vullen van hun eigen zakken en het keihard uitbuiten en uitlachen van de gewone mensch.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:03 schreef IntroV het volgende:
Daar worden ze lui en zelfvoldaan van. De zweep erover, godverdomme.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:03 schreef IntroV het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:37 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Het enigste waar ze voortreffelijk mee bezig zijn is het vullen van hun eigen zakken en het keihard uitbuiten en uitlachen van de gewone mensch.![]()
![]()
Erm... nee?quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:46 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Ja, het is verdomme toch zo of niet soms?
quote:
Zullen ze ongetwijfeld doen, tot aan de komende verkiezingen, waarna het land weer kan worden opgebouwd, na dit zogenaamde "puinruimen" van dit kabinetquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:56 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Boeit me ook niet, als het kabinet de ingeslagen weg maar blijft bewandelen.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:03 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Zullen ze ongetwijfeld doen, tot aan de komende verkiezingen, waarna het land weer kan worden opgebouwd, na dit zogenaamde "puinruimen" van dit kabinet![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:03 schreef IntroV het volgende:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:32 schreef Thisbe het volgende:
Ik steun dit kabinet ook van harte! Er zullen nu eenmaal een aantal maatregelen genomen moeten worden die pijn doen om dit land een beetje op orde te helpen!
Frappant dat mensen maar blijvend denken dat ze overal "recht" op hebben (recht om eerder te stoppen met werken, recht op elk jaar minstens 2% erbij etc), maar als het even nodig is dat ze moeten voldoen aan plichten, is het geweeklaag niet van de lucht!
Dit kabinet getuigt dat zij een lange-termijn visie heeft, beter dan de loze beloftes (MEER geld, want dat willen de kiezers horen!) van links.
Enig minpuntje is dat ik Balkenende weinig uitstraling vind hebben![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |