Huilie: ik heb er ook nog niet eenquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Men moet ik nog langer wachten op de dag dat ik ook eens een naamtopic in deze reeks krijg
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=hypocrisiequote:Op vrijdag 9 september 2005 17:57 schreef Jett het volgende:
[..]
rot op. en laat me genieten van me rust.
hou er nou maar over op?quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:58 schreef freiss het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=hypocrisie
Je moest het zeker zelf ook opzoeken?quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:58 schreef freiss het volgende:
[..]
Dat zei ik dus. Wij zijn het zó vaak met elkaar eensquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:58 schreef freiss het volgende:
[..]
Nee, ik maakte het alleen maar makkelijk voor haar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je moest het zeker zelf ook opzoeken?.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:59 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dat zei ik dus. Wij zijn het zó vaak met elkaar eens.
geweldig hequote:Op vrijdag 9 september 2005 17:58 schreef -Trinity- het volgende:
TLK! Je staat erin!
Nuecken in Utrecht?quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:01 schreef Gabry het volgende:
Ik voel dat het een goed moment is om te meeten in Utrecht vanaaf
Jammer dat ik zon camouflage shirt aan heb nu
ik moet nog zeker een uur wachtenquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:03 schreef -Trinity- het volgende:
Ah! Avondeten!
Dan ga je toch zelf kokenquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik moet nog zeker een uur wachtenme moeder heeft bezoek
![]()
me moeder maakt frietenquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:05 schreef freiss het volgende:
[..]
Dan ga je toch zelf kokenMoet je toch leren voor later
Ik ben super goed in frieten bakken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik krijg frietenmaar die kan ik niet zelf maken
![]()
Hmm NS.nl Ahh... wat jammer, ik kom dan niet op tijdquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
me moeder maakt frietenmaar die kan ik niet zelf maken
![]()
edit: ff de zin aangepast![]()
agossiequote:Op vrijdag 9 september 2005 18:11 schreef freiss het volgende:
[..]
Hmm NS.nl Ahh... wat jammer, ik kom dan niet op tijd
ahh... link werkt niet dus:quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:11 schreef freiss het volgende:
[..]
Hmm NS.nl Ahh... wat jammer, ik kom dan niet op tijd
Lutterade moet je hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:12 schreef freiss het volgende:
[..]
ahh... link werkt niet dus:
18:31 i Sliedrecht 2 Dordrecht Stoptrein 7160 NS
18:41 i Dordrecht 15
19:01 Dordrecht 5 Breda Intercity 1969 NS
19:57 i Eindhoven 2
19:59 Eindhoven 1 Roermond Intercity 869 NS
20:47 i Sittard 3a
20:52 Sittard 2a Heerlen Stoptrein 6969 NS
20:57 i Geleen Oost 1
\tanke is toch al tering duur.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:12 schreef TheSorrow het volgende:
Ben gelijk ff tanken en sigaretten halen, 10 cent korting bij de tink (onderdeel van shell)Ff profiteren dus
![]()
En snel een beetje.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:10 schreef Bupatih het volgende:
Aanbid mij, nederige onderdanen.
Vraagjequote:Op vrijdag 9 september 2005 18:10 schreef Bupatih het volgende:
O?quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:57 schreef Gizmore het volgende:
fipo
[..]
Huilie: ik heb er ook nog niet een![]()
zijn definitie van naakt zijn is anders...quote:
Wat bedoel je precies met die eerste zin?quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vraagje
Moet je ook contact hebben met andere mods en crew van fok ?
Want ik heb namelijk gesolliciteerd om mod te worden van klaagbaak en heb aangegeven om M-M op te volgen bij ONZ
Ik wacht in spanning af
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:16 schreef Imberr het volgende:
[..]
Oh grote Buppieik aanbid jou en alles wat met jou te maken heeft
![]()
![]()
zo goed?![]()
quote:
Da's beter.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:19 schreef freiss het volgende:
BUP!
Ja hallo, wat wil je met zo'n wachtrij?quote:
wel feauteau voor en na.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:22 schreef Imberr het volgende:
woei!!eindelijk eten dalijk!
![]()
en maandag naar de kapper![]()
niet dat die 2 dingen iets met elkaar te maken hebben maar ik heb t maar ff in 1 post gezet
Ok op msn ofzo dat je ze kunt spreken ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met die eerste zin?
Je moet als mod sowieso wel bereikbaar zijn voor de (F)A's en je collega-mods van jouw subforum. En achter de schermen lopen er genoeg topics om contact te hebben met de andere mods, mocht dat nodig zijn.
En bij het solliciteren is altijd maar afwachten of het wat wordt. Als het goed is, krijg je bericht van de (F)A als je het geworden bent en je ziet het natuurlijk altijd terug in MED.
Ooit, Imberr, ooit...quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
van hem of wat? want dan zou een gewone foto ook al leuk zijn![]()
![]()
zoveel laat ik niet veranderen.. alleen ff bijknippen en weer plukjes donkerpaars erinquote:
quote:
Jep, MSN bijvoorbeeld. Ik heb heel wat (ex-)ONZ-mods in mijn lijst staan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ok op msn ofzo dat je ze kunt spreken ?
Want ze moeten je toch bereiken.
de crew kan me wel mailen enzo.
Dat hoeft nu toch niet nog niet?quote:Maar het lijkt me dat ik voor ze toch gemakkelijker bereikbaar moet zijn.
Maar heb niemand van de crew op msn bv.
Nou, afwachten wat de rode knakkers er van vinden.quote:Wil wel graag mod worden.
Klus die me leuk lijkt en waar ik tijd in wil steken
danku voor de info.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jep, MSN bijvoorbeeld. Ik heb heel wat (ex-)ONZ-mods in mijn lijst staan.
En er is natuurlijk ook de mail en IRC waarmee je ze kan bereiken.
[..]
Dat hoeft nu toch niet nog niet?
Pas als je mod bent (áls, hè) dan komt dat vanzelf wel, joh.
[..]
Nou, afwachten wat de rode knakkers er van vinden.
Mijn handtekening geef ik je ooit nog wel eensquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:28 schreef freiss het volgende:
TLK 14.gift.
en zetten natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:31 schreef freiss het volgende:
Het enige leuke aan Mod zijn lijkt mij mijn notes zien.
En topics sluiten natuurlijk.
Mensen die je niet mag flink wat notes erbij gevenquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:31 schreef freiss het volgende:
Het enige leuke aan Mod zijn lijkt mij mijn notes zien.
En topics sluiten natuurlijk.
Ik denk dat alleen FA's en hogere rangen dat kunnenquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:32 schreef Imberr het volgende:
kunnen mods ook bannen trouwens?
keequote:Op vrijdag 9 september 2005 18:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen FA's en hogere rangen dat kunnen
Eetsequote:Op vrijdag 9 september 2005 18:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
keedacht ik al
![]()
edit: ik ga eten![]()
tot straks iedereen![]()
![]()
Kusje?quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:10 schreef Bupatih het volgende:
Jep, de ; veranderd in een :quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:30 schreef Gizmore het volgende:
Heuj, wie heeft de TT aangepast?Bupa neem ik aan? Hulde voor ons aller Bupatih
Nope. Alleen de FA's en A's.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:32 schreef Imberr het volgende:
kunnen mods ook bannen trouwens?
heel fijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jep, de ; veranderd in een :
Alles voor de fans, hè..
[..]
Nope. Alleen de FA's en A's.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:43 schreef TheSorrow het volgende:
Ik wil wel een kusje of neuken Trinity
quote:
Dan watquote:♥Als jullie mij toch niet zouden hebben♥
Zie hierboven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:51 schreef Gizmore het volgende:
Op vrijdag 9 september 2005 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan wat
Je bedoelt dat ik dan niet in de TT had gestaan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zie hierboven.
Ik heb toch mooi antwoord gegeven op je vraag? Nou danAls jullie mij niet zouden hebben...
Dát heb ik niet in de TT gezet!quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik dan niet in de TT had gestaan?
Ik neem aan dat je daar niet op doelde net of welquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dát heb ik niet in de TT gezet!
Ik heb alleen die puntkomma veranderd.
Wanneer is "net"?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:01 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je daar niet op doelde net of wel
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zie hierboven.
Ik heb toch mooi antwoord gegeven op je vraag? Nou danAls jullie mij niet zouden hebben...
De vraag of mods kunnen bannen.quote:
Ik weet het zelf eigenlijk ook niet meerquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De vraag of mods kunnen bannen.
Of was dat niet jouw vraag
Anyway, ik ben gewoon onmisbaar.
* _ELMaikel_ zet BB stem op Bupatih wakker worden herhaal Bupatih wakker wordenquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:22 schreef Bupatih het volgende:
Ja hallo, wat wil je met zo'n wachtrij?Er zijn tig wachtenden voor je, Chriz.
Je *Vriendin* was net op tv bij THUIS wat een kop heeft dat kindquote:
Wie? en ik ga even voor de zoveelste keer proberen Ninja Gaiden uit te spelenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je *Vriendin* was net op tv bij THUIS wat een kop heeft dat kind![]()
Een of andere Laura die een modelen wedstrijd had gewonnenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wie? en ik ga even voor de zoveelste keer proberen Ninja Gaiden uit te spelen
Ze is mijn vriendin niet!quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je *Vriendin* was net op tv bij THUIS wat een kop heeft dat kind![]()
Ow die van 15 toch? Mwa, niet lelijk, maar ken wel knappere damesquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Een of andere Laura die een modelen wedstrijd had gewonnen![]()
ik dacht echt dat ze 20 was ofzoquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ow die van 15 toch? Mwa, niet lelijk, maar ken wel knappere dames
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik dacht echt dat ze 20 was ofzoik wou dat ik 20 leek
en 1.78 was
![]()
(nja, zo groot hoeft nou ook weer niet maar 1.70 zou wel leuk zijn
)
Jij ziet er ook uit als een 20jarige!quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik dacht echt dat ze 20 was ofzoik wou dat ik 20 leek
en 1.78 was
![]()
(nja, zo groot hoeft nou ook weer niet maar 1.70 zou wel leuk zijn
)
Zoals zij.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:26 schreef erikkll het volgende:
[..]dank god dat je er niet uitziet als haar
Heb jij zulke lage tepels danquote:
stfuquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jij ziet er ook uit als een 20jarige!![]()
Als je in Azie zou wonen![]()
Grapje schatquote:
Als ik dat bij al de PUBers hier moet doen ben ik de hele dag bezig.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:29 schreef erikkll het volgende:
Kutiemand verbeterde mijn Nederlands
Zolang je lid maar niet gaat kloppen, vind ik alles best, Chriz.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:32 schreef Chriz2k het volgende:
Bupatih, hoe komt het dat mijn hart sneller gaat kloppen als ik je posts lees?.
Nouja, soms he, als ik je foto's bekijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zolang je lid maar niet gaat kloppen, vind ik alles best, Chriz.
Je zult mij niet snel betrappen op een fout.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik dat bij al de PUBers hier moet doen ben ik de hele dag bezig..
Ik zal eens op zoek gaan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:35 schreef erikkll het volgende:
[..]
Je zult mij niet snel betrappen op een fout.
Euh.......en?quote:edit:
Overigens ben ik ouder dan jij.
Ik doelde eigenlijk een beetje op je nogal neerbuigende spreken over 'PUBers'quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:39 schreef erikkll het volgende:
Overigens zul je vast wel wat vinden als je op zoek gaat naar spelvouten spelfouten in mijn posts.
Ik bedoel dus de users in dit subforum.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:38 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk een beetje op je nogal neerbuigende spreken over 'PUBers'als je daarmee de gebruikers van dit forum bedoelt, heb ik niks gezegd.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]Pubers (want dat zijn de meeste mensen hier. Jij ook.
quote:pu·ber (de ~ (m.), ~s)
1 iem. in de periode van de puberteit => halfwas
Volgens mij ben je op je 18e wel seksueel volgroeid.quote:pu·ber·teit (de ~ (v.))
1 levensperiode tussen kinderjaren en volwassenheid waarin de seksuele rijping plaatsvindt => apenjaren, rijpingsjaren
"De makkelijkste manier om fouten te vinden is door ze zelf te maken"quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:42 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik 't echt fout had geschreven..
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:44 schreef erikkll het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij ben je op je 18e wel seksueel volgroeid.
quote:
Levensperiode tussen kinderjaren en volwassenheid, ja.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:44 schreef erikkll het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij ben je op je 18e wel seksueel volgroeid.
In mijn reanimatie boek staat dat je vanaf je 8e volwassen benquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Levensperiode tussen kinderjaren en volwassenheid, ja.
En volwassenheid heeft niet alleen met je fysiek te maken, maar ook met je mentale leeftijd, om het zo maar even te noemen.
Je kunt op je achttiende dus nog makkelijk een puber zijn.
Boeken moet je niet geloven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:54 schreef Gabry het volgende:
[..]
In mijn reanimatie boek staat dat je vanaf je 8e volwassen ben![]()
bentquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:54 schreef Gabry het volgende:
[..]
In mijn reanimatie boek staat dat je vanaf je 8e volwassen ben![]()
pff als ik jou moet geloven ben ik nog een puberquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Boeken moet je niet geloven.
Mij wel.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De levensperiode tussen kinderjaren en volwassenheid, ja.
En volwassenheid heeft niet alleen met je fysiek te maken, maar ook met je mentale leeftijd, om het zo maar even te noemen.
Dan snap jij niks van de Nederlandse taal.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je 'verbeteringen' slaan nergens op..
Waarschijnlijk ligt dat aan het gene waar je naar aan het kijken bentquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:49 schreef Gabry het volgende:
[..]
Mijn penis groeit nog met elke post![]()
je hebt de sc vermoord met die link manquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:08 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk maar eens in mijn fotoboekistie zo weer klein of lees de thread die ik net heb geopend !
<k*ttopic>
'Overbodig' staat niet gelijk aan 'fout'. Kunnen dus mooi blijven staan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:05 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dan snap jij niks van de Nederlandse taal.![]()
Ik heb overigens overbodige woorden gemarkeerd.
*weg*
Sinds wanneer kun je iets op internet vermoorden ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
je hebt de sc vermoord met die link man![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
je hebt de sc vermoord met die link man![]()
![]()
Incorrect Nederlands is niet fout?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Overbodig' staat niet gelijk aan 'fout'. Die kunnen dus mooi blijven staan..
'Overbodig' is een relatief begrip.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:05 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dan snap jij niks van de Nederlandse taal.![]()
Ik heb overigens overbodige woorden gemarkeerd.
*weg*
Ga dan.quote:
Fout is ook een relatief begripquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Overbodig' is een relatief begrip.
En als iets overbodig is in een zin, wil het nog niet zeggen dat het meteen fout is.
[..]
[..]
Ga dan..
wat?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:23 schreef Gizmore het volgende:Eindelijk uitgespeeld: pfiew, dat was wel moeilijk zeg..
Maar vreemd genoeg had ik met de moeilijkste levelbosses weer geen probleem (Alma & Doku). Vooral dat je op het einde al die rondjes achter elkaar moet vechten waren vrij pittig en dan heb ik t nog niet eens gehad over die vernaaide piranhasquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:24 schreef freiss het volgende:
[..]
Ow, Ninja Gaiden, ja is echt fokking moeilijk.
Ik ga zo TopGear kijkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:25 schreef spenky het volgende:
[..]
alsof het nix is
ik ga zo ff pspen
Je had een iPod Nano moeten kopen, die is veel meer portable dan de playstation portablequote:Op vrijdag 9 september 2005 20:25 schreef spenky het volgende:
[..]
alsof het nix is
ik ga zo ff pspen
Ik vond het eerste level al moeilijk genoegquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar vreemd genoeg had ik met de moeilijkste levelbosses weer geen probleem (Alma & Doku). Vooral dat je op het einde al die rondjes achter elkaar moet vechten waren vrij pittig en dan heb ik t nog niet eens gehad over die vernaaide piranhas
Vanavond Brainiacquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ga zo TopGear kijken
Alsof het niks is
owhh hoe laat en waar?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ga zo TopGear kijken
Alsof het niks is
Mietje, ik had ook nog niet echt moeite met die eerste levelbossquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:27 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik vond het eerste level al moeilijk genoeg![]()
http://www.tvgids.nl/alleprogrammas/?tab=2&interval=0quote:
Heeft mijn broer ook, zit toch 2,0 megapixel camera op?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mietje, ik had ook nog niet echt moeite met die eerste levelbossMaar ok, ik ga ook even pimpen:
Even mn Sony Ericsson K750i met 1 gig geheugenkaart aanzetten
Jup: mooi dingquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:31 schreef freiss het volgende:
[..]
Heeft mijn broer ook, zit toch 2,0 megapixel camera op?
Van wat dan? En uuuh.. laat r eens hier posten?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
DeadDoll zit nu onder invloed van drugs op msn![]()
Wat dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jemig Bupa, je bent wel erg conservatief hoor![]()
Whehe, weinig problemen mee, alleen met sommige soorten van punt 2 wel dusquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat dan?
Nou, oké...die eerste en laatste meende ik niet..
Je vergeet eenquote:
Das een autoprogramma, voor echte bikkels.quote:
Volgens mij had ze even een "momentje".quote:
Is nu even reclamequote:Op vrijdag 9 september 2005 21:33 schreef Jaguarized het volgende:
Is iedereen morgen eens vrij, zit iedereen gewoon TopGear te kijken.
En op zo'n moment waar je aandacht dus half bij ons is en half bij de tv, kom je ons even verblijden met deze mededeling?quote:
Ja, leuk hequote:Op vrijdag 9 september 2005 21:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En op zo'n moment waar je aandacht dus half bij ons is en half bij de tv, kom je ons even verblijden met deze mededeling?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:46 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Jaaaa!!!![]()
![]()
Jij om hetzelfde als ik?![]()
![]()
![]()
Je leest gewoon over mijn shit heen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:47 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik zie een oude man, en een auto met een witte doek eroverheen. Net een mummie ofzo.
Eens, is het in ONZ rustig?quote:
whahah!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:55 schreef Jaguarized het volgende:
Weet iemand trouwens wat een "rijst met mensen" is? Er is nu een mod van Fok die dat tegen me zegt.![]()
Ja ik ga natuurlijk geen namen noemen.quote:
Niks sorry.quote:
Is dat nou een subtiele hint naar meer bagger?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niks sorry.
Dat moet je toch zelf weten? Het is jullie subforum.
Neen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is dat nou een subtiele hint naar meer bagger?![]()
Mooi, ik open meteen een paar topicsquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
En dat wil ik graag zo houden.
Het leek er namelijk even op.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:07 schreef Chanandler het volgende:
Wat heb ik jullie gemist zeg
Was je weg dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:07 schreef Chanandler het volgende:
Ik kijk het sowieso al niet: dom programmaquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Effe maar weer hier posten.
Bah Tanja blijft
Ben gewoon helemaal BB moe.![]()
BBquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Effe maar weer hier posten.
Bah Tanja blijft
Ben gewoon helemaal BB moe.![]()
Helaas is het niet wederzijds.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:07 schreef Chanandler het volgende:
Wat Jaguarized zegt...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Helaas is het niet wederzijds.
Die ribben zijn de "love-handels"quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:13 schreef freiss het volgende:
[..]
ja, ook lekker veel om aan vast te houden.![]()
Bijdehand. Dat laat ik graag aan een brugger of eerstejaars over.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nu niet opeens té bijdehand worden he
ik zit op de 420quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:16 schreef freiss het volgende:
Oei, ik zit bijna aan de 3000 posts.
Niet aan mij gelukkigquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bijdehand. Dat laat ik graag aan een brugger of eerstejaars over.![]()
Nee man.quote:
Echt niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:18 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Die gast heeft ook gevoelens...
()
![]()
Ah leuk voor brainster, onze allround-versierder.quote:
Anorexlollaria misschien ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:19 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
En wat moet dit bodemloze gat voorstellen?
Tanjaquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:19 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
En wat moet dit bodemloze gat voorstellen?
Wat is dat voor ding?quote:
Dat had ik ook al wel verwacht.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:20 schreef Maikuuul het volgende:
Ey vet het begint drukker te worden ! YES
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:21 schreef freiss het volgende:
[afbeelding]
Valt dit ook onder anorexia
Nee dat is gewoon een klein kind.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:21 schreef freiss het volgende:
[afbeelding]
Valt dit ook onder anorexia
Ik eindelijk weer een keer als het goed is. Had ruzie met een vriend van me en hij zei tegen andere vriend van me van: ja als ie zegt dat t m spijt dan is t goed. Zeg ik dat, is het nog niet goed: vervelend ventjequote:
Wat probeer je nou duidelijk te maken met die 2 plaatjes?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:24 schreef freiss het volgende:
Pff... En dan zeggen dat ze geen eten hebben, ze zijn gewoon dik
[afbeelding]
'All a nigga need is a little bit...'quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat probeer je nou duidelijk te maken met die 2 plaatjes?![]()
.....?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
'All a nigga need is a little bit...'
Kan die Fokke & Sukke niet vinden, maar hij gaat zo:quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:24 schreef freiss het volgende:
Pff... En dan zeggen dat ze geen eten hebben, ze zijn gewoon dik
[afbeelding]
niks.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat probeer je nou duidelijk te maken met die 2 plaatjes?![]()
Whehequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:28 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Kan die Fokke & Sukke niet vinden, maar hij gaat zo:
Je ziet Fokke & Sukke staan tegenover zo'n kind met een flinke eiwitbuik. Zegt Fokke: "Zeg jongeman, heb jij wel eens van de schijf van vijf gehoord?"
![]()
AHahahahaquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:28 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Kan die Fokke & Sukke niet vinden, maar hij gaat zo:
Je ziet Fokke & Sukke staan tegenover zo'n kind met een flinke eiwitbuik. Zegt Fokke: "Zeg jongeman, heb jij wel eens van de schijf van vijf gehoord?"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |