Sla je dat toch over?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:58 schreef Cosworth het volgende:
Het afvegen. Rotklus.
Het zou best cool zijn als het ook uit je mond zou kunnen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:59 schreef Dead-Doll het volgende:
Haha schijten doe je toch altijd uit je anus, newbie..
Dat kan ook.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het zou best cool zijn als het ook uit je mond zou kunnen.
in een south park aflevering kunnen ze schijten via de mond als ze het eten in hun reet stoppenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Teach me.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:00 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Dat kan ook.
Dat wil je alleen niet.
Nietes! (<-- niet klikken)quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:59 schreef Dead-Doll het volgende:
HAHAH GATVERDAMMEquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nou of het onmogelijk is weet ik niet, sommige mensen hun adem lijkt er toch wel verdomd veel op, stel je voor, een scheet in je mond latenquote:
OMGquote:
Als je eerst poep eet en daarna een boer laat, is een scheet laten uit je mond mogelijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nou of het onmogelijk is weet ik niet, sommige mensen hun adem lijkt er toch wel verdomd veel op, stel je voor, een scheet in je mond laten
Strak planquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:08 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Als je eerst poep eet en daarna een boer laat, is een scheet laten uit je mond mogelijk
Eigenlijk best smerig denk ik, ben je zo aant schijten ofzo en dat zakje zit tegen je lichaam, voel je het opeens warm worden aan je zij :/quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:21 schreef Gappie het volgende:
[..]
de stoma idddan heb je stront in je zak zitte
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eigenlijk best smerig denk ik, ben je zo aant schijten ofzo en dat zakje zit tegen je lichaam, voel je het opeens warm worden aan je zij :/
Dat is vies.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Sla je dat toch over?
Groetjes,
veldmuis
Je praat stront.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:59 schreef Dead-Doll het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |